Končno , bi rekli okoliški prebivalci.
podatki o " vpletenih "
tale prehod bo prevzel funkcijo
povezovalna cesta je v gradnji
stroji v nedeljo mirujejo
povezava pa bo ukinila prehod
na katerem je
bilo kar nekaj smrtnih žrtev , kljub razmeroma dobri vidljivosti
Vse skupaj pa naj bi bilo končano do 1.septembra.Upajmo , da se bodo rokov držali.
Ukinitev potnega prehoda v Šmarju pri Jelšah
Ukinitev potnega prehoda v Šmarju pri Jelšah
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Problem je ko se v tem trikotniku posadi koruza.In vsak centimeter šteje.dibko napisal/-a:Dolgo se je govorilo o tem, vendar po vsakih volitvah vse potihnilo. Prehod je dobro pregleden, vendar človeška malomarnost ne pozna meja.
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Ah cokla, ko bi vedel kake šlamparije pri nas počnejo...
Ukiniti bi morali NPr v Rečici ob Paki. Obvozno cesto so naredili. Ampak ne vprašaj kakšno...
Na obstoječo cesto, ki vodi naprej čez NPr (ki bo ukinjen) so napravili 90° priključitev (beri: križišče), čeprav je bilo sprva zakoličeno v lep ovinek in tudi v dokumentaciji je zarisan ovinek.
Drugo kot drugo, 2 osebna avtomobila na tej cesti se NE moreta srečati, saj je cesta tako ozka, da na eni strani lahko zapelješ v jarek (samo gasilci te lahko odvlečejo ven), na drugi strani, pa že na travnik zapelješ..
In tretje kot tretje: tisto "patentno" 90° križišče, omogoča "zvozitev" križišča le osebnim avtomobilom. Kakšen kamion, mordea traktor s prikolico nima šans, saj je cesta tako ozka, da mora, če želi zvoziti, zapeljati s celim prednim delom v travnik, da lahko prikolica ali zadnji del vozila zvozi po cesti križišče...
Adijo pamet!!
Bom zadevo v kratkem preslikal, da še podkrepim z dokazi!
Ukiniti bi morali NPr v Rečici ob Paki. Obvozno cesto so naredili. Ampak ne vprašaj kakšno...
Na obstoječo cesto, ki vodi naprej čez NPr (ki bo ukinjen) so napravili 90° priključitev (beri: križišče), čeprav je bilo sprva zakoličeno v lep ovinek in tudi v dokumentaciji je zarisan ovinek.
Drugo kot drugo, 2 osebna avtomobila na tej cesti se NE moreta srečati, saj je cesta tako ozka, da na eni strani lahko zapelješ v jarek (samo gasilci te lahko odvlečejo ven), na drugi strani, pa že na travnik zapelješ..
In tretje kot tretje: tisto "patentno" 90° križišče, omogoča "zvozitev" križišča le osebnim avtomobilom. Kakšen kamion, mordea traktor s prikolico nima šans, saj je cesta tako ozka, da mora, če želi zvoziti, zapeljati s celim prednim delom v travnik, da lahko prikolica ali zadnji del vozila zvozi po cesti križišče...
Adijo pamet!!
Bom zadevo v kratkem preslikal, da še podkrepim z dokazi!
in zgodilo se je
nevaren prehod je ukinjen
tudi z druge strani
nov znak
vlogo je sedaj prevzel
z znanim proizvajalcem gumiranih "prehodov"
počasna pa ostaja
in Kolodvorska ulica je postala dokončno
še vedno pa je
Zakaj dekleta povesijo oči, ko jim rečeš: "Ljubim te"?
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )
Da bi videle, če je res !
( Regis Houser )