Zgornja Dravska dolina

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Waw...nisem videl da pridejo taljani s Flirtom tudi v Lienz....sem mislil da je San Candido mejna postaja???
LEP DAN
Igor
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

igor72 napisal/-a:
Waw...nisem videl da pridejo taljani s Flirtom tudi v Lienz....sem mislil da je San Candido mejna postaja???
Z decembrom so začel, predvsem zaradi povezave: Lienz-Fortezza-Innsbruck.
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4636
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Lienz Peggetz - Lienz

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Re 4/4 napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
Waw...nisem videl da pridejo taljani s Flirtom tudi v Lienz....sem mislil da je San Candido mejna postaja???
Z decembrom so začel, predvsem zaradi povezave: Lienz-Fortezza-Innsbruck.
Ja, sej....torej bivši koridor cuh ni bil tako slabo zamišljen, kot so dopovedovali ko so ga ukinili #-o
...me prav zanima kdo vozi po avstrijskem delu doline Drave...bi reku da taljani ne :?
LEP DAN
Igor
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1950
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Očitno povezave med Italijo in Avstrijo dosti bolje funkcionirajo kot s Slovenijo (Micotra, gornjedravska dolina, da ne omenjam Brener....)
preglednik
Uporabniški avatar
Dino S
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1499
Pridružen: 18.09.2008, 16:19
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a Dino S »

preglednik napisal/-a:Očitno povezave med Italijo in Avstrijo dosti bolje funkcionirajo kot s Slovenijo (Micotra, gornjedravska dolina, da ne omenjam Brener....)
Večinoma po zaslugi "privatnih" operaterjev v Italiji.
...
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4297
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

Dino S napisal/-a: Večinoma po zaslugi "privatnih" operaterjev v Italiji.
In pokrajin (ne občin s 200 prebivalci-naša posebnost)... Potem pa slišiš, da jih mi ne rabimo... Jao, kam smo prišli
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Niti ni pomembno, ali gre za zasebnega ali državnega prevoznika, povezanost dveh sosednjih regij je vedno v prvi vrsti odvisna od dogovora pristojnih politikov obeh regij oz. dežel. V državi, ki je centralizirana in ne kaže znakov po vzpostavitvi meddržavnega lokalnega prometa, še tako odprta regija sosednje države ne more najti ustreznega sogovornika, kaj šele realizirati kakršen koli projekt v tej smeri.

Mnoge države, ki so postale članice EU istočasno z našo državo, so dodobra izkoristile priložnost in s pomočjo evropskih sredstev pričele vzpostaljati prekomejne (regionalne) povezave. In tu ne gre zgolj za železniške povezave, temveč tudi za kolesarske steze, pešpoti itd. Kakršen koli projekt, ki dodatno poveže dve obmejni regiji, ima z nekaj znanja ter ekipo sposobnih ljudi praktično vnaprej zagotovljen uspeh pri pridobitvi evropskih sredstev.

Projekt MICOTRA med (Avstrijsko) Koroško in Furlanijo se je prijel, kako bo z omenjeno povezavo med Južno (Italija) ter Vzhodno (Avstrija) Tirolsko, bo pokazal čas. Od pričetka vzpostavitve nove povezave mineva tretji mesec, ali bo povezava ostala tudi prihodnje leto, bo odvisno od zapolnjenosti vlakov. Le-ti sicer vozijo med Lienzom in Fortezzo vse dni v tednu v enournih intervalih, med Lienzom in San Candidom so (seveda) pod avstrijskim "nadzorom" (sprevodnik + strojevodja).

Slika
Uporabniški avatar
trackpan
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 834
Pridružen: 18.03.2014, 11:06

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a trackpan »

Pozdravljeni pozitivno misleči .

@Gusar občudujem tvoja foto-potepanja po železniških tirih sosednje dežele. V pozitivnem smislu je to odlična reklama za videnja teh krajev. Še posebej dodatni opisi, označbe (tudi vrhov gora) so dobra popotnica.

Nekaj drugega sem te mislil vprašati. Kako v Avstriji uspeva, da vlaki niso popisani (grafiti) ? V Sloveniji dobiš odgovor, da je to nerešljiv problem, češ da bi nadzor zahteval "ogromna" sredstva :^o .


LP Igor
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Kakšen nadzor.Kulturni nivo prebivalstva je na drugi višini.
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Zgornja Dravska dolina

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Igor, morda se sliši nenavadno, a je kar težko najti odgovor na tvoje vprašanje. Nemara bi bilo prav, da bi odgovor nanj poiskala bolj pristojna osebe od mene. A ker si s prstom pokazal name, naj na kratko poskusim razložiti svoj, širši pogled na omenjeno težavo.

Slika

Slika

A v splošnem so takšni primeri vseeno redki. Ko je enkrat potreben nadzor nad vsem, kar je javno dobro, se postavi širše vprašanje problema družbe. V Avstriji je nemalokrat moč naleteti na stranske postajne tire na katerih so parkirani vagoni, lokomotive oz. celotne garniture in do katerih lahko pristopa brez težav vsakdo, saj tirov od bližnje ulice ne loči nobena ograja, niti niso deležni fizičnega ali video nadzora. Pa kljub temu na parkiranem voznem parku ni moč zaslediti nobenega grafita.

Podobno, kot za vlake, velja tudi za ostalo infrastrukturo. Ob sobotah in nedeljah zjutraj so tu in tam na odmaknjenih manjših postajah oz. postajališčih vidne posledice večernega oz. nočnega kratkočasenja mladine. A v splošnem so postaje urejene, čiste, dostopi do njih kar se da enostavni. Potnik se lahko pripelje do urejenega postajnega parkirišča, kjer pusti svoje vozilo (avto, motor, kolo), opravi toaleto, si umije roke s toplo vodo ter v ogrevani čakalnici pričaka vlak. Skratka, deležen je standarda, ki mu daje občutek cenjenosti in hvaležnosti. In hkrati pozitiven pogled na razmišljanje in poteze odgovornih, saj je ljudem v veliki meri omogočen osnoven pogoj za uporabo javnega potniškega prometa.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

V špvezavi z zgornjim primerom je še posebej zanimivo opazovati potnike v vlakih, ki jih pot ne zanese ravno pogosto v Avstrijo. Večinoma gre za vlake, ki v Avstrijo pripeljejo iz oz. preko naše države. Potniki v njih ob pogledih na omenjeno prepoved pričnejo večinoma glasno negodovati.

A red in pravila je težko vpeljevati, če jih narod ne spoštuje oz. jih ne sprejema. In če posameznik ne spoštuje tistega, kar ni njegovo, mu bo fizični (ali video) nadzor kvečjemu še večji izziv, da znova pusti svoj »pečat« na vlaku ali poslopju železniške postaje. A to je že vprašanje družbe, njene miselnosti, vzgoje oz. poti, ki smo si jo zadali.
Odgovori