Ziljska dolina
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Ziljska dolina
Lep prikaz Ziljske doline. Letos sem se enkrat peljal vzdolž te proge do Šmohorja in jo ogledoval. Ne morem si kaj, da je ne bi primerjal z našimi stranskimi progami. Urejeni tiri: betonski pragovi, pritrdilni material b.p., postaje urejene, vlaki čisti, brez grafitov in kot kaže, še kar pogosti. Zakaj v Avstriji lahko pri nas pa nič od tega?
lp
lp
Re: Ziljska dolina
Tudi pri sosedih so grafiti že kar pogost pojav.električar napisal/-a:...brez grafitov... Zakaj v Avstriji lahko pri nas pa nič od tega?
lp
Drugi vagon...
http://s9.postimg.org/elf1jbwu7/P5100158.jpg
Drugače pa zato, ker smo na sončni strani alp, kjer je pogosto megla. Ker je pri nas 90 % interesov za lasten žep 10 ali manj pa za etiko in poštenost, čez mejo pa ravno obratno.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ziljska dolina
Pri nas še glavnih prog ne moreš primerjati z njihovimi lokalkamielektričar napisal/-a:Lep prikaz Ziljske doline. Letos sem se enkrat peljal vzdolž te proge do Šmohorja in jo ogledoval. Ne morem si kaj, da je ne bi primerjal z našimi stranskimi progami. Urejeni tiri: betonski pragovi, pritrdilni material b.p., postaje urejene, vlaki čisti, brez grafitov in kot kaže, še kar pogosti. Zakaj v Avstriji lahko pri nas pa nič od tega? #-olp
preglednik
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 317
- Pridružen: 17.08.2006, 13:47
Re: Ziljska dolina
Žal se moram strinjati s @preglednikom in @Re 4/4.
lp
lp
Re: Ziljska dolina
Žal so mnoge "City Shuttlove" garniture res pokracane. In kot vse kaže, pack z njih niti ne nameravajo odstraniti. Na drugih vlakih oz. vagonih grafitov nisem opazil.Re 4/4 napisal/-a:Tudi pri sosedih so grafiti že kar pogost pojav.
Odnos Avstrijskih železnic do potnikov si vsekakor zasluži pohvalo. Naj bo postajno poslopje na še tako odmaknjenem koncu, namenjeno morda nekaj prebivalcem bližnjih hiš, prav povsod je potnik deležen strehe nad glavo in sedišča. Grafite, razbita stekla ipd. škodo na postajah bi človek iskal zaman. Je skoraj neverjetno, da zadostuje zgolj nekaj kilometrov vožnje preko Karavank, kjer naletimo - vsaj kar se železnice tiče - na povsem drug svet.
Še beseda, dve, o Ziljski dolini. Ko se od glavne smeri Beljak - Trbiž v Podkloštru odcepi krak proge proti zahodu in "zmanjka" elektrike nad tirom, vožnja z vlakom po dolini dobi pridih pravega romantičnega potovanja vzdolž skoraj vedno deroče Zilje, pod pobeljenimi vrhovi, po zelenih travnikih, ki jih tu in tam prekinjajo vasice in lokalne ceste....Skratka, "teren" je več kot vabljiv za nepozabni izlet z vlakom na lep pomladni dan.
Re: Ziljska dolina
No, vedno deroča Zilja je po mojih kolesarskih spominih kanalizirana rečica. Res pa je dolina v vsej svoji scenariji prijetna. Vsakemu ljubitelju rekreativnega kolesarjenja jo priporočam, v katero smer z vlakom je pa stvar izbire. Sam sem jo stalno raje mahnil čez hribe v Gemono (Plöcken Pass) ali vsaj Pontebbo (Mokrine), manj vešči pa se lahko zadovoljijo z lagodnim spuščanjem ob reki proti izhodišču nekje pri Beljaku......in "zmanjka" elektrike nad tirom, vožnja z vlakom po dolini dobi pridih pravega romantičnega potovanja vzdolž skoraj vedno deroče Zilje, pod pobeljenimi vrhovi, po zelenih travnikih, ki jih tu in tam prekinjajo vasice in lokalne ceste....Skratka, "teren" je več kot vabljiv za nepozabni izlet z vlakom na lep pomladni dan.
še vprašanje: Kja pomeni na cestnem prehodu "Pfeiffen Signal"?
LPL