Obisk CD Maribor Studenci 30.5.2008
Obisk CD Maribor Studenci 30.5.2008
Evo, če noben drug noče, bom pa jaz prebil led in za pokušino nalepil nekaj slik sem na forum .
---CELJE---
Vlak iz Verda za Ponikvo
Dvojnik, ki mi je pobegnil naprej proti Grobelnem
Dvojnik z Velenja (vlak št. 3517), ki je pripeljal našega Nejca
Evo naš vlak za Maribor (št. 2904)
---MARIBOR STUDENCI---
Parni stroj za črpanje vode iz Drave v zbiralnike
Snežni plugi
Kenedi 661-414 (krokodil), ki čaka na boljše čase
Tudi Đuro 643-039 čaka na boljše čase
Razbitina iz Pesnice - Fiat 813/814-031
Tudi Jembahov je dosti - 732-DHL2
Nekaj utrinkov iz delavnic:
Razstavljen odbijač
Ventilator
Motor Đureka
Đuro 642-199
Snežna freza
Zobnik osi kolesa (mislim, da je od Đure)
Kavelj tovarniškega žerjava
Detajl motorja
Blok motorja 644
Bati od Fiata
Najnovejša izvedba Meha - Disel :D:D
Španka 644-018 in Regan 664-107
Rukjen pokrov Španke
Pogled iz kabine Regana
Regan 664-111 z zelo znanim grafitom
Regan 664-109, ki je danes zapustil CD
Fiat 813/814-128 pripelje v kurilnico
---MARIBOR---
Nevsakdanji vagnon vključen v kompozicijo tovornega vlaka
Več slik pa najdete na mojem fotoalbumu
---CELJE---
Vlak iz Verda za Ponikvo
Dvojnik, ki mi je pobegnil naprej proti Grobelnem
Dvojnik z Velenja (vlak št. 3517), ki je pripeljal našega Nejca
Evo naš vlak za Maribor (št. 2904)
---MARIBOR STUDENCI---
Parni stroj za črpanje vode iz Drave v zbiralnike
Snežni plugi
Kenedi 661-414 (krokodil), ki čaka na boljše čase
Tudi Đuro 643-039 čaka na boljše čase
Razbitina iz Pesnice - Fiat 813/814-031
Tudi Jembahov je dosti - 732-DHL2
Nekaj utrinkov iz delavnic:
Razstavljen odbijač
Ventilator
Motor Đureka
Đuro 642-199
Snežna freza
Zobnik osi kolesa (mislim, da je od Đure)
Kavelj tovarniškega žerjava
Detajl motorja
Blok motorja 644
Bati od Fiata
Najnovejša izvedba Meha - Disel :D:D
Španka 644-018 in Regan 664-107
Rukjen pokrov Španke
Pogled iz kabine Regana
Regan 664-111 z zelo znanim grafitom
Regan 664-109, ki je danes zapustil CD
Fiat 813/814-128 pripelje v kurilnico
---MARIBOR---
Nevsakdanji vagnon vključen v kompozicijo tovornega vlaka
Več slik pa najdete na mojem fotoalbumu
Zadnjič spremenil RisPo, dne 30.05.2008, 20:56, skupaj popravljeno 1 krat.
Fantje blo je super
in kot je že Nejc omenil hvala Klemnu in Markotu za pijačo
Zdaj pa še nekaj slikic z moje strani
Španka 025
Dela na đuri so pri koncu
Regan 109 ravno na današnji dan 30.5.08 iz revizije
rohneča Španka
Regan 117 sredi revizije in zadaj popravljena španka 018
Novo Goriški regan 119 na Studencih
Kolko fiatov
Regana 111 in 109
in za konec še priprega 110 in 108 na RG640, aja na 108 je pa nekaj budnik zajebaval smo kar dvakrat stali na odprti progi
in kot je že Nejc omenil hvala Klemnu in Markotu za pijačo
Zdaj pa še nekaj slikic z moje strani
Španka 025
Dela na đuri so pri koncu
Regan 109 ravno na današnji dan 30.5.08 iz revizije
rohneča Španka
Regan 117 sredi revizije in zadaj popravljena španka 018
Novo Goriški regan 119 na Studencih
Kolko fiatov
Regana 111 in 109
in za konec še priprega 110 in 108 na RG640, aja na 108 je pa nekaj budnik zajebaval smo kar dvakrat stali na odprti progi
LP
Matic
Matic
Ne smeš kar tako slikati, moraš biti tam z dovoljenjem; že meni, ko smo bili v skupini sta mi tam dva delavca zatežila kaj slikam, oz. kaj delam sploh tam, potem sem pa jima pojasnil, da smo organizirana skupina na ogledu, pa sta mi dejala, da ni problem glede slikanja. :):)Brižita napisal/-a:Zelo lep prispevek Rispo. Vidim, da je dosti zanimivega tam in bo treba kar vzeti pot pod noge. Kako pa je kaj z gibanjem tam okoli je kaj ograjeno ali je potrebno imeti dovoljenje ali je dovolj, da se vpraša če se sme slikati (sprašujem za zunaj in okoli delavnic)?
Lep pozdrav!
Miha
Tako pa bom še jaz dal svoj prispevek.
Za začetek Španka 025.
In pripadajoči podstavni voziček.
Motor in generator od Džure.
643-002 in še ena Džura poleg.
In kot kaže končno popravljen 664-111.
664-109. Naj bo čimdlje v takem stanju
In še enkrat 109.
Pogled na komandni pult.
Tako pa zgleda pogled na dolgi del. Desno poleg fiat 101.
Še dokaz da je ta Regan ravno včeraj prišel z revizije.
Španka 016 na pomožnih podstavnih vozičkih.
Premikalka
644-018 in 664-117.
Motor na 664-117
Komandni pult na 117. Manjkajo ročice za zavoro in smer.
Elektro omara na 117.
In še notranjost ohišja od 117.
In naj bo še enkrat rohneča Španka 012
643-025 na tankanju. Desno poleg Jembah in Španka 023
Ostanki od originalne 644-024 in meh v dizel izvedbi . Za strojane bi še bilo dobro
In veliko presenečenje, goriški regan 119 v Mb.
In 119 še na kratki del.
661-415 čaka boljše čase, če jih bo sploh kdaj dočakal
Prikolica 814-034 je zgleda izgubila svoj pogonski del 813-034
813/814-128 je pravkar pripeljal s testne vožnje. Ko bi le imel srečo in ostal brez grafitov.
In še 813-814-037.
To bi bilo z moje strani.
Za konec bi se pa lepo zahvalil Klemnu in Markotu za pijačo.
Za začetek Španka 025.
In pripadajoči podstavni voziček.
Motor in generator od Džure.
643-002 in še ena Džura poleg.
In kot kaže končno popravljen 664-111.
664-109. Naj bo čimdlje v takem stanju
In še enkrat 109.
Pogled na komandni pult.
Tako pa zgleda pogled na dolgi del. Desno poleg fiat 101.
Še dokaz da je ta Regan ravno včeraj prišel z revizije.
Španka 016 na pomožnih podstavnih vozičkih.
Premikalka
644-018 in 664-117.
Motor na 664-117
Komandni pult na 117. Manjkajo ročice za zavoro in smer.
Elektro omara na 117.
In še notranjost ohišja od 117.
In naj bo še enkrat rohneča Španka 012
643-025 na tankanju. Desno poleg Jembah in Španka 023
Ostanki od originalne 644-024 in meh v dizel izvedbi . Za strojane bi še bilo dobro
In veliko presenečenje, goriški regan 119 v Mb.
In 119 še na kratki del.
661-415 čaka boljše čase, če jih bo sploh kdaj dočakal
Prikolica 814-034 je zgleda izgubila svoj pogonski del 813-034
813/814-128 je pravkar pripeljal s testne vožnje. Ko bi le imel srečo in ostal brez grafitov.
In še 813-814-037.
To bi bilo z moje strani.
Za konec bi se pa lepo zahvalil Klemnu in Markotu za pijačo.
LP