ICS Maribor - Ljubljana - Maribor
ICS Maribor - Ljubljana - Maribor
Slike so nekoliko starejšega datuma ... takrat smo zelo dobro vedeli, kaj je to sneg.
Odhod vlaka iz Maribora
Takrat je potekal remont med Teznim in Hočami, ki je zaradi snega obstal ...
V Hočah gremo na pravi desni tir, v daljavi čaka na nas Meh s tovornim vlakom ...
Postajališče, kjer največkrat vstopim na vlak ...
... seveda ne na ICS-a pri 160 km/h
Prihod v Ljubljano
In po štirih minutah že odhod proti Mariboru
Nagib garniture pri 145 km/h
Kresnice pred remontom
Odhod iz Zidanega Mostu
Uvozni signal postaje Laško sredi pivovarne
Celje
Usek Križni Vrh – tukaj je nekoč bil predor, po odstranitvi pa so se podporni zidovi vztrajno pomikali na progo, zato je bila nujno potrebna sanacija. Podporni zidovi potekajo nekoliko drugače kot proga, ker je v prihodnosti predvidena rekonstrukcija za 160 km/h.
Izvoz iz Pragerskega »Prosto«
Vmax za nas 160 km/h
Pogled na merilnik hitrosti, ki je merodajen za SŽ ASN:
Postaja Rače
Đuro se, kot ponavadi, v Račah muči s premikanjem cistern
Izvoz iz postaje Rače je prost
Zasnežena postaja Tezno
Pred dravskim mostom
Prihod v Maribor
Od vse množice slik iz tega nepozabnega popotovanja so mi na žalost ostale le te, in še to samo v pomanjšani verziji. Ja, ja, varnostne kopije je treba redno delat.
Odhod vlaka iz Maribora
Takrat je potekal remont med Teznim in Hočami, ki je zaradi snega obstal ...
V Hočah gremo na pravi desni tir, v daljavi čaka na nas Meh s tovornim vlakom ...
Postajališče, kjer največkrat vstopim na vlak ...
... seveda ne na ICS-a pri 160 km/h
Prihod v Ljubljano
In po štirih minutah že odhod proti Mariboru
Nagib garniture pri 145 km/h
Kresnice pred remontom
Odhod iz Zidanega Mostu
Uvozni signal postaje Laško sredi pivovarne
Celje
Usek Križni Vrh – tukaj je nekoč bil predor, po odstranitvi pa so se podporni zidovi vztrajno pomikali na progo, zato je bila nujno potrebna sanacija. Podporni zidovi potekajo nekoliko drugače kot proga, ker je v prihodnosti predvidena rekonstrukcija za 160 km/h.
Izvoz iz Pragerskega »Prosto«
Vmax za nas 160 km/h
Pogled na merilnik hitrosti, ki je merodajen za SŽ ASN:
Postaja Rače
Đuro se, kot ponavadi, v Račah muči s premikanjem cistern
Izvoz iz postaje Rače je prost
Zasnežena postaja Tezno
Pred dravskim mostom
Prihod v Maribor
Od vse množice slik iz tega nepozabnega popotovanja so mi na žalost ostale le te, in še to samo v pomanjšani verziji. Ja, ja, varnostne kopije je treba redno delat.
To je vse SŽ310. Merilniki hitrosti so se, ko so bile naše garniture opremljene za vožnjo po Italiji, prestavili. In sicer merilnik, ki je na sredini pred strojevodjo, je namenjen italijanski varnostni napravi in njihovim strojevodjem (njihovi predpisi zahtevajo merilnik hitrosti na sredini), ta na drugi sliki je pa merodajen za naše strojevodje in SŽ avtostop, nahaja se pa desno od strojevodje.
Lepo, da si nam pokazal vsaj malce zime Kot sem že rekel enkrat danes - vse sorte zanimivosti se vam valjajo po diskih...
Fajn slike si naredil! jaz bi si morda želel malce večje (je to znak, da že počasi slabše vidim? ), vsaj enih 700pix po daljši stranici, ampak kot si napisal, tako ali tako zgleda, da si jih s kakšnim disk-chrashem izgubil
Sicer pa upam, da vam bom tudi jaz konec tedna lahko serviral eno zanimivo in čisto frišno reportažico
Fajn slike si naredil! jaz bi si morda želel malce večje (je to znak, da že počasi slabše vidim? ), vsaj enih 700pix po daljši stranici, ampak kot si napisal, tako ali tako zgleda, da si jih s kakšnim disk-chrashem izgubil
Sicer pa upam, da vam bom tudi jaz konec tedna lahko serviral eno zanimivo in čisto frišno reportažico
LPB
Bila je res prava zima - ta dan je na železnici bilo precej težav, saj je bila jutranja temperatura v večini Slovenije kar blizu -25°C ali še kakšno stopinjo manj, čez dan se je pa ogrelo skoraj na 0°C (tako je kazal zunanji termometer na Pendolinotu).
Bojan, tako je, disk z večjimi slikami (in še mnogo drugimi stvarmi) je šel k vragu. Te pomanjšane sem imel na Siolu v zip datoteki ... in nazadnje so ostale samo te.
Bojan, tako je, disk z večjimi slikami (in še mnogo drugimi stvarmi) je šel k vragu. Te pomanjšane sem imel na Siolu v zip datoteki ... in nazadnje so ostale samo te.
-
- Strojevodja I
- Prispevkov: 2161
- Pridružen: 17.08.2006, 8:57
- Kraj: Brežice
Sem se sam prepričal, da je disk zadnje kjer so ničle in enice varne. Povprečna življenjska doba diska je 7 let, moj je zdržal le 2 leti, pa sem moral nabavit nov disk. Kar je pomembnega, zapečem na CD ali DVD.541 napisal/-a:Bojan, tako je, disk z večjimi slikami (in še mnogo drugimi stvarmi) je šel k vragu. Te pomanjšane sem imel na Siolu v zip datoteki ... in nazadnje so ostale samo te.
Sicer pa je to odlična reportaža.