Razne slikce od tu in tam

Vse kako spraviti železnico lepo na sliko. Digitalno ali pa tudi klasično.
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

Razne slikce od tu in tam

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 20.02.2008, 14:06

Si bom tu odprl eno temo za lepit slike.

Včeraj z RTS 1216 902 nisem imel sreče, MMG a je sploh že pri nas?
Sem pa ujel kenedija na potniškem vlaku ob 16:45 iz Ljubljane v Kamnik (19.2.2008).

Slika

Slika
LJ363
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1525
Pridružen: 30.07.2007, 17:27

OdgovorNapisal/-a LJ363 » 20.02.2008, 14:13

Še ena malo starejša, živa se tušira. :twisted:

Slika
grega
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1569
Pridružen: 12.09.2006, 17:29
Kraj: Štajerska
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a grega » 20.02.2008, 15:42

Kolikokrat pa se lokomotive, garniture, vagone umiva?? Glede na njihov izgled verjetno ne prevečkrat:
Uporabniški avatar
ICE 3
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 149
Pridružen: 01.01.2008, 18:59
Kraj: okolica Brežic
Kontakt:

OdgovorNapisal/-a ICE 3 » 20.02.2008, 16:02

Lepe slikce!
Drgač pa mene tut zanima, kolikokrat kej perejo lokomotive?!
LP
Jernej
-Robert-
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 49
Pridružen: 03.02.2008, 19:17

OdgovorNapisal/-a -Robert- » 20.02.2008, 20:01

Slike so prav dobrodošle!

Vendar se mi zdi čudno, da kenedi vleče garnituro potniških vagonov na relaciji Ljubljana-Kamnik...ali ni to delo kanarčkov na tej relaciji?
Skoraj vsak dan se vozim na relaciji Lj-Trzin in nazaj, pa še nisem naletel na kenedija 164 spetega s potniškimi vagoni. Kolikor sem seznanjen, ga v Ljubljani uporabljajo bolj za tovorne premike lokalne narave?
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 20.02.2008, 20:12

-Robert- napisal/-a:Slike so prav dobrodošle!

Vendar se mi zdi čudno, da kenedi vleče garnituro potniških vagonov na relaciji Ljubljana-Kamnik...ali ni to delo kanarčkov na tej relaciji?
Skoraj vsak dan se vozim na relaciji Lj-Trzin in nazaj, pa še nisem naletel na kenedija 164 spetega s potniškimi vagoni. Kolikor sem seznanjen, ga v Ljubljani uporabljajo bolj za tovorne premike lokalne narave?


Ko v par dneh zaradi naletov na cestna vozila izpadejo trije Kanarčki, se zgodi tudi to ... Kenedi seveda ni ravno namenjen za vlako potniških vlakov, sploh do štuca, kot je v Grabnu, vendar druga varianta bi bila, da vlak izostane. :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 20.02.2008, 20:19

-Robert- napisal/-a:Slike so prav dobrodošle!
Vendar se mi zdi čudno, da kenedi vleče garnituro potniških vagonov na relaciji Ljubljana-Kamnik...ali ni to delo kanarčkov na tej relaciji?
Skoraj vsak dan se vozim na relaciji Lj-Trzin in nazaj, pa še nisem naletel na kenedija 164 spetega s potniškimi vagoni. Kolikor sem seznanjen, ga v Ljubljani uporabljajo bolj za tovorne premike lokalne narave?

Ko je kriza s potniškimi garniturami se porabi vse, kar pride pod roko, tudi kenedi in dva pulmana. :wink:
Sicer pa se 661 pripravlja za službo po službi: ko bo v penziji bo vlekel muzejca.....upajmo.... :idea:

Kaj mora imeti klasika v tem primeru sabo premikača? Ali je delo premika na postaji (nakladališču) Kamnik Graben opravil pomočnik strojevodje? :roll:
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 20.02.2008, 20:27

Regan 664 napisal/-a:Kaj mora imeti klasika v tem primeru sabo premikača? Ali je delo premika na postaji (nakladališču) Kamnik Graben opravil pomočnik strojevodje? :roll:


Pred pomočnikom strojevodje je še vlakospremno osebje, torej sprevodnik. Kako so se pa zmenili, pa ne vem. :lol:

MMG, pa saj v Kamnik Grabnu ne moreš dobit lokomotive na drugo stran. :roll:
Uporabniški avatar
Regan 664
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3378
Pridružen: 24.01.2006, 16:23

OdgovorNapisal/-a Regan 664 » 20.02.2008, 21:07

541 napisal/-a:MMG, pa saj v Kamnik Grabnu ne moreš dobit lokomotive na drugo stran. :roll:

Res je, :oops: Graben ima tri tire od tega en industrijski, ki se nadaljuje v KIK, eden je ob peronu (slepi tir brez tirne zveze) in je namenjen garnituram, tretji pa ob rampi (slepi tir brez tirne zveze) in je namenjen razkladanju in nakladanju vagonov.

Potemtakem so strojno rinili do postaje Kamnik in spremikali, ter spet strojno rinili do Grabna. :roll:
Me pa še zmerom vseeno zanima, ali je pri vsej tej ceremoniji moral zraven biti še premikač. :roll:

Kdo bo pa z zastavico mahal pri rinjenju?? :lol: :lol: :lol:
-Robert-
Kurjač
Kurjač
Prispevkov: 49
Pridružen: 03.02.2008, 19:17

OdgovorNapisal/-a -Robert- » 20.02.2008, 21:56

Torej je bilo moč potem dobiti kenedija na drugo stran pulmanov, ali je moral v isti poziciji riniti vagone nazaj do Lj?
Lep pozdrav!

Robert
541
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 3417
Pridružen: 16.11.2005, 22:01

OdgovorNapisal/-a 541 » 20.02.2008, 22:12

-Robert- napisal/-a:Torej je bilo moč potem dobiti kenedija na drugo stran pulmanov, ali je moral v isti poziciji riniti vagone nazaj do Lj?


Do Ljubljane zagotovo ne, rinjenje je bilo potrebno v eno smer od postaje Kamnik do štuca Kamnik Graben.
Uporabniški avatar
Dare
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 315
Pridružen: 14.03.2007, 14:47
Kraj: Ljubljana

OdgovorNapisal/-a Dare » 20.02.2008, 22:58

Kako pa je z gretjem vagonov pri Kenediju :?: , kolikor jaz vem so imeli tako kot Španke parni generator, ki pa so že davno tega bili odstranjeni.
Še dobro, da ni hudega mraza, drugače bi potnike pošteno zeblo :zima .


.
Lep pozdrav - DARE
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 21.02.2008, 10:38

541 napisal/-a:
-Robert- napisal/-a:Torej je bilo moč potem dobiti kenedija na drugo stran pulmanov, ali je moral v isti poziciji riniti vagone nazaj do Lj?


Do Ljubljane zagotovo ne, rinjenje je bilo potrebno v eno smer od postaje Kamnik do štuca Kamnik Graben.


Verjetno so opravili t.i. angleski premik :lol: :lol: :lol: .
cokla
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 11315
Pridružen: 10.08.2007, 21:50
Kraj: ob levem bregu Save

OdgovorNapisal/-a cokla » 21.02.2008, 11:15

Jembah napisal/-a:
541 napisal/-a:
-Robert- napisal/-a:Torej je bilo moč potem dobiti kenedija na drugo stran pulmanov, ali je moral v isti poziciji riniti vagone nazaj do Lj?


Do Ljubljane zagotovo ne, rinjenje je bilo potrebno v eno smer od postaje Kamnik do štuca Kamnik Graben.


Verjetno so opravili t.i. angleski premik :lol: :lol: :lol: .

Ki je na SŽ prepovedan.Da ne bo futra za novinarje. :wink:
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?

Da bi videle, če je res !

( Regis Houser )
Uporabniški avatar
Jembah
Strojevodja I
Strojevodja I
Prispevkov: 1859
Pridružen: 05.11.2006, 17:38
Kraj: Maribor

OdgovorNapisal/-a Jembah » 21.02.2008, 14:29

Nekaj briketov (da ne bom rekel glih kosti) pa jim je treba vrect vsake toliko casa :lol: :lol: :lol: .

Vrni se na

Kdo je na strani

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov