Utrinki iz vožnje proti Dobovi
Utrinki iz vožnje proti Dobovi
Nekaj utrinkov iz neke vožnje proti Dobovi.
Šimfanje ni zaželjeno. Vse je le delo ubogega amaterja in trotel-digiča. Pogled pa skozi precej umazano steklo Brižite.........
Digitalcu je zmanjkalo barve. Malo prej sem se igral z nastavitvami in na vse skupaj pozabil. Po slikanju pa šok.
Takole nekako bi moralo biti že prvič. Pri "Mimari" so odstavljali defekten vagon.........
Desiroji počivajo po napornem tednu.
Ilegalni prehod za ponočnjake, ko se vozijo "cepljeni" proti domu. Marsikaj je že bilo tu. Stanovalci te hiše bi morali dobiti najman kakšen "orden za zasluge".
Mreža javljalnika plazov. Tihi pastir kamenja in skal.
Med Renkami in Zagorjem. Zame eden najlepših delov proge, na glavnem križu.
Na tem mestu, km 517,140, se je ponoči v januarju leta 1917 sprožil ogromen plaz. Vojaški transport je na žalost že zapustil postajo v Zagorju. Vse skupaj je zgrmelo v Savo. Seveda avstro-ogrska vojska ni dala nikoli podatka, koliko je bilo žrtev.
Trbovlje. Najvišji (ne vem če je še) dimnik v Evropi. V resnici je visok 364.
Muzejski železni most v Rdečah. Tu se odpre posavska dolina.
Radeče. Še 1000m do postajališča.
Vode kolikor hočeš. Včasih se najde še kakšna riba v njej......
Zgleda kot Bohinjsko jezero........ Seveda tistemu, ki ga je videl le enkrat. Mojster, da ne boš užaljen....
Šimfanje ni zaželjeno. Vse je le delo ubogega amaterja in trotel-digiča. Pogled pa skozi precej umazano steklo Brižite.........
Digitalcu je zmanjkalo barve. Malo prej sem se igral z nastavitvami in na vse skupaj pozabil. Po slikanju pa šok.
Takole nekako bi moralo biti že prvič. Pri "Mimari" so odstavljali defekten vagon.........
Desiroji počivajo po napornem tednu.
Ilegalni prehod za ponočnjake, ko se vozijo "cepljeni" proti domu. Marsikaj je že bilo tu. Stanovalci te hiše bi morali dobiti najman kakšen "orden za zasluge".
Mreža javljalnika plazov. Tihi pastir kamenja in skal.
Med Renkami in Zagorjem. Zame eden najlepših delov proge, na glavnem križu.
Na tem mestu, km 517,140, se je ponoči v januarju leta 1917 sprožil ogromen plaz. Vojaški transport je na žalost že zapustil postajo v Zagorju. Vse skupaj je zgrmelo v Savo. Seveda avstro-ogrska vojska ni dala nikoli podatka, koliko je bilo žrtev.
Trbovlje. Najvišji (ne vem če je še) dimnik v Evropi. V resnici je visok 364.
Muzejski železni most v Rdečah. Tu se odpre posavska dolina.
Radeče. Še 1000m do postajališča.
Vode kolikor hočeš. Včasih se najde še kakšna riba v njej......
Zgleda kot Bohinjsko jezero........ Seveda tistemu, ki ga je videl le enkrat. Mojster, da ne boš užaljen....
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Lahko tudi miljavžent, mojstra ni mogoče dohitet.Nejc napisal/-a:
Vsaka slika je boljša, naredi jih še tavžent, pa boš mogoče ni pa nujno prlejzu na Bojanovo raven.
Še v pojasnilo k fotkam. Temnejše so zato, ker sem sproti ročno izbiral čas osvetljevanja. Na sploh so mi za odtenek temnejše slike bolj všeč. Barve pridejo tako bolj do izraza.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Ja, ja Dolfe, lepo da priznaš! Tudi sam sem čisto na dnu, no, nekaj uporabnega se bo dalo najti...Dolfe napisal/-a:Lahko tudi miljavžent, mojstra ni mogoče dohitet.Nejc napisal/-a:
Vsaka slika je boljša, naredi jih še tavžent, pa boš mogoče ni pa nujno prlejzu na Bojanovo raven.
Še v pojasnilo k fotkam. Temnejše so zato, ker sem sproti ročno izbiral čas osvetljevanja. Na sploh so mi za odtenek temnejše slike bolj všeč. Barve pridejo tako bolj do izraza.
Dolfe, MMG: a na drugi sliki zgleda kot da so vagon odbili ali kaj? Morda neumno vprašanje ampak ne vem kako je z odbijanjem vagonov.
lp Nejc
[/list]
Ej, bravo Dolfe! Take stvari sem imel v mislih. Saj ne samo z mašine, lahko tudi kot potniki
Slike so zelo v redu, dobro si se odločil, da jih malo podosvetliš. Dejansko barve malo bolj do izraza pridejo.
Še nekaj - pri fotopisu kvaliteta fotke ni prevladujoča. Stvar sloni na zgodbi in zanimivostih ujetega trenutka. Če bi videli lansko ali predlansko drugo nagrado Emzina - zgodba nekaj fotk - zares fantastično. Če bi videli posamezno fotko iz istega ciklusa bi pa rekli kaj za en luzer je to škljocnil...!
V glavnem - hočemo še...
Še nekaj sem se spomnil... verjetno je veliko članov foruma, ki nimajo možnosti vožnje z lokomotivo. Fajn bi bilo mimogrede škljocniti še del kabine, pult ipd...
Slike so zelo v redu, dobro si se odločil, da jih malo podosvetliš. Dejansko barve malo bolj do izraza pridejo.
Še nekaj - pri fotopisu kvaliteta fotke ni prevladujoča. Stvar sloni na zgodbi in zanimivostih ujetega trenutka. Če bi videli lansko ali predlansko drugo nagrado Emzina - zgodba nekaj fotk - zares fantastično. Če bi videli posamezno fotko iz istega ciklusa bi pa rekli kaj za en luzer je to škljocnil...!
V glavnem - hočemo še...
Še nekaj sem se spomnil... verjetno je veliko članov foruma, ki nimajo možnosti vožnje z lokomotivo. Fajn bi bilo mimogrede škljocniti še del kabine, pult ipd...
LPB
Vagon je bil tam odstavljen z vlakovno lokomotivo, ki se je potem že vračala. Pozneje je po ta vagon prišla premikalka.Nejc napisal/-a:
Dolfe, MMG: a na drugi sliki zgleda kot da so vagon odbili ali kaj? Morda neumno vprašanje ampak ne vem kako je z odbijanjem vagonov.
lp Nejc
[/list]
MMG, potniških vagonov ni dovoljeno odbijati. Največkrat ni dovoljeno odbijati niti tovornih vagonov. Vse je pač odvisno od "postajnega poslovnega reda" (PPR). Specifika posamezne postaje pač.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Tudi s tem se že matral, vendar so pri tem precejšne težave. Med vožnjo, če si sam, to ne gre. Treba je paziti na samo vožnjo in še posluževati budnik. Roke pa prekratke.........bojan napisal/-a:.........
Še nekaj sem se spomnil... verjetno je veliko članov foruma, ki nimajo možnosti vožnje z lokomotivo. Fajn bi bilo mimogrede škljocniti še del kabine, pult ipd...
Poleg tega imam težavo z odbleskom, ki ga povzroči fleš. Najbrž bi to lahko odpravil s kakim polarizacijskim filtrom. Kot kaže pa za moj fotkič ne obstaja...
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Dolfe naj še jaz dopolnim tvoj fotopis z enim videopisom tudi iz te proge.
http://www.youtube.com/watch?v=8LNRWCySfzo
Iz posnetka je dobro vidno, da smo "divjali" celih 72 km/h.
http://www.youtube.com/watch?v=8LNRWCySfzo
Iz posnetka je dobro vidno, da smo "divjali" celih 72 km/h.
A se damilchy napisal/-a:zakaj pa pri belem dnevu slikaš s flešom ? odklopi ga .....
Boš vraga naredil dober posnetek s 60-tinko sekunde pri 75 km/h. Kaj šele pri 100 ali 120 km/h in to na Mehu ali Mopedu.
Bo šlo, ko bom vozil takšnole lokomotivo, ki je čisto spodaj tega topica. http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!