Moje slike vlakov po svetu

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 421
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Anzee » 21.12.2016, 9:16

Konec novembra oz. v prvi polovici decembra 2016 pa sem se mudil v Indiji, kjer sem se seveda moral popeljati z slavnimi indijskimi vlaki..

Zadeva je sprva precej hektična. Vlaki vozijo konstantno gor in dol, omrežje je ogromno, da "skapiras" njihov spletni iskalnik vlakov potrebujes kar nekaj casa. Potem pa kar gre. Navadit se moras samo vse umazanije, smeti, buljenja, itd itd.. skratka, zabavno 8)

Guzva na postaji Delhi Sarai Rohilla, nekje okoli sedme zjutraj, vlak proti Jaipurju
Slika

Slika

Revnejse stanovanjske cetrti v predmestju Delhija..
Slika

Pogled iz nadhoda na zelezniski postaji Jaipur Junction
Slika

Ena od varnostnic na tamkajsnjem metroju:
Slika

Ter prodajalka kart..
Slika

Ko vlak prispe na postajo so postajni delavci ze pripravljeni za ciscenje, menjavo vode ter ciscenje odpadkov ki jih potniki zmecejo skozi okna..
Slika

Cakajoc na vlak, ki je koncno pripeljal...
Slika

Dva utrinka iz voznje proti Agri
Slika
Slika

Iz Agre do Aurangabada sem imel nocni vlak. Na postajo naj bi prispel ob 16:30, zaradi megle na progi pa je prispel sele ob 5:50h zjutraj. Noc sem zato prezivel (tako kot kaksnih 1000 ostalih indijcev) na postaji. Vlak pa je do Aurangabada rabil se tocno 23h voznje, kamor sem prispel ob 5h zjutraj naslednji dan.
Slika

Takole izgleda vagon tipa "sleeper class". Trojni pogradi ter klasicen dvojni v prehodu. Imas pa se klimatizirane 2AC (dvonadstropni pograd) in 3AC (tronadstropni).
Slika

Prihod na eno od postaj po poti..
Slika

Obcasno je treba tudi odtocit... tale je eden od bolj cistih :D
Slika

Nato je bilo nekaj prevozov z avtobusi, ker so vlaki bili casovno neugodno razporejeni cez dneve... zato nadaljujem z voznjo od Bangaloreja do Chennaia..
Ena od potnic si ogleduje peron:
Slika

Kuhinjski vagon. Ce notranjost cistijo tako pogosto kot zunanjost, potem ni ravno po higienskem standardu :D
Slika

Ena od lokomotiv na poti prodi Chennaiu
Slika

Ter pogled proti celu vlaka..
Slika

V chennaiu je bila nato itak cela scena, prisel je nek ciklon, ohromil zeleznice, letala, promet na splosno... vseeno je ratalo priti nazaj v SLO :D
Ce koga zanima se kaj iz tega podrocja pa naj kar vprasa :)
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1495
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a grega » 22.12.2016, 11:54

super fotografije :) :thumbupr :thumbupr :thumbupr
Uporabniški avatar
ivy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3872
Pridružen: 21.01.2008, 20:06
Kraj: Maribor

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a ivy » 22.12.2016, 13:33

Zakaj imajo vse lokomotive in vagoni rešetke na oknih?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3398
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 22.12.2016, 14:04

Zakaj imajo vse lokomotive in vagoni rešetke na oknih?


Iz podobnih razlogov kot nekoč naše "Bajadere" alias 711.

LPL
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 760
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 22.12.2016, 15:47

Ljubitelj napisal/-a:
Zakaj imajo vse lokomotive in vagoni rešetke na oknih?


Iz podobnih razlogov kot nekoč naše "Bajadere" alias 711.

LPL


S tem odgovorom nisi pomagal niti malo. #-o In če si že načel odgovor @ivy-u, ga prosim postrezi.

lp
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 995
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a preglednik » 22.12.2016, 16:19

Nekoč je baje letelo kamenje....
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3398
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.12.2016, 7:29

S tem odgovorom nisi pomagal niti malo. #-o In če si že načel odgovor @ivy-u, ga prosim postrezi.


Sem že včeraj napisal odgovor na spodnji komentar, no in sedaj vidim da ga ni.

S tem odgovorom nisi pomagal niti malo. #-o In če si že načel odgovor @ivy-u, ga prosim postrezi.


Verjetno si vsakdo razlaga po svoje, zakaj rešetke na okna lokomotiv, garnitur. Verjetno zaščita pred kamenjem (sicer takšna rešetka težko zadrži zaradi dimenzij ročno vržen kamen, ki je tipično manjši od njenih dimenzij, razen da se vali iz nadvoza konkretne stvari, v tem primeru pa verjetno ne pomaga zaradi prevelike kinetične energije in toge konstrukcije) in verjetno so upali ali še vedno upajo, da rešetka nudi zaščito pri številnih povoženjih kakšnih večjih žvali. Vsekakor se da probleme trkov z neželenimi predmeti učinkoviteje rešiti s primernimi "oklepnimi" stekli. Je pa ta rešitev neprimerno držja.

Vsekakor so pa rešetke nekak simbol vzhodnjaške miselnosti, kjer se vse pospravi za rešetke, V J in V krajih premorejo rešetke tudi navadne stanovanjske hiše.

LPL
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 421
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Anzee » 23.12.2016, 8:21

grega napisal/-a:super fotografije :) :thumbupr :thumbupr :thumbupr


Hvala!

ivy napisal/-a:Zakaj imajo vse lokomotive in vagoni rešetke na oknih?


Verjetno je tako, kot je povedal Ljubitelj, kar pravilno. Po vsej verjetnosti na lokomotivah zaradi zascite pred kravami, ki tam prosto tavajo vsepovprek. No pa tudi druge zivali (koze,..).
Na vagonih pa je tako, da jih imajo samo tisti, ki niso klimatizirani, torej tisti, katerim se odprejo okna. Cisto mozno je, da je to zascita da ljudje ne mecejo ven iz vlaka prevelikih stvari - kajti tam zmecejo vse smeti ki jih imajo s sabo direktno cez okno.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3398
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 23.12.2016, 12:41

Verjetno je tako, kot je povedal Ljubitelj, kar pravilno. Po vsej verjetnosti na lokomotivah zaradi zascite pred kravami, ki tam prosto tavajo vsepovprek. No pa tudi druge zivali (koze,..).
Na vagonih pa je tako, da jih imajo samo tisti, ki niso klimatizirani, torej tisti, katerim se odprejo okna. Cisto mozno je, da je to zascita da ljudje ne mecejo ven iz vlaka prevelikih stvari - kajti tam zmecejo vse smeti ki jih imajo s sabo direktno cez okno.


Sam se spomnih mojih potepanj po Egiptu od Aleksandrije do Asuana z vlaki. S katerimi sem potoval so bili dokaj normalni, nekak 2. razred, potniki pa izobraženi domačini, oficirji inženirji... V sredini 70 je ustrezalo nekako našim razmeram. Klimatiziranih nisem uporabljal, preveč noblese in turistov. Nižjerazredni vlaki so pa vsi imeli rešetke na vagonih, na oknih pa ni bilo stekel, saj jaz jih nisem videl. In moj občutek je predvsem ta, da so imeli rešetke, da preprečijo plezanje skozi "okna", kakor so imele lokomotive na radiatorjih bodice, kajti splošno so se, in kolikor vem še vedno, vozili tudi na strehah. Menda celo pod električnimi vodi. Takšne so pač navade in preljubi mestni FAP avtobus (starejši poznajo firmo, mlajši pa naj konzultirajo W) niso imeli rešetk. Hočeš nočeš smo se vsi rinili v njega skozi vse odprtine...... Orient, kaj hočemo, sicer pa v Kairo prebiva velik delež ljudi v grobnicah nobel familij....., vseeno boljše kot na cesti v Indiji ali Nepalu.

LPL
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.01.2017, 9:36

Super poročilo, o Indiji imamo na forumu premalo prispevkov. Samo še malo pokomentiram..

Po barvni shemi vagonov domnevam, da ste na prvih dveh slikah potovali z vlakom tipa "duronto express", ki spadajo med najhitrejše in z najmanj postanki v Indiji.

Bela lokomotiva z oranžno črto na sliki s poti proti Čenaju je WAP-7, ki je njihova najmodernejša potniška za vleko hitrejših vlakov.

Rešetke so na oknih neklimatiziranih vagonov in so tam še iz dokaj starih časov, preprečujejo pa predvsem prosti pretok potnikov :-) Na vetrobranih lokomotiv pa naj bi bili zaradi varnosti pred udarci vej/kamnov/itd, koliko pa je to učinkovito, ne vem.

Zabavno je to, da prodajalci prigrizkov in hrane na postajah le-te zapakirajo tako, da točno pašejo med rešetke in je nakup možno opraviti direktno iz sedeža. Tega se iz otroških let nostalgično spominjajo vsi Indijci ne glede na starost.

Še to, večina vagonov na indijskih vlakih potrebuje rezervacijo, ki jo je dobro opraviti čimbolj vnaprej. Gneče v vagonih zato ni, je pa toliko večja v tistih dveh ali treh vagonih, ki ne potrebujejo rezervacije. Takih vagonov je hudo malo glede na to, da imajo v Indiji najdaljše potniške vlake, z več kot 10 ter do 20-24 vagonov na večini pomembnih vlakov.
LP, odbijac
Uporabniški avatar
Anzee
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 421
Pridružen: 08.04.2008, 12:55

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a Anzee » 04.01.2017, 11:29

odbijac napisal/-a:Po barvni shemi vagonov domnevam, da ste na prvih dveh slikah potovali z vlakom tipa "duronto express", ki spadajo med najhitrejše in z najmanj postanki v Indiji.


Prvi vlak je bil 12215 DEE-BDTS GARIBRATH GBR, start v Delhi Sarai Rohilla v cetrtek ob 9:20 in prihod v Jaipur ob 14:10. Oznaka je GBR, kar pomeni Garib Rath Express. So pa vagoni glede na barvno shemo res podobni Duronto Expressu...

Vlak iz Jaipurja v Agro naj bi bil 14854 MARUDHAR EXPRES MEX, vendar je bil ukinjen in smo tako presedlali na 12196 AII-AF INTERCITY SUF (superfast), ki pa je potem po poti zamujal in smo prisli na postajo Agra Fort namesto ob 21:40 sele okoli enih ponoci.

Tretji vlak je bil tisti famozni, ki je zaradi megle zamujal skoraj 15h. Agra Cantt - Aurangabad. 12716 ASR-NED SACHKHAND EXP SUF (tudi superfast, lol). Nato pa naklepal se kaksne dodatne 4h zamude po poti.

Cetrti in zadnji vlak pa je bil 12610 SBC-MAS EXP SUF (takisto superfast). Ta je bil točen, štart ob 8h zjutraj v Bengaluruju in prihod ob 14:30 v Chennai :)

odbijac napisal/-a:Bela lokomotiva z oranžno črto na sliki s poti proti Čenaju je WAP-7, ki je njihova najmodernejša potniška za vleko hitrejših vlakov.


Cool, potem je bil tole kar dober "ulov" :)

odbijac napisal/-a:Zabavno je to, da prodajalci prigrizkov in hrane na postajah le-te zapakirajo tako, da točno pašejo med rešetke in je nakup možno opraviti direktno iz sedeža.


Hehe res je! Jih pa veliko med postajami hodi tudi po vlaku oziroma nekateri se potem kar peljejo z vlakom nekaj časa. Imas pa ce se ne motim "privat" prodajalce, ti ponavadi prodajajo raznorazne stvari (tudi otroske knjigice, igrace,..) ter prodajalce v srajci zelezniskega podjetja (ki pa ponavadi prodajajo caj ali kavo ter sprejemajo narocila za hrano). Zanimivo mi je bilo, kako na nocnem vlaku ob 3h zjutraj, ko vsi spijo hodi vsake 10min eden od prodajalcev po vagonu in se dere "chai chai chai"...

odbijac napisal/-a:Še to, večina vagonov na indijskih vlakih potrebuje rezervacijo, ki jo je dobro opraviti čimbolj vnaprej. Gneče v vagonih zato ni, je pa toliko večja v tistih dveh ali treh vagonih, ki ne potrebujejo rezervacije. Takih vagonov je hudo malo glede na to, da imajo v Indiji najdaljše potniške vlake, z več kot 10 ter do 20-24 vagonov na večini pomembnih vlakov.


Rezervacijo je res dobro opraviti karseda hitro. Je pa tezava pri rezervacijah, ce ti vlak zamuja oz je odpovedan. Sicer dobis povrnjeno voznino, vendar lahko tako zamudis naslednji rezervirani vlak. Zato gore ljudi spi kar na postajah. Za turiste je poskrbljeno se malo drugace - veliko vlakov ima t.i. "tourist quoto", manjse doplacilo, ki ga opravis na postaji odhoda (ne mores take karte kupiti ze vnaprej), ter koristis prostor na vlaku, ki je rezerviran za turiste.
fotografija | video produkcija | graficno oblikovanje | tisk na majice | http://www.psgt-productions.com :)
Uporabniški avatar
odbijac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 338
Pridružen: 18.02.2011, 11:37
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Moje slike vlakov po svetu

OdgovorNapisal/-a odbijac » 04.01.2017, 11:51

Anzee napisal/-a:vlak je bil 12215 DEE-BDTS GARIBRATH GBR, start v Delhi Sarai Rohilla v cetrtek ob 9:20 in prihod v Jaipur ob 14:10. Oznaka je GBR, kar pomeni Garib Rath Express. So pa vagoni glede na barvno shemo res podobni Duronto Expressu...


Zanimivo, nisem vedel, da imajo barvno shemo "voščenk" s prve slike občasno tudi na vlakih Garib Rath, tista z druge (zelena z rumeno črto) je bolj običajna. Mimogrede, "garib rath" pomeni voz/kočija za revne zaradi nižjih cen, so pa polno klimatizirani kolikor vem, drži?

Anzee napisal/-a:Agra Cantt - Aurangabad. 12716 ASR-NED SACHKHAND EXP SUF (tudi superfast, lol)


Ja, ko prvič vidiš oznake "superfast" ti da napačen vtis, ko vidiš seznam vrst vlakov se zadeva postavi na bolj pravo mesto. Vlaki Rajdhani in Shatabdi sicer zamujajo manj in redkeje, v primeru hude megle pa seveda obstane vse. Hvala za navedbe konkretnih vlakov. Kot zanimivost, v letu 2016 so začeli preizkušati "kamere za meglo",termovizijo. Ampak je treba še razne stvari rešiti, tudi vidnost barv signalov itd.

Anzee napisal/-a:Rezervacijo je res dobro opraviti karseda hitro. Je pa tezava pri rezervacijah, ce ti vlak zamuja oz je odpovedan. Sicer dobis povrnjeno voznino, vendar lahko tako zamudis naslednji rezervirani vlak. Zato gore ljudi spi kar na postajah. Za turiste je poskrbljeno se malo drugace - veliko vlakov ima t.i. "tourist quoto", manjse doplacilo, ki ga opravis na postaji odhoda (ne mores take karte kupiti ze vnaprej), ter koristis prostor na vlaku, ki je rezerviran za turiste.


Ja, pa tudi "tatkal" kvote, ki so možne za vse, a le 24h pred odhodom (z doplačilom, seveda), itd. Potencialen turist si mora vnaprej malo prebrati vrste vlakov, vrste kart in podobno, malo povprašati magari tudi tu (na internetu je veliko zelo podrobnih vodičev po teh stvareh vključno s slikami).. In se zavedati, da večina prostora na vlakih v Indiji zahteva rezervacijo.
LP, odbijac

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov