Do Pirenejev z kraljico CC 6570
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1639
- Pridružen: 09.11.2005, 22:40
- Kraj: Maribor
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Pozdrav
Si bom drznil malo ugibati oz. nakladati . Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....
Sem nekje videl videoposnetek speljave vlaka pod 1,5KV. Lokomotiva je ob speljavi imela dvignjena oba odjemnika, nakar je enega spustila...
... tole sem mislil:
LP
Jože
Si bom drznil malo ugibati oz. nakladati . Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....
Sem nekje videl videoposnetek speljave vlaka pod 1,5KV. Lokomotiva je ob speljavi imela dvignjena oba odjemnika, nakar je enega spustila...
... tole sem mislil:
LP
Jože
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Reduktorje na lokomotivi serije CC 6500 ali pa naši 363 se prestavlja glede na potrebe vleke. V tovorni prestavi ima lokomotiva večjo obremenitev in manjšo hitrost CC 6500= Vmax 100km/h, 363= Vmax 75 km/h. V potniški prestavi pa obratno CC 6500= Vmax 200 km/h 363= Vmax 125km/h. Način izbire ustrezne prestave reduktorja je odvisen od profila proge. Primer iz naših tirov je koprska proga. 363 lahko v tovorni prestavi vleče iz Kopra 725 ton težak vlak na 27 promilih vzpona, v potniški pa le 385 ton težek vlak.Tomy napisal/-a: Kristjan, če sem te pravilno razumel, se do klanca uporablja potniška prestava, nato pa se prestavi v tovorno. Na vrhu klanca pa pnovno nazaj v potniško?
Speljava z obema odjemnikoma je v Franciji na progah, ki so elektrificirane z enosmerno napetostjo 1,5KV obvezna. Razlog za to je dobro opisal Jožemkx napisal/-a:Na skoraj vseh fotografijah so imele Kraljičine sestrične dvignjena oba OT. Ali je res običajno (in zakaj je tako)?
Všeč mi jeBarbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....
dokaz, da smo imeli 18.maja sneg na dosegu roke
prihod na končno postajo Latour de Carol-Enveitg. Kraj leži na nadmorski višini 1.231 metrov. Na tej postaji je možno videti tri različne tirne širine normalnotirno 1.435 mm, špansko širino 1.668 mm ter ozkotirno širine 1000 mm. Še zanimivost pri napetosti na postaji so namreč prisotne tudi tri vrste električne napetosti 1,5 KV enosmerne SNCF, 3KV španskih RENFE ter 750 V enosmerne napetosti , s katero je napajan preko tretje tirnice "Train Jeune".
nočni vlak za Pariz, ki vsakodnevno povezuje Latour preko Toulousa z pariško postajo Austerlitz. Pred njim je na sliki tir španske širokotirne širine 1.668 mm.
lokomotiva je prišla na drugo stran in bo začela z premikom pulmanov.
premik je končan. Celotno potovanje je bilo dobro podprto z fotografi. Seveda za francoske ljubitelje je bilo še bolj zanimivo to, da se je lokomotiva serije CC 6500 prvič v svoji zgodovini vozila po tej progi. Ko je bila serija še v redni uporabi, ni nikoli videla Latoura de Carola.
železniški plug za zimske razmere. Ta lokomotiva serije BB 8500 z plugom je stalno parkirana v Latouru, druga lokomotiva iste serije pa je parkirana v Toulousu in vprimeru močnega sneženja plužita vsak z svoje strani.
zvečer, po nastanitvi v hotel smo prišli z člani kluba na postajo. Člani so namreč svojo lepotico neprestano čuvali (tudi ponoči) pred grafitarji. Mi smo pa izkoristili za par nočnih slikic.
regionalnega prometa je tej postaji kar nekaj ter vsakodnevna povezava z Parizom. AGC v ozadju počaka do zjutraj za prvega regionalca proti Toulouse.
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
enako je tudi na Nizozemskem (žal slik na forumu ni več), da lokomotive s postaje speljujejo z dvignjenima obema odjemnikomaBarbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Si bom drznil malo ugibati oz. nakladati . Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....
Sem nekje videl videoposnetek speljave vlaka pod 1,5KV. Lokomotiva je ob speljavi imela dvignjena oba odjemnika, nakar je enega spustila...
... tole sem mislil:
LP
Jože
M.
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
V nedeljo zjutraj smo se po prespani noči zbudili v sončnem jutru. Vrhovi v okolici so bili lepo obsijani z soncem. Za vse udeležence specialca, je bil ta dan prost. Nekateri so prebili dan kar v Latouru, drugi so se spustili v Španijo. Par članov kluba je šlo z španskim motornikom do prve španske postaje Puigcerda. Zanimivost za katero nismo niti mi vedeli, je v tirih namreč do postaje Puigcerde potekata iz Latour de Carola dva tira normalnotirni in tir španske širine. Povedali so nam, da je bilo na postaji Puigcerda par tirov normalnotirne širine za natovarjanje in raztovarjanju vagonov. Ker tovorni promet ni nikoli zaživel v obliki kot je bilo zamišljeno, so tire na postaji odstranili ampak oba vzporedna tira do postaje ševedno obstajajo.
Mi in še par izletnikov smo planirali izlet z rumenim vlakcem do mesta oziroma končne postaje le tega Villefranche de Conflent. Naša skupinica je ciljala še dlje; v Villefranche smo prestopili na redni vlak SNCF-a in se odpeljali do mesta Perpignan na sredozemski obali.
Klubovci so postavili njihov ponos v pozo pred zasneženimi vrhovi
Mali rumeni je že čakal na odhod. Vsakemu, ki se odpravlja v te kraje svetujem vožnjo z njim saj so proga, tehnika, pokrajina in objekti ob progi vredni ogleda
Sam sem mislil, daje proga in prevoznik privatnega značaja ampak sem se motil. Promet po njej opravlja državni operater SNCF. Lep primer združitve družbenega z koristnim, prvotni namen vlakca je opravljanje javnega prevoza, istočasno je dobro tržen tudi kot turistična ponudba kraja.
spetje dveh vagonov v vlaku
malo po odhodu se je vreme spet poslabšalo, vendar smo nekaj le ujeli eden od mnogih viaduktov na progi
vzponček
postanek; na vsaki postaji je bilo veliko ljudi, kateri so čakali na vlak
na eni izmed postaj smo križali nasprotni vlak. Postanek na tej postaji je bil malo daljši, tako da smo izkoristili za par škljocev
spet se spuščamo
tunel
Mi in še par izletnikov smo planirali izlet z rumenim vlakcem do mesta oziroma končne postaje le tega Villefranche de Conflent. Naša skupinica je ciljala še dlje; v Villefranche smo prestopili na redni vlak SNCF-a in se odpeljali do mesta Perpignan na sredozemski obali.
Klubovci so postavili njihov ponos v pozo pred zasneženimi vrhovi
Mali rumeni je že čakal na odhod. Vsakemu, ki se odpravlja v te kraje svetujem vožnjo z njim saj so proga, tehnika, pokrajina in objekti ob progi vredni ogleda
Sam sem mislil, daje proga in prevoznik privatnega značaja ampak sem se motil. Promet po njej opravlja državni operater SNCF. Lep primer združitve družbenega z koristnim, prvotni namen vlakca je opravljanje javnega prevoza, istočasno je dobro tržen tudi kot turistična ponudba kraja.
spetje dveh vagonov v vlaku
malo po odhodu se je vreme spet poslabšalo, vendar smo nekaj le ujeli eden od mnogih viaduktov na progi
vzponček
postanek; na vsaki postaji je bilo veliko ljudi, kateri so čakali na vlak
na eni izmed postaj smo križali nasprotni vlak. Postanek na tej postaji je bil malo daljši, tako da smo izkoristili za par škljocev
spet se spuščamo
tunel
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Proga, cesta in dolina
naslednja postaja
nadmorska višina
kako smo držali foto položaje
po tistem klancu smo se spustili v postajo
žal slaba slika ogromnega visečega mostu"Pont Gisclar" nad kanjonom.
še en kamnit viadukt
bližamo se končni postaji prve hiše v Villefranche
pred uvozom v postajo
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
http://shrani.si/f/13/lv/d6J5vNM/border-701.jpg
A tisti dve ketni sta pa za vsak slučaj, če spenjača spusti?
A tisti dve ketni sta pa za vsak slučaj, če spenjača spusti?
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
če ti povem po resnici ne vem, ampak glede na padce in vzpone ter radiuse krivin bo verjetno kaj takšnegaŽAT32 napisal/-a: A tisti dve ketni sta pa za vsak slučaj, če spenjača spusti?
Po prihodu na končno postajo rumenega vlaka Villefranche smo imeli malo časa, za kafe v postajnem bifeju. Sledila je slaba urca vožnje do Perpignana, kjer nas je ponovno čakalo grdo vreme. Ker je bila nedelja je bil promet na postaji dnevu primeren.
dvojezični napis; v francoščini zgoraj katalonsko spodaj
ko smo v daljavi zaslišali zvok...
..edinega tovornega vlaka tistega dne; frigo vlak iz severa, ki končuje vožnjo na tovorni postaji Perpignan
TGV v novi barvi "Carmillon"; meni osebno kar solidna ampak ne prekaša original oranžne te garniture
na vsakem koraku so tudi AGC-ji
premik na kurilniške tire oziroma na skupino tirov, ki so namenjeni parkiranju TGV-jev
prihod regionalca iz postaje Cerbere za Avignon na stari del postaje; pulmani so v barvah regije Languedoc-Roussillon.
odhod proti Provansi
malo za njim pa odhod TGV-ja za Lyon
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Iz Perpignana smo se po isti poti vrnili nazaj v Latour, kjer smo po napornem dnevu odšli na zasluženo nato pa na počitek, saj smo morali naslednji dan zgodaj vstati, ker je bilo pohajanja po Pirenejih konec in sledila je obratna pot specialnega vlaka.
po zajtrku smo se peš odpravili proti postaji; na našo srečo je prometnik ustavil nočni vlak iz Pariza na uvoznem signalu, ker je "naša" lokomotiva še vedno premikala po postaji
naš vlak je bil pripravljen in čakal na svoje potnike
nočni pa je uvozil na postajo
delček lokomotive, ki še vedno vztraja pri "beton" barvi
ob 08.38 smo redno zapustili postajo Latour de Carol in sledil je prvi postanek na postaji Porte Puymorens pred odhodom v 5.414 metrov dolg tunel
portal tunela, kjer se proga še vzpenja nekje na polovici je najvišja točka 1.580 metrov nato pa začne padec proti postaji L'Hospitalet-près-l'Andorre
po enotirni progi smo imeli par postankov zaradi križanj z rednimi vlaki in po dobrih treh urah vožnje smo rahlo zamujeni prišli do Toulousa, kjer je lokomotiva spet morala na drugo stran vlaka, ker smo menjali smer vožnje
po končanem premiku so opravili nujno potrebno pred odhodom vlaka ter gas v smeri Provanse
po zajtrku smo se peš odpravili proti postaji; na našo srečo je prometnik ustavil nočni vlak iz Pariza na uvoznem signalu, ker je "naša" lokomotiva še vedno premikala po postaji
naš vlak je bil pripravljen in čakal na svoje potnike
nočni pa je uvozil na postajo
delček lokomotive, ki še vedno vztraja pri "beton" barvi
ob 08.38 smo redno zapustili postajo Latour de Carol in sledil je prvi postanek na postaji Porte Puymorens pred odhodom v 5.414 metrov dolg tunel
portal tunela, kjer se proga še vzpenja nekje na polovici je najvišja točka 1.580 metrov nato pa začne padec proti postaji L'Hospitalet-près-l'Andorre
po enotirni progi smo imeli par postankov zaradi križanj z rednimi vlaki in po dobrih treh urah vožnje smo rahlo zamujeni prišli do Toulousa, kjer je lokomotiva spet morala na drugo stran vlaka, ker smo menjali smer vožnje
po končanem premiku so opravili nujno potrebno pred odhodom vlaka ter gas v smeri Provanse
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
na vožnji med Toulousem in Narbonne; pokrajina je res fenomenalna
na postaji Narbonne smo imeli "prisilni postanek" saj smo morali dati prednost modro srebrni puščici
takoj na odjavo smo zapustili postajo na kretnicah pa naslednji TGV uvaža v postajo
tovorni vlak z lokomotivo Prima v diesel verziji
pot je bila dolga in pojavila se je tudi lakota zato smo morali hitro narezat en šalam ali dva
bližamo se končni postaji vlaka; malo pred Avignonom poteka proga pod tema dvema mogotcema; viadukta hitre proge nad reko Rono. Malo naprej smo prevozili cepišče klasične proge proti postaji Avignon Centre, kjer je naš vlak zaključil vožnjo. Poslovili smo se od prijateljev in prešaltali na regionalca v smrei Miramasa
v Miramasu smo komaj izstopili iz vlaka pa je že izvažal privatnik ECR z boksitom
prihaja naš vlak iz Marseilla za Marseille . Odločili smo se, da gremo v Marseille po čudoviti progi ob obali Cote Blue, kjer smo tudi prespali in naslednji dan nadaljevali proti domu
Brižita je mašina, ki ji ni para
Lp Kristjan
Lp Kristjan
- Heisenberg
- Strojevodja I
- Prispevkov: 201
- Pridružen: 14.07.2014, 3:22
- Kraj: Koper
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Kristjan fotografije so izjemne. ..se je blo treba kar potrudit izpeljat tale cel projekt...CC 6500 napisal/-a:
srečanje malo pred mostom
Izpostavil pa sem meni osebno eno izmed najlepših...
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job.
Dejan
Dejan
Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570
Uff stara reportaža, katero mi je uspelo spregledati :O Hude fotografije in prispevek, škoda, da jih v zadnjem času ni kaj več