Tomy napisal/-a:
Kristjan, če sem te pravilno razumel, se do klanca uporablja potniška prestava, nato pa se prestavi v tovorno. Na vrhu klanca pa pnovno nazaj v potniško?
Reduktorje na lokomotivi serije CC 6500 ali pa naši 363 se prestavlja glede na potrebe vleke. V tovorni prestavi ima lokomotiva večjo obremenitev in manjšo hitrost CC 6500= Vmax 100km/h, 363= Vmax 75 km/h. V potniški prestavi pa obratno CC 6500= Vmax 200 km/h 363= Vmax 125km/h. Način izbire ustrezne prestave reduktorja je odvisen od profila proge. Primer iz naših tirov je koprska proga. 363 lahko v tovorni prestavi vleče iz Kopra 725 ton težak vlak na 27 promilih vzpona, v potniški pa le 385 ton težek vlak.
mkx napisal/-a:Na skoraj vseh fotografijah so imele Kraljičine sestrične dvignjena oba OT. Ali je res običajno (in zakaj je tako)?
Speljava z obema odjemnikoma je v Franciji na progah, ki so elektrificirane z enosmerno napetostjo 1,5KV obvezna. Razlog za to je dobro opisal Jože
Barbarpapa1 napisal/-a:Pozdrav
Vozna mreža kaže, da gre za 1,5KV napajanje, kar pomeni, da pri speljavi lokomotiva (če ima isto moč, kot naša Brižita) "potegne" dvakratni tok, kot bi ga pri 3KV napajanju. Zgleda, da so tokovi tako veliki, da je pomembna čim večja kontaktna površina med odjemnikoma in vodnikom....
Všeč mi je
dokaz, da smo imeli 18.maja sneg na dosegu roke
prihod na končno postajo Latour de Carol-Enveitg. Kraj leži na nadmorski višini 1.231 metrov. Na tej postaji je možno videti tri različne tirne širine normalnotirno 1.435 mm, špansko širino 1.668 mm ter ozkotirno širine 1000 mm. Še zanimivost pri napetosti na postaji so namreč prisotne tudi tri vrste električne napetosti 1,5 KV enosmerne SNCF, 3KV španskih RENFE ter 750 V enosmerne napetosti , s katero je napajan preko tretje tirnice "Train Jeune".
nočni vlak za Pariz, ki vsakodnevno povezuje Latour preko Toulousa z pariško postajo Austerlitz. Pred njim je na sliki tir španske širokotirne širine 1.668 mm.
lokomotiva je prišla na drugo stran in bo začela z premikom pulmanov.
premik je končan. Celotno potovanje je bilo dobro podprto z fotografi. Seveda za francoske ljubitelje je bilo še bolj zanimivo to, da se je lokomotiva serije CC 6500 prvič v svoji zgodovini vozila po tej progi. Ko je bila serija še v redni uporabi, ni nikoli videla Latoura de Carola.
železniški plug za zimske razmere. Ta lokomotiva serije BB 8500 z plugom je stalno parkirana v Latouru, druga lokomotiva iste serije pa je parkirana v Toulousu in vprimeru močnega sneženja plužita vsak z svoje strani.
zvečer, po nastanitvi v hotel smo prišli z člani kluba na postajo. Člani so namreč svojo lepotico neprestano čuvali (tudi ponoči) pred grafitarji. Mi smo pa izkoristili za par nočnih slikic.
regionalnega prometa je tej postaji kar nekaj ter vsakodnevna povezava z Parizom. AGC v ozadju počaka do zjutraj za prvega regionalca proti Toulouse.