Ziljska dolina
Re: Ziljska dolina
Holding, te prav lepo štekam, toda enkrat je potrebno ukrepati. Pomisli koliko ljudi se "sonči" na postajah zato, da se enkrat ali dvakrat na dan križa vlak (večina regionalnih prog, lep primer kar bohinjska, kjer so se šli zmanjšanje zaposlenih z ukinjanjem izogibališč/postaj). Pri tem pa še mislijo kako so nujno potrebni za varno delo.....
LPL
LPL
Re: Ziljska dolina
Kako pa je z zavarovanjem poti pri takih križanjih? Ali je to potemtakem tudi "Zugleited sicherheit"? Saj to niso lahka tirna vozila (tramvaji) z ustrezno kratko zavorno potjo???holding napisal/-a:...nič signalov, nič prometnika na postaji, pa vseeno križanja vlakov... ...
LP, Metod
Re: Ziljska dolina
...zadeva poteka približno (ne me haklat za podrobnosti, pliz) takole... .....
...promet na celotni ziljski progi vodi prometnik v Šmohorju (Hermagor).....sam Hremagor je zavarovan z SVN in signali (US, IS, Ps) in ima tudi več tirov......ostale "postaj'ce" (ni jih veliko, mogoče 3 al 4) pa imajo po dva tira in na vsaki strani "fedr kretnico", kar pomeni VEDNO po enem tiru gor in VEDNO po drugem tiru dol ...VSI vlaki, ki so na progi (ni jih veliko, hkrati mogoče 3 al 4), so na radijski zvezi s prometnikom, stalno javljajo svojo lokacijo in smejo odpeljat iz "postajce" samo z dovoljenjem prometnika, kateri stalno vodi dejanski grafikon in odreja kdo, kdaj, kam sme odpeljat...dovoljenje za odhod je istočasno dovoljenje za uvoz na naslednjo "postajco".... ....
...vlaki so samo motorniki in shuttli, mislim da je samo en tovorni par....zavarovani NPr-i imajo kontrolne signale, kretnice so pa očitno take izvedbe, da vedno stojijo prav... ...čeprav si ne znam predstavljati, kako je to izvedeno (npr. sneg...)...
...takih prog je v Avstriji kar precej..... ...in očitno jim zadeva laufa...
...promet na celotni ziljski progi vodi prometnik v Šmohorju (Hermagor).....sam Hremagor je zavarovan z SVN in signali (US, IS, Ps) in ima tudi več tirov......ostale "postaj'ce" (ni jih veliko, mogoče 3 al 4) pa imajo po dva tira in na vsaki strani "fedr kretnico", kar pomeni VEDNO po enem tiru gor in VEDNO po drugem tiru dol ...VSI vlaki, ki so na progi (ni jih veliko, hkrati mogoče 3 al 4), so na radijski zvezi s prometnikom, stalno javljajo svojo lokacijo in smejo odpeljat iz "postajce" samo z dovoljenjem prometnika, kateri stalno vodi dejanski grafikon in odreja kdo, kdaj, kam sme odpeljat...dovoljenje za odhod je istočasno dovoljenje za uvoz na naslednjo "postajco".... ....
...vlaki so samo motorniki in shuttli, mislim da je samo en tovorni par....zavarovani NPr-i imajo kontrolne signale, kretnice so pa očitno take izvedbe, da vedno stojijo prav... ...čeprav si ne znam predstavljati, kako je to izvedeno (npr. sneg...)...
...takih prog je v Avstriji kar precej..... ...in očitno jim zadeva laufa...
Re: Ziljska dolina
....ne vem kolk štekaš, pa si že velik sveta vidu.... ....nočem politizirat, ker se tega na tem forumu ne počne, pa vendar: stopnja kulture, demokracije in razvoja v katerikoli deželi je premosorazmerna s kulturo "prascev" in ne "ovc"....Ljubitelj napisal/-a:Holding, te prav lepo štekam, toda enkrat je potrebno ukrepati. Pomisli koliko ljudi se "sonči" na postajah zato, da se enkrat ali dvakrat na dan križa vlak (večina regionalnih prog, lep primer kar bohinjska, kjer so se šli zmanjšanje zaposlenih z ukinjanjem izogibališč/postaj). Pri tem pa še mislijo kako so nujno potrebni za varno delo.....
LPL
Re: Ziljska dolina
Delovanje takšne kretnice smo videli v tej temi:
Posebni vlak Gornja Radgona - Bad Radkersburg 17.10.2010
na zadnji strani!
Takrat so Avstrijci na 711 prinesli tudi "mobilno GPS napravo" za sledenje gibanja našega vlaka! Njihovi imajo podobno zadevo vgrajeno.
Posebni vlak Gornja Radgona - Bad Radkersburg 17.10.2010
na zadnji strani!
Takrat so Avstrijci na 711 prinesli tudi "mobilno GPS napravo" za sledenje gibanja našega vlaka! Njihovi imajo podobno zadevo vgrajeno.
_Borsig_ napisal/-a:Tono napisal/-a:Na tem mestu pa je prišlo do rahle panike. Izvažamo, kretnica pa ni bila pravilno postavljena!!!
Zaviramo, da je ne bi prerezali!!!
Prepozno, smo jo že navozili, ID neizbežen!!!
Pa ni bilo čisto tako: po začetnem presenečenju oz. v trenutku, ko sem pritisnil prvo sliko, so avtrijski fantje povedali, da gre za avtomatično hidravlično kretnico, ki se ne postavlja ob izvažanju in se jo praviloma prereže. Uf! Pa je Ciril kar dal gas. Je pa res, da nazaj grede nismo videli, da bi kdo okoli kretnice letal s kakšno ambulantno ključavnico
Dokaz, kako deluje njihov sistem prereza kretnice:
Izvoz iz postaje Cmurek/Mureck v smeri Radgone!!!
Pa še kretnica v smeri Špilje/Spelfeld:
Torej: vlak uvaža v postajo vedno v premo,
izvaža pa v odklon!!!
Zadeva deluje hidravlično BP!!!
LP _Borsig_
Pa fajn se še mejte!
Pa fajn se še mejte!
Re: Ziljska dolina
Torej je treba imeti neprave glavne prevozne tire. Pri nas jih pa sovražijo!
LP - Peter
LP - Peter
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1947
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Ziljska dolina
Na tej progi niti ni tako malo prometa - kakšnih 12 parov vlakov dnevno!
preglednik
Re: Ziljska dolina
Ali bi lahko to progo primerjali s progo Ljubljana - Kamnik? Tu je sicer menda kakšen par vlakov več, tudi tukaj je tovora precej malo in prav tako ima približno 4 postaje (možnost križanja) - če odštejemo Šiško.
Glede averzije do nepravih prevoznih tirov: ali je to morda povezano z (neosnovanim) prepričanjem, da se v odklon ne more peljati hitro? In je torej vožnja v odklon (pa magari samo na enem koncu) nepotrebna motnja pri vlakih, ki postajo prevažajo?
Glede averzije do nepravih prevoznih tirov: ali je to morda povezano z (neosnovanim) prepričanjem, da se v odklon ne more peljati hitro? In je torej vožnja v odklon (pa magari samo na enem koncu) nepotrebna motnja pri vlakih, ki postajo prevažajo?
LP, Metod
Re: Ziljska dolina
Pri nas mora vse delovati trotlziher, ob stalni postavki največje neumnosti, nesposobnosti in malomarnosti. Če bi tako razmišljali v cestnem prometu, bi morali po sredini cest namesto črt postavljati ograje, namesto semaforjev pa zapornice. "Odgovornost" je pojem, ki se ga pri nas očitno bojimo bolj kot hudič križa.
Tako počasi se prebujamo ...