Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Pozdravljeni
Po enem letu je spet nastopil čas za obisk oziroma za potovanje po francoskih tirih. Letos smo se druščina odločili, da z razlogom zamaknemo potovanje na mesec maj. Odločili smo se, da izlet združimo z potovanjem z specialnim oziroma klubskim vlakom članov APCC6570. Torej lokomotivo, katera je v "rokah" naših prijateljev kluba smo hoteli videti v akciji.
Datum odhoda je bil petek 17. maj zgodaj zjutraj iz tržaške železniške postaje. Itinerar potovanja je bil jasno izdelan. Cilj prvega dne je bila Švica bolj natančno proga preko Gotharda z raznimi foto postanki. Raje začnimo kar z slikami.
Ker smo pot do Milana že lani pokazali in dokumentirali z slikami, bom kar začel takoj v Švici. V Milanu smo presedlali na IC v smeri Zuricha. Z njim smo se vozili preko mejne postaje Chiasso in Lugana do mesta Belinzona.
Na teh prvih dveh slikah smo iz vlaka uspeli ujeti par motivov mesta Lugano ob istoimenskem jezeru.
V Belinzoni smo prestopili na regiota in sledila je vožnja po čudoviti dolini, vendar letos nismo imeli sreče z vremenom saj nas je od vsega začetka spremljalo slabo vreme. Lahko rečem, da je bil tisti dan dež naš zvesti spremljevalec. Tudi v Švici je bilo kot povsod preko zime in pomladi veliko padavin in zato smo lahko občudovali kako iz okoliških hribov dobesedno dere voda.
slapov je bilo res ogromno
voda in slapovi nas niso več zanimali v momentu, ko smo zagledali ta prizor železniška mojstrovina spiralni tuneli, padci in vzponi skratka južna rampa Gotharda, ki nas je popeljala do Airola in nato preko 15 km dlogega na drugo stran..
..v Goschenen; v tunelu smo tudi prestopili mejo med kantonoma Ticino in Uri. Postaja leži na nadmorski višini 1106 metrov,nahaja se takoj ob izhodu iz tunela, proga proti Erstfeldu pa se iz postaje strmo spusti proti dolini.
takoj, ko smo izstopili iz vlaka je bila železniška scena zelo pestra. Doprega čaka povratek v dolino...
..medtem pa že drugi vlak uvaža iz smeri Erstfelda
kateri ima tudi doprego, ki mu je pomagala na zahtevnem vzponu
takoj za njim pa švicarski ta hitri prevaža postajo proti tunelu
Po enem letu je spet nastopil čas za obisk oziroma za potovanje po francoskih tirih. Letos smo se druščina odločili, da z razlogom zamaknemo potovanje na mesec maj. Odločili smo se, da izlet združimo z potovanjem z specialnim oziroma klubskim vlakom članov APCC6570. Torej lokomotivo, katera je v "rokah" naših prijateljev kluba smo hoteli videti v akciji.
Datum odhoda je bil petek 17. maj zgodaj zjutraj iz tržaške železniške postaje. Itinerar potovanja je bil jasno izdelan. Cilj prvega dne je bila Švica bolj natančno proga preko Gotharda z raznimi foto postanki. Raje začnimo kar z slikami.
Ker smo pot do Milana že lani pokazali in dokumentirali z slikami, bom kar začel takoj v Švici. V Milanu smo presedlali na IC v smeri Zuricha. Z njim smo se vozili preko mejne postaje Chiasso in Lugana do mesta Belinzona.
Na teh prvih dveh slikah smo iz vlaka uspeli ujeti par motivov mesta Lugano ob istoimenskem jezeru.
V Belinzoni smo prestopili na regiota in sledila je vožnja po čudoviti dolini, vendar letos nismo imeli sreče z vremenom saj nas je od vsega začetka spremljalo slabo vreme. Lahko rečem, da je bil tisti dan dež naš zvesti spremljevalec. Tudi v Švici je bilo kot povsod preko zime in pomladi veliko padavin in zato smo lahko občudovali kako iz okoliških hribov dobesedno dere voda.
slapov je bilo res ogromno
voda in slapovi nas niso več zanimali v momentu, ko smo zagledali ta prizor železniška mojstrovina spiralni tuneli, padci in vzponi skratka južna rampa Gotharda, ki nas je popeljala do Airola in nato preko 15 km dlogega na drugo stran..
..v Goschenen; v tunelu smo tudi prestopili mejo med kantonoma Ticino in Uri. Postaja leži na nadmorski višini 1106 metrov,nahaja se takoj ob izhodu iz tunela, proga proti Erstfeldu pa se iz postaje strmo spusti proti dolini.
takoj, ko smo izstopili iz vlaka je bila železniška scena zelo pestra. Doprega čaka povratek v dolino...
..medtem pa že drugi vlak uvaža iz smeri Erstfelda
kateri ima tudi doprego, ki mu je pomagala na zahtevnem vzponu
takoj za njim pa švicarski ta hitri prevaža postajo proti tunelu
Zadnjič spremenil CC 6500, dne 03.07.2013, 15:35, skupaj popravljeno 1 krat.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Pred postajo Goschenen pripelje ozkotirna železnica MattehormGotthardbanh. Proga je na postajo speljana v močnem padcu nad tunelom glavne proge. V Goschenen prispe iz kraja Andermatt. Most in tunel so vidni na sliki.
vreme nam je še vedno nagajalo ampak smo se vseeno vkrcali na avtobus in se spustili v dolino na severno rampo Gotarda. Prišli smo v kraj Wassen; idiličen kraj za slikanje. Severna rampa je tudi speljana po spiralnih tunelih in močnih padcih oz. vzponih.
vsi smo hitro zavzeli svoje pozicije in merili vsako minuto saj so vlaki vozili non stop. Proga je glavna prometna žila iz italijanskih pristanišč in industrijskih mest proti severu.
med vlaki smo malo poslikali lepe švicarske pašnike
konkurenca je prisotna tudi na Gotardu v tem primeru DB
vendar tudi domači operater kar dobro vozi.
iskali smo jo lila barve pa je ni bilo
ko sem slikal nagibno kazalo pred vhodom v tunel..
.. je že priletel naslednji
ko je začelo fanj deževati, smo se odpravili peš proti avtobusni postaji, z namenom da se vrnemo v Goschenen in naprej na vlak. Vendar je proga speljana pod nami nad nami in ne moreš , da ti vlak uide
Zadnjič spremenil CC 6500, dne 03.07.2013, 15:38, skupaj popravljeno 1 krat.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Super fotopis do sedaj, komaj čakam nadaljevanje
Pa še opozorilo: linki ne delujejo, nekako se je en "url" stisnil na konec vsake povezave
Pa še opozorilo: linki ne delujejo, nekako se je en "url" stisnil na konec vsake povezave
LP, Metod
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
@mkx hvala za opozorilo
povezave so urejene nadaljevanje sledi kmalu
povezave so urejene nadaljevanje sledi kmalu
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
To, Kristjan. Bravo!!
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Odlično!
Lp, Sikos
Lp, Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
- andrazspan
- Strojevodja I
- Prispevkov: 621
- Pridružen: 07.05.2012, 17:09
- Kraj: Rimske Toplice
- Kontakt:
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
odličen fotopis
Lep pozdrav, Andaž.
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
https://www.youtube.com/user/andrazspan1
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Hvala vsem
Po rahlem premoru sledi nadaljevanje našega potovanja. Pa pojdimo.
Iz Goschenena smo se z vlakom spustili do nižje postaje Erstfeld. To je kar velika in pomembna postaja predvsem za promet tovornih vlakov. Postaja ima kar veliko kurilnico, v kateri so parkirane lokomotive raznih operaterjev, ki opravljajo promet po tej progi. Težki vlaki imajo tu postanek, dodajajo se jim doprege ter sestavljajo tandemi.
spust iz hribov v dolino; tovorni, ki prihaja iz Gotharda.
iz druge smeri pa vlak v prevozu, ki ima že sestavljen tandem
DB- jev vlak ima postanek dodana mu je bila doprega
tudi potniškega prometa ne manjka IC v prevozu z loksico Re 460
med iskanjem kakšne lepe foto lokacije pa neprestano šiba
zasidrali smo se na en pašnik kjer je bil pogled kar dober. V roki sendvič in fotoaparat saj niti pojesti v miru nismo mogli
SBB regio proti Erstfeldu
tovorni vlak, kateremu je bila v Erstfeldu dodana doprega
ko je bilo foto sessiona konec,smo se proti postaji vračali po vseh možnih poteh
Po rahlem premoru sledi nadaljevanje našega potovanja. Pa pojdimo.
Iz Goschenena smo se z vlakom spustili do nižje postaje Erstfeld. To je kar velika in pomembna postaja predvsem za promet tovornih vlakov. Postaja ima kar veliko kurilnico, v kateri so parkirane lokomotive raznih operaterjev, ki opravljajo promet po tej progi. Težki vlaki imajo tu postanek, dodajajo se jim doprege ter sestavljajo tandemi.
spust iz hribov v dolino; tovorni, ki prihaja iz Gotharda.
iz druge smeri pa vlak v prevozu, ki ima že sestavljen tandem
DB- jev vlak ima postanek dodana mu je bila doprega
tudi potniškega prometa ne manjka IC v prevozu z loksico Re 460
med iskanjem kakšne lepe foto lokacije pa neprestano šiba
zasidrali smo se na en pašnik kjer je bil pogled kar dober. V roki sendvič in fotoaparat saj niti pojesti v miru nismo mogli
SBB regio proti Erstfeldu
tovorni vlak, kateremu je bila v Erstfeldu dodana doprega
ko je bilo foto sessiona konec,smo se proti postaji vračali po vseh možnih poteh
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
ko smo se vrnili na postajo, se je še ena lokomotiva pripravljala na doprežno službo.
med tem pa je že pripeljal naš vlak, s katerim smo potovali preko Luzerna bo Basla
malo daljši postanek v Luzernu in malo "svežega" zraka . Tukaj je vlak menjal smer vožnje
evo makine, ki nas bodo popeljale do Basla.
elektro premik v Baslu
Francija ni več daleč, se že čuti vonj po SNCF..
..in res evo že prihaja francoski regionalc. Na tega smo se usedli in z njim šli do na francosko stran do mesta Mulhouse
dan se je bližal koncu; še zadnji motiv iz švicarskih tirov preden smo vstopili v Francijo. Čakala nas je pot z nočnim vlakom iz severa oz. iz Mulhousa do Marseilla.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Drugi dan našega potovanja ni imel dobrega začetka. Ko smo v Marseillu izstolpili iz vlaka, je dobesedno ulivalo. Sledila je jutranja kava in iskanje perona na katerem se je nahajal naš lokalc za Avignon, kjer bo začetna postaja specialnega vlaka za Latour de Carol. Po slabi urci vožnje smo prispeli v Avignon, kjer so nas pričakali prijatelji iz kluba. Predsednik kluba nam je obrazložil potek potovanja ter nas popeljal v vagon, kjer smo se namestili v svoj kupe. Povedal nam predvideno uro prihoda glavne akterke CC 6570 iz kurilnice na postajo ter po katerem tiru postaje naj bi prevozila postajo.
Fotoaparate v roke in hitro na peron kjer naj bi švignila mimo loksica CC 6570.
med čakanjem pa že en tovorni, ki prihaja iz smeri Miramas in je namenjen proti že lani opisani tovorni progi Rive droite du Rhone.
Autozug iz Nemčije za Narbonne, mesto na mediteranski obali Francije; tam skozi bomo potovali tudi mi. Spredaj pa "Sybic" lokomotiva serije BB 26000
Tudi Francozi niso več kar so bili. Prihod eno uro zamujene lokomotive iz kurilnice in čisto po drugem tiru. Še dobro da odlično poznamo silhueto Brižite, tako da smo hitro menjali peron
in gre pod streho postaje Avignon na drugo stran postaje za postavitev na čelo vlaka.
še malo pa bo na vlak; vse dogajanje je zvesto spremljal dež . Sledile so rutinske zadeve pred odhodom. Vlak je ob 10.19 zjutraj redno zapustil avinjonsko postajo Centre v smeri zahoda
v smeri Toulousa smo bili na sklepnem vagonu. Med potjo malo zahodneje se je vreme totalno spremenilo in posijalo je celo sonce. Prevozili smo postajo Sete, ki ima eno posebnost...
..dvižni železniški most čez kanal, ki povezuje sredozemsko morje in zalivček z pristaniščem, za vlakoljubce ima most še eno posebnost
preko mostu morajo vlaki voziti z spuščenim odjemnikom saj most ni elektrificiran
srečanje malo pred mostom
in že prevažamo skozi naslednjo postajo Narbonne, katera je tudi cepna postaja za smer Španija in Toulouse
Fotoaparate v roke in hitro na peron kjer naj bi švignila mimo loksica CC 6570.
med čakanjem pa že en tovorni, ki prihaja iz smeri Miramas in je namenjen proti že lani opisani tovorni progi Rive droite du Rhone.
Autozug iz Nemčije za Narbonne, mesto na mediteranski obali Francije; tam skozi bomo potovali tudi mi. Spredaj pa "Sybic" lokomotiva serije BB 26000
Tudi Francozi niso več kar so bili. Prihod eno uro zamujene lokomotive iz kurilnice in čisto po drugem tiru. Še dobro da odlično poznamo silhueto Brižite, tako da smo hitro menjali peron
in gre pod streho postaje Avignon na drugo stran postaje za postavitev na čelo vlaka.
še malo pa bo na vlak; vse dogajanje je zvesto spremljal dež . Sledile so rutinske zadeve pred odhodom. Vlak je ob 10.19 zjutraj redno zapustil avinjonsko postajo Centre v smeri zahoda
v smeri Toulousa smo bili na sklepnem vagonu. Med potjo malo zahodneje se je vreme totalno spremenilo in posijalo je celo sonce. Prevozili smo postajo Sete, ki ima eno posebnost...
..dvižni železniški most čez kanal, ki povezuje sredozemsko morje in zalivček z pristaniščem, za vlakoljubce ima most še eno posebnost
preko mostu morajo vlaki voziti z spuščenim odjemnikom saj most ni elektrificiran
srečanje malo pred mostom
in že prevažamo skozi naslednjo postajo Narbonne, katera je tudi cepna postaja za smer Španija in Toulouse
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Lepe slike!
Vidim da si se peljal sem ter tja, z drugimi vlaki, pa me zanima, kakšne cene vozovnic imajo tamkaj?
Vidim da si se peljal sem ter tja, z drugimi vlaki, pa me zanima, kakšne cene vozovnic imajo tamkaj?
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
nisem preveč na tekočem glede cen, ker smo bili vsi udeleženci potovanja železničarji smo imeli Fip izkaznico in kupone. Lahko pa ti povem, da je bilo skoraj za vse IC in nočni vlak potrebno doplačati rezervacijo. Za regiote pa z Fip kuponi ni ovir.sikos napisal/-a:
kakšne cene vozovnic imajo tamkaj?
Nadaljujmo z fotopisom
naš vlak je prevozil cepišče na postaji Narbonne za smer Toulouse, na sliki je trikotnik postaje
prevozili smo nekaj sto kilometrov od Avignona in vreme se je tudi spremenilo; vožnja po čudoviti pokrajini Languedoc-Roussillon, kjer prevladujejo trte in vetrnice
Prvi daljši postanek je bil na postaji Carcassone; postanki specialca so bili določeni z strani SNCF oziroma RFF v dokumentaciji specialnega vlaka, saj je bilo potrebno dati prednost regionalnim in hitrim vlakom v rednem prometu. Zanimivo je pa to, da so za določene postanke kot je ta in še par drugih, kjer so zanimive foto lokacije prosili člani kluba. Na osnovi rednega prometa in želj kluba so nato sestavili vozni red vlaka.
prihod na postajo Toulouse Matabiau; tukaj mora loksica na drugo stran vlaka, saj menjamo smer vožnje
lokomotiva odpeta premik dovoljen
Toulouse je eno iz med večjih mest v Franciji. Železniško je eno pomembnejših mest v Franciji, če pomislimo da je na tej postaji končal in začel vožnjo slavni vlak Le Capitole. Iz postaje gredo proge v smeri Narbonne, Bordeaux/Limoges ter Hendaye/Lourdes.
čez premikalce na drugo stran
do odhoda je manjkalo še nekaj časa in ujeli smo nekaj motivov na postaji; ena zadnji lokomotiv serije BB 9300 v rednem prometu
prihod posivele lokomotive BB 7396 z regionalcem iz smeri Hendaye
kurilnica je čisto zraven postaje in je kot se za francoske železnice spodobi polna "razbitih nosov"
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
barvne različice lokomotiv iste serije
motornik, kateremu se bliža konec kariere
pred odhodom je na sosednji peron prispek strojni vlak
ob 15.55 smo redno odšli iz Toulousa, sledila je vožnja po glavni progi v smeri Hendaye do manjše periferijske postaje Portet Saint Simon, kjer smo se odcepili na enotirno progo v Smeri Latour de Carol. Prvi postanek na postaji Saverdun križanje regionalca.
Foto postanek na postaji Foix izredno lepa majhna postaja od tu naprej se proga začne vzpenjati, vendar nas največji vzpon še čaka od postaje Ax les thermes se proga vzpenja na 40 promilnem vzponu. Zanimivo je bilo slišati lokomotivo v tovorni prestavi kot, da smo doma.
Po zahtevnem vzponu je sledil še en postanek na postaji L` Hospitalet pres l Andorre, kjer je že dišalo po snegu. Iz postaje gre proga v dolg tunel, ki je še vedno v vzponu do naslednje postaje
najvišja točka proge dosežena 1562 metrov nadmorske višine postaja Portes Puymorens.
še ena z snegom v ozadju
sedaj sledi samo še spust proti končni postaji do Latour de Carol
zanimiv vozni vod "Midi", ki je še vedno v uporabi kljub starosti
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Kristjan, če sem te pravilno razumel, se do klanca uporablja potniška prestava, nato pa se prestavi v tovorno. Na vrhu klanca pa pnovno nazaj v potniško?CC 6500 napisal/-a:Zanimivo je bilo slišati lokomotivo v tovorni prestavi kot, da smo doma.
Lep dan
Tomaž
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Na skoraj vseh fotografijah so imele Kraljičine sestrične dvignjena oba OT. Ali je res običajno (in zakaj je tako)?
LP, Metod