NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Spostovani!
Kar nekaj casa spremljam vas forum kot gost in moram reci, da me je forum “pritegnil” tako dalec, da sem se odlocil vclaniti tudi sam.
Glede na to, da zivim v tujini (natancneje v Hilversumu na Nizozemskem), ki je, po pravici povedano, prava Meka za zelezniske navdusence, se bom potrudil v najboljsi meri (glede na casovne zmoznosti, seveda) predstaviti dogajanje na tukajsnjih tirih, ki je sicer za povprecnega slovenca (brez velikih financnih zrtev) nedosegljivo. Torej, po pravici povedano, ne bom se trudil prevec s slikanjem velikih kolodvorov, kot je npr. Amsterdam Centraal ipd. (slik iz teh postaj je polno na Railfaneurope, poleg tega sem tudi opazil, da vas je ze kar nekaj bilo na nasem koncu), bolj se bom osredotocil na manjse postaje, odprte proge ipd. Jasno pa je, da bom svoj “broadcasting” prilagajal zanimanju na samem forumu (priprava ene taksne fotoreportaze, ki sledi, pomeni nemalo dela in nima nobenega smisla, ce si jih nihce ali malo uporabnikov potlej ogleda).
OK, za zacetek bi danes obesil na forum dogajanje okrog zelezniske proge Amsterdam – Utrecht (poblize v mestecu Abcoude) sicer pa naj slike in komentarji ob njih povedo svoje. Slike so sicer nastale lani jeseni, tej "zamudi" pravzaprav botruje pomanjkanje casa (no, pa tudi lenoba, po pravici povedano), ampak mislim, da bodo vseeno zanimive. Torej, da se ne bomo zaklepetali prevec, predlagam, da preidemo kar v akcijo (slike hocemo, slike, ne nakladanje )
MMG opravicujem se za “neuporabo” sumnikov (nizozemske tipkovnice zal ne omogocajo uporabe le-teh), upam pa, da bom vseeno dovolj razumljiv.
Tale “potocek” ima celo ime, het Gein
Cesta v smeri Weesp in Driemond. Ampak nas zanima, kaj se dogaja v kleti, ne pritlicje
In...
Mosticek cez tisti potocek, v ozadju objekt stare postaje Abcoude, gledano v smeri Utrechta
Aquadukt se iz druge strani, gledamo v smeri Amsterdama
ENP Abcoude II …
No predvidevam, da gre za ENP, na objektu je vse polno strelic, ki naznanjajo visoko napetost, na vratih pa pise Eneco (Eneco Holding N.V. je namrec distributer elektricne energije). Malo naprej na drugi strani proge, kaksen kilometer, je se ena ENP, ki pa je klasicnega tipa (s tistimi hisnim radiatorjem podobnimi konstrukcijami pred objektom; poslikam ob priloznosti)
Sprinter iz Breukelena za A’dam CS
Pa se malo dogajanja na postaji: detajl KM
Sprinter za Breukelen in Rotterdam CS
Se nadaljuje...
Kar nekaj casa spremljam vas forum kot gost in moram reci, da me je forum “pritegnil” tako dalec, da sem se odlocil vclaniti tudi sam.
Glede na to, da zivim v tujini (natancneje v Hilversumu na Nizozemskem), ki je, po pravici povedano, prava Meka za zelezniske navdusence, se bom potrudil v najboljsi meri (glede na casovne zmoznosti, seveda) predstaviti dogajanje na tukajsnjih tirih, ki je sicer za povprecnega slovenca (brez velikih financnih zrtev) nedosegljivo. Torej, po pravici povedano, ne bom se trudil prevec s slikanjem velikih kolodvorov, kot je npr. Amsterdam Centraal ipd. (slik iz teh postaj je polno na Railfaneurope, poleg tega sem tudi opazil, da vas je ze kar nekaj bilo na nasem koncu), bolj se bom osredotocil na manjse postaje, odprte proge ipd. Jasno pa je, da bom svoj “broadcasting” prilagajal zanimanju na samem forumu (priprava ene taksne fotoreportaze, ki sledi, pomeni nemalo dela in nima nobenega smisla, ce si jih nihce ali malo uporabnikov potlej ogleda).
OK, za zacetek bi danes obesil na forum dogajanje okrog zelezniske proge Amsterdam – Utrecht (poblize v mestecu Abcoude) sicer pa naj slike in komentarji ob njih povedo svoje. Slike so sicer nastale lani jeseni, tej "zamudi" pravzaprav botruje pomanjkanje casa (no, pa tudi lenoba, po pravici povedano), ampak mislim, da bodo vseeno zanimive. Torej, da se ne bomo zaklepetali prevec, predlagam, da preidemo kar v akcijo (slike hocemo, slike, ne nakladanje )
MMG opravicujem se za “neuporabo” sumnikov (nizozemske tipkovnice zal ne omogocajo uporabe le-teh), upam pa, da bom vseeno dovolj razumljiv.
Tale “potocek” ima celo ime, het Gein
Cesta v smeri Weesp in Driemond. Ampak nas zanima, kaj se dogaja v kleti, ne pritlicje
In...
Mosticek cez tisti potocek, v ozadju objekt stare postaje Abcoude, gledano v smeri Utrechta
Aquadukt se iz druge strani, gledamo v smeri Amsterdama
ENP Abcoude II …
No predvidevam, da gre za ENP, na objektu je vse polno strelic, ki naznanjajo visoko napetost, na vratih pa pise Eneco (Eneco Holding N.V. je namrec distributer elektricne energije). Malo naprej na drugi strani proge, kaksen kilometer, je se ena ENP, ki pa je klasicnega tipa (s tistimi hisnim radiatorjem podobnimi konstrukcijami pred objektom; poslikam ob priloznosti)
Sprinter iz Breukelena za A’dam CS
Pa se malo dogajanja na postaji: detajl KM
Sprinter za Breukelen in Rotterdam CS
Se nadaljuje...
Zadnjič spremenil Koploper, dne 13.05.2012, 22:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Sprehodimo se malo se po postaji...
Na tej sliki vidimo prikazovalnik odhodov vlakov starejsega datuma (ne vem, kako se jim rece, torej kjer se tiste tablice obracajo toliko casa, dokler se ne prikaze “pravilni” napis - podobno kot v Ljubljani). Medtem so na vseh postajah ti displayi zamenjani z modernimi LCD ekrani
Se malo sightseeing po mestecu Abcoude
Kaksna kriza neki, vse ostarije so polne
Se nadaljuje...
Na tej sliki vidimo prikazovalnik odhodov vlakov starejsega datuma (ne vem, kako se jim rece, torej kjer se tiste tablice obracajo toliko casa, dokler se ne prikaze “pravilni” napis - podobno kot v Ljubljani). Medtem so na vseh postajah ti displayi zamenjani z modernimi LCD ekrani
Se malo sightseeing po mestecu Abcoude
Kaksna kriza neki, vse ostarije so polne
Se nadaljuje...
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Ja nic, vrnimo se nazaj v Amsterdam. Nekaj fotk postaje Bijlmer ArenA…
Se nadaljuje…
Se nadaljuje…
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Se nekaj slik Bijlmer ArenA…
Na ter fotki TRAXX na celu Benelux Expressa
Pa se spodnja hala postaje s trgovinami, restavracijami s hitro prehrano ipd…
Se nadaljuje...
Na ter fotki TRAXX na celu Benelux Expressa
Pa se spodnja hala postaje s trgovinami, restavracijami s hitro prehrano ipd…
Se nadaljuje...
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Se malo sightseeinga v okolici postaje...
Najprej, jasno, nekaj za ljubitelje nogometa, Ajaxova ArenA
Pa se malo naokoli...
No, toliko zaenkrat, sicer pa imam se nekaj reportaz “na zalogi”, samo da stvari na disku spravim malo v red. Vsem se opravicujem za velikost slik, sem imel cel cirkus z velikostjo in piksli, kljub temu, da so bile slike v okviru dovoljene velikosti, jih forum ni hotel sprejeti, no ja, upam da se vseeno kaj vidi.
LP do naslednjic...
Najprej, jasno, nekaj za ljubitelje nogometa, Ajaxova ArenA
Pa se malo naokoli...
No, toliko zaenkrat, sicer pa imam se nekaj reportaz “na zalogi”, samo da stvari na disku spravim malo v red. Vsem se opravicujem za velikost slik, sem imel cel cirkus z velikostjo in piksli, kljub temu, da so bile slike v okviru dovoljene velikosti, jih forum ni hotel sprejeti, no ja, upam da se vseeno kaj vidi.
LP do naslednjic...
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Dobrodošel!
Vsakršni aktivni člani so vedno dobrodošli, sploh če svoje poste okrepijo še s slikami
Sicer nisem še bil v Nizozemski, ampak iz slik se vidi, da imate ogromno "vode" tudi po mestih....Ali je res vsak kanalček tudi ploven, oziroma čemu tale drvižni most?
Vsakršni aktivni člani so vedno dobrodošli, sploh če svoje poste okrepijo še s slikami
Sicer nisem še bil v Nizozemski, ampak iz slik se vidi, da imate ogromno "vode" tudi po mestih....Ali je res vsak kanalček tudi ploven, oziroma čemu tale drvižni most?
Ali je tole motornik v reklamnih barvah, ali kakšen drugi operater?Koploper napisal/-a: http://i1053.photobucket.com/albums/s47 ... 0_0216.jpg
Koploper napisal/-a: http://i1053.photobucket.com/albums/s47 ... 0_0181.jpg
LEP DAN
Igor
Igor
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Nekajkrat sem bil na Nizozemskem, tako da se mi o teh stvareh samo rahlo sanja, stvari gotovo bistveno bolje pozna @Koploper ... Pa vseeno: ni ravno vsak kanalček ploven, marsikateri pa je. Če je kanal širok nekaj metrov, je tudi globok kakšen meter. Sicer pa višino gladine vode ponavadi določa višina podtalnice, tako da se (razen ob kakšnem obsežnejšem deževju) višina vode niti ne spreminja kaj dosti. Da je kanal na fotografiji ploven dokazuje tudi to, da je pred mostičkom montiran semafor ... kapitanom plovil signalizira dviganje/spuščanje mostička.igor72 napisal/-a:Sicer nisem še bil v Nizozemski, ampak iz slik se vidi, da imate ogromno "vode" tudi po mestih....Ali je res vsak kanalček tudi ploven, oziroma čemu tale drvižni most?
LP, Metod
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
@igor72 in mkx
pozdravljena
Najprej, kar se tice tiste oranzne garniture (Regiorunner). Ta garnitura je last NS, ima pa reklamo za nizozemsko olimpijsko reprezentanco (NS je sicer eden glavnih pokroviteljev nizozemske olimpijske reprezentance). Obicajno so takole "poslikane" garniture tudi v casih pred kakimi nogometnimi prvenstvi (no ravno sedaj pred EP v nogometu bo gotovo na tukajsnjih tirih polno takih garnitur, ce bom ujel kaksno, jo bom tudi poslikal in obesil na forum).
Kar se tice privatnikov, jih poleg NS vozi kar nekaj, vendar so bolj "uboscki", tule v Randstadu je NS prakticno monopolist, privatniki se bolj drzijo na severu in vzhodu drzave, kjer vozijo po kakih stranskih neelektrificiranih progah (npr. Arriva, Veolia, Syntus, ki je prakticno na robu stecaja, Conexxion, ki je sicer bolj orientiran na avtobusni prevoz ipd.)
Kar pa se tice kanalov in dviznih mostov. Cisto vsaka mlaka sicer ni plovna, je pa povodje v veliki vecini plovno vsaj za manjse colne. Naceloma velja, da je mozno s plovilom do vsakega vecjega mesta ter tudi manjsih krajev tudi globoko v notranjost drzave, navtika je tu precej popularen sport. Vsak nizozemec, ki nase kaj da (no rajsi recimo, ki je vsaj priblizno pri denarju, pa ni potrebno biti ne vem kako bogat) ima svoje, vsaj manjse plovilo.
Kar pa se tice tistih semaforjev na mostovih, igrajo identicno vlogo kot pri cestnem prometu, ko se most dvigne (ponavadi je potrebno placati mostarino, tam 2 ali 3 evre) se prizge zelena luc in plovilo ima prosto pot. Promet sicer poteka "enosmerno" in sicer tako, da brugmeester (torej upravljalec mostu) da prednost plovilom, ki prihajajo iz ozjega v sirsi del kanala oziroma ki plujejo iz naselja ven pred tistimi, ki zelijo vpluti v naselje.
Naj se ob koncu se dotaknem zelezniskih dviznih mostov, katere bomo obravnavali v eni izmed prihodnjih tem, se posebej so zanimivi tisti, ki nimajo vozne mreze. Nekje na forumu sem prebral, da ste o teh mostovih ze ugibali, in sicer kako elektro garnitura prevozi taksen most. Ni nobene tretje tirnice ali kaj podobnega, garnitura prevozi most z dvignjenim OT, vendar z izklopljeno napetostjo. No kakorkoli ze, teh mostov je po drzavi polno, eden taksnih je recimo na progi Schiphol - A'dam Zuid in tega bomo tudi obiskali ter poslikali (si bom en dan vzel cas, se vsedel na sprinter do postaje Zuid, saj potem ni dalec pes )
Toliko za sedaj.
LP
pozdravljena
Najprej, kar se tice tiste oranzne garniture (Regiorunner). Ta garnitura je last NS, ima pa reklamo za nizozemsko olimpijsko reprezentanco (NS je sicer eden glavnih pokroviteljev nizozemske olimpijske reprezentance). Obicajno so takole "poslikane" garniture tudi v casih pred kakimi nogometnimi prvenstvi (no ravno sedaj pred EP v nogometu bo gotovo na tukajsnjih tirih polno takih garnitur, ce bom ujel kaksno, jo bom tudi poslikal in obesil na forum).
Kar se tice privatnikov, jih poleg NS vozi kar nekaj, vendar so bolj "uboscki", tule v Randstadu je NS prakticno monopolist, privatniki se bolj drzijo na severu in vzhodu drzave, kjer vozijo po kakih stranskih neelektrificiranih progah (npr. Arriva, Veolia, Syntus, ki je prakticno na robu stecaja, Conexxion, ki je sicer bolj orientiran na avtobusni prevoz ipd.)
Kar pa se tice kanalov in dviznih mostov. Cisto vsaka mlaka sicer ni plovna, je pa povodje v veliki vecini plovno vsaj za manjse colne. Naceloma velja, da je mozno s plovilom do vsakega vecjega mesta ter tudi manjsih krajev tudi globoko v notranjost drzave, navtika je tu precej popularen sport. Vsak nizozemec, ki nase kaj da (no rajsi recimo, ki je vsaj priblizno pri denarju, pa ni potrebno biti ne vem kako bogat) ima svoje, vsaj manjse plovilo.
Kar pa se tice tistih semaforjev na mostovih, igrajo identicno vlogo kot pri cestnem prometu, ko se most dvigne (ponavadi je potrebno placati mostarino, tam 2 ali 3 evre) se prizge zelena luc in plovilo ima prosto pot. Promet sicer poteka "enosmerno" in sicer tako, da brugmeester (torej upravljalec mostu) da prednost plovilom, ki prihajajo iz ozjega v sirsi del kanala oziroma ki plujejo iz naselja ven pred tistimi, ki zelijo vpluti v naselje.
Naj se ob koncu se dotaknem zelezniskih dviznih mostov, katere bomo obravnavali v eni izmed prihodnjih tem, se posebej so zanimivi tisti, ki nimajo vozne mreze. Nekje na forumu sem prebral, da ste o teh mostovih ze ugibali, in sicer kako elektro garnitura prevozi taksen most. Ni nobene tretje tirnice ali kaj podobnega, garnitura prevozi most z dvignjenim OT, vendar z izklopljeno napetostjo. No kakorkoli ze, teh mostov je po drzavi polno, eden taksnih je recimo na progi Schiphol - A'dam Zuid in tega bomo tudi obiskali ter poslikali (si bom en dan vzel cas, se vsedel na sprinter do postaje Zuid, saj potem ni dalec pes )
Toliko za sedaj.
LP
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
za slike
in še enkrat za komentarje,
ker ko si tam nimaš koga kaj o tem povprašat
in še enkrat za komentarje,
ker ko si tam nimaš koga kaj o tem povprašat
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
@Koploper - bravo za zanimivo reportažo!
Kot sam vidiš, se število ogledov kar veselo dviguje!
Kar tako naprej z zanimivimi fotopisi iz te ravninske države!
Kot sam vidiš, se število ogledov kar veselo dviguje!
Kar tako naprej z zanimivimi fotopisi iz te ravninske države!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: NL - Abcoude - Bijlmer ArenA
Dobrodošel na forumu, @Koploper.
Tvoj fotopis je nadvse zanimiva popestritev, ki nam širi naša obzorja.
Vsekakor, računamo nate, da nas boš še razveseljeval s svojimi poučnimi prispevki.
lp,
Dolfe
Tvoj fotopis je nadvse zanimiva popestritev, ki nam širi naša obzorja.
Vsekakor, računamo nate, da nas boš še razveseljeval s svojimi poučnimi prispevki.
lp,
Dolfe
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!