Abfaltersbach - Tassenbach
Objavljeno: 02.07.2015, 18:33
Železna cesta, v vsej svoji velikosti in majhnosti..
http://www.vlaki.info/forum/
Tole naj si ogledajo odgovorni za potniški promet po slovenskih turističnih krajih (posočje, obsotelje, ...). Trije potniški vagoni (kapaciteta okoli 150-170 potnikov), pa kar dva vagona za bicikle Ni kaj, Avstrijci pač vedo kako se stvari strežeGusar napisal/-a:
Samo majhna zlobna pripimba:Tole naj si ogledajo odgovorni za potniški promet po slovenskih turističnih krajih (posočje, obsotelje, ...). Trije potniški vagoni (kapaciteta okoli 150-170 potnikov), pa kar dva vagona za bicikle Ni kaj, Avstrijci pač vedo kako se stvari streže
Lahko sedaj cepimo dlako glede poimenovanja in obsega "podpokrajin" ... po mojem mnenju so meje zelo zabrisane in, kadar govorimo o pokrajinah ob rekah, segajo malce dlje kot nekaj 100 metrov od brega.Ljubitelj napisal/-a:Samo majhna zlobna pripimba:
Dlapocepit ni najbolj primerno, v tem primeru je pa lega železnice v dolini še kako važna. Turisti namreč ljubijo dolinska ”kolesarjenja” (murska dolina, dravska dolina, ziljska dolina, kanalska dolina in dolina Tilmenta), ko se brez truda kar daleč pride, nazaj pa lepo na vlak in v klanec. Pravih kolesarjev, ki se ne ustrašijo prelazov in klancev na sploh je pa mnoooogooo manj. In tukaj železnica ne more več kaj prida pomagat. Smo jo nekoč lepo ukinili po Savski dolini in povratka pač ni, oziroma se sedaj fijakajo ljudje po dveh kolesih po bivši trasi. Kar je pa kolesarskih potnikov recimo v Mostu so pa vse že malo bolj kolesarji, saj je klanec skorajda kamor koli greš. Pa jih začuda ni tako malo. Seveda pa ni računati na množično kolesarjenje recimo od Jesenic v Most bodisi čez prelaze Vršič, Predel ali Karnico in Učjo. Vse so resne ture s 1000-skoraj 2000 m vzpona in dolžine 110-150 km. Preverjeno!Lahko sedaj cepimo dlako glede poimenovanja in obsega "podpokrajin" ... po mojem mnenju so meje zelo zabrisane in, kadar govorimo o pokrajinah ob rekah, segajo malce dlje kot nekaj 100 metrov od brega.
Vse to je res, toda kdo se bo peljal z vlakom v BB, da se bo s kolesom popeljal do jezera in nazaj na vlak. Taki se pripeljejo z avtom. Kolesarji Ker slučajno vozi vlak tudi med Je in Lj se pač vsede na vlak v Lj.Kolesarskih stez je tudi ob Bohinjski progi kar nekaj. Iz Bohinjske Bistrice do jezera, letos bo odprta od Plavi do Nove Gorice prav ob trasi železnice, od Jesenic do Planice, atraktiven je Bled in kolesarjenje okoli jezera... tako da je tudi pri nas veliko takih kolesarjev, ki niso obsedenci in jih zanimajo bolj ravninske etape.
Sicer capljamo za sosedi a vendar se premika. In takšna kompozicija bi bila za Bohinjsko progo več kot potreba, saj kapacitete železnice (preverjeno) ne dosegajo povpraševanja po prevozu.
In kam bi se ti konkretno peljal smučat z vlakom? A si upaš pustiti smuči v nevarovanem vagonu vsem na voljo, a jih prevoznik upa sprejemati? 45 let stara sodba zagotavlja, da je prevoznik odgovoren za prtljago. Primer sodba proti mariborskemu mestnemu prometu v primeru ukradenih smuči s koša na zadku mestnega avtobusa nekje leta 1969-70, nesrečni lastnik ukradenih smuči je bil namreč moj študentski kolega.Primerna pa je tudi pozimi za prevoz smuči.
Ogromno potnikov se vozi v poletnih mesecih iz Nove Gorice s kolesi na Bled in v Bohinjsko Bistrico. Gneča je včasih neznosna, preko koles se komaj prebijaš, če se sploh lahko kam prebiješ. Zato tudi mečejo ven sedeže v poletnih mesecih na Fiatih. Vmes je veliko zamejskih Slovencev in Italijanov. Trg je milijonski, le izkoristiti ga je še bolj potreba.Ljubitelj napisal/-a:Vse to je res, toda kdo se bo peljal z vlakom v BB, da se bo s kolesom popeljal do jezera in nazaj na vlak. Taki se pripeljejo z avtom. Kolesarji Ker slučajno vozi vlak tudi med Je in Lj se pač vsede na vlak v Lj.Kolesarskih stez je tudi ob Bohinjski progi kar nekaj. Iz Bohinjske Bistrice do jezera, letos bo odprta od Plavi do Nove Gorice prav ob trasi železnice, od Jesenic do Planice, atraktiven je Bled in kolesarjenje okoli jezera... tako da je tudi pri nas veliko takih kolesarjev, ki niso obsedenci in jih zanimajo bolj ravninske etape.
Sicer capljamo za sosedi a vendar se premika. In takšna kompozicija bi bila za Bohinjsko progo več kot potreba, saj kapacitete železnice (preverjeno) ne dosegajo povpraševanja po prevozu.
In kam bi se ti konkretno peljal smučat z vlakom? A si upaš pustiti smuči v nevarovanem vagonu vsem na voljo, a jih prevoznik upa sprejemati? 45 let stara sodba zagotavlja, da je prevoznik odgovoren za prtljago. Primer sodba proti mariborskemu mestnemu prometu v primeru ukradenih smuči s koša na zadku mestnega avtobusa nekje leta 1969-70, nesrečni lastnik ukradenih smuči je bil namreč moj študentski kolega.Primerna pa je tudi pozimi za prevoz smuči.
To, o dokajšnem številu potnikov v Bohinj/Bled z goriškega je kar res, samo ogromno jih pa kljub temu ni. Če jih je res ogromno, bi tudi SŽ verjetno že upeljale kakšne rešitve, verjetno celo s prevozom iz centralne goriške postaje. In ne pozabi, govora je le o precejšnem številu (glede na zmogljivosti dvočlenske garniture) potnikov čez vikend, medtem ko po avstrijskih dolinah poteka živahen promet kolesarjev tudi v delovnih dneh.Ogromno potnikov se vozi v poletnih mesecih iz Nove Gorice s kolesi na Bled in v Bohinjsko Bistrico. Gneča je včasih neznosna, preko koles se komaj prebijaš, če se sploh lahko kam prebiješ. Zato tudi mečejo ven sedeže v poletnih mesecih na Fiatih. Vmes je veliko zamejskih Slovencev in Italijanov. Trg je milijonski, le izkoristiti ga je še bolj potreba.
......
To pa velja kot pribito. V ilustracijo bom podal primer:Najprej mora priti ponudba. Če ni vlakov, tudi potnikov ne more biti. Kolesarski vlaki v Avstriji bistveno pripomorejo k širitvi kolesarskega turizma.
Goniš in goniš svoje mantre. Škoda besed za debato, dokler ne definiraš pojma OGROMNO, ki je sila relativna kategorija. Kar je za nekoga ogromno je za nekoga pač komaj omembe vredno.Vseved, kolesarjev je na Bohinjki poleti OGROMNO, in Fiati so premajhni in neprimerni zanje.
Načelno si zapomni, da zunanji opazovalec vidi marsikatero stvar povsem drugače kot insider, in to ne-nujno napačno!Ne morem verjeti, kako so nekateri nastrojeni proti vsemu, kar ni v Ljubljani. In pišejo laži, neresnice in nebuloze, pri tem pa se delajo da vedo več od domačinov.