Poljska (in še kaj zraven...)

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Hribovc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 207
Pridružen: 24.02.2009, 1:17

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a Hribovc »

Ponorele varšavske veverice... nisem še doživel da bi veverica prišla k človeku in mu jedla iz rok...
Baje se je pred vojno dalo veverice futrati z roke tudi v Lj Tivoliju, potem pa so makaron-okupatorji polovili in pojedli veverice. Od takrat so bolj plašne in nezaupljive. (Je pa danes tam tudi milijon cuckov.)

Prelep potopis. =D>
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

A je kdo kje opazil kakšen grafit ?
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

1216-001 napisal/-a:A je kdo kje opazil kakšen grafit ?
Ja, pri nas!


Na vsakem vlaku!
:twisted:
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Tomy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 842
Pridružen: 22.03.2008, 12:06

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a Tomy »

Dolgcajt pa vam ni bilo v Gomulka-land :mrgreen:
Super reportaža =D> =D>

Lep dan
Tomaž
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Tine, seveda ne zamerim, prav lepo dopolnilo.
Drži tudi glede grafitov, pogostejši so v Nemčiji kot na Poljskem... :D

Sedaj pa še nekaj od tistega "in še kaj zraven...". Upam, da ne bo zamere, če kar tej temi priložim še Berlin.

Za začetek jutranji pogled na postajo Berlin Spandau:

Slika

Tale nas je odpeljal do Berlina. Gre za serijo DB 481 v lasti S-Bahn Berlin. Berlin ima drugačno S-Bahn omrežje od ostalih mest, saj so vlaki bolj podobni metroju in delujejo na napetost 750 V enosmernega toka, z napajanjem preko tretje tračnice.

Slika

In po približno pol ure vožnje izstopimo na... Berlin Hauptbahnhof!

Slika

Postaja je arhitekturna mojstrovina, prava sodobna "simfonija jekla in stekla". Razteza se v več etažah, povsem v kletni je podzemna postaja v smeri sever-jug:

Slika

Slika

Zgornja etaža postaje, na kateri so vlaki v smeri vzhod-zahod, je speljana pravokotno skozi glavno halo.

Slika

Mogočni vhod...

Slika

...in še postaja v polnem sijaju:

Slika

Stari Reichstag in novi Bundestag:

Slika

Brandenburška vrata:

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Potsdamer Platz od daleč, z upravno stolpnico nemških železnic:

Slika

Kino na Potsdamer Platzu, v katerem poteka filmski festival:

Slika

Vhod v podzemno postajo:

Slika

Tramvaj (Adtranzov GT6N-ZR) na Alexanderplatzu:

Slika

Postaja Ostbahnhof:

Slika

Stari Volvo (sem ljubitelj te znamke), v ozadju pa preostanek Berlinskega zidu.

Slika

Hokejska (oz. večnamenska) dvorana O2 World:

Slika

Obračališče oz. terminal tramvaja na Warschauer Straße:

Slika

Metro postaja Warschauer Straße, na eni najstarejših prog metroja v Berlinu. Ta proga (U1) poteka večinoma nad zemljo.

Slika

Checkpoint Charlie:

Slika
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Na Warschauer Straße se nahajajo tudi delavnice za nočne vlake. Tu domujejo vsi spalni vagoni, ki vozijo iz Berlina.

Slika

Ostbahnhof od znotraj:

Slika

Ob povratku v Spandau pa na postajo ravno pripelje nočni vlak CityNightLine "Perseus" v smeri Paris Est:

Slika

Slika

Za konec pa še čudovit motor s prikolico, parkiran v našem kampu:

Slika

To je bilo to. Sledi še vrnitev domov, ki pa je bila prava poslastica... in zasluži svojo, posebno temo!
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Odlično Marko.....in zanimivo =D>
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3866
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

Marko, hvala za utrinke iz tvojega potepanja po Poljski, saj sedaj vidim kaj sem zamudil. Jaz sem imel sicer drugačno pot, očitno pa sta se najini križali vsaj v Krakowu.

No v Krakowu je bilo tudi tako veselo
Slika

ker si ti ujel prevoz s konjsko pomočjo, dodajam tri, kjer so "upravljalci" le te prav zanimivi
Slika

Slika

Slika

pa še ena "Gomulka" na mostu, žal v poznih urah zato je tudi škljoc temu primeren
Slika

obiskal sem seveda tudi Auschwitz, tu bom ostal brez komentarja
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Mene je potem vodila pot naprej proti najbolj porušenem nemškem mestu med drugo svetovno vojno...

Marko še enkrat =D> =D> =D>
Tine
Uporabniški avatar
primožflori
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1071
Pridružen: 31.05.2007, 18:44
Kraj: Bohinjska proga

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a primožflori »

Lyria vse pohvale za čudoviti fotopis Poljske.Prav tako bi rad pohvalu tudi Tinetove mojstrovine. =D> =D> =D>
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a bugear »

Dopolnim nekaj informacij.
elektromotornik EN61, ki opravlja prevoze med Krakowom in Wadowicami ("Pociąg Papieski"). Da ne bo pomote: ne gre za prenovo Gomulke, ampak za popolnoma nov vlak, izdelan v tovarni Newag Nowi Sacz.
Popolnoma ne, saj veliko delov, čeprav novo izdelanih, je istih kot v Gomulkah, z vsemi slabostmi, ki jih majo.
ime Gomulka na Poljskem ni zaželjeno, tovrstnim elektromotornikom rečejo Poljaki "Žutek"
To je najbrž kašna krajevna specialiteta, najpogostejši vzdevek je "Kibel".
Na eni od postaj čaka cela flota velikih, dvodelnih tovornih lokomotiv. Ampak zakaj imam občutek da so nevozne?
Ta občutek ni prav, skoraj vse lokomotive ET41 so vozne. Drugače ne bi bilo slike ruske ET42, saj so bile še nekaj časa nazaj nevozne in zaradi povišanega prometa šle spet v službo.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2561
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

bugear napisal/-a:Dopolnim nekaj informacij.
elektromotornik EN61, ki opravlja prevoze med Krakowom in Wadowicami ("Pociąg Papieski"). Da ne bo pomote: ne gre za prenovo Gomulke, ampak za popolnoma nov vlak, izdelan v tovarni Newag Nowi Sacz.
Popolnoma ne, saj veliko delov, čeprav novo izdelanih, je istih kot v Gomulkah, z vsemi slabostmi, ki jih majo.
Torej z vsem tresenjem, ki ga poznamo z naših Gomulk?
bugear napisal/-a:
ime Gomulka na Poljskem ni zaželjeno, tovrstnim elektromotornikom rečejo Poljaki "Žutek"
To je najbrž kašna krajevna specialiteta, najpogostejši vzdevek je "Kibel".
Vzdevek "Žutek" je bil pred leti uporabljen v reviji Nova proga, v članku: "Po sledeh prve Gomulke". Od tam sem ga pobral...
bugear napisal/-a:
Na eni od postaj čaka cela flota velikih, dvodelnih tovornih lokomotiv. Ampak zakaj imam občutek da so nevozne?
Ta občutek ni prav, skoraj vse lokomotive ET41 so vozne. Drugače ne bi bilo slike ruske ET42, saj so bile še nekaj časa nazaj nevozne in zaradi povišanega prometa šle spet v službo.
Meni so se zdele v precej slabem stanju... Torej je ET42 zares ruske proizvodnje? Ker zares spominja na WL80 ali WL85 ruskih železnic.
bugear
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 121
Pridružen: 24.04.2009, 20:33
Kraj: Češka

Re: Poljska (in še kaj zraven...)

Odgovor Napisal/-a bugear »

TGV Lyria napisal/-a:Torej z vsem tresenjem, ki ga poznamo z naših Gomulk?
Nimam osebne izkušnje, ampak podvozni vozički (ali kakšen je slovenski ekvivalent angleške besede bogies) so en od istih delov kot v Gomulkah, morda malo izboljšani.
TGV Lyria napisal/-a:Vzdevek "Žutek" je bil pred leti uporabljen v reviji Nova proga, v članku: "Po sledeh prve Gomulke". Od tam sem ga pobral...
Res je, da vzdevek Kibel ni najbolj primeren za revije, ker pomeni stranišče, ali mesto, ki smrdi. Lahko bi bilo tudi tako, da se żółtek uporabljal včasih, zdaj pa skoraj ne. Češki vzdevek je Dřevolíno (slov. Lesolino).
TGV Lyria napisal/-a:Meni so se zdele v precej slabem stanju... Torej je ET42 zares ruske proizvodnje? Ker zares spominja na WL80 ali WL85 ruskih železnic.
Ja, izdelava NEVZ, izhajajo iz VL10 oz. VL11.
Veliki del poljskih lokomotiv je v slabem stanju, to pa še ne pomeni, da niso vozne. Z druge strani tudi barva ne reče nič o tem, kaj je pod njo skrito.
"Milovat tě budu stale,
děkuju za krásný rok"!
Odgovori