Nad severnim Jadranom

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Červinjan - Tržič (Monfalcone)

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
preglednik
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1947
Pridružen: 20.09.2006, 15:24
Kraj: Primorska

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a preglednik »

Čudovita fotoreportaža Gusar. Preseneča me, koliko različnih potniškov vlakov iz vseh smeri, dnevno vozi v Trst in obratno. Med njimi pa ni niti enega mednarodnega.
preglednik
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Se strinjam. Je kar malo tragikomično, da ob tako dobri povezavi in pomembnosti Trst ne najde mesta na mednarodnem (potniškem) zemljevidu. Na vsake toliko časa se sicer pojavi ideja o mednarodni povezavi, a očitno na koncu vedno zmanjka volje. Je pa tudi dejstvo, da bo Trst vedno ostal v senci (za turiste) atraktivnejših Benetk.
TGV Lyria
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 2560
Pridružen: 24.03.2008, 20:13
Kraj: Baška grapa

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a TGV Lyria »

Gusar napisal/-a:Se strinjam. Je kar malo tragikomično, da ob tako dobri povezavi in pomembnosti Trst ne najde mesta na mednarodnem (potniškem) zemljevidu.
Popravek: Trst je imel mednarodne povezave, dokler je obstajala družba Cisalpino. Najprej med Trstom in Zürichom, nato pa med Trstom in Baslom, enkrat dnevno.
Imam pa tudi jaz vprašanja; ker živim zelo blizu tega konca (Nova Gorica), me zanima:
1. Koliko pogosti so vlaki med Trstom in Tržičem (Monfalcone) - vsi skupaj, potniški in tovorni? Že nekaj časa me namreč mika iti do Nabrežine na kratek foto izlet.
2. Na slikah je vidna prevlada Rail Cargo Italia vlakov, mene pa zanima, koliko pogosto vozijo vlaki družbe Lokomotion/RTC? Vidim da jih je kar nekaj na slikah. Ali si vse slike na postaji v Tržiču naredil hkrati ali v več dnevih? In v kolikšnem času?
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Re: Nad severnim Jadranom

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Pa se poigrajmo malo s številkami. Število tovornih vlakov je iz dneva v dan različno, tako da točne številke vseh vlakov ni možno zapisati. Je pa le teh zelo veliko. Lahko pa pogledamo potniško povezavo med 6. uro zjutraj in 23. uro ter ugotovimo, da sta Tržič in Trst v povprečju povezana z vlakom na vsakih 20 minut. Pogostost povezave je seveda odvisna od dela dneva. Nekaj manj vlakov je pozno dopoldne oz. zgodaj popoldne, ko je večina potnikov v službah in šolah. Nasprotno so pogostejši intervali zjutraj oz. popoldne. Tako v jutranji konici (med 6:15 in 8:55) v povprečju iz Triča proti Trstu odpelje potniški vlak v povprečju na vsakih 12 minut.

Pogosti potniški vlaki tako časovno močno zožijo prostor tovornim vlakom. V kolikor interval med dvema potniškima vlakoma znaša, recimo, 20 minut, je velika verjetnost, da ga bo zapolnil tovorni vlak. Na trenutke tako izgleda, da je ta odsek proge polno izkoriščen. Koliko točno prepeljejo tovora določeni prevozniki bi bilo potrebno povprašati eksperte. A recimo, da je zadnja fotoreportaža v tej temi zajela neko povprečje, ki ga je možno videvati na tem delu.

Vsi tovorni vlaki (z izjemo dveh ÖBBjevih, slikanih v dežju) na tržiški postaji so bili slikani isti dan. Recimo, da sem tisti dan preživel na postaji v seštevku nekje štiri do pet ur.
Gusar
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1349
Pridružen: 28.06.2012, 23:12

Ronke - Ind. cona Schiavetti Brancolo

Odgovor Napisal/-a Gusar »

Na postaji Ronke jug (Ronchi dei Legionari Sud) je na glavno progo Trst - Benetke priključen industrijski tir. Le ta se na zahodnem delu postaje usmeri proti jugu in ob zahodnem delu Štarancana (Staranzano) pripelje v industrijsko cono Schiavetti Brancolo, v kateri se nahajajo številna industrijska podjetja različnih branž.

A očitno nobeno izmed podjetij v coni ni našlo svoje prednosti v pretovoru blaga na železnico, saj progo počasi načenja zob časa. Kljub temu, da konzorcij občine Tržič, ki vodi industrijsko cono (in tudi nekatera podjetja v njem), navaja možnost koriščenja železnice, je več kot očitno, da po tiru že lep čas ni bil prepeljan tovor. Proga je zaenkrat še v dobrem stanju in ne bi potrebovala večje investicije, da bi se jo ponovno spravilo v obratovanje. Potrebno bi jo bilo zgolj temeljito očistiti agresivnega rastja, ki jo je mestoma povsem zakrilo.

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika

Slika
Odgovori