Pod južnimi obronki Karnijskih Alp

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Montereale - Aviano

OdgovorNapisal/-a Gusar » 25.05.2016, 17:54

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Montereale - Aviano

OdgovorNapisal/-a Gusar » 25.05.2016, 17:57

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Montereale - Aviano

OdgovorNapisal/-a Gusar » 25.05.2016, 17:58

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Montereale - Aviano

OdgovorNapisal/-a Gusar » 25.05.2016, 17:59

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1338
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Pod južnimi obronki Karnijskih Alp

OdgovorNapisal/-a preglednik » 25.05.2016, 18:33

V Avianu je največja letalska baza NATO v tem delu Evrope. Čudno, da ta železnica vojske ne zanima. Gusar, tvoja reportaža je fantastična, zanima me če boš objavil tudi kaj posnproge.s poškodovanega dela proge.
preglednik
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Pod južnimi obronki Karnijskih Alp

OdgovorNapisal/-a Gusar » 25.05.2016, 19:30

Verjetno bo marsikoga presenetilo (priznam, tudi mene je, ko sem se končno znašel na poškodovanem delu proge), a slike s poškodovanega dela so objavljene na začetku prejšnje strani (na trasi med Medunom ter Fanno, tam kjer je odstranjenih nekaj deset metrov tirnic). Skozi oči laika se zdi, da bi sanacija poškodovanega dela trajala dan, dva, v kolikor bi bil resnično interes po nadaljnjem prometu po progi. A glede na potek dogodkov je najbližje teorija, ki pravi, da je iztirjenje Minuetta prišlo kot naročen izgovor po zaustavitvi (nerentabilnega) prometa na progi. Če koga zanima, lahko na spodnjem linku najde še članek izpred štirih let o julijski nesreči na progi:

http://messaggeroveneto.gelocal.it/udin ... -1.5376121

Čeprav se stanje zdi brezupno, vseeno nekaj upanja tli v pobudah lokalnih skupnosti ob progi na čelu z župani in ostalimi veljaki. Le-ti se ne predajajo in na vsake toliko časa zbirajo podpise o obnovi proge in ponovni vzpostavitvi prometa po njej. Zadnja takšna pobuda je prišla februarja letos.

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov