Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNCF)
Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNCF)
Leto naokoli in ker je bilo prestopno, smo tudi mi prestapljali dober mesec dlje, kot običajno in se v drugi tretini Marca, končno podali na pot....
TransEvropa 2012, letos že 6. po vrsti in upam (močno upam ) da ne zadnjič, saj se našim FIP ugodnostim pišejo hudo slabi časi ...ampak pustimo skrbi za naslednje leto in raje poglejmo, kaj se je po naših škatlicah nabralo tokrat.
Običajno Slovenijo zapustimo z Lisinskim, saj smo vsako leto, do sedaj, obiskali sejem igrač v Nurnbergu in je bila nekako obvezna pot proti severu.
Letos smo ga krepko zamudili, zato je bilo malo več svobode pri sestavi itinerarja.
Seveda je bila ciljna destinacija Francija; tokrat smo jo dosegli po najkrajši možni poti, čez Laholandijo .
Zbor pred prvim vlakom, ki zjutraj zapusti Tržaško postajo. Lanska praksa je pokazala da je najboljša skupinska, še preden se vse skupaj sploh začne...
Do Mester, kjer se je počasi že delal dan. Iz otočka je pripeljala bela puščica...
Seveda smo imeli rezervacije za sedeže, ampak zelo *?$#!/?+?*¨!$€ sprevodnik, nam je zaračunal en masten dodatek za to njihovo usrano puščico in še posebej vesel je bil, ko je videl da prihajamo iz Slovenije...da bi ga &%$?*"#!+?()=/(&%&!!....
Ma ko ga j...; zunaj se je že risal smistamento Milanske postaje
Vhod na postajo je iz Beneške smeri je malo spremenjen, saj pripeljemo po novem mostičku, s tako majhnim radijem, da lahko vidiš vagon pred seboj, z bučno zvočno podpore, saj vse škripa in deluje nekako...
Milano:
Ena lepših (meni) italijanskih lokomotiv, 402B, ki je nekoč bila na testiranju tudi pri nas, v Kopru.
Nas pa že čaka, na samem robu postaje naslednji; regionalc MITO
Zakaj nosi tako ime, lahko vidimo tukaj, ampak nas razveseli še nekaj drugega...imamo okna, ki se odpirajo ...in cel oddelek zase!
V Torinu samo hiter preskok...spredaj 464..nezanimiva...smer Modane, oziroma bolje rečeno Bardonecchia.
Preko meje, razen tovornih in dveh parov TGV med Parizom in Milanom, ni več železniške povezave.... zakaj mi je to znano.
Republiki pa sta bolj zainteresirani k gradnji predora pod Alpami, ki bi močno skrajšal potovanje med državama, kateremu pa se močno upira lokalna skupnost.
Na to temo lahko najdemo veliko parol in grafitov, na obeh straneh meje...pografitali so celo en hrib:
TransEvropa 2012, letos že 6. po vrsti in upam (močno upam ) da ne zadnjič, saj se našim FIP ugodnostim pišejo hudo slabi časi ...ampak pustimo skrbi za naslednje leto in raje poglejmo, kaj se je po naših škatlicah nabralo tokrat.
Običajno Slovenijo zapustimo z Lisinskim, saj smo vsako leto, do sedaj, obiskali sejem igrač v Nurnbergu in je bila nekako obvezna pot proti severu.
Letos smo ga krepko zamudili, zato je bilo malo več svobode pri sestavi itinerarja.
Seveda je bila ciljna destinacija Francija; tokrat smo jo dosegli po najkrajši možni poti, čez Laholandijo .
Zbor pred prvim vlakom, ki zjutraj zapusti Tržaško postajo. Lanska praksa je pokazala da je najboljša skupinska, še preden se vse skupaj sploh začne...
Do Mester, kjer se je počasi že delal dan. Iz otočka je pripeljala bela puščica...
Seveda smo imeli rezervacije za sedeže, ampak zelo *?$#!/?+?*¨!$€ sprevodnik, nam je zaračunal en masten dodatek za to njihovo usrano puščico in še posebej vesel je bil, ko je videl da prihajamo iz Slovenije...da bi ga &%$?*"#!+?()=/(&%&!!....
Ma ko ga j...; zunaj se je že risal smistamento Milanske postaje
Vhod na postajo je iz Beneške smeri je malo spremenjen, saj pripeljemo po novem mostičku, s tako majhnim radijem, da lahko vidiš vagon pred seboj, z bučno zvočno podpore, saj vse škripa in deluje nekako...
Milano:
Ena lepših (meni) italijanskih lokomotiv, 402B, ki je nekoč bila na testiranju tudi pri nas, v Kopru.
Nas pa že čaka, na samem robu postaje naslednji; regionalc MITO
Zakaj nosi tako ime, lahko vidimo tukaj, ampak nas razveseli še nekaj drugega...imamo okna, ki se odpirajo ...in cel oddelek zase!
V Torinu samo hiter preskok...spredaj 464..nezanimiva...smer Modane, oziroma bolje rečeno Bardonecchia.
Preko meje, razen tovornih in dveh parov TGV med Parizom in Milanom, ni več železniške povezave.... zakaj mi je to znano.
Republiki pa sta bolj zainteresirani k gradnji predora pod Alpami, ki bi močno skrajšal potovanje med državama, kateremu pa se močno upira lokalna skupnost.
Na to temo lahko najdemo veliko parol in grafitov, na obeh straneh meje...pografitali so celo en hrib:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Čeprav je bil ob vznožju Alp napovedan dež, nas je spremljal verjetno kakšen svetnik, saj smo imeli konec-koncev tudi njegovo naročilnico ..podpisano!
Zato en postanek nekje vmes...Bussoleno in prilika za ta prvo kafe in tudi zadnjo; vsaj za naslednjih pet dni
Martinčkanje in še dve zanimivosti na postaji; prva je Thalesov stebriček, druga pa Kristjan, ki ima novega in je tako dolg, da še ne ve, kako bi ga držal
Oglasili so zvončki....tako domače...nostalgično
In končno smo videli en Vlak; kot že večkrat - brez luči ....Fiati na poti v Francijo...prvič!
Tik za postajo je cepišče, kratek odsek do mesta Susa in točno od tam prihaja tale:
Iz nasprotne smeri pa že naslednji regionalc, klasika z 464 spredaj, mi pa nanj.
Od tukaj naprej je proga in pokrajina, kjer je le ta vmeščena, še posebej lepa in zanimiva. Proga se strmo vzpenja.
Tipičen primer, kako se poleg obstoječega tira, lahko naredi še eden, kljub težko dostopnemu terenu. Sedaj je proga dvotirna, vendar tira nista pogosto skupaj.
Medtem ko je en tir večinoma v tunelu, se drugi vije skupaj z dolino, le na postajah se ponovno srečata.
Kljub ovinkom in velikemu vzponu (do 30‰), pa so hitrosti zavidanja vredne...seveda gledano iz našega "okna".
...pa še en Vlak
Sistem vodnih cevi ali elektrarna.....vsekakor fascinantno poleg bučnega slapa
Postanek in prehitenje, smena makinistov je prišla z našim vlakom in ko se nikakor nista mogla zmenit, kdo bi šel do prometnika, sta se složno odločila da gresta najprej na kafe
.....Fiati na poti v Francijo...drugič!
Postanek in čakanje na signalu...še sreča da smo imeli okna
Zato en postanek nekje vmes...Bussoleno in prilika za ta prvo kafe in tudi zadnjo; vsaj za naslednjih pet dni
Martinčkanje in še dve zanimivosti na postaji; prva je Thalesov stebriček, druga pa Kristjan, ki ima novega in je tako dolg, da še ne ve, kako bi ga držal
Oglasili so zvončki....tako domače...nostalgično
In končno smo videli en Vlak; kot že večkrat - brez luči ....Fiati na poti v Francijo...prvič!
Tik za postajo je cepišče, kratek odsek do mesta Susa in točno od tam prihaja tale:
Iz nasprotne smeri pa že naslednji regionalc, klasika z 464 spredaj, mi pa nanj.
Od tukaj naprej je proga in pokrajina, kjer je le ta vmeščena, še posebej lepa in zanimiva. Proga se strmo vzpenja.
Tipičen primer, kako se poleg obstoječega tira, lahko naredi še eden, kljub težko dostopnemu terenu. Sedaj je proga dvotirna, vendar tira nista pogosto skupaj.
Medtem ko je en tir večinoma v tunelu, se drugi vije skupaj z dolino, le na postajah se ponovno srečata.
Kljub ovinkom in velikemu vzponu (do 30‰), pa so hitrosti zavidanja vredne...seveda gledano iz našega "okna".
...pa še en Vlak
Sistem vodnih cevi ali elektrarna.....vsekakor fascinantno poleg bučnega slapa
Postanek in prehitenje, smena makinistov je prišla z našim vlakom in ko se nikakor nista mogla zmenit, kdo bi šel do prometnika, sta se složno odločila da gresta najprej na kafe
.....Fiati na poti v Francijo...drugič!
Postanek in čakanje na signalu...še sreča da smo imeli okna
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Poznano???
In končno...prvi stik z Njimi
Kmalu za tem pa naša končna postaja: Bardonecchia
Začuda na postaji ni bilo nobenga policista in smo lahko v miru pomerendali kar na skladišči rampi, da slučajno nebi kaj zamudili...potem pa si v miru še pretegnili noge:
Bardonecchia, zadnja postaji na italijanski strani "Ferrovie del Frejus". Postaja stoji 1312m nad morsko gladino, najvišja točka proge, pa je v tunelu Frejus (13.657m), točno na meji, in znaša 1338m nad morjem.
Kot z ostalim sosedi, so se italijani tudi tukaj potrudili in prekinili vse regionalne prevoze med državama . Namesto vlaka, pa skozi cestni tunel, nekajkrat dnevno, vozi avtobus, z 19 sedeži in prtlajžnikom, na katerem velja žel. vozovnica.
Postaja, pogled proti Franciji. Tunel se začne kakšnih 500m ven iz postaje.
In tukaj bi se dalo vzdržat kaj več kot samo urico časa, koliko smo imeli mi na voljo. Tukaj vozijo čisto pravi Vlaki
Astrid, trisistemska lokomotiva SNCFja, kakršne pripeljejo tudi na Opčine, se spušča na postajo...
...in naprej v dolino. Zaradi vzpona na oni strani tunela je zadaj še doprega. In poleg sklepov je na koncu še tabla...mogoče bo kdo vedu zakaj??
Nasproti pa že naslednji Vlak, zopet s 4. lokomotivami
In kmalu za njim naslednji...očitno sta popila v miru capuccino in se dogovorila kdo se bo sprehodil do prometnega urada...
Fiati na poti Francijo...tretjič!
Tik preden smo šli pa še eden. AFA (Autostrada Ferroviaria Alpina), klasika na teji progi, katere smisel in delovanje sem opisal že pred dvema letoma
In končno...prvi stik z Njimi
Kmalu za tem pa naša končna postaja: Bardonecchia
Začuda na postaji ni bilo nobenga policista in smo lahko v miru pomerendali kar na skladišči rampi, da slučajno nebi kaj zamudili...potem pa si v miru še pretegnili noge:
Bardonecchia, zadnja postaji na italijanski strani "Ferrovie del Frejus". Postaja stoji 1312m nad morsko gladino, najvišja točka proge, pa je v tunelu Frejus (13.657m), točno na meji, in znaša 1338m nad morjem.
Kot z ostalim sosedi, so se italijani tudi tukaj potrudili in prekinili vse regionalne prevoze med državama . Namesto vlaka, pa skozi cestni tunel, nekajkrat dnevno, vozi avtobus, z 19 sedeži in prtlajžnikom, na katerem velja žel. vozovnica.
Postaja, pogled proti Franciji. Tunel se začne kakšnih 500m ven iz postaje.
In tukaj bi se dalo vzdržat kaj več kot samo urico časa, koliko smo imeli mi na voljo. Tukaj vozijo čisto pravi Vlaki
Astrid, trisistemska lokomotiva SNCFja, kakršne pripeljejo tudi na Opčine, se spušča na postajo...
...in naprej v dolino. Zaradi vzpona na oni strani tunela je zadaj še doprega. In poleg sklepov je na koncu še tabla...mogoče bo kdo vedu zakaj??
Nasproti pa že naslednji Vlak, zopet s 4. lokomotivami
In kmalu za njim naslednji...očitno sta popila v miru capuccino in se dogovorila kdo se bo sprehodil do prometnega urada...
Fiati na poti Francijo...tretjič!
Tik preden smo šli pa še eden. AFA (Autostrada Ferroviaria Alpina), klasika na teji progi, katere smisel in delovanje sem opisal že pred dvema letoma
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Ura sej bližala 15h in edina popoldanska povezava v obljubljeno deželo nas je že čakala.
Že prej opisan avtobus ali po njihovo Navetta:
Prav hudo nam je bilo, ko smo morali naslednje pol ure poslušati nekotaljenje železa po železu
Cestni je malo krajši ... 12.868m.
Na drugi strani pa.....sneg .No ja, glih še za vzorec ga je bilo, ampak bil je!!
Stari portal, sedaj spomenik...žal samo skozi avtobusno steklo, saj je visoko nad postajo in ni bilo časa si ga pobližje ogledat.
Poleg njega pa znamenita stražarnica "La Maison Penchée"...kar probajte odGuglat, boste vidli da je res slavna .
Konec leta 1944 ob umiku neških vojakov in sistematičnemu uničevanju infrastrukture za seboj, so pred njo postaili dva avta eksploziva, vendar je njena armirana zgradba z lahkoto preživela in se je samo nagnila v luknjo, ki je nastala ob eksploziji, sicer nasutega in sipkega terena.
In kot taka je postala poznana daleč na okrog, kot eno od francoskih čudes. Veliko folka se hodi slikat tudi vanjo, saj zaradi močno nagnjehih zidov nastajajo zanimive fotke.....žal spet slika le skozi šipo
Mi pa nazaj na tire.
Modane; krasna vasica, ki je iz treh strani porinjena med gore. In ker seveda ni prostora po širini je postaja raztegnjena po dolžini
...najprej tovorni del z italijanskim štromom, potem potniški del postaje in v ozadnju nekaj tirov za medpostajni premik, potem kurilnica in na koncu še francoski tovorni del.
Postajni premik pod CPjem
TrenItalia, potem ko pustijo vlak na "svoji" strani, se odpeljejo na francosko stran po naslednji vlak. Dvosistemska lokomotiva??...Ne, samo prede malo bolj počasi, ker jo napajajo le z 1,5kV
Tudi francoskim državnjim železnicam, na veliko skačejo v zelje, številni privatniki.
ECR (EuroCargoRail) je menda najštevilčnejši med njimi
Europorte in CB Rail
Že prej opisan avtobus ali po njihovo Navetta:
Prav hudo nam je bilo, ko smo morali naslednje pol ure poslušati nekotaljenje železa po železu
Cestni je malo krajši ... 12.868m.
Na drugi strani pa.....sneg .No ja, glih še za vzorec ga je bilo, ampak bil je!!
Stari portal, sedaj spomenik...žal samo skozi avtobusno steklo, saj je visoko nad postajo in ni bilo časa si ga pobližje ogledat.
Poleg njega pa znamenita stražarnica "La Maison Penchée"...kar probajte odGuglat, boste vidli da je res slavna .
Konec leta 1944 ob umiku neških vojakov in sistematičnemu uničevanju infrastrukture za seboj, so pred njo postaili dva avta eksploziva, vendar je njena armirana zgradba z lahkoto preživela in se je samo nagnila v luknjo, ki je nastala ob eksploziji, sicer nasutega in sipkega terena.
In kot taka je postala poznana daleč na okrog, kot eno od francoskih čudes. Veliko folka se hodi slikat tudi vanjo, saj zaradi močno nagnjehih zidov nastajajo zanimive fotke.....žal spet slika le skozi šipo
Mi pa nazaj na tire.
Modane; krasna vasica, ki je iz treh strani porinjena med gore. In ker seveda ni prostora po širini je postaja raztegnjena po dolžini
...najprej tovorni del z italijanskim štromom, potem potniški del postaje in v ozadnju nekaj tirov za medpostajni premik, potem kurilnica in na koncu še francoski tovorni del.
Postajni premik pod CPjem
TrenItalia, potem ko pustijo vlak na "svoji" strani, se odpeljejo na francosko stran po naslednji vlak. Dvosistemska lokomotiva??...Ne, samo prede malo bolj počasi, ker jo napajajo le z 1,5kV
Tudi francoskim državnjim železnicam, na veliko skačejo v zelje, številni privatniki.
ECR (EuroCargoRail) je menda najštevilčnejši med njimi
Europorte in CB Rail
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Preden nadaljujemo v dolino, pa preizkusimo še postrežbo na teji strani meje v lokalu s pomenljivim imenom, tik ob postaji.
Na postaji pa že čaka naš naslednji motornik, ki smo ga poimenovali kar v "Little Brigita", saj njegov komandni pult resnično deluje, kot na naši kraljici.
