Stran 2 od 2

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 10.06.2016, 17:59
Napisal/-a petindvajsetka
Gusar napisal/-a:
Drži zgoraj napisano. Vlak je peljal skozi postajališče v smeri proti jugu, torej po desnem tiru v smeri vožnje.

Ko smo že pri raznih kombinacijah - pri enem izmed številnih tovornih vlakov, ki so sledili, je bil ujet tudi tale detajl:

http://s33.postimg.org/cmn8id667/DSC06454.jpg
To je sprakticirano tudi pri nas. :)

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 10.06.2016, 22:40
Napisal/-a Nejac
Gusar napisal/-a:
Drži zgoraj napisano. Vlak je peljal skozi postajališče v smeri proti jugu, torej po desnem tiru v smeri vožnje.

Ko smo že pri raznih kombinacijah - pri enem izmed številnih tovornih vlakov, ki so sledili, je bil ujet tudi tale detajl:

http://s33.postimg.org/cmn8id667/DSC06454.jpg
Bi rekel, da je vlak iz Linza. Zadnji del odklopijo v Bischofshofenu. Vlakovna mašina z doprego pa čez Ture do Trbiža.

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 14:11
Napisal/-a LJ363
Se pravi se da. Zdaj pa vprašanje za Siemens, zakaj potem ne gre v primeru, da se namesto TRAXX-a nahaja Siemensov Hercules, in podobne cvetke?

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 15:10
Napisal/-a Re 4/4
Čakaj, kolikor mi je znano sta v tandemu lahko taurus + hercules. A ni bilo govora nekoč samo, da ne moreš menjati napetosti na taurusu iz herculesa. Traxx pa uporablja za komunikacijo med lokomotivami siemensovo opremo, zato nima težav s tandemi s siemensom. Na sploh traxx uporablja opremo različnih proizvajalcev.

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 18:47
Napisal/-a LJ363
Že nekaj časa nazaj je bil rahel problem pri speljavi Bosphorus express. Pa če se prav spomnim se ni dalo Herculesa kontrolirat iz Helge, ker ta ni imela dvignjenega odjemnika, ki se je vztrajno spuščal, verjetno zaradi kake napake pri zaznavanju napetosti? Če se prav spomnim, naj bi se ga tudi prestavljalo pred Helgo na vseh neelektrificiranih progah? Tudi Igor je napisal, da naj zgornja situacija ne bi bila možna. Sam še vedno mislim, da je problem le v programski opremi, ki take stvari onemogoča. V končni fazi je povsem vseeno v kateri kabini si, moral bi imeti nadzor nad vsemi funkcijami vseh spetih lokomotiv.

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 20:03
Napisal/-a Re 4/4

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 20:42
Napisal/-a mkx
Kolikor sem jaz slišal o težavah Bosphorusa, je bil hrošč v tem, da softver v Herculesu ni prepoznal 3kV DC kot pravega sistema in je zato kompozicija z zamudo odpeljala s Helgo naprej. Za ostala dva sistema pa menda težav že takrat ni bilo. In je bila zgoraj citirana fotografija tandema 2016+1016 čisto možna že tedaj. Verjamem, da so vse te stvari do sedaj poštimali celo pri Siemensu :twisted:

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 12.06.2016, 20:53
Napisal/-a 1216-001
Herkules pozna samo 15/25 KV in zato nastanejo na 3 KV ti problemi z krmiljenem.Ko je pa za elokom pa normalno deluje tudi na 3 KV.
Ko smo na sejmu Inotrans v Berlinu predstavnike Simensa spraševali o tem so se samo debelo gledali in niso imeli odgovora pa tudi na OBB ga nimajo.
Pa tudi teh par lokomotiv spreminjat se verjetno ne splača lastniku. Problemi uporabnika pa tako nikogar ne zanimajo.

Re: Skozi Tennengau do deželne prestolnice

Objavljeno: 21.06.2016, 16:46
Napisal/-a maxima
Re 4/4 napisal/-a:
LJ363 napisal/-a:Pri Lokomotion precej verjetno tole lahko pelje proti @Gusar-ju.
Ne vem, če si opazil. Ni problem v spetju, ampak to, da ima prva helga spuščene odjemnike, drugi traxx pa dvignjenega.
Obstaja način da se na lokomotivi blokira odjemnik in sicer zračno, tako da to nima nobene zveze s tandemom, zato ima lahko prva spuščenega pa vseeno vozi. Nobeno čudo...še mi pa zdi brez veze da delaš tandem če ne rabiš obeh lokomotiv.
http://spz.logout.cz/gif2005/474_010ce_jiko.jpg SŽ 541-101 + SBB E474-010SR, Velim CZ