28.1.2007
28.1.2007
Končno vikend in spet šanse za kakšno sliko naredit. Če se le spomnim , se zjutraj malce podam proti Savi pa kakšen vlak pritisnem mimogrede. Sobota brez vsake meglice, precej toplo je bilo. In mimo se je pripeljal meh 36 (če se še spomnite - na tisti strani kjer ga je drevo, ima sedaj kabino od meha 26). Zdaj na daleč skoraj ne ločite več katera je:
Drugih posebnosti v soboto ni bilo, razen tega, da je bila na 415 brižitka, ampak je slikana z istega mesta pa je že vse skupaj dolgočasno. No, nedelja zjutraj prekrasna. Megla za Savo, pomrznjeno po tleh pa sem hitro letel proti postaji, da sem ujel 212. Prav krasno se bliska na drsalki:
No, 415 je bil zamujen, zato sem že skoraj obupal, saj se je meglica hitro dvigovala. Naslednji posnetek zato ni uspel, kot sem si želel, saj je sonce že skoraj premočno, tako želene megle pa praktično nič več:
Kot po navadi po 415 počasi proti domu... Loka se je takrat že pošteno kopala v soncu:
Drugih posebnosti v soboto ni bilo, razen tega, da je bila na 415 brižitka, ampak je slikana z istega mesta pa je že vse skupaj dolgočasno. No, nedelja zjutraj prekrasna. Megla za Savo, pomrznjeno po tleh pa sem hitro letel proti postaji, da sem ujel 212. Prav krasno se bliska na drsalki:
No, 415 je bil zamujen, zato sem že skoraj obupal, saj se je meglica hitro dvigovala. Naslednji posnetek zato ni uspel, kot sem si želel, saj je sonce že skoraj premočno, tako želene megle pa praktično nič več:
Kot po navadi po 415 počasi proti domu... Loka se je takrat že pošteno kopala v soncu:
LPB
415 je bil včeraj z brižito, ker je 1216 010 ostala na Jesenicah -iz pogovora je bilo razvidno, da ima lokomotiva tak obrabljene drsalke za 3 kV =, da OT sploh ni hotel ostatti dvignjen ....če je to možno, boste povedali tisti, ki to lokomotivo vozite ....
a lahko kakšno mojo sliko dodam sem, al moram odpreti svojo temo ?
(moje fotke pač niso tako kvalitetne ...)
M.
a lahko kakšno mojo sliko dodam sem, al moram odpreti svojo temo ?
(moje fotke pač niso tako kvalitetne ...)
M.
- Mojster_Strojevodja
- Direktor
- Prispevkov: 1960
- Pridružen: 09.08.2005, 19:43
- Kraj: Bled
- Kontakt:
Glede OT naprej v tej temi: http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?p=11719
Če ne gre uporabi večje kladivo.
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
"Half the job is in the discovery; the other half is having the courage to present the findings."
"Everyone is a genius at least once a year. The real geniuses simply have their bright ideas closer together."
Ja, vem da je bilo nekaj narobe z odjemniki toka za 3kV, več bom še zvedel. Da bi bile obrabljene se mi zdi nadvse zanimivo (in čudno hkrati )milchy napisal/-a:415 je bil včeraj z brižito, ker je 1216 010 ostala na Jesenicah -iz pogovora je bilo razvidno, da ima lokomotiva tak obrabljene drsalke za 3 kV =, da OT sploh ni hotel ostatti dvignjen ....če je to možno, boste povedali tisti, ki to lokomotivo vozite ....
a lahko kakšno mojo sliko dodam sem, al moram odpreti svojo temo ?
(moje fotke pač niso tako kvalitetne ...)
M.
...pa hitro prilepi kakšno fotko gor, da tole tukaj malo oživi...
LPB
..ni bil problem v teži vlaka..... vagoni so bili prazni ..... lokomotive je bilo treba spraviti v Ljubljano .....RisPo napisal/-a:Koliko vagonov pa je bilo, da so bile potrebne kar ti Brižitke
pa še to .... pri težkih vlakih, je ena lokomotiva vedno spredaj in ena zadaj, nikoli nista dve spredaj .....
M.