Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Dan 3.
Prvič smo imeli tudi čas za zajtrk. Ampak smo bili vseeno že pred 7h na poti v prvo "svetišče", katere bomo obiskali danes.
Kurilnico v Chamberyju ste spoznali že pred dvemi leti, sedaj pa samo poglejmo kaj se je od takrat spremenilo, saj se je v take hrame, vedno znova vredno vračati.
Ob našem zadnjem obisku njihove lokomotive ni bilo "doma", se je pa sedaj prijetno bleščala v svojem boksu.
"na suho" se jo lahko po netu občuduje, zato so bili najbolj zavzeti člani kluba že veliko pred nami v kurilnici in nam svoj ponos, razkazali tudi v "živo"
Malo smo počakali na vrsto, saj je to povem običajna kurilnica, ki služi svojemu namenu, klub je v njenih prostorih le gost
Potem pa smo jo zapeljali na šajbo
CC 6558 pod oltarjem...
Dan, oziroma program je bil natrpan, zato smo jo zapeljali na svoje mesto, zraven pa stoji še ena bolj huda, ki me je že takrat impresionirala, takrat žal mrtvo hladna, sedaj pa...
Tudi to lokomotivo in njene posebnosti ste lahko podrobneje spoznali na zgornjem linku; dokler smo čakali na prostor, pa....
Majster, katerega je zapeljala še v penzijo nam je ponosno demonstriral nje vožnjo...in verjemte, da moraš biti kar en kos dedca, za premikat te heble in ventile
Na ogledu v vsej njeni velikosti:
Ker se mi je zdel res pravi stereotip strojevodje na tej mrcini, sem ga prosil še za skupno...z njegovo ljubico
Prvič smo imeli tudi čas za zajtrk. Ampak smo bili vseeno že pred 7h na poti v prvo "svetišče", katere bomo obiskali danes.
Kurilnico v Chamberyju ste spoznali že pred dvemi leti, sedaj pa samo poglejmo kaj se je od takrat spremenilo, saj se je v take hrame, vedno znova vredno vračati.
Ob našem zadnjem obisku njihove lokomotive ni bilo "doma", se je pa sedaj prijetno bleščala v svojem boksu.
"na suho" se jo lahko po netu občuduje, zato so bili najbolj zavzeti člani kluba že veliko pred nami v kurilnici in nam svoj ponos, razkazali tudi v "živo"
Malo smo počakali na vrsto, saj je to povem običajna kurilnica, ki služi svojemu namenu, klub je v njenih prostorih le gost
Potem pa smo jo zapeljali na šajbo
CC 6558 pod oltarjem...
Dan, oziroma program je bil natrpan, zato smo jo zapeljali na svoje mesto, zraven pa stoji še ena bolj huda, ki me je že takrat impresionirala, takrat žal mrtvo hladna, sedaj pa...
Tudi to lokomotivo in njene posebnosti ste lahko podrobneje spoznali na zgornjem linku; dokler smo čakali na prostor, pa....
Majster, katerega je zapeljala še v penzijo nam je ponosno demonstriral nje vožnjo...in verjemte, da moraš biti kar en kos dedca, za premikat te heble in ventile
Na ogledu v vsej njeni velikosti:
Ker se mi je zdel res pravi stereotip strojevodje na tej mrcini, sem ga prosil še za skupno...z njegovo ljubico
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Čas nas je res preganjal in medtem ko smo se pakirali v avte, je Kristjan še eno kresnil
Ob največjem francoskem jezeru smo se pripeljali v mondeni Aix Les Bains. Mesto, polno zdravilišč, zaživi predvsem v toplejših mesecih
Medtem ko nam je natakar kuhal kavo smo izpolnili še dovolilnico
...in na peronu počakali našega.
Žal je bil spredaj krmilni vagon, tako da ni bilo ta pravga filinga in mrmranja 22xxx, ki je bila daleč zadaj...toda vseeno, prilike ni za izpustit
Nekaj detajlov na hitro in primerjava s tistim kar vemo od doma...
Kristjan, pa je v dobre pol ure naredil cel tečaj za upravljanje serije 22xxx
Ogromno novih motornikov in TGVjev, potiska klasično vleko vedno bolj na stranske tire....takih prizorov je po deželi veliko
Prehitro smo morali izstopiti. Hvala prijaznemu strojevodji:
Zadaj pa neizpolnjena želja
Kratek sprehod do kurilnice, kjer naslednja skupina zanesenjakov, skrbi, da bodo zanamci vedeli, za kaj se je šlo...
Ob največjem francoskem jezeru smo se pripeljali v mondeni Aix Les Bains. Mesto, polno zdravilišč, zaživi predvsem v toplejših mesecih
Medtem ko nam je natakar kuhal kavo smo izpolnili še dovolilnico
...in na peronu počakali našega.
