Semmering v jesenski preobleki ....
Semmering v jesenski preobleki ....
Semmering je zopet na tapeti. Zame sicer drugič, za ostala dva pacienta pa že kar četrtič. Tam gori sta že tako udomačena, da ju tudi psi in Frida ne oblajajo več. Na kafe in malico pa ju tudi ne povabi .....
Vsekakor, Semmering v jesenskih barvah je čudovit, če veš da ne bo snega, ter, če si tam le en dan in veš, da boš zvečer že doma.
Kriza in recesija se pozna tudi pri avstrijcih. Po petnajstih mesecih ni sprememb. Vozni park imajo eno leto starejši, ampak opran, da se sija, sveti in blešči. Vlakov pa trikrat preveč. Vlaki vozijo v medpostajnem razmiku, drug za drugim, brez prestanka. Potniških je ogromno in ni ga vlaka z manj kot pet pulmanov. Vmes pa tovorni z dvojniki in pripregami. Prvi hip raj za slikanje, potem pa tudi naveličanje, saj so vsi vlaki enaki drugemu.
Pa pejmo po vrsti.
1.
Znameniti dvocevni predor na železniški postaji Semmering in prva lokacija za fotošuting.
2.
Avstrijska Gomulka, ki vozi med Payerbachom in Murzzuschlagom. Nima nič klime pa nihče ne jamra in benti.
Tudi v poletni vročini ne. Po večjem delu relacije vozi s 65 km/h, pa nihče ne sanja o TGV, ICE, Pendolinih, in kolesih.
3.
Ghegatov Korl ima tu svoj spomenik. Edini krivec za trganje naših čevljev. Avstrijci so zelo ponosni nanj, čeprav sploh ni bil njihove gore list.
Omenjan je praktično na vsakem panoju, zidu, drevesu, .... v tistih vukojebinah.
Ja, v smreke, hraste in bukve, so tamkajšnje mladenke svoje dni vrezovale srčke in inicialke.
No ja, nismo jih glih videli, ker so jih že požagali in pokurili.
4.
Tudi na ÖBB imajo kakšne blatne toplice. Nobene "počasne" še ni. In najbrž je tudi ne bo.
5.
Vlak izginja v luknjo, z njim pa doprega. Ta ima nalogo porivati navzdol.
6.
Hiška iz Janko in Metka. Pred enim letom je bil na njej napis "vor kaufen", na vhodu v ograji pa pravi zvonček iz brona. Izginil je napis in zvonec.
Pa ne, da imajo tudi oni zbiralce barvnih kovin?
Ni pa videti, da bi tam kdo živel, čeprav je vse urejeno. Ja, občudovanja vredno redoljubi so tile jodlarji. Tudi odpad in smeti imajo lepo zložene.
7.
Še en tunelček, nad njim pa zapuščeni hotel s tisočerimi okni in balkoni. Nič razbitega, polomljenega, razmetanega .....
8.
Hmm, tale slika se je uštulila vmes. Nič vešalk za kontaktni vod in le ena bolj drobna žica.
9.
Prvi in zadnji pozdrav tega dne nam, od tega vrlega mašin-firerja.
Najbrž so pošteno naveličani vseh teh obiskovalcev in sprehajalcev, saj niti piskajo ne, če jim laziš po štreki.
10.
Lepa panorama z zaprtim hotelom, s tisočerimi okni ganki in balkoni. Skozi te kraje je še nedolgo tega vodila glavna cesta Dunaj - Celovec in naprej.
Z odprtjem štiri pasovnice, so številni hoteli ostali prazni in so šli zugrunt.
Vsekakor, Semmering v jesenskih barvah je čudovit, če veš da ne bo snega, ter, če si tam le en dan in veš, da boš zvečer že doma.
Kriza in recesija se pozna tudi pri avstrijcih. Po petnajstih mesecih ni sprememb. Vozni park imajo eno leto starejši, ampak opran, da se sija, sveti in blešči. Vlakov pa trikrat preveč. Vlaki vozijo v medpostajnem razmiku, drug za drugim, brez prestanka. Potniških je ogromno in ni ga vlaka z manj kot pet pulmanov. Vmes pa tovorni z dvojniki in pripregami. Prvi hip raj za slikanje, potem pa tudi naveličanje, saj so vsi vlaki enaki drugemu.
Pa pejmo po vrsti.
1.
Znameniti dvocevni predor na železniški postaji Semmering in prva lokacija za fotošuting.
2.
Avstrijska Gomulka, ki vozi med Payerbachom in Murzzuschlagom. Nima nič klime pa nihče ne jamra in benti.
Tudi v poletni vročini ne. Po večjem delu relacije vozi s 65 km/h, pa nihče ne sanja o TGV, ICE, Pendolinih, in kolesih.
3.
Ghegatov Korl ima tu svoj spomenik. Edini krivec za trganje naših čevljev. Avstrijci so zelo ponosni nanj, čeprav sploh ni bil njihove gore list.
Omenjan je praktično na vsakem panoju, zidu, drevesu, .... v tistih vukojebinah.
Ja, v smreke, hraste in bukve, so tamkajšnje mladenke svoje dni vrezovale srčke in inicialke.
No ja, nismo jih glih videli, ker so jih že požagali in pokurili.
4.
Tudi na ÖBB imajo kakšne blatne toplice. Nobene "počasne" še ni. In najbrž je tudi ne bo.
5.
Vlak izginja v luknjo, z njim pa doprega. Ta ima nalogo porivati navzdol.
6.
Hiška iz Janko in Metka. Pred enim letom je bil na njej napis "vor kaufen", na vhodu v ograji pa pravi zvonček iz brona. Izginil je napis in zvonec.
Pa ne, da imajo tudi oni zbiralce barvnih kovin?
Ni pa videti, da bi tam kdo živel, čeprav je vse urejeno. Ja, občudovanja vredno redoljubi so tile jodlarji. Tudi odpad in smeti imajo lepo zložene.
7.
Še en tunelček, nad njim pa zapuščeni hotel s tisočerimi okni in balkoni. Nič razbitega, polomljenega, razmetanega .....
8.
Hmm, tale slika se je uštulila vmes. Nič vešalk za kontaktni vod in le ena bolj drobna žica.
9.
Prvi in zadnji pozdrav tega dne nam, od tega vrlega mašin-firerja.
Najbrž so pošteno naveličani vseh teh obiskovalcev in sprehajalcev, saj niti piskajo ne, če jim laziš po štreki.
10.
Lepa panorama z zaprtim hotelom, s tisočerimi okni ganki in balkoni. Skozi te kraje je še nedolgo tega vodila glavna cesta Dunaj - Celovec in naprej.
Z odprtjem štiri pasovnice, so številni hoteli ostali prazni in so šli zugrunt.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Naprej za iste pare ....
11.
Ja, pogled iz razglednega stolpa je čudovit. Kot bi gledal kakšno odlično maketo.
12.
Postaja Breitenstein ali Širnoskalovje po prostem prevodu. Peter je sicer prevajal malo drugače in bolj sočno.
13.
14.
Kovač ima klešče, cokla ograjo. Med tem, ko ima svoj stativ varno spravljen v avtu.
15.
Nič javljalnikov plazov, nič bliskajočih in rotirajočih luči, splošnih nalogov, vzdrževanja, .... itd. Močna mreža in zadeva je rešena.
16.
Na enem izmed številnih viaduktov....
17.
Varnostna proti plazovna mreža.
18.
SchnellZug, eden izmed številnih in enakih.
19.
Zanimiv kompenzator.
V primeru težkega oddora hribine v zaščitno mrežo, se element pod obremenitvijo lepo raztegne in elastično, brez strganja mreže in pletenic, breme zaustavi.
20.
Vpetje.
11.
Ja, pogled iz razglednega stolpa je čudovit. Kot bi gledal kakšno odlično maketo.
12.
Postaja Breitenstein ali Širnoskalovje po prostem prevodu. Peter je sicer prevajal malo drugače in bolj sočno.
13.
14.
Kovač ima klešče, cokla ograjo. Med tem, ko ima svoj stativ varno spravljen v avtu.
15.
Nič javljalnikov plazov, nič bliskajočih in rotirajočih luči, splošnih nalogov, vzdrževanja, .... itd. Močna mreža in zadeva je rešena.
16.
Na enem izmed številnih viaduktov....
17.
Varnostna proti plazovna mreža.
18.
SchnellZug, eden izmed številnih in enakih.
19.
Zanimiv kompenzator.
V primeru težkega oddora hribine v zaščitno mrežo, se element pod obremenitvijo lepo raztegne in elastično, brez strganja mreže in pletenic, breme zaustavi.
20.
Vpetje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Gremo, gas do daske!
21.
Mreža, mreža, mrežica ....
22.
Še eden brzi, dolg kot ponedeljek. Če sediš npr. v zadnjem vagonu, prideš pet minut pozneje domov. Evo, pokuri ti pivo-limit na poti domov.
23.
V grški mitologiji je olimpijski bog Atlas, ki ima cel svet na svojem puklnu. Hja, proti cokli je le en smrkavec, s kuglo na plečih.
24.
Vlakci pa kr vozijo ....
17.
Sedaj je pa čas, da spoznamo največjega tam gori. Ni tolikšen, kot je bil Borovniški, pa tudi Jelenov je bolj veličasten. Tukaj je Ghegatov Korl bil že pošteno naveličan zidarske kele, šajtrge in mešalca.
Ukradena slika iz panoja, kako so gradili viadukt Kalte-Rinne.
25.
Med tem, ko smo lezli na Kalte-Rinne, nam je ušel Rail Jet. In to le zaradi tega, ker je hotel cokla še prej slikati eno nepografitano gomulko.
1.
Veličasten pogled na stebrovje in velbe. Na sliki je precej neznaten.
6.
Vlaki pa kr vozijo ....
7.
Vlaki pa kr vozijo ....
8.
Tudi avstrijci imajo svoje Kilovče. Nekdanja postaja Klam-Schottwien, ki je le še postajališče.
Rečeno drugače, tudi oni racionalizirajo in ukinjajo stoletne objekte.
21.
Mreža, mreža, mrežica ....
22.
Še eden brzi, dolg kot ponedeljek. Če sediš npr. v zadnjem vagonu, prideš pet minut pozneje domov. Evo, pokuri ti pivo-limit na poti domov.
23.
V grški mitologiji je olimpijski bog Atlas, ki ima cel svet na svojem puklnu. Hja, proti cokli je le en smrkavec, s kuglo na plečih.
24.
Vlakci pa kr vozijo ....
17.
Sedaj je pa čas, da spoznamo največjega tam gori. Ni tolikšen, kot je bil Borovniški, pa tudi Jelenov je bolj veličasten. Tukaj je Ghegatov Korl bil že pošteno naveličan zidarske kele, šajtrge in mešalca.
Ukradena slika iz panoja, kako so gradili viadukt Kalte-Rinne.
25.
Med tem, ko smo lezli na Kalte-Rinne, nam je ušel Rail Jet. In to le zaradi tega, ker je hotel cokla še prej slikati eno nepografitano gomulko.
1.
Veličasten pogled na stebrovje in velbe. Na sliki je precej neznaten.
6.
Vlaki pa kr vozijo ....
7.
Vlaki pa kr vozijo ....
8.
Tudi avstrijci imajo svoje Kilovče. Nekdanja postaja Klam-Schottwien, ki je le še postajališče.
Rečeno drugače, tudi oni racionalizirajo in ukinjajo stoletne objekte.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Vlaki pa kr vozijo ....
9.
Vlaki pa kr vozijo. ..... Iz dolgega cajta začnem malo paninčariti
10.
ÖBB Kilovče malce bolj od blizu.
11.
Vlaki pa kr vozijo ....
12.
Še ena paninčna ...
18.
Smo že v Payerbachu. Mlad mašinfirer je pravkar iz dopusta iz Tunisa.
19.
Vlaki pa kr uvažajo ....
20.
Najina skrita rezerva, če se nama šofjer spunta.
21.
Prestopanje potnikov.
22.
Med Dunajem in Payerbachom vozijo dvonadstropni push/pull city shuttli. Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga.
Prestopanje je hitro redno in tekoče.
23.
Tale, velikooka 1142 je za Igorja. Edino, ki smo jo uspeli videti v celem dnevu. Očitno so jih že lepo število preosvetlili.
Ne vem če bi še ....
9.
Vlaki pa kr vozijo. ..... Iz dolgega cajta začnem malo paninčariti
10.
ÖBB Kilovče malce bolj od blizu.
11.
Vlaki pa kr vozijo ....
12.
Še ena paninčna ...
18.
Smo že v Payerbachu. Mlad mašinfirer je pravkar iz dopusta iz Tunisa.
19.
Vlaki pa kr uvažajo ....
20.
Najina skrita rezerva, če se nama šofjer spunta.
21.
Prestopanje potnikov.
22.
Med Dunajem in Payerbachom vozijo dvonadstropni push/pull city shuttli. Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga.
Prestopanje je hitro redno in tekoče.
23.
Tale, velikooka 1142 je za Igorja. Edino, ki smo jo uspeli videti v celem dnevu. Očitno so jih že lepo število preosvetlili.
Ne vem če bi še ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Še malo, še malo, ne bo se poznalo ...
24.
Železniška postaja Payerbach ima v malem parku tudi lepo urejene muzejske eksponate.
Stara ÖBB 95-112, s povaljanim raufenkom. Bo Tono povedal, zakaj mora biti temu tako.
25.
Rezervni del za portal tunela. Korl se je zavedal, da je potrebno objekte, pa čeprav kamnite, tudi vzdrževati. Da ne bi imel kasneje težav z razpisnimi
pogoji in nabavno službo, si je pravočasno zagotovil rezervne dele. Ziher je ziher, pa čeprav uprava po letni inventuri besni nad prevelikimi zalogami. ...
1.
Pravi Stayerjev avtobus iz sončnega leta 1957. Letnik the Best. Takšnih nas ne delajo več.
2.
Skok v dvonadstropca, push/pull city shuttla. V obeh nadstopjih je 112 trdih sedežev.
Takole je spodaj ...
3.
Po ovinku na vrh ...
4.
In takole je zgoraj...
Ko sem raziskoval notranjost, je nekje zašumel zrak. Akrobatski skok ven, in ves v strahu, da ne bi bilo treba sprevodniku razlagat, zakaj se nočem peljati na Dunaj, pa vendar grem tja.
5.
Push ÖBB 1116, ki svira glasbeno lestvico pri svoji speljavi. Sedaj vem, o čem je enkrat govoril Dirigent.
6.
Štuc. V njega kar s šarf vožnjo vozijo tile push/pull maherji. Včasih se jim pa ne izide. Vsaj gume na odbojnikih pravijo tako.
In zanimivo, prvič vidim odbojnik za schafenberg spenjačo. Pri nas tega ni, čeprav je veliko štucev in še več schafenberg spenjač.
Igor bi rekel, ker se to pri nas ne splača.
8.
Aja, še ena znotraj city shuttla. Štenge za na dile, ali pa po vlaku ...
9.
Tu smo bili.
Sedaj bo pa res že čas ....
24.
Železniška postaja Payerbach ima v malem parku tudi lepo urejene muzejske eksponate.
Stara ÖBB 95-112, s povaljanim raufenkom. Bo Tono povedal, zakaj mora biti temu tako.
25.
Rezervni del za portal tunela. Korl se je zavedal, da je potrebno objekte, pa čeprav kamnite, tudi vzdrževati. Da ne bi imel kasneje težav z razpisnimi
pogoji in nabavno službo, si je pravočasno zagotovil rezervne dele. Ziher je ziher, pa čeprav uprava po letni inventuri besni nad prevelikimi zalogami. ...
1.
Pravi Stayerjev avtobus iz sončnega leta 1957. Letnik the Best. Takšnih nas ne delajo več.
2.
Skok v dvonadstropca, push/pull city shuttla. V obeh nadstopjih je 112 trdih sedežev.
Takole je spodaj ...
3.
Po ovinku na vrh ...
4.
In takole je zgoraj...
Ko sem raziskoval notranjost, je nekje zašumel zrak. Akrobatski skok ven, in ves v strahu, da ne bi bilo treba sprevodniku razlagat, zakaj se nočem peljati na Dunaj, pa vendar grem tja.
5.
Push ÖBB 1116, ki svira glasbeno lestvico pri svoji speljavi. Sedaj vem, o čem je enkrat govoril Dirigent.
6.
Štuc. V njega kar s šarf vožnjo vozijo tile push/pull maherji. Včasih se jim pa ne izide. Vsaj gume na odbojnikih pravijo tako.
In zanimivo, prvič vidim odbojnik za schafenberg spenjačo. Pri nas tega ni, čeprav je veliko štucev in še več schafenberg spenjač.
Igor bi rekel, ker se to pri nas ne splača.
8.
Aja, še ena znotraj city shuttla. Štenge za na dile, ali pa po vlaku ...
9.
Tu smo bili.
Sedaj bo pa res že čas ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
....... da pokažemo zadnje tri slike.
10.
Postajno poslopje, Payerbach in še nekaj.
11.
Vlak pa kar stoji ....
12.
Bogata dežela. Canoni ležijo kar po tleh.
Evo, sedaj pa bo zares dovolj. Lovska sezona je odprta in lahko se začne ....
lp,
Dolfe
10.
Postajno poslopje, Payerbach in še nekaj.
11.
Vlak pa kar stoji ....
12.
Bogata dežela. Canoni ležijo kar po tleh.
Evo, sedaj pa bo zares dovolj. Lovska sezona je odprta in lahko se začne ....
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Madona...sej ne vem...a nej še kaj pokažem ?!!
MMG - bravo penzionist na dopustu z najetim prednastavljenim fotoshuting objektivom.
MMG - bravo penzionist na dopustu z najetim prednastavljenim fotoshuting objektivom.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
dolfe, vzelo mi je sapo, pa tudi besede
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Mislim, da se motiš. Sam sem se že mnogokrat vozil z dvonadstopnimi vagoni skozi tunele (recimo Sargans-Zurich, Čez celo Finsko v spalniku, tudi TDV Duplex....)Dolfe:
Med Dunajem in Payerbachom vozijo dvonadstropni push/pull city shuttli. Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga.
Prestopanje je hitro redno in tekoče.
Recimo, da je razlog deželna meja med Štajersko in O(N?)Oe, vsaka dežela namreč skrbi (financira) svoj lokalni promet. Poleg tega med Murzuschlagom in Payerbachom ni mnogo potniškega prometa, ki bi utemeljeval taktni promet dvonadstropnih vlakov.
LPL
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Ko sem se jaz na hitro ustavil na Semmeringu, sem legalno lahko hodil le ob glavni postajni zgradbi in šel za njo, kjer sta spomenik Ghegi in muzejski šinobus. Povsod drugje pa tisti odročeni stric Zutritt verboten, celo prehod na otočni peron in dalje čez, od koder bi si dalo pogledati ta sloviti dvojni tunel, je bil zaprt z verigo, ki jo prometnik ob prihodu vlaka ročno odpre. Potemtakem je pri vas morala biti posredi "korupcija" oz. sistem "veze i poznanstva" ali pa kar "ne razumijem njemački" ??
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Če bi malo raziskoval bi videl, da je ob progi odlično obiskovana peš pot, ki vodi od Semmeringa pa vse do Klamma in še naprej.....Ajznponar napisal/-a:Ko sem se jaz na hitro ustavil na Semmeringu, sem legalno lahko hodil le ob glavni postajni zgradbi in šel za njo, kjer sta spomenik Ghegi in muzejski šinobus. Povsod drugje pa tisti odročeni stric Zutritt verboten, celo prehod na otočni peron in dalje čez, od koder bi si dalo pogledati ta sloviti dvojni tunel, je bil zaprt z verigo, ki jo prometnik ob prihodu vlaka ročno odpre. Potemtakem je pri vas morala biti posredi "korupcija" oz. sistem "veze i poznanstva" ali pa kar "ne razumijem njemački" ??
MMG -malo pa se narediš "tošota" in še nekaj....če imaš odsevnik vsi vedo, da veš kaj počneš in te nihče ne "napada". Ko bi vsaj pri nas vsi "ljubitelji" upoštevali ta napotek.
Aja....moje slikce bodo...
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Kar se na splošno tiče "fame", da dvonadstropni vagoni ne morejo skozi tunele (gljte Dolfetov post) samo to:
višina STADLER KISS: 4595 mm (verejtno nad robom tračnice)
svetli profil : 4740 mm (R>250m)
Torej ni višinske ovire za normalno obratovanje.
LPL
višina STADLER KISS: 4595 mm (verejtno nad robom tračnice)
svetli profil : 4740 mm (R>250m)
Torej ni višinske ovire za normalno obratovanje.
LPL
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Ljubitelj napisal/-a:Kar se na splošno tiče "fame", da dvonadstropni vagoni ne morejo skozi tunele (gljte Dolfetov post) samo to:
višina STADLER KISS: 4595 mm (verejtno nad robom tračnice)
svetli profil : 4740 mm (R>250m)
Torej ni višinske ovire za normalno obratovanje.
LPL
Ni višinske...kaj pa nagib vagona ter širina pri srečanju skozi precej ozke tunele na Semmmeringbahnu? Mah sej ni važno.....raje ostanem v "vzhičenosti" kot da se ukvarjam z malenkostmi. Je pa tudi določen čar in pridih "romantičnosti" v vožnji teh "gomulk" po teh tirih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
To, da jih ne upajo riniti v tunele, je spet ena moja cvetka, da spodbudim dvom in debato.Ljubitelj napisal/-a:Mislim, da se motiš. Sam sem se že mnogokrat vozil z dvonadstopnimi vagoni skozi tunele (recimo Sargans-Zurich, Čez celo Finsko v spalniku, tudi TDV Duplex....)Dolfe:
... Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga....
Recimo, da je razlog deželna meja med Štajersko in O(N?)Oe, vsaka dežela namreč skrbi (financira) svoj lokalni promet. Poleg tega med Murzuschlagom in Payerbachom ni mnogo potniškega prometa, ki bi utemeljeval taktni promet dvonadstropnih vlakov.
LPL
Ugibali smo, da gre tu dejansko za tehnično težavo pretesnih semmerinških tunelov. Morda samo enega, a je že dovolj.
Koliko prometa je med Murzzuschlagom in Payerbachom, je težko soditi kar tako počez. Dejstvo je, da toliko, kolikor pripelje dvo nadstropnikov, toliko odpelje klasičnih tričlenskih elektro motornikov. In obratno. Vozijo pa v taktnem prometu, na eno uro in skozi Semmering ne gredo ravno prazni.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Semmering v jesenski preobleki ....
Kaj naj rečem, čudovito
Dolfe, tisti ploščati dimnik se imenuje "gisele", na ta račun se je izboljšal izkoristek pri parni vleki. Pri nas so ga testno vgradili v pet različnih serij (v po eno lokomotivo posamezne serije). Test se je izkazal za uspešnega, ampak bližal se je konec eksploatacije parne vleke.
Dolfe, tisti ploščati dimnik se imenuje "gisele", na ta račun se je izboljšal izkoristek pri parni vleki. Pri nas so ga testno vgradili v pet različnih serij (v po eno lokomotivo posamezne serije). Test se je izkazal za uspešnega, ampak bližal se je konec eksploatacije parne vleke.
Tine