Ožina Donzere SNCF
Ožina Donzere SNCF
Drugi dan našega potepanja po Franciji smo začeli zgodaj zjutraj v Chambery. Po enem hitrem "Coffe to go" v hotelu smo šibali na postajo, kjer smo skočili na našega prvega regionalca. Z njim smo se odpeljali do mesta Grenoble, kjer smo prvič presedli. Naš regionalc je štartal iz postaje, ki je elektrificirana z 25KV izmenične napetosti, par kilometrov naprej smo se odcepili na neelektrificirano progo na koncu smo par kilometrov pred postajo Valence bili pod 1,5 Kv enosmerne napetosti. Zanimivost tega je v diesel/elektro motorniku AGC o katerem najdete nekaj tukaj.
Iz Lyona je prišel naš zadnji regionalc, ki nas je odpeljal do kraja Pierrelatte. Tam nas je čakal prijatelj Eric s katerim smo preživeli cel dan.
Od Avignona do Lyona sta po dolini Rone speljani dve progi. Glavna proga ali PLM(Paris Lyon Marseille), ki je bila v njenih zlatih časih glavna prometna žila med mesti. Zato so jo tudi poimenovali "artere imperiale". Po njej je potekal le potniški promet po dnevi TGV, brzi, regionalci ponoči pa nočni vlaki. Ker je proga na levem bregu Rone(gledano od Lyona proti Avignonu) je imenovana "Rive gauche". Danes je njen nekdanji sloves odvzela hitra proga.
Drugi oziroma desni breg Rone je rezerviran za tovorni promet. Znana je tudi pod imenom "Rive Droite". Po besedah Erica je danes ta proga le senca niti tako oddaljene preteklosti. Saj zaradi sprostitve tras na levem bregu je veliko vlakov pretrasiranih na drugo stran Rone in seveda je tudi pri njih problem preusmeritve tovora na ceste.
Prva destinacija je bila prav tovorna proga, kjer smo razumeli Ericove besede. V času našega postanka ni bilo niti enega vlaka, zato smo se odločili, da se odpeljemo do bližnje hitre proge, kjer smo pod vasico La Garde Adhemar poslušali zvok hitrosti 300 km/h modro sivih lepotcev.
Ker se je sonce preselilo na pravo stran za slikanje smo se odpravili na našo destinacijo Defile du Donzere. Pa pojdimo raje k slikam.
Utrinek na postaji Valence Ville
naš vlak za Pierrelatte BB 7290 na vlaku push pull
ko smo zaman čakali ob Rive droite na vlak, nas je Eric presenetil z odličnimi odsevniki mmg doma nam ne znajo dat kaj takšnega, da veš vsaj kakšni firmi pripadaš
Igor je ostal kar brez besed
Iskal je pravo pozicijo a zaman saj ni prišlo nič
premik k ta hitrim, kjer so divjali mimo
dvojnik
sklep
pa še en dvojnik Duplexov
naša destinacija ožina Donzere ali po francosko Defile du Donzere je čudovit kraj, kjer struga Rone potisne progo pod strme stene. Kraj sodi med ene najlepših in najbolj znanih v Franciji, glede slikanja vlakov.
Iz Lyona je prišel naš zadnji regionalc, ki nas je odpeljal do kraja Pierrelatte. Tam nas je čakal prijatelj Eric s katerim smo preživeli cel dan.
Od Avignona do Lyona sta po dolini Rone speljani dve progi. Glavna proga ali PLM(Paris Lyon Marseille), ki je bila v njenih zlatih časih glavna prometna žila med mesti. Zato so jo tudi poimenovali "artere imperiale". Po njej je potekal le potniški promet po dnevi TGV, brzi, regionalci ponoči pa nočni vlaki. Ker je proga na levem bregu Rone(gledano od Lyona proti Avignonu) je imenovana "Rive gauche". Danes je njen nekdanji sloves odvzela hitra proga.
Drugi oziroma desni breg Rone je rezerviran za tovorni promet. Znana je tudi pod imenom "Rive Droite". Po besedah Erica je danes ta proga le senca niti tako oddaljene preteklosti. Saj zaradi sprostitve tras na levem bregu je veliko vlakov pretrasiranih na drugo stran Rone in seveda je tudi pri njih problem preusmeritve tovora na ceste.
Prva destinacija je bila prav tovorna proga, kjer smo razumeli Ericove besede. V času našega postanka ni bilo niti enega vlaka, zato smo se odločili, da se odpeljemo do bližnje hitre proge, kjer smo pod vasico La Garde Adhemar poslušali zvok hitrosti 300 km/h modro sivih lepotcev.
Ker se je sonce preselilo na pravo stran za slikanje smo se odpravili na našo destinacijo Defile du Donzere. Pa pojdimo raje k slikam.
Utrinek na postaji Valence Ville
naš vlak za Pierrelatte BB 7290 na vlaku push pull
ko smo zaman čakali ob Rive droite na vlak, nas je Eric presenetil z odličnimi odsevniki mmg doma nam ne znajo dat kaj takšnega, da veš vsaj kakšni firmi pripadaš
Igor je ostal kar brez besed
Iskal je pravo pozicijo a zaman saj ni prišlo nič
premik k ta hitrim, kjer so divjali mimo
dvojnik
sklep
pa še en dvojnik Duplexov
naša destinacija ožina Donzere ali po francosko Defile du Donzere je čudovit kraj, kjer struga Rone potisne progo pod strme stene. Kraj sodi med ene najlepših in najbolj znanih v Franciji, glede slikanja vlakov.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Ožina Donzere SNCF
in že prihaja prvi kontejner z Sybic na čelu
Rona, železnica in kamen neprecenljivo
vse skupaj pa skrbno nadzoruje Iztok
na tej strani Rone nismo ostali razočarani saj je bilo prometa ogromno BB 7200 z praznino
ker je Rona plovna reka, so se našle tudi ladjice
regionalc pod steno
most preko Rone, kateri visi na zajlah imenovan "Pont du Robinet"
vlaki pa kar eden za drugim
nič čudnega, da na drugi strani ni prometa, saj vozijo vsi tukaj
še en tovorni
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Ožina Donzere SNCF
petkov izlet z ladjo po Roni
presenečenje dneva Nemec v Franciji. Če jim ni uspelo pripeljat ICE-ja, kot so francozi TGV-ja v Nemčijo jim pa dobro uspeva v tovornem prometu. DB lokomotiva na vlaku, ki vozi med Nemčijo in Španijo
dokaz, da je bil res Nemec
del moštva na prvi poziciji slikanja
manjamo pozicijo in se takoj sliši pisk
TGV Paris-Miramas točno v kilometru 674
prihaja pa naslednji zanimiv vlak to je Rola, ki vozi med krajema Bettemberg (Luksemburg) in Le Boulou. Zanimivost tega vlaka je v tem, da zaradi profila vagonov ima točno dolčen koridor oziroma točno definirane proge, kjer lahko vozi. Po progah so namreč preuredili perone, števce osi razne vklopne točke. Po dolini Rone so preuredili bodisi levo in desno(tovorno) progo. Za ta vlak je SNCF vložil prošnjo za povečanje dolžine vlaka na 850 metrov.
vlak vleče trosistemska lokomotiva serije BB 37000 ali Prima od začetne pa do končne postaje
krmilni vagon regionalnega vlaka Marseille-Lyon, ki je pravkar švignil mimo
spet smo menjali pozicijo Donzere pa v ozadju
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Ožina Donzere SNCF
slišim slišim nekaj..
..in evo ga res. Stebri voznega voda samo z ene strani super stvar
ena z daleč
tudi ladijskega prometa je kar nekaj, ker je v dolini Rone veliko industrije
še en regionalec proti Lyonu..
..ki se sreča z drugim proti Marseillu
srečanje opravljeno
takoj za njim pa še tovorni
pa še en zoom makine
lahek vlak za 4 MW
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Ožina Donzere SNCF
prihaja pa že TGV, ki se vrača iz Miramasa proti Parizu. Ta TGV vozi iz Miramasa do postaje Valence po klasični progi, tam pa se preusmeri na hitro do Pariza
garnitura ima eno zanimivost
na eni strani ima lokomotivo TGV Reseau.....
...na drugi pa lokomotivo Duplexa
regionalc pa v drugo smer
preden je sonce šlo za hrib smo izkoristili še eno dobro pozicijo
na bankini
prihaja še naš zadnji vlak preden smo se odpravili na postajo
in ob Roni šiba naprej
na vlaku proti Chambery pa tradicionalno šalam in sir, ki sta se prav prilegla po napornem ampak čudovitem dnevu
To je to z moje strani sedaj krmilo prepustim Igorju
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Ožina Donzere SNCF
Prava poslastica tele fotografije !
A ste naredili še kako sliko z druge strani reke?
Pa še nekaj... tale tretja tirnica na levem tiru je sumljiva:
http://file.si/files/61695_g6nbq/_DSC0274.JPG
Dodatni odjem toka (skoraj ne verjamem) ali za ozkotirni promet (sklepam da za 1m tirne širine)?
A ste naredili še kako sliko z druge strani reke?
Pa še nekaj... tale tretja tirnica na levem tiru je sumljiva:
http://file.si/files/61695_g6nbq/_DSC0274.JPG
Dodatni odjem toka (skoraj ne verjamem) ali za ozkotirni promet (sklepam da za 1m tirne širine)?
Goran
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Ožina Donzere SNCF
Pozdrav
Najprej za odličen fotopis. Tako kot @Gorchija tudi mene bega tale tretja tirnica. Za odjem toka ni, sem skoraj prepričan, da bi bila neke vrste varovalna, je predaleč od najbližje tirnice. Po njej se nič ne vozi (vsaj izgleda tako, je "zarustana"), pa še stikovana je klasično, s "platami in šraufi"....
LP
Jože
Najprej za odličen fotopis. Tako kot @Gorchija tudi mene bega tale tretja tirnica. Za odjem toka ni, sem skoraj prepričan, da bi bila neke vrste varovalna, je predaleč od najbližje tirnice. Po njej se nič ne vozi (vsaj izgleda tako, je "zarustana"), pa še stikovana je klasično, s "platami in šraufi"....
LP
Jože
Re: Ožina Donzere SNCF
Tudi jaz se strinjam, da je verjetno "ojačilna tirnica" za zunanji tir, ki je precej blizu reke....Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Najprej za odličen fotopis. Tako kot @Gorchija tudi mene bega tale tretja tirnica. Za odjem toka ni, sem skoraj prepričan, da bi bila neke vrste varovalna, je predaleč od najbližje tirnice. Po njej se nič ne vozi (vsaj izgleda tako, je "zarustana"), pa še stikovana je klasično, s "platami in šraufi"....
LP
Jože
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Ožina Donzere SNCF
Prelepe fotke
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Ožina Donzere SNCF
tud Bizjaka ste spravli v sekto....
Osnovni problem na svetu je v tem,da so budale preveč samozavestne in pametni vedno v dilemi!
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Ožina Donzere SNCF
Čudovite fotografije z prelepe ožine.
Re: Ožina Donzere SNCF
Da lahko ujameš tako hitre vlake, mora na fotoaparatu pisat Nikon.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ožina Donzere SNCF
Tista tretja tirnica ima verjetno enako vlogo, kot pri nas notranje tirnice na mostovih. Nekakšno varovanje v primeru iztirjenja. Sam sem bil bolj presenečen nad precej ovinkasto progo in napisom 130 na tisti fotki. Vse so pa super, čudovit fotopis.
preglednik
Re: Ožina Donzere SNCF
Sicer nismo vprašali, bo pa gotovo (99%) držalo, da je to varovalna tirnica, zaradi bližine reke. Pa tudi sicer, je v drugo smer, ko se proga oddalji od reke, ta tirnica prekinjena; žal pa pogleda v to stran nimam zabeleženega.Barbarpapa1 napisal/-a: Tako kot @Gorchija tudi mene bega tale tretja tirnica. Za odjem toka ni, sem skoraj prepričan, da bi bila neke vrste varovalna, je predaleč od najbližje tirnice. Po njej se nič ne vozi (vsaj izgleda tako, je "zarustana"), pa še stikovana je klasično, s "platami in šraufi"....
LP
Jože
-------------------------------------------------
Pa še nekaj mojih pogledov, tega dne, predvsem pa, da dokažem (Petru in ostalim nikotom), da tudi Canon zmore z lahkoto te hitrosti
Potek dneva je podrobno razložil Kristjan, nekaj utrinkov iz postanka v:
Dvoživka.... predvsem pa je name naredil vtis, kako se uslužbenci SNCFja med seboj srčno pozdravljajo;
moški obvezno z roko, če je pa ena od njih ženska (in teh je ogroooomno), pa ti pripadajo še trije lupčki ...Strojevodja/kinja, prometnik/ca, sprevodnik/ca...v vseh možnih kombinacijah.
V veliki večini so žal enoprostorni vagoni
Naslednja postaja:
Tu se srečamo z Ericom.
Ste že kdaj slišali francoza ali pa italijana, da bi bil tiho (razen ko spi)....seveda NE; in tako je bilo tudi tukaj, debata je takoj stekla - tudi z rokami
Ta nas je pripeljala. Klasični expresni regionalc, ki vozi med Lyonom in Marseilom, odkar ta hitri šibajo po svoji progi, brez postankov.
Že naslednji trenutek pa nasproti...pravi Vlak; eden od številnih privatnikov
Preselili smo se ob t.i. tovorno progo, tudi podlaga za sliko je že bila narejena...toda cuha nobenga
Zvončki se niso, skoraj dve uri, oglasili; v ozadju pa eno od številnih polj lavande, ki kraljuje v teh krajih
Preden smo šli na predvideno lokacijo ob Rhoni, smo se ustavili še ob LGV
Proga, ki povezuje Paris in Marseile, po kateri vozijo samo TGVji. Ob največjih špicah tudi na 3.min , seveda v isti smeri.
HItrost je na tem odseku omejena na 300 km/h in zvoki, ki jeh ustvarjajo te leteče mrcine je čudovit...da ti dlake dviga
Na hitro narejeni posnetki, ko še ne veš kako bi jih lovil...naslednjič bo gotovo boljše:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=TN5gOKbg ... el&list=UL[/youtube]
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Ožina Donzere SNCF
Vse kar morate vedeti o Donzerski ožini, vam je že Kristjan razložu, zato bom jaz samo še nekaj slikc nalimal, s tem da sem se poskušal izogibat popolnoma enakih, kar pa je ob takem številu slik, hudo težko.
Torej:
Ta dva sta nas spremljala cel dan, včasih celo v glavni vlogi
Tri od blizu
Posebnež ali kot ga kličejo Hibrid, saj je edini v Franciji, ki vozi v garnituri z dvema različnima lokomotivama
...ko se raztegne po obzorju:
Med kratkimi pavzami pa smo poskrbeli tudi na naše uboge želodčke
Torej:
Ta dva sta nas spremljala cel dan, včasih celo v glavni vlogi
Tri od blizu
Posebnež ali kot ga kličejo Hibrid, saj je edini v Franciji, ki vozi v garnituri z dvema različnima lokomotivama
...ko se raztegne po obzorju:
Med kratkimi pavzami pa smo poskrbeli tudi na naše uboge želodčke
LEP DAN
Igor
Igor