Deutsches Museum - Verkehrszentrum, Muenchen

Železnica opremljena z slikovnim gradivom, se pravi fotoreportaže z malo teksta in vsebine. :)
Odgovori
Uporabniški avatar
ben
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 139
Pridružen: 26.11.2005, 14:13
Kraj: Ljubljana

Deutsches Museum - Verkehrszentrum, Muenchen

Odgovor Napisal/-a ben »

Deutsches Museum - Verkehrszentrum, Muenchen
http://www.deutsches-museum.de/
Slika


Prva elekrična lokomotiva
Siemens & Haslske, Berlin, 1879
Prvo električno lokomotivo je leta 1879 naredil Werner Siemens in jo predstavil na berlinskem sejmu. Tehta 954 kg, njena najvišja hitrost pa je 7 km/h.
Slika

Vagon...
Slika


Prototip vlaka za berlinski S-Bahn
WUMAG, Goerlitz, 1927
Napetost 800 V, teža 38.000 kg, dolžina 35,46 m, najvišja hitrost 80 km/h, 54 sedežev, 154 stojišč
Slika


Nova generacija vlakov na Muenchenski podzemni železnici (U-Bahn)
Mestna uprava je pri podjetju Siemens AG decembra 1997 naročila 10 novih vlakov za podzemno železnico.
En vlak je dolg 115 metrov.
U-Bahn prepelje v enem dnevu na svojih osnih linijah približno 900.000 ljudi.
Prvi vlak nove generacije, model C 1.9, je v uporabi od zime leta 2002.
Slika

Slika

Lokomotiva "Landwuehrden"
Krauss & Co., Muenchen, 1867
To je bila prva narejena lokomotiva pri omenjenem proizvajalcu in dostavljena naročniku leta 1867.
V tem času je bila gradnja glavnih prog že zaključena in vsa večja mesta v Nemčiji so bila povezana z železnico. Da bi tudi imela koristi od novega načina transporta tudi manjša mesta, so začeli graditi še stranske proge.
Za vožno po teh progah pa so potrebovali lahke in enostavne lokomotive, ki so bile poceni in so imele nizke stroške vzdrževanja. Georg Klauss je uvidel novo poslovno priložnost in leta 1966 v Muenchnu ustanovil tovarno lokomotiv Krauss & Co. Njegova prva lokomotiva je imela lahko konstrukcijo.
Lokomotiva "Landwuehrden" je bila v uporabi na potniških vlakih do leta 1900 in je prevozila 860.000 kilometrov. Danes je ena izmed najstarejših lokomotiv v Nemčiji.
Največja moč 285 kW, teža 23.600 kg, najvišja hitrost 60 km/h
Slika


Še ena velikaaaa lokomotiva...
Slika

Slika


Takšna očala so uporabljali potniki na odprtih vagonih okoli leta 1840. Varovala so jih pred dimom in sajami.
Slika


Pullman As 1154
Schweizerische Industrie-Gesellschaft, Neuhausen, 1930
Slika

Slika

Slika

Slika



Slika

Slika



Slika


ICE-V (testni vlak)
Začetki tega nemškega projekta segajo v leto 1982. Plod sodelovanja med nemškimi železnicami (DB) in industrijo je bil predstavljen 31. julija 1985 kot vlak serije 410/810 (dve pogonski enoti in trije vagoni). Dobil je ime ICE (Inter City Experimental).
Vse komponente in novosti, ki so bile vgrajene na vse tri generacije vlakov ICE, so bile preizkušene na tem vlaku. ICE-V je vozil tudi na vseh preizkusnih vožnah, ki so bile potrebne za uradno odprtje novih hitrih prog Hanover - Wuerzburg, Mannheim - Stuttgart in Hanover - Berlin.
Vlak je bil "upokojen" 1. junija 1998, po 13. letih testnih voženj in 1.2 milijona prevoženih kilometrih.
Moč 4x 1050 kW po pogonski enoti, teža vlaka 296 t, dolžina 113 m.
Slika

Slika

Slika



Slika

Slika

Slika

Slika
IC-Pohorje503

Odgovor Napisal/-a IC-Pohorje503 »

@ ben!

zelo zanimivo s sliko in lepo in super....!!! Čestitamo si že fotko , jaz nisem neuspelo bilo tam, hehe .

Lep pozdrav!

IC-Pohorje503 :)
Odgovori