Do Pirenejev z kraljico CC 6570

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Barbarpapa1
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1633
Pridružen: 09.11.2005, 22:40
Kraj: Maribor

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a Barbarpapa1 » 09.07.2013, 16:58

Pozdrav

Si bom drznil malo ugibati oz. nakladati :mrgreen: . Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....

Sem nekje videl videoposnetek speljave vlaka pod 1,5KV. Lokomotiva je ob speljavi imela dvignjena oba odjemnika, nakar je enega spustila...

... tole sem mislil:

Povezava na video


LP

Jože

Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 11.07.2013, 14:50

Tomy napisal/-a:Kristjan, če sem te pravilno razumel, se do klanca uporablja potniška prestava, nato pa se prestavi v tovorno. Na vrhu klanca pa pnovno nazaj v potniško?


Reduktorje na lokomotivi serije CC 6500 ali pa naši 363 se prestavlja glede na potrebe vleke. V tovorni prestavi ima lokomotiva večjo obremenitev in manjšo hitrost CC 6500= Vmax 100km/h, 363= Vmax 75 km/h. V potniški prestavi pa obratno CC 6500= Vmax 200 km/h 363= Vmax 125km/h. Način izbire ustrezne prestave reduktorja je odvisen od profila proge. Primer iz naših tirov je koprska proga. 363 lahko v tovorni prestavi vleče iz Kopra 725 ton težak vlak na 27 promilih vzpona, v potniški pa le 385 ton težek vlak.

mkx napisal/-a:Na skoraj vseh fotografijah so imele Kraljičine sestrične dvignjena oba OT. Ali je res običajno (in zakaj je tako)?


Speljava z obema odjemnikoma je v Franciji na progah, ki so elektrificirane z enosmerno napetostjo 1,5KV obvezna. Razlog za to je dobro opisal Jože

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....

Všeč mi je =D>


Slika
dokaz, da smo imeli 18.maja sneg na dosegu roke

Slika
prihod na končno postajo Latour de Carol-Enveitg. Kraj leži na nadmorski višini 1.231 metrov. Na tej postaji je možno videti tri različne tirne širine normalnotirno 1.435 mm, špansko širino 1.668 mm ter ozkotirno širine 1000 mm. Še zanimivost pri napetosti na postaji so namreč prisotne tudi tri vrste električne napetosti 1,5 KV enosmerne SNCF, 3KV španskih RENFE ter 750 V enosmerne napetosti , s katero je napajan preko tretje tirnice "Train Jeune".

Slika
nočni vlak za Pariz, ki vsakodnevno povezuje Latour preko Toulousa z pariško postajo Austerlitz. Pred njim je na sliki tir španske širokotirne širine 1.668 mm.

Slika
lokomotiva je prišla na drugo stran in bo začela z premikom pulmanov.

Slika
premik je končan. Celotno potovanje je bilo dobro podprto z fotografi. Seveda za francoske ljubitelje je bilo še bolj zanimivo to, da se je lokomotiva serije CC 6500 prvič v svoji zgodovini vozila po tej progi. Ko je bila serija še v redni uporabi, ni nikoli videla Latoura de Carola.

Slika
železniški plug za zimske razmere. Ta lokomotiva serije BB 8500 z plugom je stalno parkirana v Latouru, druga lokomotiva iste serije pa je parkirana v Toulousu in vprimeru močnega sneženja plužita vsak z svoje strani.

Slika
zvečer, po nastanitvi v hotel smo prišli z člani kluba na postajo. Člani so namreč svojo lepotico neprestano čuvali (tudi ponoči) pred grafitarji. Mi smo pa izkoristili za par nočnih slikic.

Slika
regionalnega prometa je tej postaji kar nekaj ter vsakodnevna povezava z Parizom. AGC v ozadju počaka do zjutraj za prvega regionalca proti Toulouse.

:arrow:
Brižita je mašina, ki ji ni para

Lp Kristjan
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a milchy » 11.07.2013, 21:15

Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav

Si bom drznil malo ugibati oz. nakladati :mrgreen: . Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....

Sem nekje videl videoposnetek speljave vlaka pod 1,5KV. Lokomotiva je ob speljavi imela dvignjena oba odjemnika, nakar je enega spustila...

... tole sem mislil:




LP

Jože


enako je tudi na Nizozemskem (žal slik na forumu ni več), da lokomotive s postaje speljujejo z dvignjenima obema odjemnikoma

M.
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 12.07.2013, 16:22

V nedeljo zjutraj smo se po prespani noči zbudili v sončnem jutru. Vrhovi v okolici so bili lepo obsijani z soncem. Za vse udeležence specialca, je bil ta dan prost. Nekateri so prebili dan kar v Latouru, drugi so se spustili v Španijo. Par članov kluba je šlo z španskim motornikom do prve španske postaje Puigcerda. Zanimivost za katero nismo niti mi vedeli, je v tirih namreč do postaje Puigcerde potekata iz Latour de Carola dva tira normalnotirni in tir španske širine. Povedali so nam, da je bilo na postaji Puigcerda par tirov normalnotirne širine za natovarjanje in raztovarjanju vagonov. Ker tovorni promet ni nikoli zaživel v obliki kot je bilo zamišljeno, so tire na postaji odstranili ampak oba vzporedna tira do postaje ševedno obstajajo.
Mi in še par izletnikov smo planirali izlet z rumenim vlakcem do mesta oziroma končne postaje le tega Villefranche de Conflent. Naša skupinica je ciljala še dlje; v Villefranche smo prestopili na redni vlak SNCF-a in se odpeljali do mesta Perpignan na sredozemski obali.

Slika
Klubovci so postavili njihov ponos v pozo pred zasneženimi vrhovi

Slika
Mali rumeni je že čakal na odhod. Vsakemu, ki se odpravlja v te kraje svetujem vožnjo z njim saj so proga, tehnika, pokrajina in objekti ob progi vredni ogleda

Slika
Sam sem mislil, daje proga in prevoznik privatnega značaja ampak sem se motil. Promet po njej opravlja državni operater SNCF. Lep primer združitve družbenega z koristnim, prvotni namen vlakca je opravljanje javnega prevoza, istočasno je dobro tržen tudi kot turistična ponudba kraja.

Slika
spetje dveh vagonov v vlaku

Slika
malo po odhodu se je vreme spet poslabšalo, vendar smo nekaj le ujeli eden od mnogih viaduktov na progi

Slika
vzponček

Slika
postanek; na vsaki postaji je bilo veliko ljudi, kateri so čakali na vlak

Slika
na eni izmed postaj smo križali nasprotni vlak. Postanek na tej postaji je bil malo daljši, tako da smo izkoristili za par škljocev

Slika
spet se spuščamo

Slika
tunel
Brižita je mašina, ki ji ni para



Lp Kristjan
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 12.07.2013, 16:50

Slika
Proga, cesta in dolina

Slika
naslednja postaja

Slika
nadmorska višina

Slika
kako smo držali foto položaje

Slika
po tistem klancu smo se spustili v postajo

Slika
žal slaba slika ogromnega visečega mostu"Pont Gisclar" nad kanjonom.

Slika
še en kamnit viadukt

Slika
bližamo se končni postaji prve hiše v Villefranche

Slika
pred uvozom v postajo
Brižita je mašina, ki ji ni para



Lp Kristjan
Uporabniški avatar
ŽAT32
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1058
Pridružen: 27.07.2012, 16:52

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a ŽAT32 » 12.07.2013, 20:12

http://shrani.si/f/13/lv/d6J5vNM/border-701.jpg

A tisti dve ketni sta pa za vsak slučaj, če spenjača spusti?
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 15.07.2013, 13:39

ŽAT32 napisal/-a:A tisti dve ketni sta pa za vsak slučaj, če spenjača spusti?


če ti povem po resnici ne vem, ampak glede na padce in vzpone ter radiuse krivin bo verjetno kaj takšnega



Po prihodu na končno postajo rumenega vlaka Villefranche smo imeli malo časa, za kafe v postajnem bifeju. Sledila je slaba urca vožnje do Perpignana, kjer nas je ponovno čakalo grdo vreme. Ker je bila nedelja je bil promet na postaji dnevu primeren.

Slika
dvojezični napis; v francoščini zgoraj katalonsko spodaj

Slika
ko smo v daljavi zaslišali zvok...

Slika
..edinega tovornega vlaka tistega dne; frigo vlak iz severa, ki končuje vožnjo na tovorni postaji Perpignan

Slika
TGV v novi barvi "Carmillon"; meni osebno kar solidna ampak ne prekaša original oranžne te garniture

Slika
na vsakem koraku so tudi AGC-ji

Slika
premik na kurilniške tire oziroma na skupino tirov, ki so namenjeni parkiranju TGV-jev

Slika
prihod regionalca iz postaje Cerbere za Avignon na stari del postaje; pulmani so v barvah regije Languedoc-Roussillon.

Slika
odhod proti Provansi

Slika
malo za njim pa odhod TGV-ja za Lyon
Brižita je mašina, ki ji ni para



Lp Kristjan
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 21.07.2013, 8:10

Iz Perpignana smo se po isti poti vrnili nazaj v Latour, kjer smo po napornem dnevu odšli na zasluženo :berr nato pa na počitek, saj smo morali naslednji dan zgodaj vstati, ker je bilo pohajanja po Pirenejih konec in sledila je obratna pot specialnega vlaka.

Slika
po zajtrku smo se peš odpravili proti postaji; na našo srečo je prometnik ustavil nočni vlak iz Pariza na uvoznem signalu, ker je "naša" lokomotiva še vedno premikala po postaji

Slika
naš vlak je bil pripravljen in čakal na svoje potnike

Slika
nočni pa je uvozil na postajo

Slika
delček lokomotive, ki še vedno vztraja pri "beton" barvi

Slika
ob 08.38 smo redno zapustili postajo Latour de Carol in sledil je prvi postanek na postaji Porte Puymorens pred odhodom v 5.414 metrov dolg tunel

Slika
portal tunela, kjer se proga še vzpenja nekje na polovici je najvišja točka 1.580 metrov nato pa začne padec proti postaji L'Hospitalet-près-l'Andorre

Slika
po enotirni progi smo imeli par postankov zaradi križanj z rednimi vlaki in po dobrih treh urah vožnje smo rahlo zamujeni prišli do Toulousa, kjer je lokomotiva spet morala na drugo stran vlaka, ker smo menjali smer vožnje

Slika
po končanem premiku so opravili nujno potrebno pred odhodom vlaka ter gas v smeri Provanse
Brižita je mašina, ki ji ni para



Lp Kristjan
Uporabniški avatar
CC 6500
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 336
Pridružen: 23.08.2007, 19:18
Kraj: nekje v giru

Re: Do Pirenejev z kraljico CC 6570

OdgovorNapisal/-a CC 6500 » 21.07.2013, 9:04

Slika
na vožnji med Toulousem in Narbonne; pokrajina je res fenomenalna

Slika
na postaji Narbonne smo imeli "prisilni postanek" saj smo morali dati prednost modro srebrni puščici

Slika
takoj na odjavo smo zapustili postajo na kretnicah pa naslednji TGV uvaža v postajo

Slika
tovorni vlak z lokomotivo Prima v diesel verziji

Slika
pot je bila dolga in pojavila se je tudi lakota :D zato smo morali hitro narezat en šalam ali dva

Slika
bližamo se končni postaji vlaka; malo pred Avignonom poteka proga pod tema dvema mogotcema; viadukta hitre proge nad reko Rono. Malo naprej smo prevozili cepišče klasične proge proti postaji Avignon Centre, kjer je naš vlak zaključil vožnjo. Poslovili smo se od prijateljev in prešaltali na regionalca v smrei Miramasa

Slika
v Miramasu smo komaj izstopili iz vlaka pa je že izvažal privatnik ECR z boksitom

Slika
prihaja naš vlak iz Marseilla za Marseille 8) . Odločili smo se, da gremo v Marseille po čudoviti progi ob obali Cote Blue, kjer smo tudi prespali in naslednji dan nadaljevali proti domu
Brižita je mašina, ki ji ni para



Lp Kristjan

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov