Od Vidma do Červinjana

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Santa Maria la Longa - Palmanova

OdgovorNapisal/-a Gusar » 31.08.2015, 19:32

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 19:55

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 19:56

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 19:57

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 19:59

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 20:00

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Palmanova - Strassoldo

OdgovorNapisal/-a Gusar » 01.10.2015, 20:02

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
trocken
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 596
Pridružen: 22.12.2009, 10:55

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a trocken » 01.10.2015, 21:10

Tista modro siva kombinacija z zelenimi vrati vlaka Minuetto mi deluje zelo lepo.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4283
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.10.2015, 7:07

Tale ranžirna postaja v Cervignanu mi deluje pa še bolj zapuščena kot naša v Zalogu, kjer vsaj garirajo nepotrebne vagone. Očevidno se na vseh železnicah obseg ranžiranja močno zmanjšuje. Ali ima kdo podatke, recimo za Zalog, koliko je obseg predelave vagonov upadel v zadnjih letih?

LPL
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3381
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 02.10.2015, 9:58

Ljubitelj napisal/-a:Ali ima kdo podatke, recimo za Zalog, koliko je obseg predelave vagonov upadel v zadnjih letih?

V 80-ih letih se je v Zalogu obrnilo kakšen dan tudi krepko preko 2.000 vagonov, (celoletno povprečje pod 2.000) kar pomeni bistveno več kot jih danes obrnejo v Luki - ampak, tu se vagoni nakladajo/razkladajo v Zalogu se samo ranžirajo. Po nekaterih podatkih se je od 80 let do danes število vlakov prepolovilo, št. vagonov pa je padlo na zgolj 1/3 najboljših časov.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4283
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 02.10.2015, 10:21

Reagan 664 hvala lepa za odgovor. Očevidno so na polju žel. tovornega prometa veliki premiki v smeri direktnih vlakov, primeri prevozi mineralov, kontejnerji, tudi avtomobili v veliki meri in vse manjšemu deležu vagonskih pošiljk. Sicer je pa tudi v Zalogu videti mnogo direktnih vlakov, ki samo stoje na sprejemnem delu (Toplarna, Petrol) čakajoč dostavo. No včasih imajo vlaki s cisternami iz Kopra tudi kaj dodatne praznine.

LPL
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a Gusar » 05.10.2015, 19:19

Ljubitelj napisal/-a:Tale ranžirna postaja v Cervignanu mi deluje pa še bolj zapuščena kot naša v Zalogu...


Če bi sklepal iz videnega v času svojih dveh obiskov, lahko zgornjemu citatu zgolj pritrdim. Že ob prvem obisku na majsko sredo je bilo moč videti komaj da kaj premikov, ob zadnjem, na septembrsko soboto, pa je bilo potrebno že močno napeti oči, da je človek sploh zaznal premik kakega vagona. In še to zgolj do poldne. Skratka, pravo nasprotje lanskoletnemu (sobotnemu) obisku beljaške ranžirne postaje, ko je bilo preko celega dne moč opazovati razstavljanje in sestavljanje kompozicij.
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4283
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Vidma do Červinjana

OdgovorNapisal/-a Ljubitelj » 06.10.2015, 6:55

Gusar,

tudi v Zalogu ni slika kaj boljša. Zadnjih nekaj obiskov nisem zasledil drugega kot na vrhu klančine parkirano Đurico, seveda s vklopljenim motorjem in kakšnim delavcem, ki si pere avto..... Pa tudi vagonov za ranžiranje ni bilo nikoli videti kaj obilo. Še največkrat so to cisterne za Zalog ali vagoni za premog v toplarno. No zadnjič je tam stal celo en vlak praznine nekje iz Dimitrovgrada in južneje.... Skratka tuga. Delež vagonskih pošiljk se manjša, toda obdelava preostanka se izgleda seli k bolj perspektivni družbi v Beljak.
Vprašanje pa ostaja, če lastniki JŽI (isto za Italijo) že pripravljajo načrte za down-sizing postaje, nepotrebne v sedanji velikosti in koristni izrabi obsežnih površin.

LPL

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov