Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
petindvajsetka
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 791
Pridružen: 28.08.2011, 19:57

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a petindvajsetka » 10.06.2016, 17:59

Gusar napisal/-a:
Drži zgoraj napisano. Vlak je peljal skozi postajališče v smeri proti jugu, torej po desnem tiru v smeri vožnje.

Ko smo že pri raznih kombinacijah - pri enem izmed številnih tovornih vlakov, ki so sledili, je bil ujet tudi tale detajl:

http://s33.postimg.org/cmn8id667/DSC06454.jpg


To je sprakticirano tudi pri nas. :)
Nejac
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1265
Pridružen: 29.03.2009, 17:46

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a Nejac » 10.06.2016, 22:40

Gusar napisal/-a:
Drži zgoraj napisano. Vlak je peljal skozi postajališče v smeri proti jugu, torej po desnem tiru v smeri vožnje.

Ko smo že pri raznih kombinacijah - pri enem izmed številnih tovornih vlakov, ki so sledili, je bil ujet tudi tale detajl:

http://s33.postimg.org/cmn8id667/DSC06454.jpg


Bi rekel, da je vlak iz Linza. Zadnji del odklopijo v Bischofshofenu. Vlakovna mašina z doprego pa čez Ture do Trbiža.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 12.06.2016, 14:11

Se pravi se da. Zdaj pa vprašanje za Siemens, zakaj potem ne gre v primeru, da se namesto TRAXX-a nahaja Siemensov Hercules, in podobne cvetke?
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3114
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.06.2016, 15:10

Čakaj, kolikor mi je znano sta v tandemu lahko taurus + hercules. A ni bilo govora nekoč samo, da ne moreš menjati napetosti na taurusu iz herculesa. Traxx pa uporablja za komunikacijo med lokomotivami siemensovo opremo, zato nima težav s tandemi s siemensom. Na sploh traxx uporablja opremo različnih proizvajalcev.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 12.06.2016, 18:47

Že nekaj časa nazaj je bil rahel problem pri speljavi Bosphorus express. Pa če se prav spomnim se ni dalo Herculesa kontrolirat iz Helge, ker ta ni imela dvignjenega odjemnika, ki se je vztrajno spuščal, verjetno zaradi kake napake pri zaznavanju napetosti? Če se prav spomnim, naj bi se ga tudi prestavljalo pred Helgo na vseh neelektrificiranih progah? Tudi Igor je napisal, da naj zgornja situacija ne bi bila možna. Sam še vedno mislim, da je problem le v programski opremi, ki take stvari onemogoča. V končni fazi je povsem vseeno v kateri kabini si, moral bi imeti nadzor nad vsemi funkcijami vseh spetih lokomotiv.
Uporabniški avatar
Re 4/4
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3114
Pridružen: 01.09.2011, 20:55

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a Re 4/4 » 12.06.2016, 20:03

Uporabniški avatar
mkx
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3401
Pridružen: 20.03.2011, 9:03
Kraj: Dolenjska

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a mkx » 12.06.2016, 20:42

Kolikor sem jaz slišal o težavah Bosphorusa, je bil hrošč v tem, da softver v Herculesu ni prepoznal 3kV DC kot pravega sistema in je zato kompozicija z zamudo odpeljala s Helgo naprej. Za ostala dva sistema pa menda težav že takrat ni bilo. In je bila zgoraj citirana fotografija tandema 2016+1016 čisto možna že tedaj. Verjamem, da so vse te stvari do sedaj poštimali celo pri Siemensu :twisted:
LP, Metod
Uporabniški avatar
1216-001
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 686
Pridružen: 28.11.2008, 11:16

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a 1216-001 » 12.06.2016, 20:53

Herkules pozna samo 15/25 KV in zato nastanejo na 3 KV ti problemi z krmiljenem.Ko je pa za elokom pa normalno deluje tudi na 3 KV.
Ko smo na sejmu Inotrans v Berlinu predstavnike Simensa spraševali o tem so se samo debelo gledali in niso imeli odgovora pa tudi na OBB ga nimajo.
Pa tudi teh par lokomotiv spreminjat se verjetno ne splača lastniku. Problemi uporabnika pa tako nikogar ne zanimajo.
maxima
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 379
Pridružen: 25.01.2015, 14:55
Kraj: Divača

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

OdgovorNapisal/-a maxima » 21.06.2016, 16:46

Re 4/4 napisal/-a:
LJ363 napisal/-a:Pri Lokomotion precej verjetno tole lahko pelje proti @Gusar-ju.


Ne vem, če si opazil. Ni problem v spetju, ampak to, da ima prva helga spuščene odjemnike, drugi traxx pa dvignjenega.

Obstaja način da se na lokomotivi blokira odjemnik in sicer zračno, tako da to nima nobene zveze s tandemom, zato ima lahko prva spuščenega pa vseeno vozi. Nobeno čudo...še mi pa zdi brez veze da delaš tandem če ne rabiš obeh lokomotiv.
http://spz.logout.cz/gif2005/474_010ce_jiko.jpg SŽ 541-101 + SBB E474-010SR, Velim CZ
Lp,Rok

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov