Semmering v jesenski preobleki ....

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Semmering je zopet na tapeti. Zame sicer drugič, za ostala dva pacienta pa že kar četrtič. Tam gori sta že tako udomačena, da ju tudi psi in Frida ne oblajajo več. Na kafe in malico pa ju tudi ne povabi .....
Vsekakor, Semmering v jesenskih barvah je čudovit, če veš da ne bo snega, ter, če si tam le en dan in veš, da boš zvečer že doma.
Kriza in recesija se pozna tudi pri avstrijcih. Po petnajstih mesecih ni sprememb. Vozni park imajo eno leto starejši, ampak opran, da se sija, sveti in blešči. Vlakov pa trikrat preveč. Vlaki vozijo v medpostajnem razmiku, drug za drugim, brez prestanka. Potniških je ogromno in ni ga vlaka z manj kot pet pulmanov. Vmes pa tovorni z dvojniki in pripregami. Prvi hip raj za slikanje, potem pa tudi naveličanje, saj so vsi vlaki enaki drugemu.

Pa pejmo po vrsti.



1.Slika

Znameniti dvocevni predor na železniški postaji Semmering in prva lokacija za fotošuting.



2.Slika

Avstrijska Gomulka, ki vozi med Payerbachom in Murzzuschlagom. Nima nič klime pa nihče ne jamra in benti.
Tudi v poletni vročini ne. Po večjem delu relacije vozi s 65 km/h, pa nihče ne sanja o TGV, ICE, Pendolinih, in kolesih.



3.Slika

Ghegatov Korl ima tu svoj spomenik. Edini krivec za trganje naših čevljev. Avstrijci so zelo ponosni nanj, čeprav sploh ni bil njihove gore list.
Omenjan je praktično na vsakem panoju, zidu, drevesu, .... v tistih vukojebinah.
Ja, v smreke, hraste in bukve, so tamkajšnje mladenke svoje dni vrezovale srčke in inicialke.
No ja, nismo jih glih videli, ker so jih že požagali in pokurili. :lol:



4.Slika

Tudi na ÖBB imajo kakšne blatne toplice. Nobene "počasne" še ni. In najbrž je tudi ne bo.




5.Slika

Vlak izginja v luknjo, z njim pa doprega. Ta ima nalogo porivati navzdol.



6.Slika

Hiška iz Janko in Metka. Pred enim letom je bil na njej napis "vor kaufen", na vhodu v ograji pa pravi zvonček iz brona. Izginil je napis in zvonec.
Pa ne, da imajo tudi oni zbiralce barvnih kovin?
Ni pa videti, da bi tam kdo živel, čeprav je vse urejeno. Ja, občudovanja vredno redoljubi so tile jodlarji. Tudi odpad in smeti imajo lepo zložene.



7.Slika

Še en tunelček, nad njim pa zapuščeni hotel s tisočerimi okni in balkoni. Nič razbitega, polomljenega, razmetanega .....


8.Slika

Hmm, tale slika se je uštulila vmes. Nič vešalk za kontaktni vod in le ena bolj drobna žica.



9.Slika

Prvi in zadnji pozdrav tega dne nam, od tega vrlega mašin-firerja.
Najbrž so pošteno naveličani vseh teh obiskovalcev in sprehajalcev, saj niti piskajo ne, če jim laziš po štreki.



10.Slika

Lepa panorama z zaprtim hotelom, s tisočerimi okni ganki in balkoni. Skozi te kraje je še nedolgo tega vodila glavna cesta Dunaj - Celovec in naprej.
Z odprtjem štiri pasovnice, so številni hoteli ostali prazni in so šli zugrunt.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Naprej za iste pare ....

11.Slika

Ja, pogled iz razglednega stolpa je čudovit. Kot bi gledal kakšno odlično maketo.



12.Slika

Postaja Breitenstein ali Širnoskalovje po prostem prevodu. Peter je sicer prevajal malo drugače in bolj sočno. :mrgreen:



13.Slika




14.Slika

Kovač ima klešče, cokla ograjo. Med tem, ko ima svoj stativ varno spravljen v avtu.



15.Slika

Nič javljalnikov plazov, nič bliskajočih in rotirajočih luči, splošnih nalogov, vzdrževanja, .... itd. Močna mreža in zadeva je rešena.



16.Slika

Na enem izmed številnih viaduktov....


17.Slika

Varnostna proti plazovna mreža.

18.Slika

SchnellZug, eden izmed številnih in enakih.



19.Slika

Zanimiv kompenzator.
V primeru težkega oddora hribine v zaščitno mrežo, se element pod obremenitvijo lepo raztegne in elastično, brez strganja mreže in pletenic, breme zaustavi.



20.Slika

Vpetje.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Gremo, gas do daske!


21.Slika

Mreža, mreža, mrežica .... :D



22.Slika

Še eden brzi, dolg kot ponedeljek. Če sediš npr. v zadnjem vagonu, prideš pet minut pozneje domov. Evo, pokuri ti pivo-limit na poti domov. :berr




23.Slika

V grški mitologiji je olimpijski bog Atlas, ki ima cel svet na svojem puklnu. Hja, proti cokli je le en smrkavec, s kuglo na plečih.Slika



24.Slika

Vlakci pa kr vozijo ....



17.Slika

Sedaj je pa čas, da spoznamo največjega tam gori. Ni tolikšen, kot je bil Borovniški, pa tudi Jelenov je bolj veličasten. Tukaj je Ghegatov Korl bil že pošteno naveličan zidarske kele, šajtrge in mešalca.
Ukradena slika iz panoja, kako so gradili viadukt Kalte-Rinne.



25.Slika

Med tem, ko smo lezli na Kalte-Rinne, nam je ušel Rail Jet. In to le zaradi tega, ker je hotel cokla še prej slikati eno nepografitano gomulko. #-o



1.Slika

Veličasten pogled na stebrovje in velbe. Na sliki je precej neznaten.



6.Slika

Vlaki pa kr vozijo ....



7.Slika

Vlaki pa kr vozijo ....



8.Slika

Tudi avstrijci imajo svoje Kilovče. Nekdanja postaja Klam-Schottwien, ki je le še postajališče.
Rečeno drugače, tudi oni racionalizirajo in ukinjajo stoletne objekte.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Vlaki pa kr vozijo ....

9.Slika

Vlaki pa kr vozijo. ..... Iz dolgega cajta začnem malo paninčariti #-o



10.Slika

ÖBB Kilovče malce bolj od blizu.



11.Slika

Vlaki pa kr vozijo ....



12.Slika

Še ena paninčna ... :lol:




18.Slika

Smo že v Payerbachu. Mlad mašinfirer je pravkar iz dopusta iz Tunisa. :mrgreen:




19.Slika

Vlaki pa kr uvažajo ....



20.Slika

Najina skrita rezerva, če se nama šofjer spunta. :-$



21.Slika

Prestopanje potnikov.



22.Slika

Med Dunajem in Payerbachom vozijo dvonadstropni push/pull city shuttli. Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga.
Prestopanje je hitro redno in tekoče.


23.Slika

Tale, velikooka 1142 je za Igorja. Edino, ki smo jo uspeli videti v celem dnevu. Očitno so jih že lepo število preosvetlili. 8)



Ne vem če bi še .... :hmm
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Še malo, še malo, ne bo se poznalo ...


24.Slika

Železniška postaja Payerbach ima v malem parku tudi lepo urejene muzejske eksponate.
Stara ÖBB 95-112, s povaljanim raufenkom. Bo Tono povedal, zakaj mora biti temu tako.



25.Slika

Rezervni del za portal tunela. Korl se je zavedal, da je potrebno objekte, pa čeprav kamnite, tudi vzdrževati. Da ne bi imel kasneje težav z razpisnimi
pogoji in nabavno službo, si je pravočasno zagotovil rezervne dele. Ziher je ziher, pa čeprav uprava po letni inventuri besni nad prevelikimi zalogami. ... :wink:



1.Slika

Pravi Stayerjev avtobus iz sončnega leta 1957. Letnik the Best. Takšnih nas ne delajo več.Slika




2.Slika

Skok v dvonadstropca, push/pull city shuttla. V obeh nadstopjih je 112 trdih sedežev.
Takole je spodaj ...



3.Slika

Po ovinku na vrh ...



4.Slika

In takole je zgoraj...

Ko sem raziskoval notranjost, je nekje zašumel zrak. Akrobatski skok ven, in ves v strahu, da ne bi bilo treba sprevodniku razlagat, zakaj se nočem peljati na Dunaj, pa vendar grem tja. :lol:



5.Slika

Push ÖBB 1116, ki svira glasbeno lestvico pri svoji speljavi. Sedaj vem, o čem je enkrat govoril Dirigent. =D>



6.Slika

Štuc. V njega kar s šarf vožnjo vozijo tile push/pull maherji. Včasih se jim pa ne izide. Vsaj gume na odbojnikih pravijo tako. :lol:
In zanimivo, prvič vidim odbojnik za schafenberg spenjačo. Pri nas tega ni, čeprav je veliko štucev in še več schafenberg spenjač.
Igor bi rekel, ker se to pri nas ne splača. :wink:



8.Slika

Aja, še ena znotraj city shuttla. Štenge za na dile, ali pa po vlaku ...



9.Slika

Tu smo bili.

Sedaj bo pa res že čas ....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

....... da pokažemo zadnje tri slike.


10.Slika

Postajno poslopje, Payerbach in še nekaj.



11.Slika

Vlak pa kar stoji ....



12.Slika

Bogata dežela. Canoni ležijo kar po tleh. :mrgreen:



Evo, sedaj pa bo zares dovolj. Lovska sezona je odprta in lahko se začne ....

lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a cokla »

Madona...sej ne vem...a nej še kaj pokažem ?!!

MMG - bravo penzionist na dopustu z najetim prednastavljenim fotoshuting objektivom. :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
desiro
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1586
Pridružen: 21.01.2008, 14:45
Kraj: Ljubljana

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a desiro »

=D> =D> =D> =D>
dolfe, vzelo mi je sapo, pa tudi besede :wink:
Lp Nejc
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Dolfe:
Med Dunajem in Payerbachom vozijo dvonadstropni push/pull city shuttli. Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga.
Prestopanje je hitro redno in tekoče.
Mislim, da se motiš. Sam sem se že mnogokrat vozil z dvonadstopnimi vagoni skozi tunele (recimo Sargans-Zurich, Čez celo Finsko v spalniku, tudi TDV Duplex....)
Recimo, da je razlog deželna meja med Štajersko in O(N?)Oe, vsaka dežela namreč skrbi (financira) svoj lokalni promet. Poleg tega med Murzuschlagom in Payerbachom ni mnogo potniškega prometa, ki bi utemeljeval taktni promet dvonadstropnih vlakov.

LPL
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Ko sem se jaz na hitro ustavil na Semmeringu, sem legalno lahko hodil le ob glavni postajni zgradbi in šel za njo, kjer sta spomenik Ghegi in muzejski šinobus. Povsod drugje pa tisti odročeni stric Zutritt verboten, celo prehod na otočni peron in dalje čez, od koder bi si dalo pogledati ta sloviti dvojni tunel, je bil zaprt z verigo, ki jo prometnik ob prihodu vlaka ročno odpre. Potemtakem je pri vas morala biti posredi "korupcija" oz. sistem "veze i poznanstva" :mrgreen: ali pa kar "ne razumijem njemački" :mrgreen: ??
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ajznponar napisal/-a:Ko sem se jaz na hitro ustavil na Semmeringu, sem legalno lahko hodil le ob glavni postajni zgradbi in šel za njo, kjer sta spomenik Ghegi in muzejski šinobus. Povsod drugje pa tisti odročeni stric Zutritt verboten, celo prehod na otočni peron in dalje čez, od koder bi si dalo pogledati ta sloviti dvojni tunel, je bil zaprt z verigo, ki jo prometnik ob prihodu vlaka ročno odpre. Potemtakem je pri vas morala biti posredi "korupcija" oz. sistem "veze i poznanstva" :mrgreen: ali pa kar "ne razumijem njemački" :mrgreen: ??
Če bi malo raziskoval bi videl, da je ob progi odlično obiskovana peš pot, ki vodi od Semmeringa pa vse do Klamma in še naprej.....

MMG -malo pa se narediš "tošota" in še nekaj....če imaš odsevnik vsi vedo, da veš kaj počneš in te nihče ne "napada". Ko bi vsaj pri nas vsi "ljubitelji" upoštevali ta napotek. :roll:


Aja....moje slikce bodo... :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Kar se na splošno tiče "fame", da dvonadstropni vagoni ne morejo skozi tunele (gljte Dolfetov post) samo to:

višina STADLER KISS: 4595 mm (verejtno nad robom tračnice)
svetli profil : 4740 mm (R>250m)
Torej ni višinske ovire za normalno obratovanje.


LPL
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a cokla »

Ljubitelj napisal/-a:Kar se na splošno tiče "fame", da dvonadstropni vagoni ne morejo skozi tunele (gljte Dolfetov post) samo to:

višina STADLER KISS: 4595 mm (verejtno nad robom tračnice)
svetli profil : 4740 mm (R>250m)
Torej ni višinske ovire za normalno obratovanje.


LPL

Ni višinske...kaj pa nagib vagona ter širina pri srečanju skozi precej ozke tunele na Semmmeringbahnu? Mah sej ni važno.....raje ostanem v "vzhičenosti" kot da se ukvarjam z malenkostmi. Je pa tudi določen čar in pridih "romantičnosti" v vožnji teh "gomulk" po teh tirih.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Ljubitelj napisal/-a:
Dolfe:
... Ker jih ne upajo riniti skozi tunele, potnike raje preženejo v belo-modre motornike in hajd do Murzzuschlaga....
Mislim, da se motiš. Sam sem se že mnogokrat vozil z dvonadstopnimi vagoni skozi tunele (recimo Sargans-Zurich, Čez celo Finsko v spalniku, tudi TDV Duplex....)
Recimo, da je razlog deželna meja med Štajersko in O(N?)Oe, vsaka dežela namreč skrbi (financira) svoj lokalni promet. Poleg tega med Murzuschlagom in Payerbachom ni mnogo potniškega prometa, ki bi utemeljeval taktni promet dvonadstropnih vlakov.

LPL
To, da jih ne upajo riniti v tunele, je spet ena moja cvetka, da spodbudim dvom in debato. :wink:

Ugibali smo, da gre tu dejansko za tehnično težavo pretesnih semmerinških tunelov. Morda samo enega, a je že dovolj.
Koliko prometa je med Murzzuschlagom in Payerbachom, je težko soditi kar tako počez. Dejstvo je, da toliko, kolikor pripelje dvo nadstropnikov, toliko odpelje klasičnih tričlenskih elektro motornikov. In obratno. Vozijo pa v taktnem prometu, na eno uro in skozi Semmering ne gredo ravno prazni.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Semmering v jesenski preobleki ....

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Kaj naj rečem, čudovito =D> =D> =D>

Dolfe, tisti ploščati dimnik se imenuje "gisele", na ta račun se je izboljšal izkoristek pri parni vleki. Pri nas so ga testno vgradili v pet različnih serij (v po eno lokomotivo posamezne serije). Test se je izkazal za uspešnega, ampak bližal se je konec eksploatacije parne vleke.
Tine
Odgovori