Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Lepo! Vidim kar pisano sestavo prevoznikov.
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Gusar, vsaka ti čast za iskanje slovenskih imen, poleg zanimivih reportaž sevda. Sem bil nejeveren in sem iskal od kod si privlekel na dan ime Taržizem za Tricesimo, pa je res celo dokaj uradno slovensko ime v rabi v Furlaniji.
LPL
LPL
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Priznam, da tudi sam nisem poznal slovenskega imena za Tricesimo, vse dokler se nisem odločil za obisk tega dela Furlanije. Tako, kot še marsikatero ime krajev in ostalih zemljepisnih točk (od dolin, vrhov, sedel, potokov, planin itd.) v tem koncu Italije in na Avstrijskem Koroškem. Kar nekaj slovenskih imen sega generacije nazaj, nemalo od njih je verjetno že pozabljenih.
Vsekakor so ob spoznavanju in doživljanju prometne ureditve tudi takšne "malenkosti" eden od čarov potepanja po nam bližnjih, a za mnoge od nas komaj da poznanih krajih.
Vsekakor so ob spoznavanju in doživljanju prometne ureditve tudi takšne "malenkosti" eden od čarov potepanja po nam bližnjih, a za mnoge od nas komaj da poznanih krajih.
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
@Gusar, bravo, kapo dol za vse te fantastične slike, opise in, sploh, da se ti da nalagati vse to na splet in ta forum (teden za tednom)!
Opazil sem, da imajo vsa vozila spredaj samo dve luči, zgornje- tretje pa ne. A je tam takšen predpis?
Opazil sem, da imajo vsa vozila spredaj samo dve luči, zgornje- tretje pa ne. A je tam takšen predpis?
Zaljubljen v modelno (Märklin Digital H0) in pravo železnico
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Da, italjani imajo take predpise, da je reflektor prižgan samo pri dolgih lučeh, medtem ko v avstriji obvezno vozijo z dolgimi lučmi tudi podnevi izjema so postaje, postajališča in srečanje z vlakom.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Kadar sem se vozil po tej progi sem opazil tudi mrežo proti divjadi tako kot ob avtocestah oz. hitrih progah. To je edina proga v naši bližini, da ima to mrežo. V kakšnem stanju se sedaj nahaja. Ali jo redno vzdržujejo?
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Predpotopni predpisi še vedno veljajo zahodno od nas...tudi pri nas je včasi utripalo, hvalanevemkomu jih je že pred leti srečala pamet
MMG:ŽE večkta sem te pohvlalil za tvoja razsvetljenja in tako je tudi sedaj; bi pa imel hkrati eno dobronamerno kritiko, in sicer da, ko nakladaš večje število postov (slikovnih), kar je skoraj vedno , bi bilo fajn, če bi jih v posamezen post vstavil le kakšnih 6-7, kar bi bistveno skrajšalo nalaganje celotne strani, saj ko je na eni strani 15 postov z po 10 slikami, kar (vsaj meni) pri mobilnem ogledu predstavlja veliiiko časa
LEP DAN
Igor
Igor
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Okoli izmeničnega utripanja bi se dalo debatirati. Takšni vlaki so vedno redkejši. Zahaklajo, pa glavno da deluje ena. Tako sem jaz videl. Je pa res, da daleč stran; Proti zahodu in jugozahodu Italije.
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Hvala za izčrpno poročilo in slikovno gradivo, ki ga tako vestno zbiraš. Očitno pa je bila proga z vsemi temi prehodi za živali narejena že pred dobrimi petnajstimi leti v skladu s časom (če ne celo pred njim)
Re: Canal del Ferro in Furlanska ravnina
Tole temo je pa res užitek brat
Zanima me edino si mogoče imel kako neprijetno srečanje z železniškim osebjem, glede na to da slikaš po po mojem železniškem območju? V Italji so baje kar zoprni, usaj tako sem slišal.
Sam sem imel enkrat probleme na Brennerju, ko sta dva policaja spraševala da kam grem, sem rekel da Innsbruck, potem sta me še bolj čukasto gledala ker sem iz Innsbrucka ravno prišel, ko sem jima pa razložil da bi rad fotografiral in sta po dokumentih videla da sem slovenec, pa sta rekla da lahko, a vendar samo s perona.
Zanima me edino si mogoče imel kako neprijetno srečanje z železniškim osebjem, glede na to da slikaš po po mojem železniškem območju? V Italji so baje kar zoprni, usaj tako sem slišal.
Sam sem imel enkrat probleme na Brennerju, ko sta dva policaja spraševala da kam grem, sem rekel da Innsbruck, potem sta me še bolj čukasto gledala ker sem iz Innsbrucka ravno prišel, ko sem jima pa razložil da bi rad fotografiral in sta po dokumentih videla da sem slovenec, pa sta rekla da lahko, a vendar samo s perona.
The hardest part of my job is being nice to people who think they know how to do my job LOCOMOTIVE DRIVER