S 541-104 po Nemčiji
Vsaka čats Bojan, prečudovita fotoreportaža. Si mislim kakšni občutki so te prevevali na tako ekstremnih odsekih, ko ni bilo nobenega vlaka nasproti. To bi bila po vsej verjetnosti pika na i.
A lahko malce opišeš kakšni so bili občutki pri 230 km/ in kakšni pospeški so bili od 0 do 100, morda celo do 200 km/h.
A lahko malce opišeš kakšni so bili občutki pri 230 km/ in kakšni pospeški so bili od 0 do 100, morda celo do 200 km/h.
Tine
Pri 230 je vožnja popolnoma mirna (odvisna od glajzov, seveda). Občutki... kaj pa vem. A kaj pove, če rečem, da ko pade brzina na enih 180, 190, da zgleda kot da si prešel na tisto ležerno počasnost...?!kakšni so bili občutki pri 230 km/ in kakšni pospeški so bili od 0 do 100, morda celo do 200 km/h.
Pravzaprav ne vem za kakšne promile gre. Proga je, bi rekel, razgibana. malo gor, malo dol...kakšni so pa nagibi (vzponi/padci) te proge? Tako na slikah izgledajo kar hudi - ali se motim?
Veš, da bi se skoraj strinjal s tabo... Kolikor jih imajo, bi nam komot še eno dal. Bi bil zadovoljen tudi s kakšno malce rabljeno...MMG, ali ste kaj žicali Nemce, da bi dali še kakšno kobilo povrhu?
Dobra vaga v nebesa pomaga. press
Aja, še pospeški. Pospeški so nori. Od 0 do 200 dobrih 30 sekund...!
LPB
bojan napisal/-a:Pri 230 je vožnja popolnoma mirna (odvisna od glajzov, seveda). Občutki... kaj pa vem. A kaj pove, če rečem, da ko pade brzina na enih 180, 190, da zgleda kot da si prešel na tisto ležerno počasnost...?!kakšni so bili občutki pri 230 km/ in kakšni pospeški so bili od 0 do 100, morda celo do 200 km/h.
Pravzaprav ne vem za kakšne promile gre. Proga je, bi rekel, razgibana. malo gor, malo dol...kakšni so pa nagibi (vzponi/padci) te proge? Tako na slikah izgledajo kar hudi - ali se motim?
Veš, da bi se skoraj strinjal s tabo... Kolikor jih imajo, bi nam komot še eno dal. Bi bil zadovoljen tudi s kakšno malce rabljeno...MMG, ali ste kaj žicali Nemce, da bi dali še kakšno kobilo povrhu?
Dobra vaga v nebesa pomaga. press
Aja, še pospeški. Pospeški so nori. Od 0 do 200 dobrih 30 sekund...!
seveda , v nemčiji je premoč električni vlaki po 15000v je zelo dobro, pa naši je malo je 3000v in počasi do 200 km/h 1 minut, hehe
ICE 3 je ima hitrost do 330 km/h tudi moderno na tiru!
lp
Iz zaupnih virov sem izvedel, da bodo v Siemensu imeli marca pomladno akcijsko razprodajo. Plačaš dve ....dobiš tri.Dolfe napisal/-a:Spet mojstrske slike.
Se mi je kar zdelo da si nekje zunaj, ker je na forumu zijala "črna luknja".
Ej, njihova infrastruktura je pa kot znanstvena fantastika.......
MMG, ali ste kaj žicali Nemce, da bi dali še kakšno kobilo povrhu?
Dobra vaga v nebesa pomaga. press
Pa baje še dva vogona za povrhhulk napisal/-a:Iz zaupnih virov sem izvedel, da bodo v Siemensu imeli marca pomladno akcijsko razprodajo. Plačaš dve ....dobiš tri.Dolfe napisal/-a:Spet mojstrske slike.
Se mi je kar zdelo da si nekje zunaj, ker je na forumu zijala "črna luknja".
Ej, njihova infrastruktura je pa kot znanstvena fantastika.......
MMG, ali ste kaj žicali Nemce, da bi dali še kakšno kobilo povrhu?
Dobra vaga v nebesa pomaga. press
Bojan odlične fotografije. Vidi se kdo je mojstr pri fotografiji. Verjetno k temu pripomore dolgoletna praksa in dobra fotografska oprema.
Bi pa še nekaj vprašal:
Kakšna osvetlitev in čas zaslonke si uporabil glede na to da so slike zelo ostre, saj je testna lokomotiva in mimovozeči vlaki (ICE3) imeli verjetno veliko hitrost?
Že naprej hvala za odgovor.
Bi pa še nekaj vprašal:
Kakšna osvetlitev in čas zaslonke si uporabil glede na to da so slike zelo ostre, saj je testna lokomotiva in mimovozeči vlaki (ICE3) imeli verjetno veliko hitrost?
Že naprej hvala za odgovor.
Hvala kit! Čas je bil večinoma 1/1000, je pa tudi nekaj posnetkov z 1/800 in celo 1/640 sek. ISO pa seveda 400 ali 800... So pa slike namenoma tako pripravljene, da je EXIF (lastnosti) zraven in lahko pogledaš vse nastavitve kamere.Kakšna osvetlitev in čas zaslonke si uporabil glede na to da so slike zelo ostre, saj je testna lokomotiva in mimovozeči vlaki (ICE3) imeli verjetno veliko hitrost?
LPB