Začnemo v Ljubljani. Itak


Ob gradnji proge Lb - Kočevje so za začetek imeli Ljubljano, vendar se je v Grosupljem Kočevske proga ponovno začela z km 0. Ti "Ljubljanski" kilometri pa se se naslednje leto nadaljevali proti Novem mestu.
Tisti malce starejši se še spomnite likovnega predsignala, ki je stal na severni, približno tukaj, kjer so še vidni ostanki žicovoda.

To je bil predsignal kritnega signala, ki je včasih kril cepišče dolenjske proge proti Zalogu in Dravljam. Po ukinitvi cepišča pa je kril le še NPr Zaloška, dokler se je zapiral ročno.
Proga se od postaje kar pošteno spušča in hitro pridemo do uvoznega signala. Ob njem je še zajeten temelj nekdanjega likovnega signala


Po par sto metrih pridemo do postajališča Vodmat. To je najnovejše postajališče na tej progi. Od idej pa do izgradnje pa je preteklo dobrih 20 let. Na tem mestu je do takrat stala stanovanjska hiša, ob njej pa še prej omenjeni kritni signal

Ob koncu perona pa so še dobro vidne sledi nekdanjega cepišča prog proti Zalogu in Dravljam


Proti Zalogu

Čuvajnica Zaloška. V njej je bila včasih čisto prava bločna naprava. Z njo se je postavljalo kretnice in signale na tri strani, signali pa so bili tudi v odvisnosti z zapornicami, ki so bile na Zaloški cesti in cesti ob Ljubljanici.

Med obema prehodoma pa stoji tale
