@Dolfe, glede na odlično poznavanje razvojne zgodovine Tomosa, bi čvovk reku, da si s Tomosom "gor rastu"
Ne rečem, da je to kaj slabega. Te saj mladinci ne morejo peljati žejnega čez vodo...
Pozdrav
Tirni enosed
- železocestnik
- Strojevodja I
- Prispevkov: 9511
- Pridružen: 30.12.2007, 22:01
- Kraj: Ljubljana
Re:
Tole je tomos apn4! Predelan!Dolfe napisal/-a:Ne bo čist držalo. Od Colibrija je le balanca in bencin-kestl, prva in zadnja luč. Sedež je že precej čuden. "Rat-kape" (okrasni pokrov koles) kaže da so od Fička. In motor je že prava štirica. MMG, Colibri je imel motor z dvema, oz. tremi prestavami, na "zajlo".
Ni kaj. Cela razvojna zgodovina Tomosa je v tej mini lokomotivi. In kar je glavno, če je imel manj kot 50 ccm, potem ni bilo treba vozniškega izpita za "A" kategorijo in registracije.
LP Čufarca
Re: Re:
Tale je pa malo prestar za štirko.Čufarca napisal/-a:Tole je tomos apn4! Predelan! LP Čufarca
Re: Tirni enosed
Mogoče ne ločiš APN4 in APN6 in APN6 S. Za vse tri tipe se uporablja izraz štirka.
Re: Tirni enosed
APN4 = štirkaCepi napisal/-a:Mogoče ne ločiš APN4 in APN6 in APN6 S. Za vse tri tipe se uporablja izraz štirka.
APN6 = šestka
APN6S=šestka s
Re: Tirni enosed
Pri nas za vse naštete uporabljajo izraz štirka.