Stran 2 od 2

Santa Maria la Longa - Palmanova

Objavljeno: 31.08.2015, 19:32
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 19:55
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 19:56
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 19:57
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 19:59
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 20:00
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Palmanova - Strassoldo

Objavljeno: 01.10.2015, 20:02
Napisal/-a Gusar
Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 01.10.2015, 21:10
Napisal/-a trocken
Tista modro siva kombinacija z zelenimi vrati vlaka Minuetto mi deluje zelo lepo.

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 02.10.2015, 7:07
Napisal/-a Ljubitelj
Tale ranžirna postaja v Cervignanu mi deluje pa še bolj zapuščena kot naša v Zalogu, kjer vsaj garirajo nepotrebne vagone. Očevidno se na vseh železnicah obseg ranžiranja močno zmanjšuje. Ali ima kdo podatke, recimo za Zalog, koliko je obseg predelave vagonov upadel v zadnjih letih?

LPL

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 02.10.2015, 9:58
Napisal/-a Regan 664
Ljubitelj napisal/-a:Ali ima kdo podatke, recimo za Zalog, koliko je obseg predelave vagonov upadel v zadnjih letih?
V 80-ih letih se je v Zalogu obrnilo kakšen dan tudi krepko preko 2.000 vagonov, (celoletno povprečje pod 2.000) kar pomeni bistveno več kot jih danes obrnejo v Luki - ampak, tu se vagoni nakladajo/razkladajo v Zalogu se samo ranžirajo. Po nekaterih podatkih se je od 80 let do danes število vlakov prepolovilo, št. vagonov pa je padlo na zgolj 1/3 najboljših časov.

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 02.10.2015, 10:21
Napisal/-a Ljubitelj
Reagan 664 hvala lepa za odgovor. Očevidno so na polju žel. tovornega prometa veliki premiki v smeri direktnih vlakov, primeri prevozi mineralov, kontejnerji, tudi avtomobili v veliki meri in vse manjšemu deležu vagonskih pošiljk. Sicer je pa tudi v Zalogu videti mnogo direktnih vlakov, ki samo stoje na sprejemnem delu (Toplarna, Petrol) čakajoč dostavo. No včasih imajo vlaki s cisternami iz Kopra tudi kaj dodatne praznine.

LPL

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 05.10.2015, 19:19
Napisal/-a Gusar
Ljubitelj napisal/-a:Tale ranžirna postaja v Cervignanu mi deluje pa še bolj zapuščena kot naša v Zalogu...
Če bi sklepal iz videnega v času svojih dveh obiskov, lahko zgornjemu citatu zgolj pritrdim. Že ob prvem obisku na majsko sredo je bilo moč videti komaj da kaj premikov, ob zadnjem, na septembrsko soboto, pa je bilo potrebno že močno napeti oči, da je človek sploh zaznal premik kakega vagona. In še to zgolj do poldne. Skratka, pravo nasprotje lanskoletnemu (sobotnemu) obisku beljaške ranžirne postaje, ko je bilo preko celega dne moč opazovati razstavljanje in sestavljanje kompozicij.

Re: Od Vidma do Červinjana

Objavljeno: 06.10.2015, 6:55
Napisal/-a Ljubitelj
Gusar,

tudi v Zalogu ni slika kaj boljša. Zadnjih nekaj obiskov nisem zasledil drugega kot na vrhu klančine parkirano Đurico, seveda s vklopljenim motorjem in kakšnim delavcem, ki si pere avto..... Pa tudi vagonov za ranžiranje ni bilo nikoli videti kaj obilo. Še največkrat so to cisterne za Zalog ali vagoni za premog v toplarno. No zadnjič je tam stal celo en vlak praznine nekje iz Dimitrovgrada in južneje.... Skratka tuga. Delež vagonskih pošiljk se manjša, toda obdelava preostanka se izgleda seli k bolj perspektivni družbi v Beljak.
Vprašanje pa ostaja, če lastniki JŽI (isto za Italijo) že pripravljajo načrte za down-sizing postaje, nepotrebne v sedanji velikosti in koristni izrabi obsežnih površin.

LPL