DB AutoZug Berlin - Trst

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a mkx »

Brižitka 363 napisal/-a:
TGV Lyria napisal/-a:Kurilnica Villach Westbahnhof:
http://shrani.si/f/28/v1/1ogxfCr0/p6250485.jpg
Zanima me, zakaj imajo kurilnice polkrožno obliko ter okretnico? Kaj je prednost takega garažiranja lokomotiv?
Tole vprašanje bi morda sodilo v rubriko Splošno - Začetniška vprašanja .... zeleni?

Sicer je pa to najbrž zgodovinsko: v časih parne vleke so itak rabili okretnice, da so obračali lokomotive. Takšen način garažiranja ima pred linearnim (kot se lahko vidi na Ljubljanski severni) prednost v tem, da vedno lahko ven potegneš katero koli lokomotivo ... včasih so na posameznih lokomotivah delovale stalne posadke.
Poleg tega pa ima tole prednost tudi v številu potrebnih kretnic. Če bi želeli imeti enako število garažnih tirov povezanih preko klasičnih kretnic, bi za to potrebovali precej kretnic, na okroglo pa eno manj kot je željeno število tirov (torej N-1). Primer: za 16 tirov v kurilnici bi rabili 15 kretnic. In tako število kretnic zahteva tudi ustrezno veliko prostora. Število kretnic in tudi količina prostora bi se zmanjšalo, če bi pri nas uporabljali trismerne kretnice (http://en.wikipedia.org/wiki/Railroad_s ... way_switch), še vedno pa bi v primeru 16 kurilniških tirov to pomenilo 8 ali 9 kretnic, od tega večino (6) teh 'nežnih' trismernih in nekaj običajnih (dvosmernih).

Najbrž pa obstaja še kakšen drug razlog, ga bo kdo od bolj izkušenih napisal.
Zadnjič spremenil mkx, dne 27.08.2012, 13:06, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Metod
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4117
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a mkx »

Krasen fotopis! =D> =D>
LP, Metod
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Spet pohvale, za nadaljevanje, ki je zame še bolj zanimivo =D>

MMG:Tale spodaj, je pa nekoč tudi po Koprčanki drsala :mrgreen:
LEP DAN
Igor
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:
MMG:Tale spodaj, je pa nekoč tudi po Koprčanki drsala :mrgreen:
Ja ja...in to - ZELO. #-o
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Strela, zakaj nisi naročil kakšnemu forumašu z druge strani meje, da preusmeri tisto kretnico v Gorici kar proti Vrtojbi. Kar je zavorne razdalje in še nekaj zraven, pa bi se direktno v Novi Gorici ustavili.
Malo bolj zares: sem mislil, da direktni vlaki iz Vidma za Trst vozijo preko Palmanove. Je bila vaša fura preko Gorice bolj izjema ali pravilo?
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2567
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

cokla napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
MMG:Tale spodaj, je pa nekoč tudi po Koprčanki drsala :mrgreen:
Ja ja...in to - ZELO. #-o
A prav 915 je bila ena od dveh najetih? Zanimivo...
@preglednik: je pravilo, ne izjema. Vsak četrtek in soboto med 9.30 in 10.00 gre proti Trstu skozi Gorico.
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a Nejac »

Zanimiv fotopis =D> =D>
Imaš mogoče vozni red kdaj je vlak tam okoli Beljaka?
sz541
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 48
Pridružen: 24.07.2006, 7:17
Kontakt:

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a sz541 »

Very nice, good report ! :D
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ta avtovlak, ki vozi poleti dvakrat tedensko, je verjetno edini direktni mednarodni vlak ki še povezuje Trst s kakšno drugo državo. Kam je šla nekdanja slava južnega evropskega okna v svet !?
preglednik
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Maaa, hočeš zares odgovor?
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Ma, pej reci no :D
preglednik
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Ja, pri nas se bi reklo... "U pizdo materno" (Nurmi docet :mrgreen: )
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: DB AutoZug Berlin - Trst

Odgovor Napisal/-a cokla »

zbowe napisal/-a: "U pizdo materno" (Nurmi docet :mrgreen: )
No no.....zadel pa si. :mrgreen:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Odgovori