Ziljska dolina

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Holding, te prav lepo štekam, toda enkrat je potrebno ukrepati. Pomisli koliko ljudi se "sonči" na postajah zato, da se enkrat ali dvakrat na dan križa vlak (večina regionalnih prog, lep primer kar bohinjska, kjer so se šli zmanjšanje zaposlenih z ukinjanjem izogibališč/postaj). Pri tem pa še mislijo kako so nujno potrebni za varno delo.....

LPL
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a mkx »

holding napisal/-a:...nič signalov, nič prometnika na postaji, pa vseeno križanja vlakov... #-o ...
Kako pa je z zavarovanjem poti pri takih križanjih? Ali je to potemtakem tudi "Zugleited sicherheit"? :-k Saj to niso lahka tirna vozila (tramvaji) z ustrezno kratko zavorno potjo???
LP, Metod
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a holding »

...zadeva poteka približno (ne me haklat za podrobnosti, pliz) takole... :roll: .....
...promet na celotni ziljski progi vodi prometnik v Šmohorju (Hermagor).....sam Hremagor je zavarovan z SVN in signali (US, IS, Ps) in ima tudi več tirov......ostale "postaj'ce" (ni jih veliko, mogoče 3 al 4) pa imajo po dva tira in na vsaki strani "fedr kretnico", kar pomeni VEDNO po enem tiru gor in VEDNO po drugem tiru dol ...VSI vlaki, ki so na progi (ni jih veliko, hkrati mogoče 3 al 4), so na radijski zvezi s prometnikom, stalno javljajo svojo lokacijo in smejo odpeljat iz "postajce" samo z dovoljenjem prometnika, kateri stalno vodi dejanski grafikon in odreja kdo, kdaj, kam sme odpeljat...dovoljenje za odhod je istočasno dovoljenje za uvoz na naslednjo "postajco".... #-o ....
...vlaki so samo motorniki in shuttli, mislim da je samo en tovorni par....zavarovani NPr-i imajo kontrolne signale, kretnice so pa očitno take izvedbe, da vedno stojijo prav... :shock: ...čeprav si ne znam predstavljati, kako je to izvedeno (npr. sneg...)...
...takih prog je v Avstriji kar precej..... :D ...in očitno jim zadeva laufa...
holding
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1799
Pridružen: 30.12.2006, 13:03

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a holding »

Ljubitelj napisal/-a:Holding, te prav lepo štekam, toda enkrat je potrebno ukrepati. Pomisli koliko ljudi se "sonči" na postajah zato, da se enkrat ali dvakrat na dan križa vlak (večina regionalnih prog, lep primer kar bohinjska, kjer so se šli zmanjšanje zaposlenih z ukinjanjem izogibališč/postaj). Pri tem pa še mislijo kako so nujno potrebni za varno delo.....
LPL
....ne vem kolk štekaš, pa si že velik sveta vidu.... :mrgreen: ....nočem politizirat, ker se tega na tem forumu ne počne, pa vendar: stopnja kulture, demokracije in razvoja v katerikoli deželi je premosorazmerna s kulturo "prascev" in ne "ovc"....
Uporabniški avatar
_Borsig_
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3102
Pridružen: 08.01.2009, 15:42
Kraj: Pragersko

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a _Borsig_ »

Delovanje takšne kretnice smo videli v tej temi:


Posebni vlak Gornja Radgona - Bad Radkersburg 17.10.2010
na zadnji strani!


Takrat so Avstrijci na 711 prinesli tudi "mobilno GPS napravo" za sledenje gibanja našega vlaka! Njihovi imajo podobno zadevo vgrajeno.


_Borsig_ napisal/-a:
Tono napisal/-a:Na tem mestu pa je prišlo do rahle panike. Izvažamo, kretnica pa ni bila pravilno postavljena!!! :shock: :shock: :shock:
Slika

Zaviramo, da je ne bi prerezali!!!
Slika

Prepozno, smo jo že navozili, ID neizbežen!!!
Slika

:) :) :) :) :) :) :)

Pa ni bilo čisto tako: po začetnem presenečenju oz. v trenutku, ko sem pritisnil prvo sliko, so avtrijski fantje povedali, da gre za avtomatično hidravlično kretnico, ki se ne postavlja ob izvažanju in se jo praviloma prereže. Uf! Pa je Ciril kar dal gas. Je pa res, da nazaj grede nismo videli, da bi kdo okoli kretnice letal s kakšno ambulantno ključavnico :)

Dokaz, kako deluje njihov sistem prereza kretnice:


Povezava na video

Izvoz iz postaje Cmurek/Mureck v smeri Radgone!!!


Pa še kretnica v smeri Špilje/Spelfeld:

Povezava na video

Torej: vlak uvaža v postajo vedno v premo,
izvaža pa v odklon!!!

Zadeva deluje hidravlično BP!!!
LP _Borsig_

Pa fajn se še mejte!
Peter 5
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 609
Pridružen: 20.01.2013, 13:40
Kraj: Maribor

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a Peter 5 »

Torej je treba imeti neprave glavne prevozne tire. Pri nas jih pa sovražijo!
LP - Peter
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Na tej progi niti ni tako malo prometa - kakšnih 12 parov vlakov dnevno!
preglednik
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4113
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a mkx »

Ali bi lahko to progo primerjali s progo Ljubljana - Kamnik? Tu je sicer menda kakšen par vlakov več, tudi tukaj je tovora precej malo in prav tako ima približno 4 postaje (možnost križanja) - če odštejemo Šiško.

Glede averzije do nepravih prevoznih tirov: ali je to morda povezano z (neosnovanim) prepričanjem, da se v odklon ne more peljati hitro? In je torej vožnja v odklon (pa magari samo na enem koncu) nepotrebna motnja pri vlakih, ki postajo prevažajo?
LP, Metod
Uporabniški avatar
Čišo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 704
Pridružen: 29.10.2005, 17:41
Kraj: Bohinjska železnica

Re: Ziljska dolina

Odgovor Napisal/-a Čišo »

Pri nas mora vse delovati trotlziher, ob stalni postavki največje neumnosti, nesposobnosti in malomarnosti. Če bi tako razmišljali v cestnem prometu, bi morali po sredini cest namesto črt postavljati ograje, namesto semaforjev pa zapornice. "Odgovornost" je pojem, ki se ga pri nas očitno bojimo bolj kot hudič križa.
Tako počasi se prebujamo ...
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Goriče - Preseško Jezero

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika
http://www.maps.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Goriče - Preseško Jezero

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Goriče - Preseško Jezero

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Goriče - Preseško Jezero

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Presseggersee - Vellach-Kühnburg

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika
http://www.maps.google.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Presseggersee - Vellach-Kühnburg

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori