S kolesom po stari Pontebbani
S kolesom po stari Pontebbani
Na lepo nedeljo si je mladina zaželela kolesarskih vragolij v Kranjski gori, jaz pa sem jo mahnil do Trbiža. Tam pa še malo levo in še malo in še in še in nastalo je tole.
Za začetek stara Trbižka postaja
Peroni kar lepo propadajo
Na zahodni strani še stoji nadhod preko nekdanjih tirov
Kolesarska steza, ki poteka po nekdanji trasi proge, je skupaj s cesto skoraj obešena na hrib
se opravičujem, ker nisem obrnil slike. Si pa obrnite monitor
Nekdaj oblegana lokacija: leder jakne, kavbojke in kup krame
Kmalu pridemo do postajališča Trbiž mesto
Kot pri nas tudi pri Italijanih šipe in vrata nimajo obstanka
Za ovinkom prečkamo nov most, ki pa je že potreboval popravilo
Po nekaj kilometrih strmina popusti in pridemo na postajo Camporosso in Valcanale, Žabnice po naše. Večina nekdanje postaje je zapuščena in za ograjo
Postajna zgradba in perona z druge strani
Za začetek stara Trbižka postaja
Peroni kar lepo propadajo
Na zahodni strani še stoji nadhod preko nekdanjih tirov
Kolesarska steza, ki poteka po nekdanji trasi proge, je skupaj s cesto skoraj obešena na hrib
se opravičujem, ker nisem obrnil slike. Si pa obrnite monitor
Nekdaj oblegana lokacija: leder jakne, kavbojke in kup krame
Kmalu pridemo do postajališča Trbiž mesto
Kot pri nas tudi pri Italijanih šipe in vrata nimajo obstanka
Za ovinkom prečkamo nov most, ki pa je že potreboval popravilo
Po nekaj kilometrih strmina popusti in pridemo na postajo Camporosso in Valcanale, Žabnice po naše. Večina nekdanje postaje je zapuščena in za ograjo
Postajna zgradba in perona z druge strani
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Prečkamo cesto ( NPr ukinjen ) in se peljemo mimo parkirišča in pod avtocesto. Tam nas preštejejo s takim portalom
Malo v tolažbo, tudi Italijanom razpadajo mostovi
Pod avtocesto so, pozabili tegale
Trasa se kar strmo spušča. Po teh zaščtitah pred plazovi lahko sklepamo, da so imeli vzdrževalci kar veliko dela
Tale verjetno ni ostanek NPr, je pa zanimiva
Tudi tale ima verjetno drug pomen, kot pri nas
Pred postajališčem Valbruna Lussari pa je naše kolesarke konec
Še malo lepša slika
Naredimo obvoz skozi vas. Tole pa je vzrok
Nova proga, ki je šla v Trbižu v hrib, je za trenutek pogledala na svetlo.
Ravno toliko, da so lahko naredili postajo, ki leži na nekdanji trasi.
Malo v tolažbo, tudi Italijanom razpadajo mostovi
Pod avtocesto so, pozabili tegale
Trasa se kar strmo spušča. Po teh zaščtitah pred plazovi lahko sklepamo, da so imeli vzdrževalci kar veliko dela
Tale verjetno ni ostanek NPr, je pa zanimiva
Tudi tale ima verjetno drug pomen, kot pri nas
Pred postajališčem Valbruna Lussari pa je naše kolesarke konec
Še malo lepša slika
Naredimo obvoz skozi vas. Tole pa je vzrok
Nova proga, ki je šla v Trbižu v hrib, je za trenutek pogledala na svetlo.
Ravno toliko, da so lahko naredili postajo, ki leži na nekdanji trasi.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Lepo je videti tudi našo besedo
Po obvozu skozi vas pridemo do rarcepa cest. Kaj neki hoče povedati
Še dobro, da smo takoj na znanem terenu
Postaja Ugovizza
Vodni stolp je ostal brez soda
v postajni zgradbi pa je prava kolesarska postojanka
Za postajo pa spet spust in to v zavetju hriba. Kmalu pa vidimo, da tudi hrib ni tako prijazen, saj na prizanaša s plazovi
Jurčkov je pa bolj malo.
Vozimo se tik pod avtocesto
Kmalo pa lepo urejeno nekdanje postajališče Malborghetto, Naborjet po maše
Po obvozu skozi vas pridemo do rarcepa cest. Kaj neki hoče povedati
Še dobro, da smo takoj na znanem terenu
Postaja Ugovizza
Vodni stolp je ostal brez soda
v postajni zgradbi pa je prava kolesarska postojanka
Za postajo pa spet spust in to v zavetju hriba. Kmalu pa vidimo, da tudi hrib ni tako prijazen, saj na prizanaša s plazovi
Jurčkov je pa bolj malo.
Vozimo se tik pod avtocesto
Kmalo pa lepo urejeno nekdanje postajališče Malborghetto, Naborjet po maše
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Naborjet še z druge strani
Takoj zatem pa tale
Notranjost je lepo zavarovana pred padci betona in celo vode
Za predorom pa moramo spet zapustiti traso in se spustiti do reke
Tudi na obvozu moramo bresti po vodi
Na drugi strani doline pa vidimo same plazove. Z njimi imajo očitno veliko dela
Naš obvoz se spet približa trasi in je celo prečka
Nadaljujemo med pašniki
in prečkamo še en hudournik. Ta pa je malo bolj konkreten
Takoj zatem pa tale
Notranjost je lepo zavarovana pred padci betona in celo vode
Za predorom pa moramo spet zapustiti traso in se spustiti do reke
Tudi na obvozu moramo bresti po vodi
Na drugi strani doline pa vidimo same plazove. Z njimi imajo očitno veliko dela
Naš obvoz se spet približa trasi in je celo prečka
Nadaljujemo med pašniki
in prečkamo še en hudournik. Ta pa je malo bolj konkreten
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Z mostu vidimo železniški most
in od njega spet nadaljujemo po starem
Tu cesta služi tudi drugim, ne samo kolesarjem
Šibamo nimo postaje Bagni di Lusnizza
in pridemo do mostu preko ceste in reke Bele
Na desnem bregu reke pa lahko vidimo, kako so se borili proti padanju kamenja
Spet en kratek predor
in hudournik z naše desne
Reka izgleda kot en pohleven potoček, vendar je po količini nanešenega peska včesih kar hudo.
in od njega spet nadaljujemo po starem
Tu cesta služi tudi drugim, ne samo kolesarjem
Šibamo nimo postaje Bagni di Lusnizza
in pridemo do mostu preko ceste in reke Bele
Na desnem bregu reke pa lahko vidimo, kako so se borili proti padanju kamenja
Spet en kratek predor
in hudournik z naše desne
Reka izgleda kot en pohleven potoček, vendar je po količini nanešenega peska včesih kar hudo.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Peljemo se ob vodi kjer vidimo, da je šla proga po res zahtevnem terenu
Avtocestni stebri so se umikali nekdanjim tirom postaje San Leopoldo laglesie
Spet zapustimo traso, ki gre tik pod nami, in nadaljujemo po cesti
Nova proga pa se spet pokaže iz luknje
Če so tole progovne hitrosti v predoru, kaj naj rečem...
Nad nami je labirint avtocestnih nadvozov
Pod nami pa se pokaže postaja Pontebba, Tablje po naše
Bistveno manjša je, kot nekoč.
Še z druge strani
Avtocestni stebri so se umikali nekdanjim tirom postaje San Leopoldo laglesie
Spet zapustimo traso, ki gre tik pod nami, in nadaljujemo po cesti
Nova proga pa se spet pokaže iz luknje
Če so tole progovne hitrosti v predoru, kaj naj rečem...
Nad nami je labirint avtocestnih nadvozov
Pod nami pa se pokaže postaja Pontebba, Tablje po naše
Bistveno manjša je, kot nekoč.
Še z druge strani
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Kdaj pa je nazadnje peljal vlak po opuščeni trasi in stari Trbiški postaji?
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Lepo!
Koliko kilometrov si se pa peljal, od stare železniške postaje Trbiž?
Koliko kilometrov si se pa peljal, od stare železniške postaje Trbiž?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Parkirišče v Ratečah - Pontebba in nazaj 75.996 metrov in boleča ritivy napisal/-a:Lepo!
Koliko kilometrov si se pa peljal, od stare železniške postaje Trbiž?
Zadnjič spremenil ŽAT32, dne 23.09.2012, 19:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Ops, še malo manjka
edini vlak, ki sem ga videl
pa še ta prevaža bodočo konkurenco
Razen tegale nisem videl nobenega vlaka. Res je bila nedelja, vendar je skoraj vsa proga v predorih, tako da moraš imeti res srečo če hočeš kaj videti.
edini vlak, ki sem ga videl
pa še ta prevaža bodočo konkurenco
Razen tegale nisem videl nobenega vlaka. Res je bila nedelja, vendar je skoraj vsa proga v predorih, tako da moraš imeti res srečo če hočeš kaj videti.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Lepa kolesarska tura Predvsem za ritŽAT32 napisal/-a:Parkirišče v Ratečah - Pontebba in nazaj 75.996 metrov in boleča ritivy napisal/-a:Lepo!
Koliko kilometrov si se pa peljal, od stare železniške postaje Trbiž?
Jaz sem se sicer letos peljal od Kranjske Gore do Trbiža, naslednje leto pa imam namen izvesti nekaj takšnega kot si ti.
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Odlično si pripravil fotopis!
Dobro poznaš tudi slovenska imena krajev s proge!
Kljub temu pa še malo pomoči
Valbruna je Ovčja vas.
Vendar bi morala biti Volčja vas, vsaj nekoč je bila. Potem se dogajajo spremembe v jeziku in od Volčje vasi ostane današnja Ovčja vas.
V nemščini se imenuje vas Wolfsbach,
V Etimološkem slovarju slovenskih zemljepisnih imen Marka Snoja, , Ljubljana 2009 zamanj iščete Ovčjo vas...
Edino pri zapisu vasi Volče navaja, da je prvotno množinsko ime Volčane speljano iz slovanskega osebnega imena za volka.
V frijulščini se vas imenuje Valbrune (brune, brundule = sliva,češplja), torej dolina češpelj....(vir: Ortnamensbuch von Kärnten, Eberhard Kranzmayer, Klagenfurt 1958).
Valbruna Lussari... Ovčja vas Višarje
Ugovizza = Ukve
Bagni di Lusnizza = Lužice
San Leopoldo Laglesie /Lipalja vas / Leopoldskirchen
Dobro poznaš tudi slovenska imena krajev s proge!
Kljub temu pa še malo pomoči
Valbruna je Ovčja vas.
Vendar bi morala biti Volčja vas, vsaj nekoč je bila. Potem se dogajajo spremembe v jeziku in od Volčje vasi ostane današnja Ovčja vas.
V nemščini se imenuje vas Wolfsbach,
V Etimološkem slovarju slovenskih zemljepisnih imen Marka Snoja, , Ljubljana 2009 zamanj iščete Ovčjo vas...
Edino pri zapisu vasi Volče navaja, da je prvotno množinsko ime Volčane speljano iz slovanskega osebnega imena za volka.
V frijulščini se vas imenuje Valbrune (brune, brundule = sliva,češplja), torej dolina češpelj....(vir: Ortnamensbuch von Kärnten, Eberhard Kranzmayer, Klagenfurt 1958).
Valbruna Lussari... Ovčja vas Višarje
Ugovizza = Ukve
Bagni di Lusnizza = Lužice
San Leopoldo Laglesie /Lipalja vas / Leopoldskirchen
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Zahvaljujem se za prevode. Dvojezičnih oznak seveda ni, čeprav je bilo to območje kar precej poseljeno s Slovenci. Asimilacija, kaj hočemo. Moram pa priznati, da bi se lahko bolj potrudil z iskanjem imen . Nekaj sem jih našel na kartah, ki so doma, vseh pa ne.
Ko, namenoma nisem napisal če, bo priložnost, bom nadaljeval proti Vidmu. Zato bi ob tej priložnosti vprašal, če kdo ve, kako je s prevozi koles na njihovih vlakih. Na tem koncu sicer vozijo v glavnem z avtobusi, kakšen vlak pa se le najde, da si prihranim pot nazaj. Hvala!
Ko, namenoma nisem napisal če, bo priložnost, bom nadaljeval proti Vidmu. Zato bi ob tej priložnosti vprašal, če kdo ve, kako je s prevozi koles na njihovih vlakih. Na tem koncu sicer vozijo v glavnem z avtobusi, kakšen vlak pa se le najde, da si prihranim pot nazaj. Hvala!
Re: S kolesom po stari Pontebbani
V Ovčji vasi je služboval in je tam tudi pokopan duhovnik Jurij Prešeren brat našega pesnika.
Re: S kolesom po stari Pontebbani
Mogoče bo najbolj zanesljiva varianta Micotra, ki sicer vozi samo dvakrat dnevno, ima pa vagon za kolesa:ŽAT32 napisal/-a:Ko, namenoma nisem napisal če, bo priložnost, bom nadaljeval proti Vidmu. Zato bi ob tej priložnosti vprašal, če kdo ve, kako je s prevozi koles na njihovih vlakih. Na tem koncu sicer vozijo v glavnem z avtobusi, kakšen vlak pa se le najde, da si prihranim pot nazaj. Hvala!
http://www.oebb.at/de/Reisen_in_Oesterr ... icotra.pdf
Tako počasi se prebujamo ...