DB AutoZug Berlin - Trst
DB AutoZug Berlin - Trst
Torej: kaj je tako posebnega v vrnitvi s Poljske, da zasluži svojo temo? Verjetno vlak. Ampak kako, če smo na potovanju z avtomobilom? Seveda je odgovor jasen: avtovlak ali natančneje DB AutoZug.
Tokrat smo po ugodni ponudbi Autozug Special za 309 evrov rezervirali avtovlak na relaciji Berlin Wannsee - Trieste Centrale, saj iz Berlina avtovlak ne vozi več v Beljak. Žal je kriza vidna tudi v ponudbi DB AutoZug, saj je povezav vse manj, z letošnjim voznim redom pa so uvedli tudi združevanje avtovlakov oz. izmenjavo vagonov, a več o tem kasneje.
Za začetek postaja Berlin Wannsee. Ni ravno arhitekturni presežek...
Vhod na terminal:
Celoten terminal Berlin Wannsee. Gre za enega površinsko največjih terminalov v Nemčiji, z veliko prostora in nakladalnimi rampami v obeh smereh. Tokrat je nakladanje potekalo v smeri sever. Slikano je z mostu, ki povezuje terminal in peron št. 8, na katerem čakajo potniški vagoni za avtovlak.
Postaja Berlin Wannsee, v ospredju značilna regionalna dvonadstropna garnitura:
Čakalnica za DB AutoZug:
Slika terminala z druge strani, sedaj je v ozadju viden most, s katerega sem fotografiral prej. Avtomobili čakajo v 4 vrstah. Od leve proti desni: vrsta 4 - Trst, zgornje nadstropje; vrsta 3 - Trst, spodnje nadstropje; vrsta 2 - Verona, zgornje nadstropje; vrsta 1 - Verona, spodnje nadstropje.
Stadler GTW privatnega prevoznika ODEG (Ostdeutsche Eisenbahn GmbH):
Takšne male premikalke premikajo po terminalu. Imajo dve posebnosti: že na oko je vidna nekakšna avtomatska spenjača (morda kdo ve, kako to deluje?), povrhu pa so vodene daljinsko, tako da je za premik potreben en sam premikač, ki daljinsko upravlja z lokomotivo.
Nakladalna rampa za avtomobile, namenjene v Trst:
Tokrat smo po ugodni ponudbi Autozug Special za 309 evrov rezervirali avtovlak na relaciji Berlin Wannsee - Trieste Centrale, saj iz Berlina avtovlak ne vozi več v Beljak. Žal je kriza vidna tudi v ponudbi DB AutoZug, saj je povezav vse manj, z letošnjim voznim redom pa so uvedli tudi združevanje avtovlakov oz. izmenjavo vagonov, a več o tem kasneje.
Za začetek postaja Berlin Wannsee. Ni ravno arhitekturni presežek...
Vhod na terminal:
Celoten terminal Berlin Wannsee. Gre za enega površinsko največjih terminalov v Nemčiji, z veliko prostora in nakladalnimi rampami v obeh smereh. Tokrat je nakladanje potekalo v smeri sever. Slikano je z mostu, ki povezuje terminal in peron št. 8, na katerem čakajo potniški vagoni za avtovlak.
Postaja Berlin Wannsee, v ospredju značilna regionalna dvonadstropna garnitura:
Čakalnica za DB AutoZug:
Slika terminala z druge strani, sedaj je v ozadju viden most, s katerega sem fotografiral prej. Avtomobili čakajo v 4 vrstah. Od leve proti desni: vrsta 4 - Trst, zgornje nadstropje; vrsta 3 - Trst, spodnje nadstropje; vrsta 2 - Verona, zgornje nadstropje; vrsta 1 - Verona, spodnje nadstropje.
Stadler GTW privatnega prevoznika ODEG (Ostdeutsche Eisenbahn GmbH):
Takšne male premikalke premikajo po terminalu. Imajo dve posebnosti: že na oko je vidna nekakšna avtomatska spenjača (morda kdo ve, kako to deluje?), povrhu pa so vodene daljinsko, tako da je za premik potreben en sam premikač, ki daljinsko upravlja z lokomotivo.
Nakladalna rampa za avtomobile, namenjene v Trst:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Nakladanje se začenja, najprej za Verono. Avtomobile za Verono so naložili na levi strani ploščadi, preko posebnega nakladalnega vagona...
...ki mu ročno spustijo zgornje nadstropje:
Tale dolga kača 20 motorjev je namenjena v Trst. V skrajno levi vrsti je tretji naš avtomobil (Škoda Fabia s strešnim kovčkom):
Na tir 8 pridejo potniški vagoni. Sestava: spalnik in trije ležalni vagoni za Verono ter jedilni vagon, spalnik in trije ležalniki za Trst. Skupaj 9 vagonov. In pa seveda lokomotiva, na moje veliko veselje je to bila DB serija 120!
Naša Škoda zapelje na vagon:
Po koncu natovarjanja se opravi premik. Lokomotiva izvleče vagone proti severu, jih zapelje na tir poleg potniških, zapelje okrog vagonov ter jih z južne strani pripne na potniške. Ta manever je opravila dvakrat, najprej z vagoni za Verono in nato z "našimi" vagoni za Trst. Še zdaj ne vem, zakaj raje niso najprej združili obojih vagonov ter jih nato pripeli k potniškim...
Vagoni za Verono:
Regionalne vlake vlečejo lokomotive serije 112, ki so dediščina Vzhodne Nemčije, izdelane so bile v tovarni LEW Henningsdorf.
Tale mala premikalka je opravljala premik. Na sliki je ravno izvlekla vagone za Trst s terminala.
Naš ležalni vagon (bil je čisto na koncu vlaka):
...ki mu ročno spustijo zgornje nadstropje:
Tale dolga kača 20 motorjev je namenjena v Trst. V skrajno levi vrsti je tretji naš avtomobil (Škoda Fabia s strešnim kovčkom):
Na tir 8 pridejo potniški vagoni. Sestava: spalnik in trije ležalni vagoni za Verono ter jedilni vagon, spalnik in trije ležalniki za Trst. Skupaj 9 vagonov. In pa seveda lokomotiva, na moje veliko veselje je to bila DB serija 120!
Naša Škoda zapelje na vagon:
Po koncu natovarjanja se opravi premik. Lokomotiva izvleče vagone proti severu, jih zapelje na tir poleg potniških, zapelje okrog vagonov ter jih z južne strani pripne na potniške. Ta manever je opravila dvakrat, najprej z vagoni za Verono in nato z "našimi" vagoni za Trst. Še zdaj ne vem, zakaj raje niso najprej združili obojih vagonov ter jih nato pripeli k potniškim...
Vagoni za Verono:
Regionalne vlake vlečejo lokomotive serije 112, ki so dediščina Vzhodne Nemčije, izdelane so bile v tovarni LEW Henningsdorf.
Tale mala premikalka je opravljala premik. Na sliki je ravno izvlekla vagone za Trst s terminala.
Naš ležalni vagon (bil je čisto na koncu vlaka):
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Takole so zvezani motorji:
Že omenjeni most, ki vodi na peron:
Naša Škoda:
Da se ne bi kaj slučajno premaknilo...
"Zaloga"
Fotografirano z namenom, da bi se videla celotna dolžina vlaka. Ni ravno uspelo...
Tik pred odhodom pa pride tale lepotica: serija 233 "Ludmilla", v Nemčiji izredno popularna lokomotiva ruske proizvodnje.
In nato odhod, v smeri proti jugu, z vagoni za prevoz avtomobilov spredaj. Tako smo bili v čisto zadnjem vagonu...
Potsdam Hbf:
Celoten vlak v enemu od ovinkov... zavidljivih 17 vagonov!
Po Potsdamu smo zavili proti severu po zunanjem berlinskem ringu ter se nato vključili na glavno progo Berlin - Hannover. Gre za SFS (Schnellfahrtstrecke) progo z najvišjo dovoljeno hitrostjo 250 km/h. Toliko seveda vozijo ICE vlaki, mi smo bili s 140-160 km/h pravi polži...
Zanimiv zgornji ustroj na SFS...
Že omenjeni most, ki vodi na peron:
Naša Škoda:
Da se ne bi kaj slučajno premaknilo...
"Zaloga"
Fotografirano z namenom, da bi se videla celotna dolžina vlaka. Ni ravno uspelo...
Tik pred odhodom pa pride tale lepotica: serija 233 "Ludmilla", v Nemčiji izredno popularna lokomotiva ruske proizvodnje.
In nato odhod, v smeri proti jugu, z vagoni za prevoz avtomobilov spredaj. Tako smo bili v čisto zadnjem vagonu...
Potsdam Hbf:
Celoten vlak v enemu od ovinkov... zavidljivih 17 vagonov!
Po Potsdamu smo zavili proti severu po zunanjem berlinskem ringu ter se nato vključili na glavno progo Berlin - Hannover. Gre za SFS (Schnellfahrtstrecke) progo z najvišjo dovoljeno hitrostjo 250 km/h. Toliko seveda vozijo ICE vlaki, mi smo bili s 140-160 km/h pravi polži...
Zanimiv zgornji ustroj na SFS...
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Še ena s proge:
V Haemmertenu prečkamo preko Labo (Elbe):
Smerna tabla našega vlaka:
Ob prehodu skozi Wolfsburg se peljemo mimo velikanske tovarne avtomobilov Volkswagen:
Malo naprej, na postaji Fallersleben, čakamo nekaj minut zaradi prehitevanja:
Nazaj na glavno progo:
Prihajamo v Lehrte, križišče s progo Hildesheim - Celle - Hamburg:
Tovorni vlak z lokomotivo serije 140:
V Haemmertenu prečkamo preko Labo (Elbe):
Smerna tabla našega vlaka:
Ob prehodu skozi Wolfsburg se peljemo mimo velikanske tovarne avtomobilov Volkswagen:
Malo naprej, na postaji Fallersleben, čakamo nekaj minut zaradi prehitevanja:
Nazaj na glavno progo:
Prihajamo v Lehrte, križišče s progo Hildesheim - Celle - Hamburg:
Tovorni vlak z lokomotivo serije 140:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Uvoz v tovorno postajo Lehrte Nord, desno je viden DB AutoZug Hamburg - Verona:
Tu menjamo smer vožnje, lokomotiva se premakne na drugo stran vlaka. Naš vagon pa postane prvi...
Naša lokomotiva: 120 157-3. Želel sem si jo... Gre za lokomotivo, ki je bila osnova za izdelavo ICE 1 in za prvo serijsko izdelano lokomotivo s trifaznimi motorji...
Strojevodja kar sam, v uniformi, pripne lokomotivo:
In odpeljemo naprej, ob ponovnem prehodu skozi križišče Lehrte pa nastaneta ti dve sliki celotnega vlaka:
Hildesheim Hbf (se opravičujem za slabo kvaliteto...):
DB AutoZug terminal Hildesheim:
Uvozimo na tovorno postajo Hildesheim Gbf... ( na sliki so vagoni z avtomobili iz Hildesheima v Trst/Verono)
...in se ustavimo zraven že stoječega (čakajočega) vlaka Hamburg - Verona:
Tu menjamo smer vožnje, lokomotiva se premakne na drugo stran vlaka. Naš vagon pa postane prvi...
Naša lokomotiva: 120 157-3. Želel sem si jo... Gre za lokomotivo, ki je bila osnova za izdelavo ICE 1 in za prvo serijsko izdelano lokomotivo s trifaznimi motorji...
Strojevodja kar sam, v uniformi, pripne lokomotivo:
In odpeljemo naprej, ob ponovnem prehodu skozi križišče Lehrte pa nastaneta ti dve sliki celotnega vlaka:
Hildesheim Hbf (se opravičujem za slabo kvaliteto...):
DB AutoZug terminal Hildesheim:
Uvozimo na tovorno postajo Hildesheim Gbf... ( na sliki so vagoni z avtomobili iz Hildesheima v Trst/Verono)
...in se ustavimo zraven že stoječega (čakajočega) vlaka Hamburg - Verona:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Sledi izmenjava vagonov: vagoni Berlin - Verona se pridružijo vlaku iz Hamburga, vagoni Hamburg - Trst pa našemu.
Naš vlak prevzame dizel premikalka:
Vlak Hamburg - Verona vleče Dispolokova ES64F4 (popularno: Helga ):
To je naš vlak Berlin - Trst (5 vagonov...). Premikalka nas potegne na neelektrificiran premikalni tir...