Toda samo do par minut oddaljene postaje, da lahko ulovime še nekaj svetlobe, čeprav je sonce že visoko nad dolino
Ampak se je izplačalo...takoj za nami je pripeljal privatnik
In se prelomil, v dolino. Nakloni Morienske proge presegajo 30‰ in prav zanimivo je opazovat kako se proga nonstop "lomi"
Potem pa iz nasprotne strani zaslišimo znan zvok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KZlsXHzI ... ure=relmfu[/youtube]
Na postaji domuje tudi intervencijska ekipa
Dan se je počasi zaključeval tudi za smučarje
Zato smo tudi mi, spokali proti Chamberyju, kjer bomo končno lahko malo odložili pretežke nahrbtnike.
Ampak še prej, en sprehod po postaji
Na postaji pa že čaka naš naslednji motornik, ki smo ga poimenovali kar v "Little Brigita", saj njegov komandni pult resnično deluje, kot na naši kraljici.
Toda samo do par minut oddaljene postaje, da lahko ulovime še nekaj svetlobe, čeprav je sonce že visoko nad dolino
Ampak se je izplačalo...takoj za nami je pripeljal privatnik
In se prelomil, v dolino. Nakloni Morienske proge presegajo 30‰ in prav zanimivo je opazovat kako se proga nonstop "lomi"
Potem pa iz nasprotne strani zaslišimo znan zvok
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=KZlsXHzI ... ure=relmfu[/youtube]
Na postaji domuje tudi intervencijska ekipa
Dan se je počasi zaključeval tudi za smučarje
Zato smo tudi mi, spokali proti Chamberyju, kjer bomo končno lahko malo odložili pretežke nahrbtnike.
Ampak še prej, en sprehod po postaji
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Spet sreča...ravno je pripeljal nabiralnik …pravi balzam za ušesa
Malo gibljivih sličic:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gj9MWq_M ... ure=relmfu[/youtube]
Pred zasluženo večerjo, pa samo še tale
Malo gibljivih sličic:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gj9MWq_M ... ure=relmfu[/youtube]
Pred zasluženo večerjo, pa samo še tale
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Kakor vedno: ODLIČNO!
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Plagiatorji!!! Plonkajo naš sabotin.igor72 napisal/-a: Na to temo lahko najdemo veliko parol in grafitov, na obeh straneh meje...pografitali so celo en hrib:
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 42copy.jpg
Madonca, grem gledat in brat še enkrat iz začetka .....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Jasno, predolg cug imajo. Naši gozdarji tudi obesijo takšno tablo, kadar so hlodi predolgi.igor72 napisal/-a:
....... In poleg sklepov je na koncu še tabla...mogoče bo kdo vedu zakaj??
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 10copy.jpg
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Vse pohvale fantje,upam,da je še kaj slik na zalogi.
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Yessss! Komaj čakam nadaljevanje! Bravo druščina!
Goran
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Čudovite slikce, jih že celo leto komaj čakam
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Lepe slike z dobro kompanijo.
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
fajn se bere pa še slike so super
Re: Trst-Milano-Torino-Bardonecchia-Modane-Chambery (FS, SNC
Lep pozdrav
Samo potovanje vam je že opisal Igor, tako da bom jaz prilimal nekaj svojih škljocov
prva jutranja na regionalcu proti Mestram
milanski glavni štacijon
del odprave ob MITO vlaku
da ne bi kam zalutali je Igor skrbno spremljal karto
ob malo daljšem postanku v Novari je bilo časa za kakšen škljoc
evo Igor kako sem držal ta novega
izredno topel in lep dan za kavo na terasci
med postankom v Bardonecchi smo videli kar dva vlaka z štirimi loksi, ki sta se vzpenjala proti tunelu Frejus. Ta je prvi izmed njiju; še tale je prehiteval vlak z avtomobili
dokaz, da je imel štiri lokomotive dve delovni in dve hladni; dovolj za....
...teh par vagončkov
Samo potovanje vam je že opisal Igor, tako da bom jaz prilimal nekaj svojih škljocov
prva jutranja na regionalcu proti Mestram
milanski glavni štacijon
del odprave ob MITO vlaku
da ne bi kam zalutali je Igor skrbno spremljal karto
ob malo daljšem postanku v Novari je bilo časa za kakšen škljoc
evo Igor kako sem držal ta novega
izredno topel in lep dan za kavo na terasci
med postankom v Bardonecchi smo videli kar dva vlaka z štirimi loksi, ki sta se vzpenjala proti tunelu Frejus. Ta je prvi izmed njiju; še tale je prehiteval vlak z avtomobili
dokaz, da je imel štiri lokomotive dve delovni in dve hladni; dovolj za....
...teh par vagončkov
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan