menjava podstavnih vozičkov - že obljubljeno
menjava podstavnih vozičkov - že obljubljeno
evo... dvd sm našla... mi je pod-šef Dolfe naroču, naj še sem kšno fotko prlepim, in predno pride s šihta za dans, se skoraj spodobi, da to tud nardim.
o kakovosti posnetkov po moje nima pomena razpravljat - aparat je iz serije 'trotl-zihr', avtorica posnetkov pa v trenutkih nastajanja fotk zaspana (blo je sred noči), previdna zarad precejšnjega negodovanja, da zahodnjaki pasemo oči pri njihovem delu, predvsem pa brez kakih znanj in potrjenih talentov v zvezi s fotografiranjem.
naj bodo bl zato, da se prbližno vidi, kaj so počeli z vlakom. LP
o kakovosti posnetkov po moje nima pomena razpravljat - aparat je iz serije 'trotl-zihr', avtorica posnetkov pa v trenutkih nastajanja fotk zaspana (blo je sred noči), previdna zarad precejšnjega negodovanja, da zahodnjaki pasemo oči pri njihovem delu, predvsem pa brez kakih znanj in potrjenih talentov v zvezi s fotografiranjem.
naj bodo bl zato, da se prbližno vidi, kaj so počeli z vlakom. LP
Re: menjava podstavnih vozičkov - že obljubljeno
Jao,..... Urša,...........Bojan bo hud. On je tukaj šef. Jaz sem mu samo stranko zrihtal. Mogoče bo pa zato kakšna kava padla, kaj se ve.ursika napisal/-a:evo... dvd sm našla... mi je pod-šef Dolfe naroču, naj še sem kšno fotko prlepim.............
Kot kaže so vas kar v travo parkiral. Očitno je tole trajalo kar precej časa. Kaže da so delali le na enem vagonu. Kaj pa potniki? Kje so tičali tisti čas, razen tebe seveda.
Vsekakor, čestitke za fotke.
lp
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Bojan: par dodatnih fotk o tem je v galeriji (sm si nardila kr svojo... ). in res sm slikala sosednji tir - vlak iz cca. 20 vagonov so razdelili na pol, vsako polovico na en tir in potem so lepo vagon za vagonom 'obdelali'. slikat naš vagon je blo pa skoraj nemogoče, ker so reflektorji motili in delavci so res sitnarili...
Nejc: vse je vključeno v vozni red - lahk tud pogledaš na reiseauskunft.bahn.de (Budapest-Lvov brez prestopanj)... okol 3 ure je vse trajalo. zravn menjave vozičkov so potnike poservisirali še ukrajinski cariniki in policija s psi - izpolniti smo morali neke bajno dolge obrazce, seveda v ukrajinščini ('podnapisi' v ruščini), in potem so nam pred Lvov-om neke papirje vrnili z ogromnimi štampiljkami. lih te papirje smo na poti nazaj morali skupaj s karto pokazat pred vstopom na vlak in cariniki so nam jih pred mejo z Madžarsko pobrali. hud nadzor skratka...
Dolfe - poglej vredu - sm napisala POD-šef... po moje ni treba, da se na jasen sobotni zimski večer Bojan kaj jezi Stranka je pa stranka, to pa res... držim pesti za kofe.
res smo bli parkirani v travi, ampak to je blo tud kar stalnica železniških prog po celi državi, kjer smo se vozili. ne dajo kaj veliko na požarne pasove in podobno. pogosto smo naleteli tud na to, da so imele krave in druga živina pašni okoliš (= posamezne živali so ble na štriku al pa na ketni, štrik pa zavezan okoli kola, zabitega v tla) do nekaj cm od proge. one so mrtvo hladno (ble pa so žive!!) mulile travo in drugo rastje okol proge, vlak pa na šus mimo.... divji vzhod, ni kaj...
To, kar je videt na slikah, so nardil vsem vagonom in vsakega posebej potem odpeljali par 100 m dlje in speli nazaj v kompozicijo za Lvov (in naprej v Moskvo). potniki so v veliki večini spali, ker je to trajalo od cca. 23.30 do 02.30 zjutraj. kakega velikega posvečanja dogajanju pod ritmi niso kazali. vsaj naš vagon spalnik je bil miren. težko pa razumem, kako so lahko pri tistem hrupu, škripanju in premikanju spali - že tako ali tako so ti kupeji zelo nekomfortni.. ampak prežweli smo.
IC-Pohorje503; ja, vagon je ruski, ker so bli, se mi zdi, vsi ruski. vlak je vozil na relaciji Budimpešta - Moskva, s tem da je del kompozicije ostal v Lvovu in nadaljeval v smeri Kijeva.
imajo pa v Ukrajini tud moderne hitre vlake. sploh na relaciji Kijev-Dnipropetrovsk-Simferopol... ni, da ni...
