Re: London
Objavljeno: 29.01.2013, 0:16
Kot smo rekli: sestanek seje začel z zamudo ("akademske četrt" čez 12.uro) zaradi štrajka javnega prometa...
Čas za kosilo je bil zato skrajšan na minimum, odpadle so pauze za kavico...
Strah pred tem, da tisti, ki so se vračali ali z letalom ali z vlakom (recimo Bruselj), da bi ga zamudili, je bil prevelik.
Tako smo sestanek končali ob 17. uri.
Na recepciji hotela sem ugotovil, da je ta hotel, če ne rezerviraš sobe veliko prej, predrag zame...Sobo pa sem imel rezervirano šele čez dva dni v tem hotelu, za polovično ceno, kot so mi jo ponujali ta dan...
Tudi hoteli v okolici niso bili nič cenejši. Na hitro sem se odločil, da grem na podeželje...v York...tam je tudi železniški muzej
Kurator John Liffen, ki se v Science Museum v Londonu ukvarja med drugim tudi z zgodovino železnic, je naslednji dan službeno odsoten, tako da je vprašanje. če bo ob moji zasedenosti naslednje dni sploh možno, da se srečava. Ukvarja se z avtentičnostjo slike, ki prikazuje vožnjo z Trevithickovo lokomotivo/vlakcem, ki je vozila v krogu...
Kje?
V bližini Euston Square v Londonu...
Slika je ponaredek. Imam idejo, kako to 100% ugotoviti. Potrebno pa si je ogledati original...
Ta dan sem imel možnost malo pogledati po okolici Euston Squara...
S podzemno sem se odpravil na železniško postajo Euston. Kolegi so se odpravili s taksijem do postaje St. Pancras, od koder vozi Eurostar preko Kanala. Pogledati pa sem šel s postaje Euston peš do St. Pancrasa, ki je čisto blizu, pa kolegov s taksijem še ni bilo. Torej je podzemna kljub stavki še kar dobro delovala...
Na postaji St. Pancras sem si kupil tudi knjigo o Londonskih železniških postajah, malo opogledal okolico Euston Squara, kaj več časa pa ni bilo...
Nekaj fotografij s postaje Euston...
Še pogled od zunaj na postajo...
Sedaj pa je potrebno samo še poiskati pravi* vlak za York...
Ja, ta bo pravi*
Vožnja do Yorka traja malo več kot dve uri. Ura pa je že čez 19. uro...
Pravi* pomeni najcenejši. Izbirati moraš uro prevoza, ja, pa osebno je potrebno pokazati...zaradi popusta
Čas za kosilo je bil zato skrajšan na minimum, odpadle so pauze za kavico...
Strah pred tem, da tisti, ki so se vračali ali z letalom ali z vlakom (recimo Bruselj), da bi ga zamudili, je bil prevelik.
Tako smo sestanek končali ob 17. uri.
Na recepciji hotela sem ugotovil, da je ta hotel, če ne rezerviraš sobe veliko prej, predrag zame...Sobo pa sem imel rezervirano šele čez dva dni v tem hotelu, za polovično ceno, kot so mi jo ponujali ta dan...
Tudi hoteli v okolici niso bili nič cenejši. Na hitro sem se odločil, da grem na podeželje...v York...tam je tudi železniški muzej
Kurator John Liffen, ki se v Science Museum v Londonu ukvarja med drugim tudi z zgodovino železnic, je naslednji dan službeno odsoten, tako da je vprašanje. če bo ob moji zasedenosti naslednje dni sploh možno, da se srečava. Ukvarja se z avtentičnostjo slike, ki prikazuje vožnjo z Trevithickovo lokomotivo/vlakcem, ki je vozila v krogu...
Kje?
V bližini Euston Square v Londonu...
Slika je ponaredek. Imam idejo, kako to 100% ugotoviti. Potrebno pa si je ogledati original...
Ta dan sem imel možnost malo pogledati po okolici Euston Squara...
S podzemno sem se odpravil na železniško postajo Euston. Kolegi so se odpravili s taksijem do postaje St. Pancras, od koder vozi Eurostar preko Kanala. Pogledati pa sem šel s postaje Euston peš do St. Pancrasa, ki je čisto blizu, pa kolegov s taksijem še ni bilo. Torej je podzemna kljub stavki še kar dobro delovala...
Na postaji St. Pancras sem si kupil tudi knjigo o Londonskih železniških postajah, malo opogledal okolico Euston Squara, kaj več časa pa ni bilo...
Nekaj fotografij s postaje Euston...
Še pogled od zunaj na postajo...
Sedaj pa je potrebno samo še poiskati pravi* vlak za York...
Ja, ta bo pravi*
Vožnja do Yorka traja malo več kot dve uri. Ura pa je že čez 19. uro...
Pravi* pomeni najcenejši. Izbirati moraš uro prevoza, ja, pa osebno je potrebno pokazati...zaradi popusta