Skozi tunele
Skozi tunele
kurjač
Re: Skozi tunele
Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
MMG, tista bela pika na koncu tunela je ........... penzija?
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
Re: Skozi tunele
V čem je problem??Dolfe napisal/-a: Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
Slikano med Divačo in Gornjimi Ležečami
Re: Skozi tunele
Nejc napisal/-a:V čem je problem??Dolfe napisal/-a: Odlično ti je ratalo. Sam sem že večkrat poskusil, pa ni in ni dobro uspelo.
To ni problem in je enostavno.
Težko pa je doseči lepe stranske učinke in ostro, pravilno osvetljeno sliko v sredini. Običajno je tako, da imaš eno ali pa drugo. Obojega hkrati pa ne. Lokomotiva gre prehito pa še skače zraven, kot podivjana koza.
LP, Dolfe
Pa zakwa glih jst?!!
Pa zakwa glih jst?!!
- Planet 1830
- Strojevodja I
- Prispevkov: 972
- Pridružen: 08.10.2007, 21:25
notranjost predora
Notranjost daljšega predora, speljanega v loku, ponoči. Enostavno prižgeš luč, pritisneš na sprožilec in (amaterska) slika je tukaj:
(foto: Planet 1830)
(foto: Planet 1830)
tudi jaz sem naredil nekaj posnetkov, škoda da niso lepši kajti slikano je večinoma skozi prednje okno Fiata
pred upokojitvijo sem bil zaposlen na muzejskem vlaku SZ kot referent za muzejske vlake
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
http://groups.msn.com/muzejskivlaki
Bom kar izkoristil to temo za eno vprašanje.
Zanima me, čemu služijo vrata pred Bohinjskim predorom
Nikjer še namreč nisem videl,da bi predor lahko tako zaprli.
In še nekaj fotografij
Od znotraj
Predor se mi zdi tudi zelo širok, glede na to, da ima samo en tir!
Je mogoče narejen za dva tira?
Zanima me, čemu služijo vrata pred Bohinjskim predorom
Nikjer še namreč nisem videl,da bi predor lahko tako zaprli.
In še nekaj fotografij
Od znotraj
Predor se mi zdi tudi zelo širok, glede na to, da ima samo en tir!
Je mogoče narejen za dva tira?
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.
Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru )in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru )in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
hlapon napisal/-a:Ivy, predor je bil res narejen kot dvotirni in je drugi tir tudi imel vse do leta 1937, ko je bil zaradi težkega vzdrževanja in upada prometa (meja) odstranjen od severnega portala do italijanske meje v predoru.
Po drugi svetovni vojni so leta 1948 odstranili še preostanek tira od južnega portala. O drugem tiru danes priča približno 50m tira, ki se v predoru s podbrške strani konča s štucem.
Vrata, ki se danes ne uporabljajo več pa so služila za omejevanje prepiha skozi predor (zelo moteče pri delu v predoru )in posledično omejevala nastanek ledenih sveč v zimskem času.
Bi pa o teh vratih kakšen starejši strojevodja lahko povedal kakšno zanimivo zgodbo, saj so jih menda nekajkrat odpirali kar z lokomotivo
@Hlapon hvala za odgovor
Edina dilema, pri tem kadar nič ne delaš, je, da ne veš kdaj si gotov.