Nejc: vse je vključeno v vozni red - lahk tud pogledaš na reiseauskunft.bahn.de (Budapest-Lvov brez prestopanj)... okol 3 ure je vse trajalo. zravn menjave vozičkov so potnike poservisirali še ukrajinski cariniki in policija s psi - izpolniti smo morali neke bajno dolge obrazce, seveda v ukrajinščini ('podnapisi' v ruščini), in potem so nam pred Lvov-om neke papirje vrnili z ogromnimi štampiljkami. lih te papirje smo na poti nazaj morali skupaj s karto pokazat pred vstopom na vlak in cariniki so nam jih pred mejo z Madžarsko pobrali. hud nadzor skratka...
Dolfe - poglej vredu - sm napisala POD-šef... po moje ni treba, da se na jasen sobotni zimski večer Bojan kaj jezi Stranka je pa stranka, to pa res... držim pesti za kofe.
res smo bli parkirani v travi, ampak to je blo tud kar stalnica železniških prog po celi državi, kjer smo se vozili. ne dajo kaj veliko na požarne pasove in podobno. pogosto smo naleteli tud na to, da so imele krave in druga živina pašni okoliš (= posamezne živali so ble na štriku al pa na ketni, štrik pa zavezan okoli kola, zabitega v tla) do nekaj cm od proge. one so mrtvo hladno (ble pa so žive!!) mulile travo in drugo rastje okol proge, vlak pa na šus mimo.... divji vzhod, ni kaj...
To, kar je videt na slikah, so nardil vsem vagonom in vsakega posebej potem odpeljali par 100 m dlje in speli nazaj v kompozicijo za Lvov (in naprej v Moskvo). potniki so v veliki večini spali, ker je to trajalo od cca. 23.30 do 02.30 zjutraj. kakega velikega posvečanja dogajanju pod ritmi niso kazali. vsaj naš vagon spalnik je bil miren. težko pa razumem, kako so lahko pri tistem hrupu, škripanju in premikanju spali - že tako ali tako so ti kupeji zelo nekomfortni.. ampak prežweli smo.
IC-Pohorje503; ja, vagon je ruski, ker so bli, se mi zdi, vsi ruski. vlak je vozil na relaciji Budimpešta - Moskva, s tem da je del kompozicije ostal v Lvovu in nadaljeval v smeri Kijeva.
imajo pa v Ukrajini tud moderne hitre vlake. sploh na relaciji Kijev-Dnipropetrovsk-Simferopol... ni, da ni...
Čakaj malo..........Se pravi, da so vagon dvignili s potniki vred. Kaj če bi kdo hotel zalutati ven in bi štrbunknil na tla.
Če pa so vrata kar zaklenili, potem ste bili potencialni piščanci v pečici.
Pa sej to ni res.
Če pa so vrata kar zaklenili, potem ste bili potencialni piščanci v pečici.
Pa sej to ni res.
Ruske rotacijske kosilnice. pressursika napisal/-a:
...... (= posamezne živali so ble na štriku al pa na ketni, štrik pa zavezan okoli kola, zabitega v tla) do nekaj cm od proge. one so mrtvo hladno (ble pa so žive!!) mulile travo in drugo rastje okol proge, vlak pa na šus mimo.... divji vzhod, ni kaj...
...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe to ni tak problem, hujše bi blo, če bi kak delavec bil ravnopod WC-jem, pol bi pa en opravil majhno potrebo in durekt na njega...Dolfe napisal/-a:Čakaj malo..........Se pravi, da so vagon dvignili s potniki vred. Kaj če bi kdo hotel zalutati ven in bi štrbunknil na tla.
Če pa so vrata kar zaklenili, potem ste bili potencialni piščanci v pečici.
Pa sej to ni res.
Ruske rotacijske kosilnice. pressursika napisal/-a:
...... (= posamezne živali so ble na štriku al pa na ketni, štrik pa zavezan okoli kola, zabitega v tla) do nekaj cm od proge. one so mrtvo hladno (ble pa so žive!!) mulile travo in drugo rastje okol proge, vlak pa na šus mimo.... divji vzhod, ni kaj...
...
ja seveda, kot žwino so nas imeli kar v vagonih, pa mal gor, mal dol... izstopanje iz vagonov itak ni dovoljeno nikjer drugje kot na uradnih postankih. je blo v spalniku z 12mi kupeji (x 3 postle v vsakem) 5 ljudi, ki so skrbeli za nas... in ste lahk zihr, da se nisi nikamor premaknu, ne da bi te vidli.
o malih in velikih potrebah pa ne bi...
a ne velja na splošno povsod, da lahk WC uporabla člowk samo med vožnjo... kšna driska res ni priporočljiva pri takih ekspedicijah.
milchy napisal/-a:Dolfe napisal/-a:Če po rusko piše, se nimaš kaj sekirat.
НЕ СЕPИ ДOK ВЛAK CTOJI !!!
To ni po rusko. Blizu je pa res.
Od Triglavaaa pa do Vaardaraaaa........press
Zadnjič spremenil Dolfe, dne 28.01.2007, 15:06, skupaj popravljeno 1 krat.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!