Italija-Švica
Italija-Švica
Ker obljuba dela dolg… Je treba izpolnit… Čeprav se čudno sliši ampak ja. Prvič sem na tak »trip« vzel seboj fotoaparat, drugače, ga ne nosim ; Pač »filing« je boljši (prepustiš se toku časa). Pa da ne bom preveč težil, gremo…
Začelo se je tukaj…. V Celovcu
Hm nekaj ne štima
Smer: Večno mesto. Trenutno najbolj časovno optimalna pot na zahod Italije.
Po neprespani noči prihod v Firence. Še priporočilo: Fino je, da si rezervirate bistveno prej in karte izprintate, ker kot karta velja tudi sprintan pdf (potrdilo o rezervaciji) le iz trenitalia.com. Drugače, če boste pokazal samo potrdilo iz drugih spletnih strani boste morali plačat še 1x, tako kot se je zgodilo pri eni turistki.
Kljub veliki gneči, je bilo volje slikat samo 1 vlak. Neprespana noč dela svoje
Po 3 urah čakanja, se prileže udobje.
Obvezna oprema. Eden redkih ki se še otepam »pametnih« telefonov.
»Tiger«
Prihod v Torino (postaja Porta Nuova), v ozadju znan obraz
Začelo se je tukaj…. V Celovcu
Hm nekaj ne štima
Smer: Večno mesto. Trenutno najbolj časovno optimalna pot na zahod Italije.
Po neprespani noči prihod v Firence. Še priporočilo: Fino je, da si rezervirate bistveno prej in karte izprintate, ker kot karta velja tudi sprintan pdf (potrdilo o rezervaciji) le iz trenitalia.com. Drugače, če boste pokazal samo potrdilo iz drugih spletnih strani boste morali plačat še 1x, tako kot se je zgodilo pri eni turistki.
Kljub veliki gneči, je bilo volje slikat samo 1 vlak. Neprespana noč dela svoje
Po 3 urah čakanja, se prileže udobje.
Obvezna oprema. Eden redkih ki se še otepam »pametnih« telefonov.
»Tiger«
Prihod v Torino (postaja Porta Nuova), v ozadju znan obraz
Re: Italija-Švica
Druga večja postaja, ki je še v gradnji.
Še od znotraj. Tiri so desno pod zemljo
Kaj takega lahko pri nas samo sanjamo trenutno. Zelo ažuren!
Ko je že govora o kartomatih v neki drugi temi. Na postaji jih je 8 (4-je v »avli« in 4-je pri informacijah, ti so namenjeni predvsem tujcem, ki so malo nevešči teh avtomatov)
Za postajo pa gradnja trenutno najvišje stavbe v Torinu
Še malce bližje
Sledil je ogled centra. Temu bi lahko rekli počivališče golobov
Zanimiva stavba
Še enkrat
In končno prvi tramvaj danes
Še od znotraj. Tiri so desno pod zemljo
Kaj takega lahko pri nas samo sanjamo trenutno. Zelo ažuren!
Ko je že govora o kartomatih v neki drugi temi. Na postaji jih je 8 (4-je v »avli« in 4-je pri informacijah, ti so namenjeni predvsem tujcem, ki so malo nevešči teh avtomatov)
Za postajo pa gradnja trenutno najvišje stavbe v Torinu
Še malce bližje
Sledil je ogled centra. Temu bi lahko rekli počivališče golobov
Zanimiva stavba
Še enkrat
In končno prvi tramvaj danes
Re: Italija-Švica
In se je ustavil. Ja tukaj imajo tudi tramvaji semafor.
Gremo globlje v center.
Spomenik, katerega če hočeš celega slikat moreš narediti cel krog in še na sredo križišča, kako tipično italijansko
Ko hitiš da bi ga ujel pa nastane »zmazek«
Hm… so mislili, da ga bo kdo ukradel?
Bogi kar zaparkirali so ga
Po nakupu kartic in znamk, ja vse v italijanščini; No english. Prvi trg na obzorju
Še malo pa bomo na trgu
Spet… pitna voda, raj za nas z gorenjsko krvjo
Stric na konju.
Gremo globlje v center.
Spomenik, katerega če hočeš celega slikat moreš narediti cel krog in še na sredo križišča, kako tipično italijansko
Ko hitiš da bi ga ujel pa nastane »zmazek«
Hm… so mislili, da ga bo kdo ukradel?
Bogi kar zaparkirali so ga
Po nakupu kartic in znamk, ja vse v italijanščini; No english. Prvi trg na obzorju
Še malo pa bomo na trgu
Spet… pitna voda, raj za nas z gorenjsko krvjo
Stric na konju.
Re: Italija-Švica
Tako nadaljujemo
Nedelja zjutraj, odhod iz postaje:
Smer:
In po uri pa 43 minut gladke vožnje prihod v:
V ozadju se je nekdo skrival
Še vagoni s katerimi smo prišli v Milano. Ja Italijani so zelo kulturni, ne rukaj ko slikam…
Tipična na regionalcih
In po hitrem prebiranju table na tir 4 z ETR 610 skozi Simplon in Lötschberg base tunnel. 35 km gladke vožnje ko po maslu. Ter po hitrem prestopu v Bernu kjer nas je čakala:
In nas pripeljala v
Še pogled proti postaji
Nedelja zjutraj, odhod iz postaje:
Smer:
In po uri pa 43 minut gladke vožnje prihod v:
V ozadju se je nekdo skrival
Še vagoni s katerimi smo prišli v Milano. Ja Italijani so zelo kulturni, ne rukaj ko slikam…
Tipična na regionalcih
In po hitrem prebiranju table na tir 4 z ETR 610 skozi Simplon in Lötschberg base tunnel. 35 km gladke vožnje ko po maslu. Ter po hitrem prestopu v Bernu kjer nas je čakala:
In nas pripeljala v
Še pogled proti postaji
Re: Italija-Švica
Prihod v hotel, kjer je tale napis
Zvečer je sledil ogled kje se bo jedlo in kratek obisk Blue Balls festivala
Naslednje jutro… sidro
Pogled na marino in stari del mesta
Še iz druge strani
Imaš mogoče kaj koruze?....
Nekaj zelo znanega…
Še plošča kjer je vse razloženo
Še ime jezera. Kot zanimivost; Beli križ na zastavi predstavlja to jezero, saj so se te 4 dežele prve uprle in napovedale neodvisnost od Habsburžanov
Verd? Nakladanje šodr-zugov
Zvečer je sledil ogled kje se bo jedlo in kratek obisk Blue Balls festivala
Naslednje jutro… sidro
Pogled na marino in stari del mesta
Še iz druge strani
Imaš mogoče kaj koruze?....
Nekaj zelo znanega…
Še plošča kjer je vse razloženo
Še ime jezera. Kot zanimivost; Beli križ na zastavi predstavlja to jezero, saj so se te 4 dežele prve uprle in napovedale neodvisnost od Habsburžanov
Verd? Nakladanje šodr-zugov
Re: Italija-Švica
K temu se vrnemo kasneje
V ozadju grad z istoimenskim imenom kot hrib
Ladje pa še vedno vozijo….
Vozni vod
Na cesti vse pa nobene nesreče
Swiss old house
Še malce bližje
No sedaj pa končno k njemu. Drugi najbolj slikan objekt v Švici, takoj za Matterhornom
Labodom pa je vseeno, samo koruzo prosim…
Še od znotraj
V ozadju grad z istoimenskim imenom kot hrib
Ladje pa še vedno vozijo….
Vozni vod
Na cesti vse pa nobene nesreče
Swiss old house
Še malce bližje
No sedaj pa končno k njemu. Drugi najbolj slikan objekt v Švici, takoj za Matterhornom
Labodom pa je vseeno, samo koruzo prosim…
Še od znotraj
Re: Italija-Švica
Naslednji dan: Osvojitev najvišje točke »tripa«
Začeti bi morali v Luzernu, vendar je zaradi izredne zapore do sem vozil mestni avtobus
Kompozicija za Engelberg
Desno pa ta
Pogled na Pilatus
Vse informacije na enem mestu. MMG: Odhod kljub 2x vožnji busa je bila samo 2 minuti kasneje
Bolj všečno kot na našem desiru
Po dobrih 45 minut vožnje prihod in že pogled kam je treba it
Tja gor med tiste vršace
Še malce bližje
Začeti bi morali v Luzernu, vendar je zaradi izredne zapore do sem vozil mestni avtobus
Kompozicija za Engelberg
Desno pa ta
Pogled na Pilatus
Vse informacije na enem mestu. MMG: Odhod kljub 2x vožnji busa je bila samo 2 minuti kasneje
Bolj všečno kot na našem desiru
Po dobrih 45 minut vožnje prihod in že pogled kam je treba it
Tja gor med tiste vršace
Še malce bližje
Re: Italija-Švica
Po vmesni postaji, kjer je prestop pa nadaljujemo v večji gondoli. Levo Trübsee
Po novem prestopu na
Se bomo popeljali z 360 stopinjsko vrtljivo gondolo. Naredi ravno en obrat v celi vožnji, vrti se pa notranja plošča
Pa gremo, start iz postaje
Tja gor
Razgled iz gondole in prvi »večni« sneg
Že kar pravi ledenik
Še en pogled na Trübsee
Počasi bo
Po novem prestopu na
Se bomo popeljali z 360 stopinjsko vrtljivo gondolo. Naredi ravno en obrat v celi vožnji, vrti se pa notranja plošča
Pa gremo, start iz postaje
Tja gor
Razgled iz gondole in prvi »večni« sneg
Že kar pravi ledenik
Še en pogled na Trübsee
Počasi bo