Proti Repentabru
Objavljeno: 03.01.2012, 23:59
S Tomažem sva se v času novoletnih praznikov odpravila na Kras. Odločila sva se, da prehodiva del originalne trase Bohinjske proge, ki pa se žal ne uporablja več za reden promet. Govorim seveda o tiru med Krepljami in Opčinami.
Najin pohod sicer nisva izvedla vse do Opčin, temveč zgolj do drugega predora na tem odseku.
Svojo pot sva začela v Sežani, kjer sva vstopila na vlak 4210 v sestavi Fiata 103.
Potovanje z vlakom sva zaključila že po sedmih minutah, saj so bile Kreplje že tu. Preden sva začela s pohodom, si na hitro ogledala železniško zgradbo.
Glede na predhodno objavljene slike na forumu, lahko rečem, da se poslopje redno vzdržuje . Pohvaliti moram predvsem čakalnico, ki je kljub temu, da je bila odklenjena, bila popolnoma čista
Aja, še to; ker bo v nadaljevanju velikokrat omenjen kilometrski položaj določenih objektov ob progi, naj povem, da se štetje kilometrov proti Repentabru ravno na mestu, od koder je bila posneta ta fotografija.
Po hitrem ogledu infrastrukture nezasedenega cepišča, sva (končno) stopila na tir, ki vodi v smeri Repentabra in Opčin. Že po nekaj metrih prideva do kritnega signala, ki se je v zgodnje popoldanskih sončnih žarkih prav lepo svetil. Od tu se lepo vidi tudi organizacija tirov na cepišču (skrajno desni tir je proga Sežana - Nova Gorica).
Kritni likovni signal pobližje
Po začetnem ostrem zavoju v desno, se nato proga za naslednjih nekaj 100 metrov "poravna" v premo. Če ste malce bolj pozorni, lahko v daljavi opazite kritni signal iz smeri Sežana.
Kakšnih 200 metrov tira je speljanega po manjšem kamnitem nasipu.
Prečenje endinega nivojskega prehoda,....
.. ki je zavarovan z Andrejevim križem. Uporablja se večinoma za prevoz kmetijske mehanizacija do obdelovalnih površin.
Pozabil sem napisati, da vse od cepišča naprej poteka proga v ne ravno zanemarljivem vzponu. Ob poti naju ves čas obnovljeni žicevodi, ki vodijo vse do....
.... presignala, ki je od prej videnega kritnega signala oddaljen slabih 800 metrov. Žal je ta del proge v zmiskem času cel dan v senci, tako da kakšne boljše slike ni bilo mogoče naresti.
Najin pohod sicer nisva izvedla vse do Opčin, temveč zgolj do drugega predora na tem odseku.
Svojo pot sva začela v Sežani, kjer sva vstopila na vlak 4210 v sestavi Fiata 103.
Potovanje z vlakom sva zaključila že po sedmih minutah, saj so bile Kreplje že tu. Preden sva začela s pohodom, si na hitro ogledala železniško zgradbo.
Glede na predhodno objavljene slike na forumu, lahko rečem, da se poslopje redno vzdržuje . Pohvaliti moram predvsem čakalnico, ki je kljub temu, da je bila odklenjena, bila popolnoma čista
Aja, še to; ker bo v nadaljevanju velikokrat omenjen kilometrski položaj določenih objektov ob progi, naj povem, da se štetje kilometrov proti Repentabru ravno na mestu, od koder je bila posneta ta fotografija.
Po hitrem ogledu infrastrukture nezasedenega cepišča, sva (končno) stopila na tir, ki vodi v smeri Repentabra in Opčin. Že po nekaj metrih prideva do kritnega signala, ki se je v zgodnje popoldanskih sončnih žarkih prav lepo svetil. Od tu se lepo vidi tudi organizacija tirov na cepišču (skrajno desni tir je proga Sežana - Nova Gorica).
Kritni likovni signal pobližje
Po začetnem ostrem zavoju v desno, se nato proga za naslednjih nekaj 100 metrov "poravna" v premo. Če ste malce bolj pozorni, lahko v daljavi opazite kritni signal iz smeri Sežana.
Kakšnih 200 metrov tira je speljanega po manjšem kamnitem nasipu.
Prečenje endinega nivojskega prehoda,....
.. ki je zavarovan z Andrejevim križem. Uporablja se večinoma za prevoz kmetijske mehanizacija do obdelovalnih površin.
Pozabil sem napisati, da vse od cepišča naprej poteka proga v ne ravno zanemarljivem vzponu. Ob poti naju ves čas obnovljeni žicevodi, ki vodijo vse do....
.... presignala, ki je od prej videnega kritnega signala oddaljen slabih 800 metrov. Žal je ta del proge v zmiskem času cel dan v senci, tako da kakšne boljše slike ni bilo mogoče naresti.