London
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
London
Tema v pripravi.
Na disku sem našel "izgubljene" fotke iz novembra 2011
Na disku sem našel "izgubljene" fotke iz novembra 2011
Zadnjič spremenil železocestnik, dne 14.01.2013, 14:57, skupaj popravljeno 1 krat.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Tole je bil samo test, koliko zanimanja je za London
V uri in pol 50 ogledov. Ja, splača se nadaljevati...
Ko priletiš na Gatwick, se moraš znajti...
Bo treba malo počakati na prevoz...
Kje sem in kam bi rad ?
Do bifeja
No, pa je le prispel ta Shuttle
Vkrcanje...
Tla so sterilno čista
Po nerodnosti sem sprožil fotoaparat
vkrcani...
razgled med vožnjo...
"Gužve" na vlakcu ni...
Letala vzletajo in pristajajo...
Kako gre že tista o nekem našem voditelju...nekaj časa so bili na letališču, potem pa je vprašal: da li dolazimo ili polazimo
Približujemo se "pravi" železnici...
V uri in pol 50 ogledov. Ja, splača se nadaljevati...
Ko priletiš na Gatwick, se moraš znajti...
Bo treba malo počakati na prevoz...
Kje sem in kam bi rad ?
Do bifeja
No, pa je le prispel ta Shuttle
Vkrcanje...
Tla so sterilno čista
Po nerodnosti sem sprožil fotoaparat
vkrcani...
razgled med vožnjo...
"Gužve" na vlakcu ni...
Letala vzletajo in pristajajo...
Kako gre že tista o nekem našem voditelju...nekaj časa so bili na letališču, potem pa je vprašal: da li dolazimo ili polazimo
Približujemo se "pravi" železnici...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:150
Prispeli smo s severnega na južni terminal...
Pogled nazaj...
...in že smo na postaji "prave železnice"...
Seveda nas zanima smer London...
Smo pa zgodnji, Slovenci...
Postaviti se je potrebno na pravo stran perona
Izgleda, da sem na pravi strani perona...časa pa še za eno kavico...
Odpovem se kavici in naredim še ene par posnetkov...
Evo ga...
Pride malo preje, da se ljudje strpajo vanj, če je "gužva"...
Zjutraj navala še ni...
Prispeli smo s severnega na južni terminal...
Pogled nazaj...
...in že smo na postaji "prave železnice"...
Seveda nas zanima smer London...
Smo pa zgodnji, Slovenci...
Postaviti se je potrebno na pravo stran perona
Izgleda, da sem na pravi strani perona...časa pa še za eno kavico...
Odpovem se kavici in naredim še ene par posnetkov...
Evo ga...
Pride malo preje, da se ljudje strpajo vanj, če je "gužva"...
Zjutraj navala še ni...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:200
Iz vlaka naredim ene par fotk...
Zakaj ta fotka? Zaradi ure...
Prispeli smo na postajo Victoria...
Ta ura je bolj natančna...
Kam pa sedaj?
Iz vlaka naredim ene par fotk...
Zakaj ta fotka? Zaradi ure...
Prispeli smo na postajo Victoria...
Ta ura je bolj natančna...
Kam pa sedaj?
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:250
Ja, ko pogledaš ta plan javnega prevoza v Londonu se zgroziš, če nisi pripravljen. In jaz nisem bil...
Tako kot vedno mi je zmanjkalo časa pred odhodom...
Pa poglejmo s kakšnim expresnim vlakom smo se pripeljali...
Emirati še imajo denar za reklamo...
Seveda se je varno zaustavil pred temi odbijači...
Še en pogled na vlak...
...in še en na odbijače...
Naslednji korak pa je glavna hala postaje Viktorija...
Ja, ko pogledaš ta plan javnega prevoza v Londonu se zgroziš, če nisi pripravljen. In jaz nisem bil...
Tako kot vedno mi je zmanjkalo časa pred odhodom...
Pa poglejmo s kakšnim expresnim vlakom smo se pripeljali...
Emirati še imajo denar za reklamo...
Seveda se je varno zaustavil pred temi odbijači...
Še en pogled na vlak...
...in še en na odbijače...
Naslednji korak pa je glavna hala postaje Viktorija...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Kaj pa ura? Kje je? In koliko je?
Evo je...zgodni smo
Evo je...zgodni smo
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Na začetku potopisa sem zapisal, da so to izgubljene fotke iz mojega računalnika (november 2011).
Takrat je bilo še "po domače" pri
Ni ti bilo potrebno razbijati glavo, kje kupiti vozovnico. Samo vsedel si se v vlak in pripravil kartico. Ja, seveda ne tisto od Merkatorja
Na vhodu/izhodu ni bilo avtomatskih vrat...
...ki te dočakajo tam od decembra 2011...
Torej je sedaj potrebno poiskati, kje prodajajo vozovnice za ekspres.
Ekspres pa vozi vsakih 15 minut, vožnja pa traja 30 minut. Je pa draga
So tudi druge možnosti:
iz nekega bloga (če se prej "pripraviš" )
"The Express takes only 30 minutes after all. But it does cost a whopping £16.50. (At least.)
The local train services, on the other hand, cost between £7.90 and £10.90 and take 35 to 45 minutes. And they’ll get you there in perfect comfort – even if they do take a few minutes longer.
You can even take a coach. Only £7.30."
Takrat je bilo še "po domače" pri
Ni ti bilo potrebno razbijati glavo, kje kupiti vozovnico. Samo vsedel si se v vlak in pripravil kartico. Ja, seveda ne tisto od Merkatorja
Na vhodu/izhodu ni bilo avtomatskih vrat...
...ki te dočakajo tam od decembra 2011...
Torej je sedaj potrebno poiskati, kje prodajajo vozovnice za ekspres.
Ekspres pa vozi vsakih 15 minut, vožnja pa traja 30 minut. Je pa draga
So tudi druge možnosti:
iz nekega bloga (če se prej "pripraviš" )
"The Express takes only 30 minutes after all. But it does cost a whopping £16.50. (At least.)
The local train services, on the other hand, cost between £7.90 and £10.90 and take 35 to 45 minutes. And they’ll get you there in perfect comfort – even if they do take a few minutes longer.
You can even take a coach. Only £7.30."
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:300
Še nekaj arhitekturnih detajlov na postaji Viktorija...
Angleži se ne sramujejo svojih vojakov-železničarjev. Če si bil na kraljevi strani, si bil vedno na pravi strani
Padli železničarji London Brighton in South Coast Railwaj v veliki vojni (!914-1918): 5635
in v drugi svetovni vojni...
V drugi vojni (1939-1945) je padlo od Southern Railways 626 železničarjev.
Vidi se, da je postaja Viktorija v rekonstrukciji. Do sedaj so jo verjetno že izpeljali.
Je pa Viktorija v bistvu sestavljena iz dveh železniških postaj, ki so jih zgradili eno ob drugi in šele kasneje povezali v eno postajo.
Brightonska stran postaje Viktorija...
Chathamska stran postaje Viktorija...
Na mapi iz leta 1897 se lepo vidi, da je postaja sestavljena iz dveh delov...
Na vsak del postaje pa je vozila samo ena "firma"...
Zadnje šti fotografije so iz wikipedije.
Še nekaj arhitekturnih detajlov na postaji Viktorija...
Angleži se ne sramujejo svojih vojakov-železničarjev. Če si bil na kraljevi strani, si bil vedno na pravi strani
Padli železničarji London Brighton in South Coast Railwaj v veliki vojni (!914-1918): 5635
in v drugi svetovni vojni...
V drugi vojni (1939-1945) je padlo od Southern Railways 626 železničarjev.
Vidi se, da je postaja Viktorija v rekonstrukciji. Do sedaj so jo verjetno že izpeljali.
Je pa Viktorija v bistvu sestavljena iz dveh železniških postaj, ki so jih zgradili eno ob drugi in šele kasneje povezali v eno postajo.
Brightonska stran postaje Viktorija...
Chathamska stran postaje Viktorija...
Na mapi iz leta 1897 se lepo vidi, da je postaja sestavljena iz dveh delov...
Na vsak del postaje pa je vozila samo ena "firma"...
Zadnje šti fotografije so iz wikipedije.
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Wikipedija nam omogoči, da se preselimo v dobo "pare" na postaji Viktorija...
vzhodni del postaje leta 1958...
centralni del postaje leta 1961...
centralni del leta 1955...
Golden Arrow zapušča postajo leta 1953...
tako izgleda v barvah...
"The Golden Arrow (French: Flèche d’Or) was a luxury boat train of the Southern Railway and later British Railways. It linked London with Dover, where passengers took the ferry to Calais to join the Flèche d’Or of the Chemin de Fer du Nord and later SNCF which took them on to Paris."
Golden Arrow je bil luksuzni vlak, ki je povezoval London z Dovrom. Tukaj so šli potniki na trajekt do Calais-a in tam na SNCF vlak do Pariza.
Vsi podatki in fotke: wikipedija
vzhodni del postaje leta 1958...
centralni del postaje leta 1961...
centralni del leta 1955...
Golden Arrow zapušča postajo leta 1953...
tako izgleda v barvah...
"The Golden Arrow (French: Flèche d’Or) was a luxury boat train of the Southern Railway and later British Railways. It linked London with Dover, where passengers took the ferry to Calais to join the Flèche d’Or of the Chemin de Fer du Nord and later SNCF which took them on to Paris."
Golden Arrow je bil luksuzni vlak, ki je povezoval London z Dovrom. Tukaj so šli potniki na trajekt do Calais-a in tam na SNCF vlak do Pariza.
Vsi podatki in fotke: wikipedija
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- RitterVonGhega
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1429
- Pridružen: 13.09.2012, 14:35
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: London
zelo zanimivo tudi lepo sliko, jaz že trič v london da poznam železniške postaje VICORIA STREET je zelo mi všeč. tudi najlepši železniške postaje LIVERPOOL STREET še WATERPLO STREET
jaz letos bom spet v london ,bo štirič HEHE
še enkrat,zares lepo sliko !!!
lp
jaz letos bom spet v london ,bo štirič HEHE
še enkrat,zares lepo sliko !!!
lp
www.eurocitycard.blogspot.com novice in galerija..... :))
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Miro, sem vedel, da ti bodo všeč fotke.
Mater, si pa "svetski potnik"...boš lahko naslednjič malo pofotografiral po Viktoriji, kako so jo "zrihtali"...
Mater, si pa "svetski potnik"...boš lahko naslednjič malo pofotografiral po Viktoriji, kako so jo "zrihtali"...
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
Tonooo...
Para na Viktoriji v Londonu
Para na Viktoriji v Londonu
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re: London
O:550
Stopimo iz postajne zgradbe na svetlo, da vidimo, kako izgleda postaja Viktorija zunaj...
Obenem se tudi razgledamo po okolici...
Gradbena dela potekajo tudi zunaj...še je denar
Stopimo iz postajne zgradbe na svetlo, da vidimo, kako izgleda postaja Viktorija zunaj...
Obenem se tudi razgledamo po okolici...
Gradbena dela potekajo tudi zunaj...še je denar
»Problem z dejstvi je v tem, da jih je tako veliko.« Samuel McChord Crothers
Re: London
ob mojem obisku konec aprila 2012 je izgledala takole:
Zadnjič spremenil milchy, dne 17.01.2013, 10:16, skupaj popravljeno 1 krat.