Če se tebi zdi 6 parov regionalcev na dan primerno število vlakov na tako dragi progi, potem ti tudi bog ne more pomagati. Pri številu regionalcev ne pozabi, da OOB vozi z avtobusi! Točni podatek (DB, relacija Villach Hbf-Udine, za Gemono je še slabše, ker avtobus ne vozi skozi) za ponedeljek 5.11.2012 je naslednji: 2 REX(9:40, 19:29), 1 EN(4:45) in 3x BUS (6:50 10:56, 12:56).Igor 72:
...
-Po Pontebski progi vozi 6.parov regionalcev na dan + 2xEN, kar je PRECEJ več kot na kakšni naši progi, brez Kočevke
-Če bi tvoj bus moral 10x zapustiti avtocesto in ustavljati na 10 postajah (kot to počne vlak), bi imel KREPKO daljši čas kot IR....ampak to je itak v tvojem stilu, da primerjaš samo tisto, kar ti trenutno paše!
-In verjemi, večji del proge dovoljuje hitrost 160km/h, ....
Vlak nikjer ne zavija s proge, na evropskih progah na postajah tipično ni znižane hitrosti, saj ne pri Vmax=<160 km/h. Ne cepi sl. neumnosti na tujino.
Na celi relaciji se nas je v vlaku peljalo le nekaj potnikov in mojo kolo. Huje ko na SŽ.
Vlak še zdaleč ni vozil s 160 km/h, samo en krajši odsek, nakar je upočasnil na bog si ga spomni koliko, postanki so bili pa nesorazmerno, prav mučno dolgi. Kljub temu nismo pridelali zamude.
Kljub temu, da navajaš 6 parov reg. vlakov dnevno, te vljudno prosim, da mi zaupaš na katerih progah v RS vozi 6 parov potniških vlakov čez dan? (Mb-Prevalje, Ormož-Hodoš, NG-Ajdovščina, NM-Metlika, potem se pa počasi neha). Ampak to so lokalne proge, ne pa pregrešno drage progev tunelih.
Lepo te pa naprošam, da mi razložiš, kako je to mogoče, da EN vlak potrebuje z enim vmesnim postankom za to relacijo 13 minut več kot avtobus, kljub Vmax večji za 60%, po tvojem bi to bila tudi večinoma vozno redna hitrost. Pri čemer ne pozabi, da se mora avtobus na/iz AC prebiti po zabitih cestah.
Se priporočam za odgovor L