Peš na Dolenjsko
Re: Peš na Dolenjsko
KS za NPr Mokronog. Tu je bil tudi dohodni signal za postajo. In to ne samo nek zanikern lopar na neki fižolovki. Imel je čisto pravi steber za svetlobne signale in ploščo, meter premera, z luknjo za rumeno luč. Ki pa je ni nikoli bilo.
Prečkamo potok Bistrica. Nosilci so kar konkretni kosi železa
V krajšem dokaj ostrem loku se spustimo na nakladališče Mokronog. Tudi to ni v Mokronogu, ampak v Puščavi. Zaradi oddaljenosti od kraja so nameravali uvesti tramvaj do Mokronoga. Menda kar s konjsko vprego.
Tudi tu so bili načrti za razširitev postaje in zgraditev dodatnih tirov, vendar se razen industrijskega tira v bližnje skladišče JLA ni naredilo nič. Do sredine devetdesetih let je bil tu PTO, vlakov pa itak niso mogli križati
Postajna zgradba je enaka kot na Mirni. No dobro, zrcalna slika
Od nekdanje živahnosti ni ostalo kaj dosti. Naklada se le malo lesa, pa še to bolj občasno
Tudi tirna tehtnica je bila. Zelo kratka, danes bi le po en podstavni voziček lahko tehtali
Tira nista tako pretresljivo slaba, še kretnica ni več korenska. Se vidi, da je bila tu JLA.
Kljukasti zapah kretnice 2
Prečkamo potok Bistrica. Nosilci so kar konkretni kosi železa
V krajšem dokaj ostrem loku se spustimo na nakladališče Mokronog. Tudi to ni v Mokronogu, ampak v Puščavi. Zaradi oddaljenosti od kraja so nameravali uvesti tramvaj do Mokronoga. Menda kar s konjsko vprego.
Tudi tu so bili načrti za razširitev postaje in zgraditev dodatnih tirov, vendar se razen industrijskega tira v bližnje skladišče JLA ni naredilo nič. Do sredine devetdesetih let je bil tu PTO, vlakov pa itak niso mogli križati
Postajna zgradba je enaka kot na Mirni. No dobro, zrcalna slika
Od nekdanje živahnosti ni ostalo kaj dosti. Naklada se le malo lesa, pa še to bolj občasno
Tudi tirna tehtnica je bila. Zelo kratka, danes bi le po en podstavni voziček lahko tehtali
Tira nista tako pretresljivo slaba, še kretnica ni več korenska. Se vidi, da je bila tu JLA.
Kljukasti zapah kretnice 2
Re: Peš na Dolenjsko
V bistvu bi lahko tja poslali vse, ki si želijo izogniti polnemu penzionu v državni režiji ... družbeno koristno delo v proizvodnji gasilske opreme.ŽAT32 napisal/-a:...pod vrhom pa je tale nadvoz. Ne želite si preko, tu se namreč pride do neke nepriljubljene inštitucije . Bi pa brez škode tja poslali naše kvazigospodarstvenike, in še koga
LP, Metod
Re: Peš na Dolenjsko
Kaj je pe sedaj v skladiščih JLA v Puščavi? Pred časom sem zasledil, da se naj bi nekaj prerihtavalo.
Re: Peš na Dolenjsko
En del je odprti oddelek "nepriljubljene inštitucije". Na ostalem pa ima občina Šentrupart načrt odpret lesno predelovalni center. Sedaj ko so posekali drevje, se lepo vidijo hribčki - rezervoarji.Cepi napisal/-a:Kaj je pe sedaj v skladiščih JLA v Puščavi? Pred časom sem zasledil, da se naj bi nekaj prerihtavalo.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Peš na Dolenjsko
Če bi hotela biti Sevnica- Trebnje resna obvozna proga, bi morala Mirna (ali Mokronog) postati prava postaja za križanje vlakov. Škoda da je še tisto malo tovora skoraj izginilo. Potnikov pa ni pričakovati kaj več glede na maloštevilno prebivalstvo, ki gravitira na to progo. Kljub temu me zanima, ali se je kdaj razmišljalo o direktnih vlakih na relaciji Lj- Trebnje- Sevnica- Dobova in obratno, ki bi bili boljša povezava med kraji na Dolenjskem in v Posavju?S to progo je imela vsaka država veliko projektov, pa je žalost bolj malo uresničenih. Če nebi bila vsake toliko časa uporabljena za obvoz, pa je verjetno nebi več bilo. Po njej redno vozi 6 parov lokalnih vlakov, tovorni pa je bolj simbolični. Direktnih ni več, nabiralnika Nm - Sevnica tudi ne, vozi le še za dostavo vagonov do Mirne ali Mokronoga.
lp
Re: Peš na Dolenjsko
Razmišljalo se je, to pa je tudi vse . Zlati časi Dolenjskih prog so minili z Kraljevino. No, pa tudi za Italijane, med okupacijo, je bila Dolenjska proga glavna prometna žila. SFRJ je, kot rečeno, imela cel kup projektov ( elektifikacija Lb - Tn - Sc, vožnja praznine po tej progi in progi Karlovac - Lb), RS pa pa le kakšne ukinitve.električar napisal/-a: Kljub temu me zanima, ali se je kdaj razmišljalo o direktnih vlakih na relaciji Lj- Trebnje- Sevnica- Dobova
Tudi obvozi niso več tisto, kar so včasih bili. Včasih so lokalni vlaki vozili le do Trebnjega, do Ljubljane pa so namesto njih ustavljali kar obvozni, le kakšni "hudi" mednarodni so šli direkt.
Še najdlje je kot obvozni vozil oprtni, ko je bil par mesecev zaprt most čez Savo pri Litiji.
Slikce bodo pa še, le še enkrat se bo treba sprehoditi
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Peš na Dolenjsko
Glede direktnih vlakov bi bil po moje smiseln en do 2 para, ki bi ustavljali le v večjih krajih ob Savi ter Mirni, Trebnjem, Iv. Gorici , V. Gori, Grosupljem.
lp
lp
Re: Peš na Dolenjsko
Pred leti je vozil en par Velenje - Zm - Sc - Novo mesto. Pa se ni obneslo, je vozil le kakšno leto ali dve