Dolina reke Mele (Möll)

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a igor72 »

Gusar napisal/-a: Slika
A je ta vlak imel doprego?
LEP DAN
Igor
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Dolina reke Mele (Möll)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Ne. Vsaj, če me spomin ne vara.
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11516
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a cokla »

igor72 napisal/-a:
A je ta vlak imel doprego?
Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi. :P
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
igor72
Mojster
Mojster
Prispevkov: 4637
Pridružen: 28.09.2005, 17:07
Kraj: Primorje

Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a igor72 »

cokla napisal/-a: Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi. :P
To je dobrih 1600t na 30 promilih na kuplo??....in pravijo da pri nas pretiravajo :?
LEP DAN
Igor
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1951
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Dolina reke Mele (Möll)

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Koliko znaša največji vzpon na Tauernbahnu. Dvomim, da je 30 promil!
preglednik
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4763
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Dolina reke Mele (Möll)

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi.
Glede na to, da je klanec proti Tunelu kar spodoben me zanima, če se jim kaj vlaki pretrgajo. Pri nas je to še vedno glavni razlog za doprege na istem vlaku.....
Sicer pa ko človek vidi, kako vozijo tovorne vlake drugod po razviti okolici se mu milo stori. Poleti sem videl na Češkem (Plzen-Furth i. Wald) v 5 min 2 vlaka (les, premog) skupno z 8 lokomotivami, kar je skoraj pol staleža slovenskih dizlov...... Avstrijci imajo doprege na Brennerski železnici daljinsko krmiljene, etc.....

LPL
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4298
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Dolina reke Mele (Möll)

Odgovor Napisal/-a Re 4/4 »

preglednik napisal/-a:Koliko znaša največji vzpon na Tauernbahnu. Dvomim, da je 30 promil!
28 pa še mal promilov je maksimalni naklon nekje na nordrampe, med Schwarzach im Pungau in Dorfgastein. Povprečno pa se dviguje nekje okoli 25,1 promil.
Ljubitelj napisal/-a:Avstrijci imajo doprege na Brennerski železnici daljinsko krmiljene, etc.....

LPL
Ja, za "LKW züge" je tako :D
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4118
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a mkx »

igor72 napisal/-a:To je dobrih 1600t na 30 promilih na kuplo??....in pravijo da pri nas pretiravajo :?
Moje razmišljanje ... pa mi povejte, če sem ga kje mimo pihnil ... kupla v idealnem primeru mora zdržati maksimalnmo vlečno silo. Pri Taurusih je to približno 300kN na lokomotivo, v tandemu torej 600 kN. Teh 600kN je po domače povedano 60t kar ni neka velika sila. Večje sile od tega se pojavljajo zaradi gibanja vagonov med seboj (razna cukanja, na ovinkih ko so odbijači na eni strani stisnjeni, itd.). Vendar se to da precej zmanjšati če se vagone spne na tesno (torej tako, kot se že nekaj časa dela s potniškimi). Mogoče pa se tovorne vlake v Avtriji spenja bolj na tesno kot smo to navajeni početi na balkanu?

Menda se vagone spenja "na rahlo" zato, da je lažje speljati (za to mora biti vlak "zbit") ... ampak to pri sodobnih lokomotivah (s spodobno vlečno silo od hitrosti 0 naprej) menda ni potrebno?
LP, Metod
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1283
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Oberfalkenstein - Mallnitz-Obervellach

Odgovor Napisal/-a Nejac »

cokla napisal/-a:
igor72 napisal/-a:
A je ta vlak imel doprego?
Doprege na teh vlakoih so le pri nas....Avstrijci ( pa saj veš ) vozijo s tandemi. :P
A ni pri nas na tem vlaku doprega iz Kopra do Rodika, na Jesenice pa v tandemu?
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 699
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Dolina reke Mele (Möll)

Odgovor Napisal/-a 1216-001 »

Avstrijci so na podlagi izračunov in poizkusnih voženj dvignili obremenitev vlečne naprave na 500 kn. Te postopke smo kot podružnica povzeli tudi v RCA Slo in naprimer iz Divače do Rodika dvignili obremenitev iz 1350t na 1570t ko govorimo o vožnji z tandemom. Če sem pa pravilno informiran je pa normativ za nove vlečne naprave dvignjen na 850 kn avtomatske spenjače pa 1500 kn.Pa če se še prav spomnim na Jesenice do 1570t tandem nad tem doprega.
Odgovori