Peš na Dolenjsko
Re: Peš na Dolenjsko
Takle vikl-vakl menda nič ne moti
Spodaj je tale. V suhem podvoz, po dežju propust. Na stenah vidimo, kako visoko se voda dvigne
Po dobrih desetih kilometrih spusta se proga končno malo poravna.
Spomenik dela naše zgodovine, ki so ga pred nekaj leti rešili grmovja. Ravno toliko, da je plošča izginila. Bo treba tudi tu dati leseno
Še en del zgodovine. Niso samo švelarji stari. Tale štanga je še iz Aleksandrovih časov
Kratek vzpon skozi gozdiček. V daljavi se že vidi postajališče Šentvid pri Stični
Stavba je prodana, za potnike pa je urejeno zavetišče. Na žalost ga vse preveč uporabljajo tudi obiskovalci bližnjega gostinskega lokala. Zlasti potem, ko jih ven vržejo. Ob ponedeljkih zjutraj ni glih varno vlaka čakati ti notri. Nevarnost nagaznih min
Zraven je NPr, prvi elektronski na Dolenjski progi. Pred uradno otvoritvijo ga je že pošlatala strela. Pa potem še velikokrat, tudi gorelo je že notri
Ne moremo pa mimo letališča. Res ni neki Frankfurt, za kak miting je pa le. Od tu je na zadnji polet odšel tisti An 2, ki je končal nekje nad Zagorjem. Tu je bil sicer tudi redno parkiran
Letališke zgradbe so bolj skromne
Travna pista se konča pri progi
Spodaj je tale. V suhem podvoz, po dežju propust. Na stenah vidimo, kako visoko se voda dvigne
Po dobrih desetih kilometrih spusta se proga končno malo poravna.
Spomenik dela naše zgodovine, ki so ga pred nekaj leti rešili grmovja. Ravno toliko, da je plošča izginila. Bo treba tudi tu dati leseno
Še en del zgodovine. Niso samo švelarji stari. Tale štanga je še iz Aleksandrovih časov
Kratek vzpon skozi gozdiček. V daljavi se že vidi postajališče Šentvid pri Stični
Stavba je prodana, za potnike pa je urejeno zavetišče. Na žalost ga vse preveč uporabljajo tudi obiskovalci bližnjega gostinskega lokala. Zlasti potem, ko jih ven vržejo. Ob ponedeljkih zjutraj ni glih varno vlaka čakati ti notri. Nevarnost nagaznih min
Zraven je NPr, prvi elektronski na Dolenjski progi. Pred uradno otvoritvijo ga je že pošlatala strela. Pa potem še velikokrat, tudi gorelo je že notri
Ne moremo pa mimo letališča. Res ni neki Frankfurt, za kak miting je pa le. Od tu je na zadnji polet odšel tisti An 2, ki je končal nekje nad Zagorjem. Tu je bil sicer tudi redno parkiran
Letališke zgradbe so bolj skromne
Travna pista se konča pri progi
Re: Peš na Dolenjsko
Vetrokaz bo treba zamenjati. Za silo bo tudi rokav stare srajce dober
Proga pa se v loku spet spušča proti Radohovi vasi
Tu je kraški teren, poln požiralnikov. Tudi ob progi so
Še luknja od blizu
Pod progo je veliko propustov
In spustili smo se do Radohove vasi. Majhna, skoraj pozabljena postaja. V svoji zgodovini je doživela najmanj sprememb. Zgradba je še originalna, tirna situacija tudi, pa kot kaže bo še nekaj časa tako. Konec 80 let so sicer bili neki načrti, da bi ob elektrifikaciji proge zgradili še en tir, ostale pa podaljšali. Tako bi poleg Radohove vasi ostale le Trebnje, Višnja gora in Grosuplje. Pa vemo, kje smo.
Uvozni signal B. Enopomenski, saj ima tudi Radodhova vas ROSP
Z uvozno kretnico je enaka situacija kot na prejšnih dneh postajah
Tudi tu pod postajo teče lokalni potoček. Pod enim propustom je voda stalno, drugi je le iberlauf
Proga pa se v loku spet spušča proti Radohovi vasi
Tu je kraški teren, poln požiralnikov. Tudi ob progi so
Še luknja od blizu
Pod progo je veliko propustov
In spustili smo se do Radohove vasi. Majhna, skoraj pozabljena postaja. V svoji zgodovini je doživela najmanj sprememb. Zgradba je še originalna, tirna situacija tudi, pa kot kaže bo še nekaj časa tako. Konec 80 let so sicer bili neki načrti, da bi ob elektrifikaciji proge zgradili še en tir, ostale pa podaljšali. Tako bi poleg Radohove vasi ostale le Trebnje, Višnja gora in Grosuplje. Pa vemo, kje smo.
Uvozni signal B. Enopomenski, saj ima tudi Radodhova vas ROSP
Z uvozno kretnico je enaka situacija kot na prejšnih dneh postajah
Tudi tu pod postajo teče lokalni potoček. Pod enim propustom je voda stalno, drugi je le iberlauf
Re: Peš na Dolenjsko
Odličen fotopis!
Meni se zdijo vsi Npr-ji, zavarovani z zapornicami, kot je ta v Šentvidu pri Stični isti. Ko si že omenil da je elektronski... v čem je razlika od ostalih?
Lp, Sikos
Meni se zdijo vsi Npr-ji, zavarovani z zapornicami, kot je ta v Šentvidu pri Stični isti. Ko si že omenil da je elektronski... v čem je razlika od ostalih?
Lp, Sikos
Danes storite prijazno dejanje "kar tako". Kadar naredite nekaj dobrega za druge, postanete sami srečnejši.
Re: Peš na Dolenjsko
Za "cestnega" uporabnika nobene. Za železniškega pa tudi ne bistvene, vsaj pri normalnih, vlakovnih vožnjah. Pri nepopolnih in pa npr. delovnih vlakih pa je razlika, saj ti NPri zaznajo tudi vožnje, pri katerih se ni peljalo preko vklopnih kontaktov, ampak zaznajo vožnjo vozila neposredno pred cesto. Glavna razlika je v vzdrževanju, saj je tu vse zrihtano programsko.sikos napisal/-a:v čem je razlika od ostalih?
Na pogled pa se vglavnem vidi razlika le v zaporniških pogonih. Ti so hidravlični in so za razliko od zobniških v bolj zaobljenem ohišju. Pa še za to nisem prepričan, da so vsi
Re: Peš na Dolenjsko
Kot rečeno, je postajno poslopje še v originalni obliki.
Le postavljalnica je bila po vojni obnovljena
SV naprava je največjo spremembo doživela s prihodom ROSPa
Malenkost ali dve
Skladišča ob prvem tiru že dolgo ni več. Namesto njega je do stoletnice ob postavljalnici stal G vagon. Na tiru se že dolgo ni nič nakladalo. Nazadnje sladkorna pesa za Ormož. Razkladali pa so Ruske vagone, tiste, z avtomatskimi spenjačami. Za en ruski vagon so prišli trije. Na vsaki strani sta bila še dva, ki sta imela na "zunanji" strani običajno spenjačo. Kaj so v njih vozili pa se žal ne spomnim več
Na A strani postaje se kretnice postavljajo daljinsko. Kretnici 1 in 2 imata tudi kontrolni zapah. Lansko leto je Kanarček izvažal po nepravilno postavljeni kretnici. Ker je bila tudi zapahnjena, ga je kar dvignilo in je zapeljal po pragih. Tako da tale kontrolni zapah ni glih kakšna švoh zadeva. Kretnice ne dovoli z lahkoto prerezati
NPr pa je spet, podobno kot na prejšnih dveh postajah, pri izvozu brez kakšnega kritja s signali.
Proga pa se vzpenja proti predelu, imenovanem Požarnica. Če imajo zaslugo za tako ime požari zaradi parnih lokomotiv pa nebi vedel.
Psa. Če bi bil kak meter bolj nazaj, pa nebi potreboval še enega trikotnika
Podobno kot Mrzla gora pri Žalni je tudi v tej dolinici pod Požarnico vedno za kakšno stopinjo ali dve hladneje kot drugje. Na cesti ob progi so zato pogoste prometne nesreče. Marsikateri avto pa konča tudi na progi. Ograja le malce rešuje, kajti kakšen prileti na progo tudi tam, kjer je cesta nižje
Le postavljalnica je bila po vojni obnovljena
SV naprava je največjo spremembo doživela s prihodom ROSPa
Malenkost ali dve
Skladišča ob prvem tiru že dolgo ni več. Namesto njega je do stoletnice ob postavljalnici stal G vagon. Na tiru se že dolgo ni nič nakladalo. Nazadnje sladkorna pesa za Ormož. Razkladali pa so Ruske vagone, tiste, z avtomatskimi spenjačami. Za en ruski vagon so prišli trije. Na vsaki strani sta bila še dva, ki sta imela na "zunanji" strani običajno spenjačo. Kaj so v njih vozili pa se žal ne spomnim več
Na A strani postaje se kretnice postavljajo daljinsko. Kretnici 1 in 2 imata tudi kontrolni zapah. Lansko leto je Kanarček izvažal po nepravilno postavljeni kretnici. Ker je bila tudi zapahnjena, ga je kar dvignilo in je zapeljal po pragih. Tako da tale kontrolni zapah ni glih kakšna švoh zadeva. Kretnice ne dovoli z lahkoto prerezati
NPr pa je spet, podobno kot na prejšnih dveh postajah, pri izvozu brez kakšnega kritja s signali.
Proga pa se vzpenja proti predelu, imenovanem Požarnica. Če imajo zaslugo za tako ime požari zaradi parnih lokomotiv pa nebi vedel.
Psa. Če bi bil kak meter bolj nazaj, pa nebi potreboval še enega trikotnika
Podobno kot Mrzla gora pri Žalni je tudi v tej dolinici pod Požarnico vedno za kakšno stopinjo ali dve hladneje kot drugje. Na cesti ob progi so zato pogoste prometne nesreče. Marsikateri avto pa konča tudi na progi. Ograja le malce rešuje, kajti kakšen prileti na progo tudi tam, kjer je cesta nižje
Re: Peš na Dolenjsko
Nadvoz na vrhu Požarnice in spust v Temeniško dolino
Tudi tu so že padali na progo
Kakšnih prometnih prehodov tu ni, saj gre proga po gozdu. Se je pa pred leti, ko je vozil še Zelenec 118/119, našla krava in se mu nastavila. Odbilo jo je v bližnji drog, vlak pa je lahko vožnjo nadaljeval le do Trebnjega. Krava pa k šintarju
kravji prehod
Še danes se vidi nagnjen štrcelj droga
Pod nami pa se že sliši Temenica. Tu je sicer še bolj potok kot reka
Ko zavijemo okrog Hrastovega hriba pa se dolina v celoti odpre. Pred nami se pokaže Veliki Gaber
Tudi tu so že padali na progo
Kakšnih prometnih prehodov tu ni, saj gre proga po gozdu. Se je pa pred leti, ko je vozil še Zelenec 118/119, našla krava in se mu nastavila. Odbilo jo je v bližnji drog, vlak pa je lahko vožnjo nadaljeval le do Trebnjega. Krava pa k šintarju
kravji prehod
Še danes se vidi nagnjen štrcelj droga
Pod nami pa se že sliši Temenica. Tu je sicer še bolj potok kot reka
Ko zavijemo okrog Hrastovega hriba pa se dolina v celoti odpre. Pred nami se pokaže Veliki Gaber
Re: Peš na Dolenjsko
Pod vasjo pa je postajališče. Tudi to je bilo zgrajeno na pobudo domačinov po vojni.
Do 90. let je bil zaseden z PVK, ko pa je prodajalka odšla v penzijo, je ostal nazaseden. Ker je "ravnoprav" oddaljen od naselja, ga je lokalna mularija pošteno zdelala. Nobena šipa jim ni ušla. Kraje vozovnic so bile dokaj pogoste. Med drugim so tudi luč javne razsvetljave že ukradli. Po obdobju z komaj kaj potniki se zadnje čase stanje malce izboljšuje.
Zanesljivo pritjena vrata
Proga pa zapusti trdno podlago hriba in vijuga po Temeniški dolini
Po krajšem useku prečka Temenico. Tudi v tej dolini je velikokrat en propust narejen za reko, zraven pa še kakšen za vsak slučaj, ko je veliko vode
Ta, pod katerim je spet Temenica, je bil med vojno porušen
Čez par sto metrov pa spet čez reko. Pred nami je že Šentlovrenc
Ker je, za razliko od Mlačevega, na notranji strani loka, se ob izstopu iz vlaka skoraj spotakneš ob peron. Tudi to je "ugasnilo" takrat kot Gaber. Po zaprtju se je sicer našel najemnik, ki je želel v postajališču imeti bife in obenem še vozovnice prodajati. Ko je dozidal prehod iz lokala v stranišča, seveda z dovoljenjem, pa so se spomnili, da to ne gre. Vogal je namreč malce preblizu tira, zato ni dobil soglasja. Vso opremo je prodal, vogal pa še stoji
Do 90. let je bil zaseden z PVK, ko pa je prodajalka odšla v penzijo, je ostal nazaseden. Ker je "ravnoprav" oddaljen od naselja, ga je lokalna mularija pošteno zdelala. Nobena šipa jim ni ušla. Kraje vozovnic so bile dokaj pogoste. Med drugim so tudi luč javne razsvetljave že ukradli. Po obdobju z komaj kaj potniki se zadnje čase stanje malce izboljšuje.
Zanesljivo pritjena vrata
Proga pa zapusti trdno podlago hriba in vijuga po Temeniški dolini
Po krajšem useku prečka Temenico. Tudi v tej dolini je velikokrat en propust narejen za reko, zraven pa še kakšen za vsak slučaj, ko je veliko vode
Ta, pod katerim je spet Temenica, je bil med vojno porušen
Čez par sto metrov pa spet čez reko. Pred nami je že Šentlovrenc
Ker je, za razliko od Mlačevega, na notranji strani loka, se ob izstopu iz vlaka skoraj spotakneš ob peron. Tudi to je "ugasnilo" takrat kot Gaber. Po zaprtju se je sicer našel najemnik, ki je želel v postajališču imeti bife in obenem še vozovnice prodajati. Ko je dozidal prehod iz lokala v stranišča, seveda z dovoljenjem, pa so se spomnili, da to ne gre. Vogal je namreč malce preblizu tira, zato ni dobil soglasja. Vso opremo je prodal, vogal pa še stoji
Re: Peš na Dolenjsko
Vsaj čakalnica je odprta. Zasluga gre zdaj že pokojnemu najemniku stanovanja. Vsako mularijo, ki ni imela na postajališču kaj delati, je takoj napodil. Brez ugovora
Da je bila res volja za prodajo kart
Sredi vasi je še NPr. Do izgradnje je bilo kar nekaj smrtnih žrtev. Večinoma po neumnosti. Naprimer tekma domačina, ali bo prej čez prehod kot vlak, s katerim je dirkal že ob progi. Na prehodu sta bila oba naenkrat. Kdo je potegnil takratko se ve...
Spet vijuganje
In propusti. Ob obnovi tegale bi skoraj prišlo do večje neumnosti. Nosilno ploščo so namreč zabetonirali kar ob progi, potem pa jo postavili na svoje mesto. Za dvig so pripeljali tirni žerjav. Očitno so stvar vzeli preveč zlahka, saj se je ob dvigu vse skupaj prav nevarno nagnilo in so morali podstavke iz pragov, na katerih je žerjav slonel, zlagati še enkrat
Še spodaj
Par sto metrov in spet Temenica. Ta most pa so gradili drugače. Temelj so razširili in nosilno ploščo zabetonirali ob progi. Nato pa so staro odstarnili in novo po tirnicah porinili na mesto
Spodnji del
Zavarovano proti samopremaknitvi
Da je bila res volja za prodajo kart
Sredi vasi je še NPr. Do izgradnje je bilo kar nekaj smrtnih žrtev. Večinoma po neumnosti. Naprimer tekma domačina, ali bo prej čez prehod kot vlak, s katerim je dirkal že ob progi. Na prehodu sta bila oba naenkrat. Kdo je potegnil takratko se ve...
Spet vijuganje
In propusti. Ob obnovi tegale bi skoraj prišlo do večje neumnosti. Nosilno ploščo so namreč zabetonirali kar ob progi, potem pa jo postavili na svoje mesto. Za dvig so pripeljali tirni žerjav. Očitno so stvar vzeli preveč zlahka, saj se je ob dvigu vse skupaj prav nevarno nagnilo in so morali podstavke iz pragov, na katerih je žerjav slonel, zlagati še enkrat
Še spodaj
Par sto metrov in spet Temenica. Ta most pa so gradili drugače. Temelj so razširili in nosilno ploščo zabetonirali ob progi. Nato pa so staro odstarnili in novo po tirnicah porinili na mesto
Spodnji del
Zavarovano proti samopremaknitvi
Re: Peš na Dolenjsko
Proga se spet prisloni ob hrib in v dolgem levem loku pride do malnjšega vkopa, kjer se že kažejo znaki naslednje postaje
Nekdaj postaja, potem nakladališče, kot kaže pa kmalu le še postajališče Velika Loka. Odkar so tire vem pometali, je odsek Trebnje - Radohova vas najdaljši na Dolenjski progi. Za redne vlake še nekako gre, ko pa je kak obvoz, pa se stvari zakomplicirajo.
Najprej najdemo ostanke kretnikovega zavetišča.
Tu je bila prva kretnica
Kot vse ostale je imela tudi ta postaja nepravilni glavni prevozni tir. Ostal je nekdanji tretji tir, zato so z Ljubljanske strani progo nekoliko ukrivili v desno.
Tu sta že bila dva tira
Ker je postaja že tako v loku, je zdaj ta lok z dvema radijema
Most čez Temenico. Kdo ve, mogoče bo kdaj spet drugi tir.......eeeee
Barva pa le ni tako slaba
Pred Temenico se je včasih končal štuc prvega tira
Danes pa je le do mesta, kjer se je začela kretnica 3
Nekdaj postaja, potem nakladališče, kot kaže pa kmalu le še postajališče Velika Loka. Odkar so tire vem pometali, je odsek Trebnje - Radohova vas najdaljši na Dolenjski progi. Za redne vlake še nekako gre, ko pa je kak obvoz, pa se stvari zakomplicirajo.
Najprej najdemo ostanke kretnikovega zavetišča.
Tu je bila prva kretnica
Kot vse ostale je imela tudi ta postaja nepravilni glavni prevozni tir. Ostal je nekdanji tretji tir, zato so z Ljubljanske strani progo nekoliko ukrivili v desno.
Tu sta že bila dva tira
Ker je postaja že tako v loku, je zdaj ta lok z dvema radijema
Most čez Temenico. Kdo ve, mogoče bo kdaj spet drugi tir.......eeeee
Barva pa le ni tako slaba
Pred Temenico se je včasih končal štuc prvega tira
Danes pa je le do mesta, kjer se je začela kretnica 3
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Re: Peš na Dolenjsko
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Re: Peš na Dolenjsko
Ob njem je bila do pred par leti nakladalna rampa, s katere so nakladali vglavnem les, ki ga je bilo v velikih količinah. Pa se je menda našel nek nov najemnik, ki ga je ta rampa "motila". Ko so rampo podrli, pa tudi njega ni bilo več. In precej let se ni dogajalo nič, zdaj pa je spet vsaj les na postaji. Vozi pa se ga s kamioni.
Postajno poslopje je povsem klasično za dolenjsko progo. Stanovanjski del je oddan v najem, prometni del pa sameva. Prometnikov že kakih 40 let ni več, PVK pa od začetka 90. let
Velika čakalnica je tudi tu po zaslugi lokalnih razbijačev zaprta
V postavljalnici je priročno skladišče SVP, ups, SGD
V Veliki Loki je tudi ena zadnjih lesenih zgradb na tem koncu, kjer so bila stranišča in shramba za "prometne potrebščine"
Kljub letom še razmeroma lično.
Gradbeni detalji
Na A strani, proti Trebnjem, pa je še edina ostala kretnica. Ključ dobi vlakovodja v Trebnjem. 40 na uro ni zato, ker bi bila tako slaba. Predpisi, predpisi... Ni krita s signali, zato je tako. Že nekajkrat je bilo slišati, da jo bodo ven vrgli. Dokler bo, pa je vsaj upanje, da bo enkrat tudi kak vagon prišel...
Proga pa spet, kjer se le da, sledi robu doline
Vijuganje in iskanje najugodnejšega terena se lepo vidi s ceste. Pogled nazaj
Postajno poslopje je povsem klasično za dolenjsko progo. Stanovanjski del je oddan v najem, prometni del pa sameva. Prometnikov že kakih 40 let ni več, PVK pa od začetka 90. let
Velika čakalnica je tudi tu po zaslugi lokalnih razbijačev zaprta
V postavljalnici je priročno skladišče SVP, ups, SGD
V Veliki Loki je tudi ena zadnjih lesenih zgradb na tem koncu, kjer so bila stranišča in shramba za "prometne potrebščine"
Kljub letom še razmeroma lično.
Gradbeni detalji
Na A strani, proti Trebnjem, pa je še edina ostala kretnica. Ključ dobi vlakovodja v Trebnjem. 40 na uro ni zato, ker bi bila tako slaba. Predpisi, predpisi... Ni krita s signali, zato je tako. Že nekajkrat je bilo slišati, da jo bodo ven vrgli. Dokler bo, pa je vsaj upanje, da bo enkrat tudi kak vagon prišel...
Proga pa spet, kjer se le da, sledi robu doline
Vijuganje in iskanje najugodnejšega terena se lepo vidi s ceste. Pogled nazaj
Re: Peš na Dolenjsko
Dobra dva kilometra za Veliko Loko pa je postajališče Štefan. Tudi to je bilo zgrajeno po vojni. Danes tudi to seveda ni zasedeno. Že večkrat se je našel kak kandidat za najemnika, pa ni nihče dolgo obstal.
Zgradba je videla že lepše čase
Zanesljivo pritrjena vrata
Za postajališčem pa NPr. Na njem je bilo že precej nesreč, saj ima le semaforje. Ob delih na cesti bratstva in enotnosti je bil večkrat speljan obvoz kar po tej cesti. V takih primerih je bil prehod kljub avtomatskem delovanju še dodatno zavarovan s čuvajem. Nekdanja čuvajnica je danes stanovanjski objekt.
Slaba dva kilometra, dva leva ovinka in pred nami so že prve trebanjske hiše
Kaj je tale kocka betona zdaj že vemo
Temenica progo potisne čisto na rob doline, da je bilo potrebno skopati manjši vkop
Za vkopom pa že UsB Trebnje.
Zgradba je videla že lepše čase
Zanesljivo pritrjena vrata
Za postajališčem pa NPr. Na njem je bilo že precej nesreč, saj ima le semaforje. Ob delih na cesti bratstva in enotnosti je bil večkrat speljan obvoz kar po tej cesti. V takih primerih je bil prehod kljub avtomatskem delovanju še dodatno zavarovan s čuvajem. Nekdanja čuvajnica je danes stanovanjski objekt.
Slaba dva kilometra, dva leva ovinka in pred nami so že prve trebanjske hiše
Kaj je tale kocka betona zdaj že vemo
Temenica progo potisne čisto na rob doline, da je bilo potrebno skopati manjši vkop
Za vkopom pa že UsB Trebnje.
Re: Peš na Dolenjsko
Odlično ti tole gre!
Lep dan
Tomaž
Lep dan
Tomaž
Re: Peš na Dolenjsko
In prve kretnice. Malce postrani gremo not, kajti tudi tu se je včasih uvažalo na drugi tir
Trebnje pa ima tudi premikalce. Ima namreč SEL-ovo SV napravo, podobno kot Rakovnik.
In novo električno gretje. Tudi tu je bilo prej plinsko
Kretnikova uta je zdaj vrtnarska
Upozorenje
Na tej strani je skupinski izvozni signal. Do pred par leti je imel tudi krog zelenih žarnic. Pa je moral dol. Na srednjem tiru
je bila včasih tudi čistilna jama za parne lokomotive
Postaja je v loku. Nad njo je cesta po kateri se je do pred kratkim valil ves lokalni in promet proti Sevnici.
Sama postaja je bila že večkrat podrobno opisana, zato nebi kaj dosti klobasal. Ob izgradnji je imela tri tire, ko so zgradili še progo do Krmelja, pa še četrtega. Juga je imela v načrtu še petega, čeprav ne vem, kam naj bi ga dali. Kraljevina pa je nameravala premakniti kar Sevniško progo, tako da bi iz Trebnjega bil samo en tir, na katerem bi se nekje za današnjo tovarno Trimo cepila od Dolenjske.
Pred par leti je bila postaja polna vagonov. Pločevina in izolacija za Trimo, staro železo, les, pesek iz Mirne pa še kaj. No, danes je bolj prepih na postaji. Nakladalna rampa sameva
Tale les pride iz Ivančne gorice. A kaj dela tukaj? Ja železnica vendar Premikalna skupina nastopi službo v Trebnjem. Vlak iz Ljubljane pribe do Trebnjega, pobere skupino in se z vrne v Ivančno gorico. Tam prerinejo kar je pač treba, se vrnejo v Trebnje in nadaljujejo vožnjo. Ko se zvečer vrača v Ljubljano, pa še te vagone pobere. Logika pač
Trebnje pa ima tudi premikalce. Ima namreč SEL-ovo SV napravo, podobno kot Rakovnik.
In novo električno gretje. Tudi tu je bilo prej plinsko
Kretnikova uta je zdaj vrtnarska
Upozorenje
Na tej strani je skupinski izvozni signal. Do pred par leti je imel tudi krog zelenih žarnic. Pa je moral dol. Na srednjem tiru
je bila včasih tudi čistilna jama za parne lokomotive
Postaja je v loku. Nad njo je cesta po kateri se je do pred kratkim valil ves lokalni in promet proti Sevnici.
Sama postaja je bila že večkrat podrobno opisana, zato nebi kaj dosti klobasal. Ob izgradnji je imela tri tire, ko so zgradili še progo do Krmelja, pa še četrtega. Juga je imela v načrtu še petega, čeprav ne vem, kam naj bi ga dali. Kraljevina pa je nameravala premakniti kar Sevniško progo, tako da bi iz Trebnjega bil samo en tir, na katerem bi se nekje za današnjo tovarno Trimo cepila od Dolenjske.
Pred par leti je bila postaja polna vagonov. Pločevina in izolacija za Trimo, staro železo, les, pesek iz Mirne pa še kaj. No, danes je bolj prepih na postaji. Nakladalna rampa sameva
Tale les pride iz Ivančne gorice. A kaj dela tukaj? Ja železnica vendar Premikalna skupina nastopi službo v Trebnjem. Vlak iz Ljubljane pribe do Trebnjega, pobere skupino in se z vrne v Ivančno gorico. Tam prerinejo kar je pač treba, se vrnejo v Trebnje in nadaljujejo vožnjo. Ko se zvečer vrača v Ljubljano, pa še te vagone pobere. Logika pač
Re: Peš na Dolenjsko
Od tirne tehtnice je le še okvir
Na A strani ima postaja tirne izvozne signale. Ena čistilna jama pa je tudi še ostala. V ozadju pa vidimo vodni stolp in zgradbe SVP
Zgradba je v presenetljivo dobrem stanju
Nadzorništva ni več, saj so nadzornico prestavili v Novo mesto
Vodni stolp
In Trebanjski križ-kraž čez angleže
Na koncu postaje pa NPr.
Na A strani ima postaja tirne izvozne signale. Ena čistilna jama pa je tudi še ostala. V ozadju pa vidimo vodni stolp in zgradbe SVP
Zgradba je v presenetljivo dobrem stanju
Nadzorništva ni več, saj so nadzornico prestavili v Novo mesto
Vodni stolp
In Trebanjski križ-kraž čez angleže
Na koncu postaje pa NPr.