Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tono »

Do stolpa nismo šli, ker ni bilo časa. Je pa sprehajanje tam okoli malo bolj "delikatesno" zaradi morebitnih skritih paštet. Naslednjič sledi Pleševica in nekdanji položaj Marconi S-600.

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Tono napisal/-a:...Do stolpa nismo šli, ker ni bilo časa. Je pa sprehajanje tam okoli malo bolj "delikatesno" zaradi morebitnih skritih paštet. Naslednjič sledi Pleševica in nekdanji položaj Marconi S-600...
"Znotraj", po tunelih, pa kontrolni stolp verjetno ni več dostopen?
Al' je?
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tono »

Stolp je dostopen skozi jašek, samo lift manjka :) Stopnišča pa mislim da ni.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

Ja, v bistvu če pogledaš to devastacijo (zanalašč uporabljam to besedo, da izgleda strašnejše; dovoljena po SSKJ: devastácija -e ž (á) knjiž. opustošenje, razdejanje )...

...vidiš, da je vsako združevanje slovanskih in sosednjih narodov brez smisla...

Ono o zadolženosti "takrat" in zdaj ter o boljšem življenju "takrat"...in o tem, da so imeli "takrat" vsi delo, tudi s takšnimi projekti kot je to...

Prvič: graditi takšne objekte je neumnost. Še večja neumnost je uničevati takšne objekte tako, da so danes kontaminirani in polni min...

Drugič: nekje sem zasledil podatek, da je bil to najdražji vojaški objekt v Evropi in da so ga gradili iz denarji, ki ga je dala neka zahodna banka za gradnjo cest v Yugi(nepreverjeno, išči citat). Ejga, mi smo se pa pobijali po polovični avtocesti do Maribora...

Bivša Yuga je bila na dolgi/kratki rok obsojena na finančni kolaps. Kako pa so se posamezniki znašli, je pa drugo vprašanje.
Tudi Sloveniji se slabo piše, če se ne bo začela hitro drugače obnašati. Tukaj mislim predvsem na področju gospodarstva.

Če pa pogledaš zadevo (letališče) samo kot tehnični dosežek, vidiš, da so bili sposobni sami vse zgraditi, brez da bi kdo kaj vedel. Vprašanje, če so imeli gradbeno dovoljenje :roll: :m2
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Tono napisal/-a:Stolp je dostopen skozi jašek, samo lift manjka :) Stopnišča pa mislim da ni.
To torej pomeni, da bi iz stolpa lahko "zelo hitro" dostopil do "spodnjega" dela (brez lifta - prosti pad po jašku), obratno pa zelo težko!

Seveda nikomur ne priporočam takšnega poskusa!!!


Res škoda za ta IDIOTSKI podvig okoli "sesutja" tega objekta!!!


Nekje sem zasledi, da so se celo "zavezniki" v 90-ih zanimali za uporabo tega objekta!

Potem pa KABUUUUM
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ja, kabuuum je bil hud. Pred enega od vhodov (mislim da pred štirko) so recimo privlekli pol šleper goriva in ga minirali. Zanimivo je, da zaradi tega ni nastala večja škoda. V notranjost je bilo detonirano 56 ton eksploziva, detonacije pa so baje trajala 2 uri. Še pol leta po miniranju se je skozi zračnike valil dim.

Pred uničenjem objekta je vojska pobrala vse, kar se je pobrati dalo, in se umaknila proti Srbiji. Z razpadom Jugoslavije je tak objekt izgubil pomen, zato je bilo uničenje brezpredmetno.

Vse vojske po svetu so gradile takšne in drugačne fortifikacije, pa naj bodo to srednjeveške trdnjave, podmorniški bunkerji v Biskajskem zalivu ali pa Regierungsbunker v Nemčiji. In tako je tudi Jugoslavija gradila svoje trdnjave, pričakujoč napad zunanjega sovražnika. Toda nobena jugoslovanska trdnjava ni bila kos notranjim spopadom in izdaji.

Ob bok politiziranju še mogoče epizoda iz mojega vojaškega življenja pred 23 leti: od februarja do septmebra 1989 sem bil vezist - teleprinterist na stacionarnem centru veze v Titovem Užicu. Preko naše "centrale" so potovali vsi telegrami med SSNO-jem (Zvezni sekretariat za ljudsko obrambo alias Obrambno ministrstvo SFRJ) ter enotami 31. korpusa s sedežem v T. Užicu. 398. puk veze, h kateremu je spadala tudi naša centrala - vojna pošta 9935/8, je bil neposredno podčinjen SSNO-ju ter bi v vojnih razmerah zagotavljal zveze jugoslovanskemu vojaškemu vrhu. Temu primerno so bile enote v sestavi puka tudi opremljene. Vojaki enot puka so veliko časa preživeli na terenu, in konec poletja 1989 je potekala obsežna vaja, v kateri so se enote premaknile v okolico Han Pijeska v BiH. Nihče od vojakov ni vedel, kam se enote selijo, jaz pa sem nekega dne dobil nalogo, preko teleksa za določen čas prenaročiti nekaj izvodov časopisa Borba na nek poštni predal pošte Han Pijesak. Takrat je bilo vse tako tajno, da nisi smel niti pisniti, kaj šele vprašati, zakaj časopis ravno tja. Danes vemo, da je bil objekt Crna Rijeka pri Han Pijesku namenjen poveljevanju JLA v primeru vojne.

V BiH je še en tako velik objekt - objekt D-0 Istanbul ali "Atomska ratna komanda - ARK". Oba objekta sta bila očuvana. O obiskih objekta D-0 je moč videti kar nekaj filmov. Ob ogledu enega se je kamera zaustavila na sistemih za zveze in karti stacionarnih sistemov zvez. Z začudenjem sem ugotovil, da se spomnim večine klicnih znakov oz. t. im. "tajnih nazivov" vozlišč zvez iz takratnega časa. Takrat je bila večina tovrstnih podatkov klasificirana kot Str. pov. ali DT ter so do njih imeli dostop le redki.

Toliko zaenkrat.

Lp,

T
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
železocestnik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 9511
Pridružen: 30.12.2007, 22:01
Kraj: Ljubljana

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a železocestnik »

"STROGO POVERLJIVO" :wink:

Jaz sem bil na RR centra vez na Taboru v Ljubljani. V glavnem so se pogovarjali oficirji po službenem kanalu, s katero se dobijo ob kateri uri :batina
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tono »

No, torej je jasno, zakaj morajo biti te zadeve str. pov. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Končno en zelo zannimiv fotopis =D>
A mogoče kdo ve še za druge podzemne vojške baze v ex-Yu?

Drugače pa tu prilagam še dva načrta baze, ki sem ju našel na spletu:

Slika

Slika
...
miha30
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 387
Pridružen: 29.11.2010, 20:40

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a miha30 »

Dino S napisal/-a: A mogoče kdo ve še za druge podzemne vojške baze v ex-Yu?
Nekaj podobnega je bilo bojda v Slatini pri Prištini...

Kar se mene tiče, jaz vem zase samo to, da me živ bog ne spravi v kakšne ostaline JNA, če niso ravno urejene za turistične oglede :twisted: JBG, moj pustolovski duh je pač bolj na psu.

Zato pa Tonotu še enkrat najlepša hvala, da nas informira =D> =D>
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

Tono, še z moje strani hvala za slike in informacije. =D> =D>
Goran
leteči vlak
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2575
Pridružen: 04.03.2009, 10:20
Kraj: Grosuplje

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a leteči vlak »

Zelo zanimiv fotopis, Tono =D> =D> =D>

Si poleg te trojice...

Slika

... videl še kakšen zapuščen avion?
Aljaž
Uporabniški avatar
Tono
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4017
Pridružen: 13.05.2007, 15:44
Kraj: Ptuj

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tono »

Ne, pred kasarno stojijo ti trije.
Dosta je više ćumura, prelazimo na jeftinu naftu!
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

Ali ni tam videti nobenega slavnega yu supersonica? :mrgreen: :mrgreen:

Pa malo bolj resno, morda kdo ve, kako daleč so s to idejo nadzvočnega letala tudi zares prišli?

A ja, verjetno je to tisto zloglasno bihaško letališče, ki je bilo med osamosvojitveno vojno dostikrat omenjeno?
Tomaž97
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1709
Pridružen: 07.06.2009, 19:30
Kraj: Proga št. 62

Re: Zabranjen pristup, osmatranje i snimanje!

Odgovor Napisal/-a Tomaž97 »

leteči vlak napisal/-a:Zelo zanimiv fotopis, Tono
Podpis. =D> =D>
Odgovori