Žal je bil spredaj krmilni vagon, tako da ni bilo ta pravga filinga in mrmranja 22xxx, ki je bila daleč zadaj...toda vseeno, prilike ni za izpustit
Nekaj detajlov na hitro in primerjava s tistim kar vemo od doma...
Kristjan, pa je v dobre pol ure naredil cel tečaj za upravljanje serije 22xxx
Ogromno novih motornikov in TGVjev, potiska klasično vleko vedno bolj na stranske tire....takih prizorov je po deželi veliko
Prehitro smo morali izstopiti. Hvala prijaznemu strojevodji:
Zadaj pa neizpolnjena želja
Kratek sprehod do kurilnice, kjer naslednja skupina zanesenjakov, skrbi, da bodo zanamci vedeli, za kaj se je šlo...
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
V enem od vagonov imajo urejeno instant kuhinjo
In pa tipično kafe u litrih, ki pa s pravo kave nima veliko skupnega, ampak smo jo vseeno z veseljem sprejeli
Čeprav je pokritih 14. tirov, je seveda prostora vedno premalo. Vse kar dobijo pripeljejo v svoje okrilje
mini šporhet....
... z mini kuhinjo
Serija 9200
ena je zraven samo za rezervne kose...kako enostavno, dokler so še na razpolago...
Tudi oni imajo svojo Brižito pod okriljem CC 6549
Kristjan jo je takoj našel
Še posebej pa so ponosni na tole:
In pa tipično kafe u litrih, ki pa s pravo kave nima veliko skupnega, ampak smo jo vseeno z veseljem sprejeli
Čeprav je pokritih 14. tirov, je seveda prostora vedno premalo. Vse kar dobijo pripeljejo v svoje okrilje
mini šporhet....
... z mini kuhinjo
Serija 9200
ena je zraven samo za rezervne kose...kako enostavno, dokler so še na razpolago...
Tudi oni imajo svojo Brižito pod okriljem CC 6549
Kristjan jo je takoj našel
Še posebej pa so ponosni na tole:
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
60 let stara lokomotiva, je brnela na 1,5kV napetosti. Z močjo 3687kW je zmogla do 140 km/h. Iz prometa so jih vzeli leta 1987.
In ta je edina, še delujoča, v celi Franciji, od 35-ih, kolikor je bilo narejenih...samo za nas...na šajbo
Majster, ki jo je vozil, je bil kar hudo navezan nanjo in mu je bilo prav težko, ko je moral na koncu okretnice zavret....zelo hudo!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c3QbzjZX ... e=youtu.be[/youtube]
Za naš fotoalbum nam je odstopil tudi njegovo mesto
Obvezna gasilska, s ponosnimi člani kluba
In samo ekipa izpod Alp
...in že smo morali letet na postajo
Lyon....tudi tu smo bili omejeni s časom, vendar z odličnim javnim prevozom, lahko režijo zmanjšaš res na minimum
Lokalni metro...
...in lokalne Brižite
zunajzemeljski prevozi
In ta je edina, še delujoča, v celi Franciji, od 35-ih, kolikor je bilo narejenih...samo za nas...na šajbo
Majster, ki jo je vozil, je bil kar hudo navezan nanjo in mu je bilo prav težko, ko je moral na koncu okretnice zavret....zelo hudo!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=c3QbzjZX ... e=youtu.be[/youtube]
Za naš fotoalbum nam je odstopil tudi njegovo mesto
Obvezna gasilska, s ponosnimi člani kluba
In samo ekipa izpod Alp
...in že smo morali letet na postajo
Lyon....tudi tu smo bili omejeni s časom, vendar z odličnim javnim prevozom, lahko režijo zmanjšaš res na minimum
Lokalni metro...
...in lokalne Brižite
zunajzemeljski prevozi
Zadnjič spremenil igor72, dne 27.04.2012, 8:56, skupaj popravljeno 1 krat.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Šoferka te trole je v ovinku ustavila in ko se je prepričala, da sem jo nekajkrat slikal, je pomahala in odpeljala naprej...še zdej ne morem verjet
Par korakov smo morali pešačit do naslednje kurilnice....še dobro...sem vedel da tudi Valterji prihajajo iz Francije
Pričakovanja so bila velika, rodila se je miš...Kristjan je skoraj jokal, ko smo prišli v skoraj prazne prostore, kjer so nekoč kraljevale njemu najljubše...
Edini trije primerki mašin, so bile te tri kraljice.
In tudi na teh je bila ekipa pridnih rok, ki so na prosti dan šraufali in čistili.
Medtem ko je elok skoraj neslišno brnel, pa dizel, do tega trenutka čaka še veliko dobrodelnosti.
Tačas ko so nam pripravljali celo merendo, vključno z kavo, še dve...
In že je bilo potrebno nazaj na postajo
Par korakov smo morali pešačit do naslednje kurilnice....še dobro...sem vedel da tudi Valterji prihajajo iz Francije
Pričakovanja so bila velika, rodila se je miš...Kristjan je skoraj jokal, ko smo prišli v skoraj prazne prostore, kjer so nekoč kraljevale njemu najljubše...
Edini trije primerki mašin, so bile te tri kraljice.
In tudi na teh je bila ekipa pridnih rok, ki so na prosti dan šraufali in čistili.
Medtem ko je elok skoraj neslišno brnel, pa dizel, do tega trenutka čaka še veliko dobrodelnosti.
Tačas ko so nam pripravljali celo merendo, vključno z kavo, še dve...
In že je bilo potrebno nazaj na postajo
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Samo še fotka pročelja....
....in s ta hitrim smo odbzeli do Marseilla...čisto do štuca
Vsi trije strojevodje...eden na tovornih, eden TGV in eden na drezini...kako bi razdelili vloge
Zgradba postaje me je očarala že takrat, ko sem bil prvič tukaj
Hotel, čisto zraven postaje, kjer bomo jutri prespali
Cerkev nad mestom, ki je še posebej lepa zvečer...ampak samo do 23h
Dovolj arhitekture...bolj je važna tehnika
In samo še slikca zadnjega današnjega...do Pariza
Au revoir
....in s ta hitrim smo odbzeli do Marseilla...čisto do štuca
Vsi trije strojevodje...eden na tovornih, eden TGV in eden na drezini...kako bi razdelili vloge
Zgradba postaje me je očarala že takrat, ko sem bil prvič tukaj
Hotel, čisto zraven postaje, kjer bomo jutri prespali
Cerkev nad mestom, ki je še posebej lepa zvečer...ampak samo do 23h
Dovolj arhitekture...bolj je važna tehnika
In samo še slikca zadnjega današnjega...do Pariza
Au revoir
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Od nékdej lepé so Francozinje slovele, al lepši od SŽ 363 bilo ni nobene Komaj čakam nadaljevanjeigor72 napisal/-a:Edini trije primerki mašin, so bile te tri kraljice.
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Od desne proti levi: Tovorni, Drezina, TGV.
Samo tvojih slikc se pa človek res nemore naveličat
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Se popolnoma strinjam Težko čakam na nadaljevanje, potihem pa upam na kako Kristjanovo sliko s kakšne Brižitedesiro napisal/-a:Samo tvojih slikc se pa človek res nemore naveličat
Mmg, kdo ve čemu imajo nekatere CC65xx hladilna rebra po dolžini, druge pa podobno našim a ne po celi dolžini? Opažam tudi, da so plugi sila majhni
Goran
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
...hvala lepa.
Narobe....vsi trijedesiro napisal/-a:Od desne proti levi: Tovorni, Drezina, TGV.
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Ženska drezina, srednji TGV in desni tovornega.desiro napisal/-a:
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Narobe...je pa eden pravilenCepi napisal/-a:Ženska drezina, srednji TGV in desni tovornega.desiro napisal/-a:
Gorchi...kolkor vem so plugi bolj novejša opcija in jih prej sploh niso uporabljali, razen pri tistih Brižitah, ki so vozile po dolini Moriene, ker je bilo veliko snega.
....mogoče Kristjan kaj več, ko vstane
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
ženska tovorni, srednji TGV, desni drezinaigor72 napisal/-a:Narobe...je pa eden pravilenCepi napisal/-a:
Ženska drezina, srednji TGV in desni tovornega.
Matr me matra odgovor
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 68copy.jpg
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 32copy.jpg
Zelo lep fotopis še posebej so mojo pozornost pritegnili teli dve lokomotivi.
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 32copy.jpg
Zelo lep fotopis še posebej so mojo pozornost pritegnili teli dve lokomotivi.
Zadnjič spremenil primožflori, dne 28.04.2012, 14:01, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Chambery-Amberieu-Lyon-Marseille (SNCF)
Pravilen odgovordesiro napisal/-a: ženska tovorni, srednji TGV, desni drezina
Gorchi serija CC 6500 je imela tri podserije prva od CC 6501-6538 z vodoravnimi rebri, druga serija je bila serija od 6539-6559 tako imenovana Maurienne v Zeleni barvi. Posebnost te serije je bila v drsniku za odjemanje iz tretje tirnice. Ta podserija je do polovice 80-ih vozila le po tej dolini. Tretja in zadnja pa je bila poserija CC 6560-6578. Zanimivost zadnje podserije so zadnje štiri lokomotive CC 6575-6578. To so bivše dvosistemske lokomotive serije CC 21001-21004. Predelali so jih v sredini 90-ih. Druga in tretja podserija sta imeli navpična rebra podobna našim.
Za plug pa velja tisto kar je napisal Igor
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan