Od Schwarzacha proti zahodu

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Eschenau - Taxenbach-Rauris

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Eschenau - Taxenbach-Rauris

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Eschenau - Taxenbach-Rauris

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taxenbach-Rauris - Gries im Pinzgau

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taxenbach-Rauris - Gries im Pinzgau

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taxenbach-Rauris - Gries im Pinzgau

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Taxenbach-Rauris - Gries im Pinzgau

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Gusar, bravo za vse tvoje res vrhunske fotopise! =D> =D> =D> :D
Pa še eno vprašanje - čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Pa še eno vprašanje - čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
Ničemer drugemu, kakor lepemu razgledu.

LPL
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a Gusar »

zelencek napisal/-a:...čemu služi tisti dodatni izstopajoči vagon z velikimi okni pri eurocity vlakih med Zurichom in Schladmingom?
Da ne bo pomote, vlak Transalpin, ki si ga omenil, ima svojo končno oz. začetno postajo v Gradcu. Ker so ob mojem zadnjem obisku potekala dela na progi med Selzthal-om in Schladmingom, so takrat vsi vlaki vozili zgolj do znanega avstrijskega smučarskega središča (dalje je potekal nadomestni avtobusni prevoz).

V sestavi Transalpin-a je vedno tudi (izstopajoči) vagon 1.razreda Švicarskih državnih železnic (SBB). V smeri proti Gradcu ga lokomotiva vleče kot prvega, medtem ko je na poti proti Švici vedno na koncu kompozicije. Poleg njega je v sestavi še en (klasični) ÖBBjev vagon 1.razreda (na spodnji sliki ujeta na postaji v Bischofshofnu).

Slika

Vagon že od daleč izstopa po oknih, ki so znatno večja, kot je to pri običajnih potniških vagonih. Na spodnji sliki (vlak je bil ujet nekaj minut pred postajo v Bischofshofnu na poti proti Zürichu) se lepo vidi, da je zastekljen tudi skrajni rob zgornjega dela vagona, s čimer so potnikom omogočeni širši razgledi na pokrajino. Potovanje med največjim švicarskim mestom ter štajersko deželno prestolnico v takšnem vagonu tako dobi še dodaten čar. Potniki, ki imajo kupljeno vozovnico za prvi razred (ki ni vezana na sedež), tako po pravilu dajejo prednost vožnji v švicarskem vagonu. A da ne bo pomote, tudi avstrijski vagoni prvega razreda nudijo visok nivo udobja. Seveda je pa logično, da večina med zelo dobrim in odličnim (za isto) ceno izbere slednje.

Slika

Kogar bi zamikalo okusiti vožnjo s Transalpinom v omenjenem vagonu, je vsekakor priporočljiva predhodna rezervacija. Ob dovolj zgodnjem nakupu bi tudi cena vozovnice znala biti sprejemljiva za povprečen slovenski žep (iz Gradca do Züricha za 49€ + 3€ rezervacija, iz Schwarzacha za 44€).
zelencek
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 513
Pridružen: 22.09.2011, 20:16

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a zelencek »

Hvala za odgovor :D :thumbupl
Ko bi se pri nas delalo po zgledu OBB in SBB...
Upam, da ne smetim teme: Ideja takega vagona je super za relacijo Jesenice-Nova Gorica-Koper, ker nemških turistov z globokimi denarnicami v Sloveniji ne primanjkuje :wink: :idea:
Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,... :mrgreen:
Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4108
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a mkx »

zelencek napisal/-a:Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,... :mrgreen:
Glede na stanje prog bi biljard lahko igrali brez palic :mrgreen:
LP, Metod
Ljubitelj
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 4762
Pridružen: 09.12.2006, 18:34

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a Ljubitelj »

Upam, da ne smetim teme: Ideja takega vagona je super za relacijo Jesenice-Nova Gorica-Koper, ker nemških turistov z globokimi denarnicami v Sloveniji ne primanjkuje :wink: :idea:
Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,... :mrgreen:
Kje pa ti vidiš eksprese na SŽ? Še poštenih regionalcev ni. Pa srečno zelenček in vsi ostali.

LPL
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1942
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Vagon bi bil idealen za avtovlak med Podbrdom in Bohinjem. Razgled iz njega je super :D
preglednik
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2547
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Od Schwarzacha proti zahodu

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

zelencek napisal/-a: Pa še kakšen ping-pong ali biljard bi lahko dodali na slovenske eksprese,... :mrgreen:
Mislim da bi morali na naše eksprese (ki obstajajo, @Ljubitelj, ampak si tega naziva skoraj ne zaslužijo) prej dodati vse drugo... v prvi vrsti vsaj primerljive vagone kot so na ÖBB, seveda tudi primerno vzdrževane in opremljene.
Gusar napisal/-a: V sestavi Transalpin-a je vedno tudi (izstopajoči) vagon 1.razreda Švicarskih državnih železnic (SBB). V smeri proti Gradcu ga lokomotiva vleče kot prvega, medtem ko je na poti proti Švici vedno na koncu kompozicije. Poleg njega je v sestavi še en (klasični) ÖBBjev vagon 1.razreda (na spodnji sliki ujeta na postaji v Bischofshofnu).
...
Potniki, ki imajo kupljeno vozovnico za prvi razred (ki ni vezana na sedež), tako po pravilu dajejo prednost vožnji v švicarskem vagonu. A da ne bo pomote, tudi avstrijski vagoni prvega razreda nudijo visok nivo udobja. Seveda je pa logično, da večina med zelo dobrim in odličnim (za isto) ceno izbere slednje.
Kakšen pa je tisti ÖBB vagon 1. razreda?
Glede na vagonweb.cz bi to moral biti vagon 1. razreda s prtljažnim/kolesarskim oddelkom tipa ADmpsz, brez kupejev. V tem primeru se strinjam s tvojo zadnjo trditvijo.
V kolikor pa je to vagon s kupeji, bi pa lahko debatirali kaj je to zelo dobro in kaj odlično... Osebno sem velik privrženec kupe vagonov.

Pa še majhen dodatek: Transalpin je prej vozil na relaciji med Dunajem in Zürichom, seveda z obveznim panoramskim vagonom, vse do uvedbe Railjetov. Panoramske vagone pa imajo v Švici tudi nekateri IR vlaki preko Gottharda.
Pri nas pa tovrstni vagoni ostajajo v spominu po predrzni vožnji po Koroški progi, ko je mala parnjača 17-006 vlekla kar dva tovrstna panoramska vagona s švicarskimi turisti iz Maribora v Celovec. Opisano v zadnji izdaji Nove proge.
Odgovori