...nato pa Helga potegne svojih 5 vagonov Hamburg - Verona mimo nas:
Nato se premaknemo nazaj, tokrat k vagonom iz Hamburga za Trst. Helgina kompozicija pa seveda k vagonom Berlin - Verona:
Hkrati s tem se zadaj seveda dogaja tudi izmenjava vagonov za prevoz avtomobilov.
Še enkrat Helga :
Zelena - odhod!
Iz Hildesheima vozimo vzporedno s privatnim Alstom Lintom (ki nas je nato prehitel...):
Nato sledi dolga noč... Peljali smo se skozi Goettingen, Fuldo, Wuerzburg do Muenchen Ost. Tu smo zamenjali lokomotivo, saj serija 120 ni registrirana za vožnjo v Avstriji. Namesto nje je prišla črna MRCE Dispolok ES64F4, torej smo tudi mi dobili "Helgo" .
Prva jutranja slika je nastala v Schwarzach-St.Veit, kjer smo, mimogrede, srečali tudi našo Živo.
DB AutoZug terminal Schwarzach:
Naš vlak prevzame dizel premikalka:
Vlak Hamburg - Verona vleče Dispolokova ES64F4 (popularno: Helga ):
To je naš vlak Berlin - Trst (5 vagonov...). Premikalka nas potegne na neelektrificiran premikalni tir...
...nato pa Helga potegne svojih 5 vagonov Hamburg - Verona mimo nas:
Nato se premaknemo nazaj, tokrat k vagonom iz Hamburga za Trst. Helgina kompozicija pa seveda k vagonom Berlin - Verona:
Hkrati s tem se zadaj seveda dogaja tudi izmenjava vagonov za prevoz avtomobilov.
Še enkrat Helga :
Zelena - odhod!
Iz Hildesheima vozimo vzporedno s privatnim Alstom Lintom (ki nas je nato prehitel...):
Nato sledi dolga noč... Peljali smo se skozi Goettingen, Fuldo, Wuerzburg do Muenchen Ost. Tu smo zamenjali lokomotivo, saj serija 120 ni registrirana za vožnjo v Avstriji. Namesto nje je prišla črna MRCE Dispolok ES64F4, torej smo tudi mi dobili "Helgo" .
Prva jutranja slika je nastala v Schwarzach-St.Veit, kjer smo, mimogrede, srečali tudi našo Živo.
DB AutoZug terminal Schwarzach:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Doprega: serija 1044
Nato sledi vzpon preko Tur:
Grad Falkenstein na južni strani Tur (sedaj se že spuščamo...):
Spittal-Millstaettersee:
Po "obvoznici" peljemo mimo beljaške glavne postaje proti zahodni:
Kurilnica Villach Westbahnhof:
Nato sledi vzpon preko Tur:
Grad Falkenstein na južni strani Tur (sedaj se že spuščamo...):
Spittal-Millstaettersee:
Po "obvoznici" peljemo mimo beljaške glavne postaje proti zahodni:
Kurilnica Villach Westbahnhof:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Trbiž - menjava lokomotiv. Ne razumem, zakaj naša MRCE-ina ni smela sama odpeljati od vlaka... togi italijanski predpisi...
Prva pavza po 16 urah vožnje...
Pričakoval sem, da nas bo naprej vlekla TRAXX družbe Arenaways, toda... o ne! O groza! Na naš vlak se je namenila - grdavša!
Odhod Lokomotion tovornega vlaka (ali niso nekateri forumaši pri Lokomotionu? )
Prihod novega regionalnega vlaka Udine - Villach "MICOTRA" z lokomotivo Taurus družbe FUC (Ferrovia Udine - Cividale) in tremi OeBB vagoni:
Naprej po Pontebbani ni bilo skoraj kaj fotografirati, stalno smo bili pod zemljo... v Huminu (Gemona del Friuli) pa smo prehiteli tovorni vlak RTC:
Videmska obvoznica... sedaj je bilo napeto pričakovanje, kje bomo nadaljevali pot proti Trstu; preko Gorice ali preko Palmanove?
In nato trenutek veselja: zavili smo na progo preko Gorice!!!
Goriška Brda:
Prva pavza po 16 urah vožnje...
Pričakoval sem, da nas bo naprej vlekla TRAXX družbe Arenaways, toda... o ne! O groza! Na naš vlak se je namenila - grdavša!
Odhod Lokomotion tovornega vlaka (ali niso nekateri forumaši pri Lokomotionu? )
Prihod novega regionalnega vlaka Udine - Villach "MICOTRA" z lokomotivo Taurus družbe FUC (Ferrovia Udine - Cividale) in tremi OeBB vagoni:
Naprej po Pontebbani ni bilo skoraj kaj fotografirati, stalno smo bili pod zemljo... v Huminu (Gemona del Friuli) pa smo prehiteli tovorni vlak RTC:
Videmska obvoznica... sedaj je bilo napeto pričakovanje, kje bomo nadaljevali pot proti Trstu; preko Gorice ali preko Palmanove?
In nato trenutek veselja: zavili smo na progo preko Gorice!!!
Goriška Brda:
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
S 140 km/h skozi Krmin (Cormons):
In prihajamo v Gorico! Levo Sabotin, desno Škabrijel...
Čez Sočo... sedaj smo le okrog 5 kilometrov od našega doma v Novi Gorici!!!
Skozi postajo Gorizia Centrale:
Zgoraj Cerje, spodaj Mirenski grad:
V Tržiču se nam pridruži proga iz Benetk:
Tržiška ladjedelnica:
Malo za Tržičem srečamo vlak Eurostar City oz. Frecciabianca na poti v Milano:
Preko avtoceste na Lisertu:
Verjamem, da vas dolgočasim s slikami iz zamejstva, ampak ne pelješ se vsak dan tu z DB AutoZug... direktno iz Berlina...
In prihajamo v Gorico! Levo Sabotin, desno Škabrijel...
Čez Sočo... sedaj smo le okrog 5 kilometrov od našega doma v Novi Gorici!!!
Skozi postajo Gorizia Centrale:
Zgoraj Cerje, spodaj Mirenski grad:
V Tržiču se nam pridruži proga iz Benetk:
Tržiška ladjedelnica:
Malo za Tržičem srečamo vlak Eurostar City oz. Frecciabianca na poti v Milano:
Preko avtoceste na Lisertu:
Verjamem, da vas dolgočasim s slikami iz zamejstva, ampak ne pelješ se vsak dan tu z DB AutoZug... direktno iz Berlina...
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Cepišče Nabrežina - proga proti Opčinam:
In začne se veliki finale - spust proti Trstu. Velika večina oken na vlaku je bila odprtih, skozi okna so gledali objektivi fotoaparatov in kamer...
Viadukt pod tržaškim svetilnikom:
In uvažamo v glavno postajo Trieste Centrale:
Še enkrat grdavša (uradno "Caimano" - kajman ) z našim avtovlakom:
Vagoni za avtomobile se pripravljajo na razkladanje:
Še zadnja slika - razkladanje v polnem teku:
In je konec še enega potovanja... na najlepši možen način!
In začne se veliki finale - spust proti Trstu. Velika večina oken na vlaku je bila odprtih, skozi okna so gledali objektivi fotoaparatov in kamer...
Viadukt pod tržaškim svetilnikom:
In uvažamo v glavno postajo Trieste Centrale:
Še enkrat grdavša (uradno "Caimano" - kajman ) z našim avtovlakom:
Vagoni za avtomobile se pripravljajo na razkladanje:
Še zadnja slika - razkladanje v polnem teku:
In je konec še enega potovanja... na najlepši možen način!
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
To mi je všeč, da nekdo poimenuje lokomotive tako kot je trebaTGV Lyria napisal/-a: ...nato pa Helga potegne svojih 5 vagonov Hamburg - Verona mimo nas:
Še enkrat Helga
Zanima me, zakaj imajo kurilnice polkrožno obliko ter okretnico? Kaj je prednost takega garažiranja lokomotiv?
In seveda za fotopis.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Dobro si to upalu.Kolko pa pride karta Berlin-Trst?
PORED M-VOĐE I LOŽAČA NA LOK.
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
MOGU PUTOVATI NAJVIŠE 2 LICA
- primožflori
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1071
- Pridružen: 31.05.2007, 18:44
- Kraj: Bohinjska proga
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Z eno besedo odlično.
Re: DB AutoZug Berlin - Trst
Še enkrat, odličen fotopis!!!!
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž