28.1.2007

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Uporabniški avatar
N€jc
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 555
Pridružen: 14.10.2006, 18:00
Kraj: Gorenjska

Odgovor Napisal/-a N€jc »

milchy napisal/-a:
RisPo napisal/-a:Koliko vagonov pa je bilo, da so bile potrebne kar ti Brižitke :?:
..ni bil problem v teži vlaka..... vagoni so bili prazni ..... lokomotive je bilo treba spraviti v Ljubljano .....

pa še to .... pri težkih vlakih, je ena lokomotiva vedno spredaj in ena zadaj, nikoli nista dve spredaj .....

M.
Pa sj u lublano je ornk zbrega, dol se pa še drek tače :wink:
Kdor nikdar ne začne, ne more nikdar končati.
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

541 napisal/-a:
RisPo napisal/-a:Koliko vagonov pa je bilo, da so bile potrebne kar ti Brižitke :?:
Od tretje ni bilo kaj dosti koristi. :lol: Če boš dobro pogledal, boš videl, da je vozila s spuščenim odjemnikom toka - torej kot nedelovna lokomotiva. ;)
Poglej npr. drugo sliko pa boš videl da ima tretja dvigjen zadnji pantograf :wink:
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

Milči odlične slike!! Svaka čast.

Ampak jaz še vedno nečesa ne razumem, pa tolk smo že premleli o tem, ampak zadeve enostavno še vedno ne razumem: a je bila v primeru treh Brižitk trojna zasedba, na vsaki Brižitki strojevodja? Kolikor mi je znano, je to možno samo pri Živi, da se tri upravlja iz ene kabine?

Lp Nejc
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

RisPo napisal/-a:
541 napisal/-a:
RisPo napisal/-a:Koliko vagonov pa je bilo, da so bile potrebne kar ti Brižitke :?:
Od tretje ni bilo kaj dosti koristi. :lol: Če boš dobro pogledal, boš videl, da je vozila s spuščenim odjemnikom toka - torej kot nedelovna lokomotiva. ;)
Poglej npr. drugo sliko pa boš videl da ima tretja dvigjen zadnji pantograf :wink:
Na postaji ja, med samo vožnjo pa ne!! ;)
Uporabniški avatar
RisPo
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1023
Pridružen: 01.11.2006, 14:24

Odgovor Napisal/-a RisPo »

Nejc napisal/-a:
RisPo napisal/-a:
541 napisal/-a: Od tretje ni bilo kaj dosti koristi. :lol: Če boš dobro pogledal, boš videl, da je vozila s spuščenim odjemnikom toka - torej kot nedelovna lokomotiva. ;)
Poglej npr. drugo sliko pa boš videl da ima tretja dvigjen zadnji pantograf :wink:
Na postaji ja, med samo vožnjo pa ne!! ;)
Naj ti bo :roll: :P 8) 8) 8)
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

RisPo napisal/-a: Naj ti bo :roll: :P 8) 8) 8)
=;
milchy napisal/-a: Slika
M.


\:D/ \:D/
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

@Rispo - po Prometnem pravilniku na čelu vlaka ne smejo biti tri delovne lokomotive v službi - torej tiste, ki vlečejo vlak. Maksimalno so dovoljene 3 lokomotive, 2 spredaj (priprega in vlakovna) in ena zadaj kot doprega. Izjeme so sicer možne, vendar pri nas vozno omrežje še treh lokomotiv brez posebnih omejitev tokov ne prenese. :wink:

Nejc, vse lokomotive morajo biti zasedene.
Uporabniški avatar
Tin€
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3867
Pridružen: 25.05.2006, 22:52
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Tin€ »

541 napisal/-a: Nejc, vse lokomotive morajo biti zasedene.
Tole pa ne bo držalo. Več lokomotiv tipa ES64 U4 upravlja le ena oseba in ni potrebe po zasedbi na vsaki lokomotivi, res pa je, da obstajajo predpisi, kjer je predpisana maksimalna vlečna sila na kavlju.

V kolikor ne verjameš, da se je to že zgodilo na SŽ (dve lokomotivi en strojevodja) povprašaj malce na SV Ljubljana ali pa preberi kakšen post nazaj, kjer smo se že pogovarjali o tem.
Tine
Uporabniški avatar
Dolfe
Kontrolni
Kontrolni
Prispevkov: 12687
Pridružen: 02.03.2006, 8:52
Kraj: Na cesti

Odgovor Napisal/-a Dolfe »

Tine, zaenkrat še vedno velja da morajo biti vse lokomotive zasedene.
Izjema bo, ko bo, serija 541. Vendar gre tu za centralni nadzor. Tiste vožnje so bile izvedene v poizkusni fazi.

Treba bo še vnesti dopolnilo v "Navodilo za opravljanje vlečne dejavnosti".
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Nejc je spraševal za dotične 3 Brižitke na Milchijevih slikah. :roll: Pa tudi na Živah močno dvomim, da bi se to redno prakticiralo... Če se pa motim, me pa popravi.
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

v vseh treh lokomotivah so bili strojevodje ....... sicer pa (kot je že Igor enkrat napisal) so bile lokomotive povezane s zavornimi cevmi ;)
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

pa še dopolnilo .... v Radovlci so imele vse tri lokomotive dvignjene OT .... (da ne bo Dolfe zelenih ali rdečih pik dobil ..... )
drugače pa je dovoljeno pri nas , da je na začetku vlaka do 5 lokomotiv, vendar smeta samo 2 imet dvignjen OT, s pogojem, da je zunanja temperatura višja od 12 °C ....

M.
Nejc

Odgovor Napisal/-a Nejc »

milchy napisal/-a:pa še dopolnilo .... v Radovlci so imele vse tri lokomotive dvignjene OT .... (da ne bo Dolfe zelenih ali rdečih pik dobil ..... )
drugače pa je dovoljeno pri nas , da je na začetku vlaka do 5 lokomotiv, vendar smeta samo 2 imet dvignjen OT, s pogojem, da je zunanja temperatura višja od 12 °C ....

M.
Če smo že zabredli tako, daleč, pa Milči prosim povej zakaj tako. :) Ne razumem kaj ima tukaj temperatura za vplivati.
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

Odgovor Napisal/-a 541 »

Predstavljal si strojevodjo na lokomotivi pri -20°C brez ogrevanja kabine. :roll:
milchy
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 5700
Pridružen: 11.09.2005, 17:48
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a milchy »

.. ja , 541 je točno odgovoril .... zato, da strojevodja ne zmrzne pozimi .....
Odgovori