London
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Kot smo rekli: sestanek seje začel z zamudo ("akademske četrt" čez 12.uro) zaradi štrajka javnega prometa...
Čas za kosilo je bil zato skrajšan na minimum, odpadle so pauze za kavico...
Strah pred tem, da tisti, ki so se vračali ali z letalom ali z vlakom (recimo Bruselj), da bi ga zamudili, je bil prevelik.
Tako smo sestanek končali ob 17. uri.
Na recepciji hotela sem ugotovil, da je ta hotel, če ne rezerviraš sobe veliko prej, predrag zame...Sobo pa sem imel rezervirano šele čez dva dni v tem hotelu, za polovično ceno, kot so mi jo ponujali ta dan...
Tudi hoteli v okolici niso bili nič cenejši. Na hitro sem se odločil, da grem na podeželje...v York...tam je tudi železniški muzej
Kurator John Liffen, ki se v Science Museum v Londonu ukvarja med drugim tudi z zgodovino železnic, je naslednji dan službeno odsoten, tako da je vprašanje. če bo ob moji zasedenosti naslednje dni sploh možno, da se srečava. Ukvarja se z avtentičnostjo slike, ki prikazuje vožnjo z Trevithickovo lokomotivo/vlakcem, ki je vozila v krogu...
Kje?
V bližini Euston Square v Londonu...
Slika je ponaredek. Imam idejo, kako to 100% ugotoviti. Potrebno pa si je ogledati original...
Ta dan sem imel možnost malo pogledati po okolici Euston Squara...
S podzemno sem se odpravil na železniško postajo Euston. Kolegi so se odpravili s taksijem do postaje St. Pancras, od koder vozi Eurostar preko Kanala. Pogledati pa sem šel s postaje Euston peš do St. Pancrasa, ki je čisto blizu, pa kolegov s taksijem še ni bilo. Torej je podzemna kljub stavki še kar dobro delovala...
Na postaji St. Pancras sem si kupil tudi knjigo o Londonskih železniških postajah, malo opogledal okolico Euston Squara, kaj več časa pa ni bilo...
Nekaj fotografij s postaje Euston...
Še pogled od zunaj na postajo...
Sedaj pa je potrebno samo še poiskati pravi* vlak za York...
Ja, ta bo pravi*
Vožnja do Yorka traja malo več kot dve uri. Ura pa je že čez 19. uro...
Pravi* pomeni najcenejši. Izbirati moraš uro prevoza, ja, pa osebno je potrebno pokazati...zaradi popusta
Čas za kosilo je bil zato skrajšan na minimum, odpadle so pauze za kavico...
Strah pred tem, da tisti, ki so se vračali ali z letalom ali z vlakom (recimo Bruselj), da bi ga zamudili, je bil prevelik.
Tako smo sestanek končali ob 17. uri.
Na recepciji hotela sem ugotovil, da je ta hotel, če ne rezerviraš sobe veliko prej, predrag zame...Sobo pa sem imel rezervirano šele čez dva dni v tem hotelu, za polovično ceno, kot so mi jo ponujali ta dan...
Tudi hoteli v okolici niso bili nič cenejši. Na hitro sem se odločil, da grem na podeželje...v York...tam je tudi železniški muzej
Kurator John Liffen, ki se v Science Museum v Londonu ukvarja med drugim tudi z zgodovino železnic, je naslednji dan službeno odsoten, tako da je vprašanje. če bo ob moji zasedenosti naslednje dni sploh možno, da se srečava. Ukvarja se z avtentičnostjo slike, ki prikazuje vožnjo z Trevithickovo lokomotivo/vlakcem, ki je vozila v krogu...
Kje?
V bližini Euston Square v Londonu...
Slika je ponaredek. Imam idejo, kako to 100% ugotoviti. Potrebno pa si je ogledati original...
Ta dan sem imel možnost malo pogledati po okolici Euston Squara...
S podzemno sem se odpravil na železniško postajo Euston. Kolegi so se odpravili s taksijem do postaje St. Pancras, od koder vozi Eurostar preko Kanala. Pogledati pa sem šel s postaje Euston peš do St. Pancrasa, ki je čisto blizu, pa kolegov s taksijem še ni bilo. Torej je podzemna kljub stavki še kar dobro delovala...
Na postaji St. Pancras sem si kupil tudi knjigo o Londonskih železniških postajah, malo opogledal okolico Euston Squara, kaj več časa pa ni bilo...
Nekaj fotografij s postaje Euston...
Še pogled od zunaj na postajo...
Sedaj pa je potrebno samo še poiskati pravi* vlak za York...
Ja, ta bo pravi*
Vožnja do Yorka traja malo več kot dve uri. Ura pa je že čez 19. uro...
Pravi* pomeni najcenejši. Izbirati moraš uro prevoza, ja, pa osebno je potrebno pokazati...zaradi popusta
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Iz Yorka nimam nobene fotografije tistega dne/noči.
Seveda, okoli desete ure zvečer sem šele začel iskati hotel. Ja, za ene 50 € ga ne dobiš ravno v strogem centru. Malo se sprehodiš, pa ga najdeš. Če ga rezerviraš pravočasno, je še ceneje...jaz ga nisem
Pogled iz moje sobe na hotel "preko ceste", ki pa je bil enkrat dražji...
Vendar smo imeli tudi v mojem hotelu avtomat za...
Tako, padli smo v OT...smo v Yorku...
Ogledati si bo potrebno železniški muzej....in še kaj napisati v temo, ki jo je odprl že Alan (MMG, že dolgo se nič ne oglaša...na žalost so njegove fotke izginile iz te teme, ostale so samo moje od aporta )
Počakati bo potrebno kakšen dan, da si ogledam železniški muzej in pregledam knjižnico muzeja...potem pa se je potrebno zopet odpeljati s pravim* vlakom v London...
Potrpljenje...
Se nadaljuje čez en dan
Seveda, okoli desete ure zvečer sem šele začel iskati hotel. Ja, za ene 50 € ga ne dobiš ravno v strogem centru. Malo se sprehodiš, pa ga najdeš. Če ga rezerviraš pravočasno, je še ceneje...jaz ga nisem
Pogled iz moje sobe na hotel "preko ceste", ki pa je bil enkrat dražji...
Vendar smo imeli tudi v mojem hotelu avtomat za...
Tako, padli smo v OT...smo v Yorku...
Ogledati si bo potrebno železniški muzej....in še kaj napisati v temo, ki jo je odprl že Alan (MMG, že dolgo se nič ne oglaša...na žalost so njegove fotke izginile iz te teme, ostale so samo moje od aporta )
Počakati bo potrebno kakšen dan, da si ogledam železniški muzej in pregledam knjižnico muzeja...potem pa se je potrebno zopet odpeljati s pravim* vlakom v London...
Potrpljenje...
Se nadaljuje čez en dan
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Ogled železniškga muzeja je izgledal takole...
Prihod v muzej...ura je že pozna...krivec za to ni dolgo spanje ampak brskanje po dobro založenem antikvariatu v Yorku...
odhod iz muzeja...
muzej zapirajo...vrgli so me ven iz muzeja...na postaji preko proge je ura...
Ne preostane mi drugega, da grem poiskati prenočišče v isti hotel in naslednji dan zjutraj odpotujem s pravim* vlakom v London...
Tokrat imam razgled naslednje jutro na del mestnega obzidja...
Dopoldne na postaji...
Razgled po postaji...in pogled na uro...
To je moj pravi* (beri: najcenejši) vlak do Londona...
Samo namestimo se in že se odpeljemo...
Prihod v muzej...ura je že pozna...krivec za to ni dolgo spanje ampak brskanje po dobro založenem antikvariatu v Yorku...
odhod iz muzeja...
muzej zapirajo...vrgli so me ven iz muzeja...na postaji preko proge je ura...
Ne preostane mi drugega, da grem poiskati prenočišče v isti hotel in naslednji dan zjutraj odpotujem s pravim* vlakom v London...
Tokrat imam razgled naslednje jutro na del mestnega obzidja...
Dopoldne na postaji...
Razgled po postaji...in pogled na uro...
To je moj pravi* (beri: najcenejši) vlak do Londona...
Samo namestimo se in že se odpeljemo...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
V London smo prispeli na postajo Kings Cross ob 12:56, kar pomeni nekaj več kot dve uri vožnjeiz Yorka...
Seveda poslikam odbijače na progi...
Še z druge strani...
Na poti s postaje...
...primanjkuje sedežev...
Na prostem se lahko nadihaš svežega zraka...vendar rosi...
Nazaj v podzemlje...
Prej pa naredim še nekaj fotografij postaje Kings Cross...
Seveda poslikam odbijače na progi...
Še z druge strani...
Na poti s postaje...
...primanjkuje sedežev...
Na prostem se lahko nadihaš svežega zraka...vendar rosi...
Nazaj v podzemlje...
Prej pa naredim še nekaj fotografij postaje Kings Cross...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:2090
Pogled na uro...13:00...
Ob 14.uri imam v hotelu, ki smo ga že videli na fotki, sestanek. Bomo videli, če bo kdo danes zamudil. Danes namreč v javnem prometu ne štrajkajo...
Se pravi, da imam še nekaj časa za par fotk. Nazadnje, ko sem bil tukaj, sem naredil nekaj "nočnih" fotk slabše kvalitete.
Morda bo danes kaj bolje
Seveda grem do postaje St. Pancras pod zemljo. Zgoraj prši...
Kaj je to za ena reklama?
Še vedno St. Pancras spodnji nivo...
Smer domači promet...
Pogled na uro...13:00...
Ob 14.uri imam v hotelu, ki smo ga že videli na fotki, sestanek. Bomo videli, če bo kdo danes zamudil. Danes namreč v javnem prometu ne štrajkajo...
Se pravi, da imam še nekaj časa za par fotk. Nazadnje, ko sem bil tukaj, sem naredil nekaj "nočnih" fotk slabše kvalitete.
Morda bo danes kaj bolje
Seveda grem do postaje St. Pancras pod zemljo. Zgoraj prši...
Kaj je to za ena reklama?
Še vedno St. Pancras spodnji nivo...
Smer domači promet...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:2350
Dostop na perone je možen le z veljavno vozovnico...
Pogled na obnovljeno staro strešno konstrukcijo...
Detajl nosilca...
Strešno konstrukcijo je torej izdelala firma:
THE BUTTERLEY COMPANY
DERBYSHIRE
zgrajeno: 1867
potrditev še enkrat:
Pogled na uro...
Ne fotografiram samo jaz...
Poglejmo kaj fotografira naključni obiskovalec...
Naključnega potnika...ki se sprašuje, ali bo konstrukcija zdržala
Bo potrebno reči kakšno o tej strešni konstrukciji
Dostop na perone je možen le z veljavno vozovnico...
Pogled na obnovljeno staro strešno konstrukcijo...
Detajl nosilca...
Strešno konstrukcijo je torej izdelala firma:
THE BUTTERLEY COMPANY
DERBYSHIRE
zgrajeno: 1867
potrditev še enkrat:
Pogled na uro...
Ne fotografiram samo jaz...
Poglejmo kaj fotografira naključni obiskovalec...
Naključnega potnika...ki se sprašuje, ali bo konstrukcija zdržala
Bo potrebno reči kakšno o tej strešni konstrukciji
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Ali si naš naključni potnik ogleduje strešno konstrukcijo z zanimanjem ali s strahom?
Poglejmo si to konstrukcijo...
Postajo St. Pancras je projektiral Wiliam Barlow v letu 1863, graditi so jo začeli leta 1866. Strešna konstrukcija v razponu 236 čevljev (72 m) je segala v višino (višina slemena nad tiri) 98 čevljev (30 m), dolga pa je bila 679 čevljev (207 m).
Ko je bila končana leta 1868, je bila to strešna konstrukcija z največjim razponom. To so si lahko privoščili, ker so takrat začeli izdelovati jeklo po Bessemerjevem postopku in firma The Buttrley Company iz Derbyshira je bila ena od štirih firm, ki so kupile patent.
Ja, to je firma, ki je zdržala bitko stoletja in pol po tem, ko je zgradila to našo strešno konstrukcijo in v 21. stoletju zgradila tole čudo v Falkirku...
Vrniti se moramo k načrtom naše strešne konstrukcije...
Gradnja je potekala takole...
Ko je bila zgrajena, je izgledala takole...
Maja 1941 je postajo zadela bomba in jo poškodovala...
Poglejmo si to konstrukcijo...
Postajo St. Pancras je projektiral Wiliam Barlow v letu 1863, graditi so jo začeli leta 1866. Strešna konstrukcija v razponu 236 čevljev (72 m) je segala v višino (višina slemena nad tiri) 98 čevljev (30 m), dolga pa je bila 679 čevljev (207 m).
Ko je bila končana leta 1868, je bila to strešna konstrukcija z največjim razponom. To so si lahko privoščili, ker so takrat začeli izdelovati jeklo po Bessemerjevem postopku in firma The Buttrley Company iz Derbyshira je bila ena od štirih firm, ki so kupile patent.
Ja, to je firma, ki je zdržala bitko stoletja in pol po tem, ko je zgradila to našo strešno konstrukcijo in v 21. stoletju zgradila tole čudo v Falkirku...
Vrniti se moramo k načrtom naše strešne konstrukcije...
Gradnja je potekala takole...
Ko je bila zgrajena, je izgledala takole...
Maja 1941 je postajo zadela bomba in jo poškodovala...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Montirni oder je bil prevozen (na tirih)...
Kako pa so leta 1910 čakali na prihod vlaka na postaji pod streho?
Obe fotki iz zgoraj omenjene knjige: O. Green: Discovering London Railway Stations
Bomba, ki je padla na St. Pancras na strehi ni naredila prevelike škode. Vlaki so vozili že po dveh dneh na postajo.
Še enkrat pa načrt za strešno konstrukcijo iz wikipedije:
v veliki resoluciji...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... d_roof.png
Kako blizu sta postaji St. Pancras in Kings Cross, lahko vidimo na posnetku iz ptičje perspektive...
Skulptura v naravni velikosti je delo Marka Jenningsa.
Za ljubitelje pare kratko potovanje z Johnom Betjemannom...
Kako pa so leta 1910 čakali na prihod vlaka na postaji pod streho?
Obe fotki iz zgoraj omenjene knjige: O. Green: Discovering London Railway Stations
Bomba, ki je padla na St. Pancras na strehi ni naredila prevelike škode. Vlaki so vozili že po dveh dneh na postajo.
Še enkrat pa načrt za strešno konstrukcijo iz wikipedije:
v veliki resoluciji...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... d_roof.png
Kako blizu sta postaji St. Pancras in Kings Cross, lahko vidimo na posnetku iz ptičje perspektive...
Ta mož na fotki ni naključni potnik temveč Sir John Betjemann, pesnik, ki je umrl leta 1984. Ja, če bi dočakal transformacijo strešne konstrukcije, bi res lahko bil presenečen, saj je bila v njegovih časih umazana od dima in prahu...železocestnik napisal/-a:Ali si naš naključni potnik ogleduje strešno konstrukcijo z zanimanjem ali s strahom?
Skulptura v naravni velikosti je delo Marka Jenningsa.
Za ljubitelje pare kratko potovanje z Johnom Betjemannom...
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 10.02.2013, 13:41, skupaj popravljeno 2 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:2550
Na hitro se še malo razglejmo po postaji...
Tukaj sedaj domujejo Eurostari...preden se odpravijo na pot čez/pod Kanal...
Na tiru pričakajo Eurostara posebni odbijači...
Oznake peronov...
Še zadnji pogled na Eurostare...
Kje bi našel kakšen bar
In sedaj še ogromen 9 meterski in 20 ton težak kip iz bronze angleškega kiparja Paula Daya, postavljenega pod postajno uro...
Na hitro se še malo razglejmo po postaji...
Tukaj sedaj domujejo Eurostari...preden se odpravijo na pot čez/pod Kanal...
Na tiru pričakajo Eurostara posebni odbijači...
Oznake peronov...
Še zadnji pogled na Eurostare...
Kje bi našel kakšen bar
In sedaj še ogromen 9 meterski in 20 ton težak kip iz bronze angleškega kiparja Paula Daya, postavljenega pod postajno uro...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:2800
Naš kip si malo bolje poglejmo iz vseh strani...
Pot nas pelje samo še ven...
Zunaj še vedno prši...pogled na postajo Kings Cross in seveda na...uro
Pogled na bivši hotel na postaji St Pancras...
Ta pogled pa nam izda dvigala, ki za to hišo gradijo nov vstop na postajo Kings Cross...
Kako izgleda projekt?
Naš kip si malo bolje poglejmo iz vseh strani...
Pot nas pelje samo še ven...
Zunaj še vedno prši...pogled na postajo Kings Cross in seveda na...uro
Pogled na bivši hotel na postaji St Pancras...
Ta pogled pa nam izda dvigala, ki za to hišo gradijo nov vstop na postajo Kings Cross...
Kako izgleda projekt?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Prej je izgledalo iz ptičje perspektive tako...
sedaj pa tako...
Vstopna hala na postajo Kings Cross pa sedaj izgleda takole...
Zopet se vrnemo tri leta nazaj....še en pogled na "stari" Kings Cross...seveda zaradi ure...ja, bo potrebno pohiteti...
Bivši hotel še z druge strani...
in že smo na postaji Euston, kjer se vkrcam na podzemno...
Notranjost postaje...
Zopet ni bilo časa, da bi si ogledal okolico postaje Euston, kjer naj bi imel Trevithick
sedaj pa tako...
Vstopna hala na postajo Kings Cross pa sedaj izgleda takole...
Zopet se vrnemo tri leta nazaj....še en pogled na "stari" Kings Cross...seveda zaradi ure...ja, bo potrebno pohiteti...
Bivši hotel še z druge strani...
in že smo na postaji Euston, kjer se vkrcam na podzemno...
Notranjost postaje...
Zopet ni bilo časa, da bi si ogledal okolico postaje Euston, kjer naj bi imel Trevithick
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:3000
Ta dan podnevi nisem imel več možnosti fotografirati.
Sestanek pa večerja in ura je bila 21. Trda tema.
Kljub temu sem se odločil da pogledam malo na Trafalgar Square...če so že popravili ure
Izkaže se, da fotoaparat ni primeren za nočno fotografiranje...
Izgleda, da je vsak telefon boljši
Ampak mene pravzaprav zanima samo to, če so popravili ure
Neeeee...
Bo pa treba priti fotografirati še enkrat...s telefonom...
Nazaj grede se ustavim na železniški postaji Charing Cross...
Ta dan podnevi nisem imel več možnosti fotografirati.
Sestanek pa večerja in ura je bila 21. Trda tema.
Kljub temu sem se odločil da pogledam malo na Trafalgar Square...če so že popravili ure
Izkaže se, da fotoaparat ni primeren za nočno fotografiranje...
Izgleda, da je vsak telefon boljši
Ampak mene pravzaprav zanima samo to, če so popravili ure
Neeeee...
Bo pa treba priti fotografirati še enkrat...s telefonom...
Nazaj grede se ustavim na železniški postaji Charing Cross...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Vsi dostopi do peronov so možni le z veljavno vozovnico...
Mimogrede izvš, koliko imajo pri BAE Systems zaposlenih inženirjev...
Še pogled na uro...
Tako, treba je iti
Naslednji dan je bila sobota, sestanek pa se je začel točno ob deveti uri. Nobenih opravičil....
Ne verjamete?
Poglejte!
Mimogrede izvš, koliko imajo pri BAE Systems zaposlenih inženirjev...
Še pogled na uro...
Tako, treba je iti
Naslednji dan je bila sobota, sestanek pa se je začel točno ob deveti uri. Nobenih opravičil....
Ne verjamete?
Poglejte!
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: London
Kako se lahko v Angliji človek drži tako podrobno razdelane agende, če pa ne vedo, koliko je ura?železocestnik napisal/-a:http://shrani.si/f/1d/1Q/IH9ZYFQ/img8740.jpg
železocestnik napisal/-a:http://shrani.si/f/2N/10E/b167bz5/img8728a.jpg
LP, Metod
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Ja, pri nas je vse drugače...
Sem pa danes preveril točnost dveh ur na "turmu"...
Na gradu pa še malo bliže...
Seveda fotografirano malo preje in iz drugega kota...
Ja, pa fotoaparat sem zamenjal
Sem pa danes preveril točnost dveh ur na "turmu"...
Na gradu pa še malo bliže...
Seveda fotografirano malo preje in iz drugega kota...
Ja, pa fotoaparat sem zamenjal
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers