Dobrepolje - Ortnek
Dobrepolje - Ortnek
Za začetek sprehoda po novem delu Kočevske proge sem izbral postajo Dobrepolje. To je ena redkih, če ne celo edina postaja v Sloveniji, ki se ne imenuje po kraju, ampak po dolini, v kateri leži.
Preden bodo prišli kakšni potniki, bo potrebovala še malo kozmetike
Na tem mestu naj bi stal peron
Od tirne tehtnice, skladišča in vodnega stolpa je ostalo zelo malo
Štuc, ki bo mogoče doživel podaljšek do kamnoloma. Malce že zavije v desno
'Nov' star NPr, ki se po novem zapira na "licu mesta". Pobarvan je, kot da bo še za nadaljnih 100 let
Še pogled nazaj v megleno jutro
Potem pa kmalu v hrib in običajne 'zadeve' na tem delu proge: ovinke in useke.
V tem useku je bil žicovod za signal na skoraj dvometrskih stebričkih, da jih pozimi ni zametal sneg
Kmalu pa pridemo do 'nadomestnega' NPr. Preglednost je , ampak saj so predvidene zapornice. Kako bo potekalo vzdrževanje pozimi, saj je najbližja splužena cesta skoraj kilometer oddaljena, pa bomo videli. Mogoče bo SVTK dobil še trop haskijev in sani .
Pot nadaljujemo po ovinkih, ki so skoraj u vinkl, čeprav so se trudili z odmiki od prejšne trase
Preden bodo prišli kakšni potniki, bo potrebovala še malo kozmetike
Na tem mestu naj bi stal peron
Od tirne tehtnice, skladišča in vodnega stolpa je ostalo zelo malo
Štuc, ki bo mogoče doživel podaljšek do kamnoloma. Malce že zavije v desno
'Nov' star NPr, ki se po novem zapira na "licu mesta". Pobarvan je, kot da bo še za nadaljnih 100 let
Še pogled nazaj v megleno jutro
Potem pa kmalu v hrib in običajne 'zadeve' na tem delu proge: ovinke in useke.
V tem useku je bil žicovod za signal na skoraj dvometrskih stebričkih, da jih pozimi ni zametal sneg
Kmalu pa pridemo do 'nadomestnega' NPr. Preglednost je , ampak saj so predvidene zapornice. Kako bo potekalo vzdrževanje pozimi, saj je najbližja splužena cesta skoraj kilometer oddaljena, pa bomo videli. Mogoče bo SVTK dobil še trop haskijev in sani .
Pot nadaljujemo po ovinkih, ki so skoraj u vinkl, čeprav so se trudili z odmiki od prejšne trase
Zadnjič spremenil ŽAT32, dne 01.10.2012, 19:57, skupaj popravljeno 1 krat.
Re: Dobrepolje - Ortnek
Tale nasip gre čez veliko vrtačo, vendar so levo stran skoraj povsem zasuli , da so lahko naredili povezovalno cesto in ukinili prehode
Za nasipom pa takoj spet usek
Da ne bo kdo rekel, da ne hodimo v hrib
Ob progi nas čaka bivak ŽGP
In spet nasip in ovinek. Ta nasip so utrdili z materialom, ki so ga pripeljali iz Kopra
Spet usek
Kamnina je res trda. Te luknje od svedra so stare 120 let
Cik - cak proti Velikim Laščam. Od tu se je nekdaj videl UsA
Za nasipom pa takoj spet usek
Da ne bo kdo rekel, da ne hodimo v hrib
Ob progi nas čaka bivak ŽGP
In spet nasip in ovinek. Ta nasip so utrdili z materialom, ki so ga pripeljali iz Kopra
Spet usek
Kamnina je res trda. Te luknje od svedra so stare 120 let
Cik - cak proti Velikim Laščam. Od tu se je nekdaj videl UsA
Re: Dobrepolje - Ortnek
Pred postajo pa tale višek preglednosti
Še z druge strani. Tudi ta prehod ostane. Če ne bo dobil zapornic bo pa počasno vožnjo. 20 km/h, se razume
Pred nami se odpre postajališče Velike Lašče. Nekdaj je bila to pomembna postaja za vzhodni del Blok s tremi tiri, danes pa je pogled bolj žalosten
Dveh tirov ni več, postajna zgradba pa je postala stanovanjska
Razveseli pa nas tole
Resnici na ljubo je to tudi edini znak, da se enkrat obeta potniški promet. No dobro, tudi parkirišče je zraven, še asfalt počaka
Postajališče zgleda kar lepo. Manjkata še prikazovalnik in rumena črta. Pa mogoče kakšen vlak
Za Velikimi Laščami pa spet v hrib
Odmiki proge so na nekaterih delih kar lepo vidni. V glavnem so jo pomikali v hrib, da so razbremenili nasipe
Brez prehodov pač ne gre. Tale bo očitno tudi ostal, saj ima že gumo. Če bo dobil še zapornice, bo treba dva tropa haskijev
Še z druge strani. Tudi ta prehod ostane. Če ne bo dobil zapornic bo pa počasno vožnjo. 20 km/h, se razume
Pred nami se odpre postajališče Velike Lašče. Nekdaj je bila to pomembna postaja za vzhodni del Blok s tremi tiri, danes pa je pogled bolj žalosten
Dveh tirov ni več, postajna zgradba pa je postala stanovanjska
Razveseli pa nas tole
Resnici na ljubo je to tudi edini znak, da se enkrat obeta potniški promet. No dobro, tudi parkirišče je zraven, še asfalt počaka
Postajališče zgleda kar lepo. Manjkata še prikazovalnik in rumena črta. Pa mogoče kakšen vlak
Za Velikimi Laščami pa spet v hrib
Odmiki proge so na nekaterih delih kar lepo vidni. V glavnem so jo pomikali v hrib, da so razbremenili nasipe
Brez prehodov pač ne gre. Tale bo očitno tudi ostal, saj ima že gumo. Če bo dobil še zapornice, bo treba dva tropa haskijev
Re: Dobrepolje - Ortnek
Mogoče je tale vzrok, da ga niso ukinili
Preglednost je neverjetna
Mi pa jo 'pregledno' mahnemo naprej in kmalu pridemo iz gozda. Pri Retjah nas čaka tale. Videti je nizek, ampak očitno ustreza GC profilu
Hodimo ob cesti in počasi pridemo do vrha. 581 metrov nad morjem smo, tretja najvišja lega proge v Sloveniji.
Takoj čez vrh pa pozabljeno postajališče Dvorska vas, ki bo pozabljeno tudi ostalo
Spuščamo se proti Ortneku, in to zelo natančno
Nad nami je cesta Škofljica - Kočevje
Da bo le hrib ostal na mestu
Kdor ima morsko bolezen je v riti
Preglednost je neverjetna
Mi pa jo 'pregledno' mahnemo naprej in kmalu pridemo iz gozda. Pri Retjah nas čaka tale. Videti je nizek, ampak očitno ustreza GC profilu
Hodimo ob cesti in počasi pridemo do vrha. 581 metrov nad morjem smo, tretja najvišja lega proge v Sloveniji.
Takoj čez vrh pa pozabljeno postajališče Dvorska vas, ki bo pozabljeno tudi ostalo
Spuščamo se proti Ortneku, in to zelo natančno
Nad nami je cesta Škofljica - Kočevje
Da bo le hrib ostal na mestu
Kdor ima morsko bolezen je v riti
Re: Dobrepolje - Ortnek
Začetek obeta....se že veselim nadaljevanja.....
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Dobrepolje - Ortnek
Spet nasip v ovinku, pod njim pa cesta in potok
Pa poglejmo, če se je že kaj premaknilo... ni se še
Hiša pa zaenkrat tudi še ni padla na progo
In že smo pred Ortnekom. Tiri so tako čudno zaviti zaradi tega, ker je imela postaja včasih nepravilni glavni prevozni tir.
Pred kretnico pa tale. 20 km/h ??? Pa saj je vse novo
Menda ni vzrok tale, saj tako slaba pa spet ne more biti
Na postaji je kar živahno, zato jih ne smemo motiti. Gremo raje kar domov
Pa poglejmo, če se je že kaj premaknilo... ni se še
Hiša pa zaenkrat tudi še ni padla na progo
In že smo pred Ortnekom. Tiri so tako čudno zaviti zaradi tega, ker je imela postaja včasih nepravilni glavni prevozni tir.
Pred kretnico pa tale. 20 km/h ??? Pa saj je vse novo
Menda ni vzrok tale, saj tako slaba pa spet ne more biti
Na postaji je kar živahno, zato jih ne smemo motiti. Gremo raje kar domov
Re: Dobrepolje - Ortnek
Sorry, da "smetim" z offtopicom. Najprej mi je padlo v oči tole:
Če se vrnem k fotopisu, najprej ,malo me čudi, da se niso bolj podvizali s postajališči bližje "civilizaciji", lotili so se pa ravno Velikih Lašč. Tisti kraj je namreč skoraj "sredi ničesar", kar precej daleč od Lašč in ga Laščani skoraj gotovo ne bodo na veliko uporabljali. Najprej sem celo mislil, da so ga celo dokončno odpisali skupaj s tiri, nakladalnimi rampami in nekdanjim postajnim poslopjem.
PS, mogoče zeleni tole prestavijo na konec, ko končaš fotopis.
Na Bohinjki je še postaja(lišče) Vintgar v Blejski Dobravi, na dolenjski progi je Polževo (po hribu) v Zgornji Dragi (ironično, za izlete na Polževo je primernejša postaja v Višnji Gori) pa verjetno še kaj.ŽAT32 napisal/-a:Za začetek sprehoda po novem delu Kočevske proge sem izbral postajo Dobrepolje. To je ena redkih, če ne celo edina postaja v Sloveniji, ki se ne imenuje po kraju, ampak po dolini, v kateri leži.
Če se vrnem k fotopisu, najprej ,malo me čudi, da se niso bolj podvizali s postajališči bližje "civilizaciji", lotili so se pa ravno Velikih Lašč. Tisti kraj je namreč skoraj "sredi ničesar", kar precej daleč od Lašč in ga Laščani skoraj gotovo ne bodo na veliko uporabljali. Najprej sem celo mislil, da so ga celo dokončno odpisali skupaj s tiri, nakladalnimi rampami in nekdanjim postajnim poslopjem.
PS, mogoče zeleni tole prestavijo na konec, ko končaš fotopis.
Re: Dobrepolje - Ortnek
Priznam, malo hecno sem napisal. Mislil sem nekako takole, da ni kraja z imenom Dobrepolje. Upam, da se mi oprostiAjznponar napisal/-a:Sorry, da "smetim" z offtopicom. Najprej mi je padlo v oči tole:
Na Bohinjki je še postaja(lišče) Vintgar v Blejski Dobravi, na dolenjski progi je Polževo (po hribu) v Zgornji Dragi (ironično, za izlete na Polževo je primernejša postaja v Višnji Gori) pa verjetno še kaj.ŽAT32 napisal/-a:Za začetek sprehoda po novem delu Kočevske proge sem izbral postajo Dobrepolje. To je ena redkih, če ne celo edina postaja v Sloveniji, ki se ne imenuje po kraju, ampak po dolini, v kateri leži.
Če se vrnem k fotopisu, najprej ,malo me čudi, da se niso bolj podvizali s postajališči bližje "civilizaciji", lotili so se pa ravno Velikih Lašč. Tisti kraj je namreč skoraj "sredi ničesar", kar precej daleč od Lašč in ga Laščani skoraj gotovo ne bodo na veliko uporabljali. Najprej sem celo mislil, da so ga celo dokončno odpisali skupaj s tiri, nakladalnimi rampami in nekdanjim postajnim poslopjem.
PS, mogoče zeleni tole prestavijo na konec, ko končaš fotopis.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Re: Dobrepolje - Ortnek
Bodo kanarčki tod vozili? Ali tudi klasika in Fiati?ŽAT32 napisal/-a:Resnici na ljubo je to tudi edini znak, da se enkrat obeta potniški promet.
Čisto razumljivo si napisal, le ajznponar ni razumel kaj želiš povedat.ŽAT32 napisal/-a:Priznam, malo hecno sem napisal. Mislil sem nekako takole, da ni kraja z imenom Dobrepolje. Upam, da se mi oprosti
Re: Dobrepolje - Ortnek
ne vem, če ne bo RCA prevzel potniški promet in bodo vozili s HerculesiBrižitka 363 napisal/-a:Bodo kanarčki tod vozili? Ali tudi klasika in Fiati?
Re: Dobrepolje - Ortnek
push-pull variantamilchy napisal/-a:ne vem, če ne bo RCA prevzel potniški promet in bodo vozili s HerculesiBrižitka 363 napisal/-a:Bodo kanarčki tod vozili? Ali tudi klasika in Fiati?
Re: Dobrepolje - Ortnek
Glede na trenutne razmere bi lahko prevzel tudi HŽ ... s svojimi Švedimilchy napisal/-a:ne vem, če ne bo RCA prevzel potniški promet in bodo vozili s HerculesiBrižitka 363 napisal/-a:Bodo kanarčki tod vozili? Ali tudi klasika in Fiati?
LP, Metod
Re: Dobrepolje - Ortnek
Najprej da razjasnimo nesporazume. Seveda sem razumel, kaj je ŽAT32 hotel povedati, hotel sem le dodati (in podkrepiti s primeri), da Dobrepolje ni edina postaja, ki se ne imenuje po kraju. Kar pa tu itak ni najpomembnejše...
Kar se tiče voznega parka, zelo verjetno bo promet opravljala ista sekcija (NM??) kot po ostalih dolenjskih progah, torej pridejo v poštev kanarčki. Razen če jih že kronično ne primanjkuje in je fiatov preveč. Klasika? Verjetno samo, kadar bodo Angleži zakupili posebni vlak. In če marketingarjem uspe prodati kakšno muzejsko vožnjo (pa še tu je vprašanje, 33-ka menda ni najboljša za slalome, ki smo jih videli v fotopisu, Borsig pa???).
Se že morda kaj ve, ali bodo potniški vlaki vozili vse do Ljubljane ali le do Grosuplja (po možnosti z zvezo proti LJ)?
Kar se tiče voznega parka, zelo verjetno bo promet opravljala ista sekcija (NM??) kot po ostalih dolenjskih progah, torej pridejo v poštev kanarčki. Razen če jih že kronično ne primanjkuje in je fiatov preveč. Klasika? Verjetno samo, kadar bodo Angleži zakupili posebni vlak. In če marketingarjem uspe prodati kakšno muzejsko vožnjo (pa še tu je vprašanje, 33-ka menda ni najboljša za slalome, ki smo jih videli v fotopisu, Borsig pa???).
Se že morda kaj ve, ali bodo potniški vlaki vozili vse do Ljubljane ali le do Grosuplja (po možnosti z zvezo proti LJ)?
Re: Dobrepolje - Ortnek
Torej, če bo to res naj bi bila nekakšna varjanta kot v Švici SBB in pa BLS?milchy napisal/-a:
ne vem, če ne bo RCA prevzel potniški promet in bodo vozili s Herculesi
Re: Dobrepolje - Ortnek
Ajznponar napisal/-a:Se že morda kaj ve, ali bodo potniški vlaki vozili vse do Ljubljane ali le do Grosuplja (po možnosti z zvezo proti LJ)?
Ena vrianta je bila že lani narejena za pet parov od Ljubljane do Velikih Lašč brez prestopanja. Pa seveda na koncu ni bilo od tega nič.
S čim voziti??
713 jih je še za dolenjsko komaj dovolj. Pa še v klanec spodrsne še preden ga vidi .
813 so šli že pred leti na štajersko.
711 jih ni ravno v izobilju.
Ostane še Španka in kakšen Bl in gasa v hrib .
Saj vem, spet sem črnogled, ampak izkušnje, izkušnje...