Micotra in izlet v Knittelfeld

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Igor 72:
...
-Po Pontebski progi vozi 6.parov regionalcev na dan + 2xEN, kar je PRECEJ več kot na kakšni naši progi, brez Kočevke
-Če bi tvoj bus moral 10x zapustiti avtocesto in ustavljati na 10 postajah (kot to počne vlak), bi imel KREPKO daljši čas kot IR....ampak to je itak v tvojem stilu, da primerjaš samo tisto, kar ti trenutno paše!
-In verjemi, večji del proge dovoljuje hitrost 160km/h, ....
Če se tebi zdi 6 parov regionalcev na dan primerno število vlakov na tako dragi progi, potem ti tudi bog ne more pomagati. Pri številu regionalcev ne pozabi, da OOB vozi z avtobusi! Točni podatek (DB, relacija Villach Hbf-Udine, za Gemono je še slabše, ker avtobus ne vozi skozi) za ponedeljek 5.11.2012 je naslednji: 2 REX(9:40, 19:29), 1 EN(4:45) in 3x BUS (6:50 10:56, 12:56).

Vlak nikjer ne zavija s proge, na evropskih progah na postajah tipično ni znižane hitrosti, saj ne pri Vmax=<160 km/h. Ne cepi sl. neumnosti na tujino.

Na celi relaciji se nas je v vlaku peljalo le nekaj potnikov in mojo kolo. Huje ko na SŽ.

Vlak še zdaleč ni vozil s 160 km/h, samo en krajši odsek, nakar je upočasnil na bog si ga spomni koliko, postanki so bili pa nesorazmerno, prav mučno dolgi. Kljub temu nismo pridelali zamude.

Kljub temu, da navajaš 6 parov reg. vlakov dnevno, te vljudno prosim, da mi zaupaš na katerih progah v RS vozi 6 parov potniških vlakov čez dan? (Mb-Prevalje, Ormož-Hodoš, NG-Ajdovščina, NM-Metlika, potem se pa počasi neha). Ampak to so lokalne proge, ne pa pregrešno drage progev tunelih.

Lepo te pa naprošam, da mi razložiš, kako je to mogoče, da EN vlak potrebuje z enim vmesnim postankom za to relacijo 13 minut več kot avtobus, kljub Vmax večji za 60%, po tvojem bi to bila tudi večinoma vozno redna hitrost. Pri čemer ne pozabi, da se mora avtobus na/iz AC prebiti po zabitih cestah.

Se priporočam za odgovor L
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Ljubitelj napisal/-a: Če se tebi zdi 6 parov regionalcev na dan primerno število vlakov na tako dragi progi, potem ti tudi bog ne more pomagati. Pri številu regionalcev ne pozabi, da OOB vozi z avtobusi! Točni podatek (DB, relacija Villach Hbf-Udine, za Gemono je še slabše, ker avtobus ne vozi skozi) za ponedeljek 5.11.2012 je naslednji: 2 REX(9:40, 19:29), 1 EN(4:45) in 3x BUS (6:50 10:56, 12:56).
Niti ne rabim pomoči, ne vem zakaj ti ni jasno da je to predvsem tovorna proga. Število regionalcev je točno takšno kot sem napisal (torej 6.), brez avtobusov!!!....ti pa si seveda obrnil vodo na svoj mlin in dodal relacijo Villach-Gemona??? ...govorila sva o Pontebski progi, ki se v Trbižu konča!!!...Tudi za Koper bodo gradili pregrešno drago progo, pa si malo preštej kolko potniških vlakov vozi

Vlak nikjer ne zavija s proge, na evropskih progah na postajah tipično ni znižane hitrosti, saj ne pri Vmax=<160 km/h. Ne cepi sl. neumnosti na tujino.
Seveda ne zavije s proge, gre pa večkrat v odklon...če hočeš dlakocepit....in nikjer, niti v tvoji prepevani tujini ne gre 160km/h v odklon (razen na hitrih progah)

Na celi relaciji se nas je v vlaku peljalo le nekaj potnikov in mojo kolo. Huje ko na SŽ.
Nisem ti oporekal, sem samo predstavil moj dan potovanja in zato ker sem se samo enkrat peljal,l sem vprašal delavce, ki so vsakdan zraven, kakšna je zasedenost vlakov v povprečju....

Vlak še zdaleč ni vozil s 160 km/h, samo en krajši odsek, nakar je upočasnil na bog si ga spomni koliko, postanki so bili pa nesorazmerno, prav mučno dolgi. Kljub temu nismo pridelali zamude.
Naj bo po tvoje...verjetno števec na helgi ni kazal pravilno :^o

Kljub temu, da navajaš 6 parov reg. vlakov dnevno, te vljudno prosim, da mi zaupaš na katerih progah v RS vozi 6 parov potniških vlakov čez dan? (Mb-Prevalje, Ormož-Hodoš, NG-Ajdovščina, NM-Metlika, potem se pa počasi neha). Ampak to so lokalne proge, ne pa pregrešno drage progev tunelih.
Poleg vseh ki si jih naštel, lahko daš zraven še Koprsko progo, pa Sežana-Gorica, pa se mi ne da več iskat....torej??

Lepo te pa naprošam, da mi razložiš, kako je to mogoče, da EN vlak potrebuje z enim vmesnim postankom za to relacijo 13 minut več kot avtobus, kljub Vmax večji za 60%, po tvojem bi to bila tudi večinoma vozno redna hitrost. Pri čemer ne pozabi, da se mora avtobus na/iz AC prebiti po zabitih cestah.
Zato, ker se v Trbižu menjajo lokomotive....kako to poteka, bi pa moral poznat

Se priporočam za odgovor L
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a ivy »

Kje se pa nova proga priključi na staro, ki je bila speljana do stare postaje Trbiž :?:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Ajznponar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 858
Pridružen: 09.07.2009, 22:24

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a Ajznponar »

ivy napisal/-a:Kje se pa nova proga priključi na staro, ki je bila speljana do stare postaje Trbiž :?:
Po temle sodeč gre od avstrijske meje do Carnie po čisto drugi trasi razen pri postajah Pontebba in današnji postaji Ugovizza - Valbruna (slednja naj bi po slovensko bila Naborjet - Ovčja vas?). Tudi med Carnio in Vidmom so en odsek speljali po drugi trasi.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a milchy »

stara proga je za postajo Thörl-Maglern (Megvarje vrata), ki stoji še v Avstriji sledila Zljici, ki gre tam v desno (če gledamo v smeri proti Trbižu), nova proga pa po kakšnih 300 m zavije levo čez reko in izgine v hribu ter se prikaže spet pred postajo Trbiž Zeleni gozd (Tarvisio Boscoverde)
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 853
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a petindvajsetka »

igor72 napisal/-a: Talent; še bolj pa je zanimiva tabla in seveda številka na njej! V daljavi se vidi postajo in zamik tira zaradi perona, hitrost se pa poviša :shock:
http://i963.photobucket.com/albums/ae11 ... 33copy.jpg
Ali se je hitrost dejansko povišala, glede na to, da je uvozni signal na previdno? :mrgreen:

Šalo na stran, fotopis je super! =D>
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3877
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a ivy »

milchy napisal/-a:stara proga je za postajo Thörl-Maglern (Megvarje vrata), ki stoji še v Avstriji sledila Zljici, ki gre tam v desno (če gledamo v smeri proti Trbižu), nova proga pa po kakšnih 300 m zavije levo čez reko in izgine v hribu ter se prikaže spet pred postajo Trbiž Zeleni gozd (Tarvisio Boscoverde)
Hvala za odgovor! :wink:
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Na italijanski strani se nova proga priključi na staro pri cepišču Vat, od tu je šla tudi stara.
Kar vem je navadno Vmax na Pontebbani 200 kmh, ni pa vlakov za to hitrost (regionalci in tudi en imajo material omejen na 160kmh, tovorni pa 140).
Kar se potnikov tiče. Ker so brihtne glave zgradile novo progo daleč od naselij (sam Boscoverde je še kar odmaknjen), se je število potnikov zmanjšalo. Mednarodne pa je Trenitalia ukinila ker niso rentabilni. OBB vozi z avtobusom, ker prvič nimajo denarja za 2-3 pare vlakov do Benetk ali Trsta in drugo vagoni OBB nimajo dovolilnic za Pontebbani.
Avstrijci upajo v par letih zrihtat vsaj 2 vlaka Railjet do Benetk (enega zjutraj in enega popoldne) ampak za sedaj ne bo nič. Eno ker je za sedaj proga od Beljka do Dunaja preko Semmeringa prepočasna in drugo ker je RFI odgovorila, da je ob urnikih, ki bi jih OBB želele, proga Videm-Benetke prenasičena.
Še zadnje nekaj glede 464 loksic. Res da niso zanimive, ampak bi jih morali poskusit na regionalcih, kjer jih uporabljajo eno spredaj in eno zadaj in sta obe aktivni...
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ajznponar napisal/-a:... razen pri postajah Pontebba in današnji postaji Ugovizza - Valbruna (slednja naj bi po slovensko bila Naborjet - Ovčja vas?)...
Pontebba = Tablja
Ugoviza = Ukva
Valbruna = Ovčja ves
Malborghetto = Naborjet
LP, Metod
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a Dino S »

Italijani so že pred več kot desetimi leti zgradili "hitro" progo do Avstrije, sedaj pa so ukinili vse "hitre" vlake, ki so vozili na tej progi...
Avstrijci pa, kakor izgleda, ne nameravajo (vsaj v bližnji prihodnosti) zgraditi hitre proge do meje (samo do Celovca). :roll:

PS.: Nemci prav tako ne nameravajo zgraditi hitre proge med Münchnom in Salzburgom, le rekonstrukcijo in delno novogradnjo za hitrost (do) 160 km/h...

Toliko o evropski povezanosti...
...
Gorchi
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 6518
Pridružen: 23.10.2006, 12:25
Kraj: Cerklje na Gorenjskem

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a Gorchi »

zbowe napisal/-a:Kar se potnikov tiče. Ker so brihtne glave zgradile novo progo daleč od naselij (sam Boscoverde je še kar odmaknjen), se je število potnikov zmanjšalo. Mednarodne pa je Trenitalia ukinila ker niso rentabilni. OBB vozi z avtobusom, ker prvič nimajo denarja za 2-3 pare vlakov do Benetk ali Trsta in drugo vagoni OBB nimajo dovolilnic za Pontebbani.
A je to tudi potrebno?! Moj Bog, po eni strani naj bi Evropa stopila skupaj in se poenotila, po drugi strani pa vsa vleče v svojo smer... Neverjetno.
Goran
Uporabniški avatar
zbowe
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1189
Pridružen: 19.09.2007, 16:14
Kraj: Na sončni strani Krasa
Kontakt:

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a zbowe »

Nekaj ni v redu z nekaterimi vagoni in italijanskimi števci osi, oziroma z ponavljanjem signalov v kabini.
In to ne po celi progi, ampak samo na enem odseku z Vidma dol (Micora itak vozi z OBB vagoni)
Je čut cuh na kaluneh, fanti bu dež!
Maaaamaaaaaaaaaaa. Tudi meni pingo!
Prvo krašouc, pole primorc, pole slovenc. Tljan smo na karti.
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Če bi MICOTRA uvedla potniški servis med Furlanijo in Beljakom preko Nove Gorice, sem prepričan, da bi imela bistveno več prometa kot po Pontebani. Vendar to je že stvar političnih intresov.
preglednik
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 783
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a trocken »

preglednik napisal/-a:Če bi MICOTRA uvedla potniški servis med Furlanijo in Beljakom preko Nove Gorice, sem prepričan, da bi imela bistveno več prometa kot po Pontebani. Vendar to je že stvar političnih intresov.
Eh, to bi pa lahko uvedli tudi mi sami, ali pa v povezavi z Italijani. Treba se je zagristi v evropske sklade (kot so se oni) pa bi dobili potreben denar. Če je sploh volja...
Drugače pa, po tej progi sem se kar nekajkrat že peljal, prvič že dva tedna po otvoritvi proge ...sem napisal tudi članek za sedaj že davno pokojni Gospodarski vestnik (priloga Logistika) in verjetno najlažje v življenju zaslužil nekaj takratnih tolarjev.
Proga je gotovo daleč najboj sodoben infrastrukturni objekt v okolici naše države, tudi vlaki vozijo svojih 160 - 180 km/h. Je pa res, velikokrat človek naleti na počasno vožnjo, popravila...da pa so vozni časi daljši je eden izmed vzrokov tudi ta, da je tudi proga daljša, ker so s tem zmanjšali vzdolžninagib proge, saj se proga vseeno vzpne iz Vidma, ki je komaj kaj nad morjem do preko 900metrov nadmorske višine. Resnica je tudi, da je proga zaradi svoje lege za lokalni promet nezanimiva (in tu je "Ljubitelj"udaril mimo). No, ali pa ne, jaz sem v njegovem zapisu videl tudi čisto slovensko foušijo.
Sem pa v zadnjem letu videl eno pomemno spremembo. Kot povsod je tudi tukaj vedno več privatnikov, seveda v tovornem prometu. Tega pa je veliko in članki v naših časopisih o "neizkoriščenosti" proge ne pijejo vode.
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Micotra in izlet v Knittelfeld

Odgovor Napisal/-a holding »

...@igor72, BRAVO :!: :!: ...."tako i onako"... =D> =D> ...
Odgovori