Dolina reke Mele (Möll)
Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Dolina reke Mele (Möll)
Ne. Vsaj, če me spomin ne vara.
Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach
Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi.igor72 napisal/-a:A je ta vlak imel doprego?Gusar napisal/-a: http://s1.postimg.org/4whqc4cz3/PA071301.jpg
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach
To je dobrih 1600t na 30 promilih na kuplo??....in pravijo da pri nas pretiravajocokla napisal/-a: Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi.
LEP DAN
Igor
Igor
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 1951
- Pridružen: 20.09.2006, 15:24
- Kraj: Primorska
Re: Dolina reke Mele (Möll)
Koliko znaša največji vzpon na Tauernbahnu. Dvomim, da je 30 promil!
preglednik
Re: Dolina reke Mele (Möll)
Glede na to, da je klanec proti Tunelu kar spodoben me zanima, če se jim kaj vlaki pretrgajo. Pri nas je to še vedno glavni razlog za doprege na istem vlaku.....Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi.
Sicer pa ko človek vidi, kako vozijo tovorne vlake drugod po razviti okolici se mu milo stori. Poleti sem videl na Češkem (Plzen-Furth i. Wald) v 5 min 2 vlaka (les, premog) skupno z 8 lokomotivami, kar je skoraj pol staleža slovenskih dizlov...... Avstrijci imajo doprege na Brennerski železnici daljinsko krmiljene, etc.....
LPL
Re: Dolina reke Mele (Möll)
28 pa še mal promilov je maksimalni naklon nekje na nordrampe, med Schwarzach im Pungau in Dorfgastein. Povprečno pa se dviguje nekje okoli 25,1 promil.preglednik napisal/-a:Koliko znaša največji vzpon na Tauernbahnu. Dvomim, da je 30 promil!
Ja, za "LKW züge" je takoLjubitelj napisal/-a:Avstrijci imajo doprege na Brennerski železnici daljinsko krmiljene, etc.....
LPL
Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach
Moje razmišljanje ... pa mi povejte, če sem ga kje mimo pihnil ... kupla v idealnem primeru mora zdržati maksimalnmo vlečno silo. Pri Taurusih je to približno 300kN na lokomotivo, v tandemu torej 600 kN. Teh 600kN je po domače povedano 60t kar ni neka velika sila. Večje sile od tega se pojavljajo zaradi gibanja vagonov med seboj (razna cukanja, na ovinkih ko so odbijači na eni strani stisnjeni, itd.). Vendar se to da precej zmanjšati če se vagone spne na tesno (torej tako, kot se že nekaj časa dela s potniškimi). Mogoče pa se tovorne vlake v Avtriji spenja bolj na tesno kot smo to navajeni početi na balkanu?igor72 napisal/-a:To je dobrih 1600t na 30 promilih na kuplo??....in pravijo da pri nas pretiravajo
Menda se vagone spenja "na rahlo" zato, da je lažje speljati (za to mora biti vlak "zbit") ... ampak to pri sodobnih lokomotivah (s spodobno vlečno silo od hitrosti 0 naprej) menda ni potrebno?
LP, Metod
Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach
A ni pri nas na tem vlaku doprega iz Kopra do Rodika, na Jesenice pa v tandemu?cokla napisal/-a:Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi.igor72 napisal/-a:A je ta vlak imel doprego?Gusar napisal/-a: http://s1.postimg.org/4whqc4cz3/PA071301.jpg
Re: Dolina reke Mele (Möll)
Avstrijci so na podlagi izračunov in poizkusnih voženj dvignili obremenitev vlečne naprave na 500 kn. Te postopke smo kot podružnica povzeli tudi v RCA Slo in naprimer iz Divače do Rodika dvignili obremenitev iz 1350t na 1570t ko govorimo o vožnji z tandemom. Če sem pa pravilno informiran je pa normativ za nove vlečne naprave dvignjen na 850 kn avtomatske spenjače pa 1500 kn.Pa če se še prav spomnim na Jesenice do 1570t tandem nad tem doprega.